* Blinky niet snaptquote:We’re sorry, but we were unable to service your request. You may wish to choose from the links below for information about Microsoft products and services.
nee hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef Knoekie het volgende:
hehe is opzich wel grappig
Hoe krijg ik het er nu vanaf?
Ja, nu zit ik gvd met fries taalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
nee heje gaat het toch niet echt installeren
.......als ze nou eens met een TWENTSE versie kwamen
quote:Het gaat volgens Microsoft niet om een noodzakelijke 'systeemkritische update': "Maar daar zullen ze in Friesland anders over denken". Zo zegt het bedrijf.
Spellingscontrole was er al een paar jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef markiemark het volgende:
iemand een screenshotje? ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet... of is het alleen iets met spellingscontrole..
Niet iedere provincie heeft een eigen taal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef commentator het volgende:
ze moeten het maar gewoon doen met Nederlands. Gewoon belachelijk om het in het Fries te gaan maken. Straks wil iedere provincie een windows in de eigen taal
en wat zou dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef commentator het volgende:
ze moeten het maar gewoon doen met Nederlands. Gewoon belachelijk om het in het Fries te gaan maken. Straks wil iedere provincie een windows in de eigen taal
ghehe goed bezig gastquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef Knoekie het volgende:
hehe is opzich wel grappig
Hoe krijg ik het er nu vanaf?
Zodra Rotterdams een officieel erkende taal word, en Rotterdammers een officiele minderheidsgroep gaan vormen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef FredvZ het volgende:
Wanneer komt er nou eens een fatsoenlijke Rotterdamse versie uit?
jawel iedere provincie heeft een eigen taal, al wordt het over het algemeen dialect genoemd omdat het niet als taal erkend wordt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedere provincie heeft een eigen taal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |