Over welke insinuatie heb je het nu in dit topiclijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk dat je voor jezelf spreekt en niet voor een ander. Verder ben je een persoon die totaal niet serieus te nemen is met je goedkope insinuaties (om maar even op jouw niet-inhoudelijke tour te gaan).
"Geld helpt niet"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overduidelijk dat MrX niet zoveel geeft om Afrikanen, tenzij het om geld gaat. Dan vind ie het een belangrijk onderwerp, er mag namelijk geen geld vloeien naar Afrika, ze moeten het zelf uitzoeken.
Maar dat voorbeeld slaat alleen nergens op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef pberends het volgende:
Het was ook een voorbeeld, schoonheid.
Exactemundo, voedsel helpt wel. Dan maar geen liquide middelen sturen, maar van die liquide middelen kan je hier wel spullen kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
"Geld helpt niet"
Dat zou best eens kunnen. Zij het niet dat je ook gewoon goederen kan kopen van dat geld in westerse landen.
Ik ga niet meer op jouw onzin in. Discussie gesloten, want je wilt ook graag andermans discussie smoren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Over welke insinuatie heb je het nu in dit topiclijn?
Ik insinueer dat je niet oprecht bent met die 1000 afrikanen..
Bedoel je dat?
Nu is mijn viriele ideaalbeeld van de man die zodiakk nog in de hoek zette, finaal aan duigen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Batuwu Griekgriek kwam ik laatst ook ergens tegen in een boek oid als naam maar weet niet meer waar.
Ohja de Renner van Tim Krabbe natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat voorbeeld slaat alleen nergens op.
Het ging hier toch niet om geld, heb je het filmpje gezien?
Ik ken toch wel wat betere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
ff een plaatje van een lekker Marokkaans wijf:
[afbeelding]
Iedereen weer vrolijk?
Wat een onzin, als de problematiek met geld was op te lossen was het allang gebeurd. Maar onderzoek heeft ook uitgewezen dat meer geld niet inherent is aan meer ontwikkeling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overduidelijk dat MrX niet zoveel geeft om Afrikanen, tenzij het om geld gaat.
Er vloeit genoeg geld naar Afrika maar dat blijkt dus voor geen meter te werken.quote:Dan vind ie het een belangrijk onderwerp, er mag namelijk geen geld vloeien naar Afrika, ze moeten het zelf uitzoeken.
Oh, praten jullie zo over vrouwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
lekker Marokkaans wijf:
Jij bent dus degene die de discussie blokkeert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op jouw onzin in. Discussie gesloten, want je wilt ook graag andermans discussie smoren.
Half-Marokkaans zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Iedereen weer vrolijk?
Lekkere (Marokkaanse) wijven bedoel ik dan he, niet Afrikanen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet tot er meer volgen!
Lik je reet, kutkneus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent dus degene die de discussie blokkeert.
Over welke insinuaties heb je het ?
Dan vind ik mijn buurmeisje knapper.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Iedereen weer vrolijk?
Het spijt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu is mijn viriele ideaalbeeld van de man die zodiakk nog in de hoek zette, finaal aan duigen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Nu is het moment om te gaan schelden: "Je moeder".
Als je zo veel geeft om die bijkomende voordelen, zou je ook vrij weinig om Afrikanen die jonger sterven moeten geven. Dat scheelt immers weer geld wat wij dan niet naar Afrika hoeven te sturen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef pberends het volgende:.
Ik had het over bijkomende voordelen, daar komt automatisch geld bij te pas.
Ja, die aflevering van 2vandaag heb ik helemaal gezien.
Als ze der mond maar houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn buurmeisje knapper.
[afbeelding]
Ja je moet met veel meer respect prater over wijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, praten jullie zo over vrouwen?![]()
Moslims.
Zeg, ik heb je beledigd en je kunt alleen maar plaatjes van het Concours Hippique plaatsen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn buurmeisje knapper.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |