Wellicht tekent hij ook wat overeenkomsten bij de PvdA als Wouter Bosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef pberends het volgende:
Ideale kandidaat inderdaad, oftewel een gemiddelde PvdA-stemmer. En bovenal veel charisma.
Extreem-rechts en extreem-links. Een pot natquote:Left Party leader Oskar Lafontaine, a former Schroeder ally and finance minister, was accused of stirring racism by calling foreign workers "Fremdarbeiter" -- a term used by the Nazis to describe slave laborers.
quote:Germany's divided far-right parties thought unity would bring success, but they are unlikely to make their mark in September's general election as the hard left wins over many of the frustrated voters they once wooed.
Dat is een nieuwe.quote:Ik maak zo'n janktopicje aan als jij volwassen bent geworden. Dat gebeurt waarschijnlijk als kerst en sint-juttemis op een dag vallen.
Dat is Ryan ook, zij het dan met minimale betekenis.quote:
En dat uit de mond van een vertrouweling van OllieA!quote:Ryan is een soort omgekeerde koning Midas van het Fok!forum. Elk topic dat hij beroert verandert in bagger. Bovendien is hij laag-bij-de-gronds, schrijft hij lelijk en zit hij hier alleen maar om vetes te starten en vervolgens jarenlang over het hele forum uit te smeren. Daarom. Onder andere.
Scheuring in de 3-eenheid. Wie heeft dat gezegd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is Ryan ook, zij het dan met minimale betekenis.
[..]
En dat uit de mond van een vertrouweling van OllieA!
Batuwu_griekgriek. Naast bedenker van de meest avantgardistische schuilnaam aller tijden (al gooit ook Treinhomo hoge ogen) een eerlijk man, in de betekenis die ''eerlijk'' vroeger nog had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Scheuring in de 3-eenheid. Wie heeft dat gezegd?
Stichting FOK doet goed werk, laatst moeten werken in Den Haag, een diner voor een aantal van deze patientjes en hun vriendjes en vriendinnetjes voordat ze naar "The Lion King" gingen. Triest om te zien dat deze kinderen nooit oud zullen worden, eentje van die groep haalt het einde van het jaar waarschijnlijk niet eens.quote:
Jij denkt dat OllieA en Ryan3 altijd al 'vriendjes' waren?quote:
Het is nu wel een beetje kort dag als je de meet dit weekend wil houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er is slechts nog geen datum geprikt. Zie ook opmerkingen van Du_Ke en Chewie in vorige topic.
Dag DoG! Hoe staat het met uw liefde?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Stichting FOK doet goed werk, laatst moeten werken in Den Haag, een diner voor een aantal van deze patientjes en hun vriendjes en vriendinnetjes voordat ze naar "The Lion King" gingen. Triest om te zien dat deze kinderen nooit oud zullen worden, eentje van die groep haalt het einde van het jaar waarschijnlijk niet eens.
Eerlijk en vroegerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Batuwu_griekgriek. Naast bedenker van de meest avantgardistische schuilnaam aller tijden (al gooit ook Treinhomo hoge ogen) een eerlijk man, in de betekenis die ''eerlijk'' vroeger nog had.
DeGroeneRidder is trouwens niet kwaad voor een eco-trotskist.
quote:Vroeger is een eiland waar je af en toe kunt verblijven
er gebeurt niets onverwachts
In het verleden
is de toekomst zeker
je weet wat er zal gebeuren
waar de pijn toeslaat
en het geluk je vierendeelt
Ik dacht eerlijk gezegd dat het klonen waren. Maar er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Jij denkt dat OllieA en Ryan3 altijd al 'vriendjes' waren?
Newbie.
Ja goed hoor, ben weer vol van die emotie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dag DoG! Hoe staat het met uw liefde?
Daar twijfel ik ook niet aan. Ik vond het gewoon grappig dat ze ook FOK heten en de titel op de site van 2vandaag was wel grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Stichting FOK doet goed werk, laatst moeten werken in Den Haag, een diner voor een aantal van deze patientjes en hun vriendjes en vriendinnetjes voordat ze naar "The Lion King" gingen. Triest om te zien dat deze kinderen nooit oud zullen worden, eentje van die groep haalt het einde van het jaar waarschijnlijk niet eens.
Mensen die leiden aan een meervoudige persoonlijkheidsstoornis hebben ook wel eens ruzie met zichzelf elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat het klonen waren. Maar er is dus nog hoop
Dat zou best weleens kunnen. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef Chewie het volgende:
Mensen die leiden aan een meervoudige persoonlijkheidsstoornis hebben ook wel eens ruzie met zichzelf elkaar![]()
Jij bestaat uit algemeenheden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou best weleens kunnen. Ik kijk nergens meer van op.
Sommige mensen zijn raar![]()
Sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij bestaat uit algemeenheden.
Batuwu Griekgriek kwam ik laatst ook ergens tegen in een boek oid als naam maar weet niet meer waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Batuwu_griekgriek. Naast bedenker van de meest avantgardistische schuilnaam aller tijden (al gooit ook Treinhomo hoge ogen) een eerlijk man, in de betekenis die ''eerlijk'' vroeger nog had.
DeGroeneRidder is trouwens niet kwaad voor een eco-trotskist.
Ik geloof toch echt niet dat Ollie een kloon is van ryanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mensen die leiden aan een meervoudige persoonlijkheidsstoornis hebben ook wel eens ruzie met zichzelf elkaar![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Japan is ook een ziek kutland. Echt een land die goed laat zien hoe het niet moet.
http://www.iht.com/articles/2005/08/23/news/jpost.phpquote:..
In Okinawa, Japan's southernmost prefecture, the authorities recently inaugurated a bridge 1.9 kilometers, or 1.2 miles, long to Kourijima Island. It is billed as the country's longest toll-free bridge, and it is easy to see why no one expects to recoup the investment through tolls. The ¥27.4 billion bridge serves an island with a population of 361
In Hokkaido, Japan's northernmost prefecture, work started in May on a 10-year, ¥472.6-billion project to extend bullet train service north to Hakodate, population 280,000.
Ja wrang om te zien. Ze zien er zo gezond uit op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb het gezien. Wel sneu voor die meiden.
Hihi ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef pberends het volgende:
Laat ze lekker 5 jaar eerder doodgaan. Scheelt ook weer in de zorgkosten, en zij hebben een gelukkigere leven!
En met minder zorgkosten kunnen de bijstandsuitkeringen weer omhoog! = sociaalquote:
Dat is wel heel grof.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef pberends het volgende:
Laat ze lekker 5 jaar eerder doodgaan. Scheelt ook weer in de zorgkosten, en zij hebben een gelukkigere leven!
Wat is dat voor simpele conclusie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef pberends het volgende:
Ik denk niet dat het om zorgkosten gaat maar over mensenlevens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
Ze kosten tonnen per jaar, daar kan je 1000 Afrikanen in leven houden. Waarom zijn zorgkosten altijd zo'n taboe om daar over te praten?
Jij hebt altijd gelijk, dat weet je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:21 schreef pberends het volgende:
[..]
En met minder zorgkosten kunnen de bijstandsuitkeringen weer omhoog! = sociaal
Als jij straks aow krijgt dan pleeg je natuurlijk zelfmoord, want dat spaart kosten uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
Ze kosten tonnen per jaar, daar kan je 1000 Afrikanen in leven houden. Waarom zijn zorgkosten altijd zo'n taboe om daar over te praten?
Waarom die Afrikanen dan niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om zorgkosten gaat maar over mensenlevens.
Ze hebben toch ook recht op een goed leven ondanks hun ziekte?
Ja, dat is hypocriet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:27 schreef du_ke het volgende:
En ja dan telt een mensenleven hier toch elke keer weer zwaarder dan 1 in een arm ver land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |