abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29894645
Lijkt me duidelijk inderdaad alle 70+'ers een spuitje .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29894681
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Als jij straks aow krijgt dan pleeg je natuurlijk zelfmoord, want dat spaart kosten uit.
Trek toch niet alles zo uit z'n verband. Ik ben a.o. voorstander van euthanasie omdat in de zorgkosten scheelt. Waarom? Omdat je op die manier geld over hebt voor dingen die ook belangrijk zijn. Daar is toch niets asociaals aan? Waarom zou je mensen als kasplantjes laten leven terwijl ze ondertussen geld verobberen, waar je veel nuttiger dingen mee kan doen.

Net zoals ik vind dat hoe jonger je bent hoe meer recht je op zorg hebt. Tis gewoon logica.
pi_29894685
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, dat is hypocriet.
Eigenlijk wel hoewel het ook heel logisch en verklaarbaar is. Met het geld dat aan terrorismebestrijding uitgegeven wordt kan je op een andere manier veel meer levens redden. Bv door een goed waarschuwingssysteem tegen aardbevingen te ontwikkelen.
pi_29894693
quote:
Waarom die Afrikanen dan niet?

Ik zeg alleen: hun willen graag bij elkaar zijn (voordeel van hun) en dat scheelt weer zorgkosten omdat ze sneller doodgaan (voordeel voor degenen waarvoor dan extra geld beschikbaar komt).
Het item gaat niet zo zeer over kosten maar eerder over het feit dat het dus niet gezond blijkt te zijn voor ze. Omdat ze drager zijn van een virus en dan makkelijker besmet kunnen raken met een virus wat al in een mens heeft gezeten.

Het is natuurlijk tragisch dat het samen zijn van die mensen dus extra ongezond voor ze is.
pi_29894708
quote:

[..]

Ja, dat is hypocriet.
Niet zo hypocriet als jij het doet voorkomen die kosten te willen besteden aan die 1000 afrikanen.
pi_29894736
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het item gaat niet zo zeer over kosten maar eerder over het feit dat het dus niet gezond blijkt te zijn voor ze. Omdat ze drager zijn van een virus en dan makkelijker besmet kunnen raken met een virus wat al in een mens heeft gezeten.

Het is natuurlijk tragisch dat het samen zijn van die mensen dus extra ongezond voor ze is.
Nee, dat is niet tragisch dat ze eerder doodgaan. Het is pas tragisch dat ze niet bij elkaar kunnen zijn omdat een paar hoge piefjes lopen te zeuren dat ze dan een paar jaar eerder doodgaan. Lekker belangrijk dat ze iets eerder doodgaan, maar ze hebben dan wel een gelukkiger leven gehad.
pi_29894756
Het slaat nergens op pberends om Afrikanen erbij te halen.

Jij geeft toch ook niet al je geld aan Afrika? Wat doe je hier nu op Fok je moet Afrikanen gaan helpen.

Het gaat om een stukje plezier voor die mensen wat blijkbaar erg ongezond voor ze is. Noch kosten noch Afrika heeft daar iets mee te maken.
pi_29894779
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet zo hypocriet als jij het doet voorkomen die kosten te willen besteden aan die 1000 afrikanen.
Hoezo? Ga ik lekker m'n zakken vullen terwijl ik pilletjes van Drion aan't uitdelen ben op een bejaardentehuis?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:34:24 #159
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29894796
quote:

[..]

Waarom die Afrikanen dan niet?

Ik zeg alleen: hun willen graag bij elkaar zijn (voordeel van hun) en dat scheelt weer zorgkosten omdat ze sneller doodgaan (voordeel voor degenen waarvoor dan extra geld beschikbaar komt).
Nou ja, die conclusie is ook weer snel getrokken.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29894813
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
Nee, dat is niet tragisch dat ze eerder doodgaan.
Tuurlijk is het wel tragisch. 50% wordt niet ouder dan 40. Niet echt een normale leeftijd om te overlijden.
quote:
Het is pas tragisch dat ze niet bij elkaar kunnen zijn omdat een paar hoge piefjes lopen te zeuren dat ze dan een paar jaar eerder doodgaan. Lekker belangrijk dat ze iets eerder doodgaan, maar ze hebben dan wel een gelukkiger leven gehad.
Niemand verbiedt ze ook om samen te komen. Het is alleen niet gezond voor ze.
pi_29894829
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:33 schreef MrX1982 het volgende:
Het slaat nergens op pberends om Afrikanen erbij te halen.

Jij geeft toch ook niet al je geld aan Afrika? Wat doe je hier nu op Fok je moet Afrikanen gaan helpen.

Het gaat om een stukje plezier voor die mensen wat blijkbaar erg ongezond voor ze is. Noch kosten noch Afrika heeft daar iets mee te maken.
Nee, het ging over het feit dat ze eerder doodgaan als ze bij elkaar zijn. Maar daar zijn ook positieve punten aan, die ook nog eens sociaal zijn.
pi_29894957
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
Nee, het ging over het feit dat ze eerder doodgaan als ze bij elkaar zijn. Maar daar zijn ook positieve punten aan, die ook nog eens sociaal zijn.
Het is maar wat je positief noemt. Geld speelt toch geen rol tov een mensenleven of wel?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:41:17 #163
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29895008
ach maak ook maar iedereen af.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29895104
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is maar wat je positief noemt. Geld speelt toch geen rol tov een mensenleven of wel?
Wel als het om Afrika gaat toch MrX, het is immers een "verloren" continent om met je woorden te spreken
Allah Al Watan Al Malik
pi_29895143
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

. Wat een domme uitspraak. Zie de reactie van Mutant boven mij.
pi_29895177
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wel als het om Afrika gaat toch MrX, het is immers een "verloren" continent om met je woorden te spreken
Ja dat klopt. Het slaat nergens om Afrika erbij te halen, dat heeft immers niets met dit onderwerp te maken.

Of moet je eerst Afrika redden en dan pas mensen in Nederland? De problemen in Afrika zijn bovendien niet op te lossen met (meer) geld.
pi_29895212
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Het slaat nergens om Afrika erbij te halen, dat heeft immers niets met dit onderwerp te maken.

Of moet je eerst Afrika redden en dan pas mensen in Nederland? De problemen in Afrika zijn bovendien niet op te lossen met (meer) geld.
Waarom slaat het nergens op om Afrika bij te halen? Wonen daar soms geen mensen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_29895276
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom slaat het nergens op om Afrika bij te halen? Wonen daar soms geen mensen?
Dat is toch een niet-relevant zijspoor. Wat heeft dat FOK kamp te maken met Afrika?
pi_29895300
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pberends haalde 1000 afrikanen erbij..als rechtvaardiging om ziekelijke mensen maar 'natuurlijk' om zeep te helpen.
Verder interesseert hij zich niet veel voor die 1000 afrikanen...in die zin heeft Mrx wel gelijk
pi_29895373
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Pberends haalde 1000 afrikanen erbij..als rechtvaardiging om ziekelijke mensen maar 'natuurlijk' om zeep te helpen.
Verder interesseert hij zich niet veel voor die 1000 afrikanen...in die zin heeft Mrx wel gelijk
Leuk dat je voor jezelf spreekt en niet voor een ander. Verder ben je een persoon die totaal niet serieus te nemen is met je goedkope insinuaties (om maar even op jouw niet-inhoudelijke tour te gaan).
pi_29895394
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is toch een niet-relevant zijspoor. Wat heeft dat FOK kamp te maken met Afrika?
Het was ook een voorbeeld, schoonheid.
pi_29895414
Ik vraag me af waar pberends het vandaan heeft dat de patienten geen leuk leven hebben. Die kinderen die ik heb bedient hadden het over mooie cijfers op school, vakantie, sport en sex. Lijkt mij wel een prettig leven. Op het gebrek aan alcohol na dan, maar ja.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_29895421
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef pberends het volgende:
Leuk dat je voor jezelf spreekt en niet voor een ander. Verder ben je een persoon die totaal niet serieus te nemen is met je goedkope insinuaties (om maar even op jouw niet-inhoudelijke tour te gaan).
Je begint zelf met die rare insinuaties door er ineens mensen in Afrika bij te halen.

Wat is daar het doel van?
pi_29895430
Het is overduidelijk dat MrX niet zoveel geeft om Afrikanen, tenzij het om geld gaat. Dan vind ie het een belangrijk onderwerp, er mag namelijk geen geld vloeien naar Afrika, ze moeten het zelf uitzoeken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29895432
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik vraag me af waar pberends het vandaan heeft dat de patienten geen leuk leven hebben. Die kinderen die ik heb bedient hadden het over mooie cijfers op school, vakantie, sport en sex. Lijkt mij wel een prettig leven. Op het gebrek aan alcohol na dan, maar ja.
.

Ik zei geen leuk leven als ze van elkaar gescheiden worden, omdat ze anders iets eerder doodgaan.
pi_29895456
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Over welke insinuatie heb je het nu in dit topiclijn?
Ik insinueer dat je niet oprecht bent met die 1000 afrikanen..
Bedoel je dat?
pi_29895458
Nu is het moment om te gaan schelden: "Je moeder".
Allah Al Watan Al Malik
pi_29895463
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overduidelijk dat MrX niet zoveel geeft om Afrikanen, tenzij het om geld gaat. Dan vind ie het een belangrijk onderwerp, er mag namelijk geen geld vloeien naar Afrika, ze moeten het zelf uitzoeken.
"Geld helpt niet"

Dat zou best eens kunnen. Zij het niet dat je ook gewoon goederen kan kopen van dat geld in westerse landen.
pi_29895467
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef pberends het volgende:
Het was ook een voorbeeld, schoonheid.
Maar dat voorbeeld slaat alleen nergens op.
Het ging hier toch niet om geld, heb je het filmpje gezien?
pi_29895483
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef pberends het volgende:

[..]

"Geld helpt niet"

Dat zou best eens kunnen. Zij het niet dat je ook gewoon goederen kan kopen van dat geld in westerse landen.
Exactemundo, voedsel helpt wel. Dan maar geen liquide middelen sturen, maar van die liquide middelen kan je hier wel spullen kopen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29895506
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Over welke insinuatie heb je het nu in dit topiclijn?
Ik insinueer dat je niet oprecht bent met die 1000 afrikanen..
Bedoel je dat?
Ik ga niet meer op jouw onzin in. Discussie gesloten, want je wilt ook graag andermans discussie smoren.
pi_29895518
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Batuwu Griekgriek kwam ik laatst ook ergens tegen in een boek oid als naam maar weet niet meer waar .

Ohja de Renner van Tim Krabbe natuurlijk .
Nu is mijn viriele ideaalbeeld van de man die zodiakk nog in de hoek zette, finaal aan duigen.
pi_29895526
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar dat voorbeeld slaat alleen nergens op.
Het ging hier toch niet om geld, heb je het filmpje gezien?
.

Ik had het over bijkomende voordelen, daar komt automatisch geld bij te pas.

Ja, die aflevering van 2vandaag heb ik helemaal gezien.
pi_29895529
ff een plaatje van een lekker Marokkaans wijf:

Iedereen weer vrolijk?
Allah Al Watan Al Malik
pi_29895546
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Mutant01 het volgende:

[afbeelding]

Iedereen weer vrolijk?
Ik ken toch wel wat betere. .
pi_29895554
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overduidelijk dat MrX niet zoveel geeft om Afrikanen, tenzij het om geld gaat.
Wat een onzin, als de problematiek met geld was op te lossen was het allang gebeurd. Maar onderzoek heeft ook uitgewezen dat meer geld niet inherent is aan meer ontwikkeling.
quote:
Dan vind ie het een belangrijk onderwerp, er mag namelijk geen geld vloeien naar Afrika, ze moeten het zelf uitzoeken.
Er vloeit genoeg geld naar Afrika maar dat blijkt dus voor geen meter te werken.
De ontwikkelingshulp is gebaseerd op opportunisme en niet op een structurele verbetering. Sinds wanneer ben jij zo'n barmhartige samaritaan.
Je had onlangs een auto gekocht. ipv een auto kopen had je dat geld ook naar Afrika kunnen sturen om ook maar zo'n belachelijk voorbeeld erbij te halen.
pi_29895555
Niet tot er meer volgen!
pi_29895560
quote:
lekker Marokkaans wijf:
Oh, praten jullie zo over vrouwen?

Moslims.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29895585
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ga niet meer op jouw onzin in. Discussie gesloten, want je wilt ook graag andermans discussie smoren.
Jij bent dus degene die de discussie blokkeert.
Over welke insinuaties heb je het ?
pi_29895587
quote:

[afbeelding]

Iedereen weer vrolijk?
Half-Marokkaans zeker.
pi_29895617
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet tot er meer volgen!
Lekkere (Marokkaanse) wijven bedoel ik dan he, niet Afrikanen.
pi_29895633
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent dus degene die de discussie blokkeert.
Over welke insinuaties heb je het ?
Lik je reet, kutkneus.
pi_29895634
quote:

[afbeelding]

Iedereen weer vrolijk?
Dan vind ik mijn buurmeisje knapper.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29895635
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nu is mijn viriele ideaalbeeld van de man die zodiakk nog in de hoek zette, finaal aan duigen.
Het spijt me.
pi_29895639
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Nu is het moment om te gaan schelden: "Je moeder".
pi_29895641
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
.

Ik had het over bijkomende voordelen, daar komt automatisch geld bij te pas.

Ja, die aflevering van 2vandaag heb ik helemaal gezien.
Als je zo veel geeft om die bijkomende voordelen, zou je ook vrij weinig om Afrikanen die jonger sterven moeten geven. Dat scheelt immers weer geld wat wij dan niet naar Afrika hoeven te sturen.

Kunnen we meer geld geven aan bijstandsmoeders! = sociaal.

Je kunt het krijgen zoals je het zelf brengt
pi_29895652
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

[afbeelding]
Als ze der mond maar houdt.
pi_29895657
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Oh, praten jullie zo over vrouwen?

Moslims.
Ja je moet met veel meer respect prater over wijven.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_29895666
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zeg, ik heb je beledigd en je kunt alleen maar plaatjes van het Concours Hippique plaatsen?
pi_29895690
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Lik je reet, kutkneus.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')