Ja, die rsi van mij moet ook érgens vandaan gekomen zijn, natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef Zanderrr het volgende:
en er een muisvinger aan overgehouden.
Ah, ik merk dat het dus tijd wordt om maar weer wat nieuwe vragen in te zenden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Speel hem wel eens, best simpel.
Hee mm!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Heeee Jane, lang geleden!
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:55 schreef Jane het volgende:
Hee Neleos! Volgens mij heb ik net tegen jou gespeeld, of niet?
kwam jou ook net tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Neleos het volgende:
Leuk spel wel, alleen de finale is tot nu toe wel vrij moeilijk..
Oh, was jij dat???!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:22 schreef Z het volgende:
209-209 en toch verliezen van JaneX ...
Slowreader is the name.
dan ben ik je ook net tegen gekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef mr_cucumber het volgende:
hey, dan heb ik tegen jullie beide gespeeld
Arr is de naam daar.
Jippie, ik was 2 punten beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef mr_cucumber het volgende:
Arr is de naam daar.
Echt wel. 2 keer al.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heet Siebmeister, maar volgens mij ben ik nog geen van julie tegengekomen
Kan ook tactiek zijn natuurlijk... degene waar ik het beste in ben kies ik het liefst in de 2e ronde omdat het dan 3 vragen zijn... en je kunt geluk hebben dat als je achter staat en je weet toevallig eentje wel die de rest niet weet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef Jane het volgende:
Dance is nog steeds mijn slechtste categorie.En wat ik nou zo frappant vind... de lui die die categorie kiezen hebben zelf de meeste vragen ook fout! Kies het dan niet!
Bah, Hardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef mr_cucumber het volgende:
Arr is de naam daar.
Degene die net weer van je heeft gewonnenquote:
Wel om in de finale te komen. Niet om een goede highscore te halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook tactiek zijn natuurlijk...
Huil! Weer niet op de naam geletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Degene die net weer van je heeft gewonnen
Net wel? Heb weer van je gewonnenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Huil! Weer niet op de naam gelet.
Hehe, het is inderdaad een goede tactiek...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef Jane het volgende:
En ja hoor, Neleos kiest Dance en heeft zelf ook alle vragen fout!
(ja ik ben idd gefrustreerd omdat ik verloren heb)
kwestie van veel spelen en snel gokken als je iets niet weetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef kamagurka het volgende:
damn, er zitten af en toe goed gasten tussen![]()
Ik had de eerste paar keer helemaal niet door dat het snelheid was dat t m deedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
kwestie van veel spelen en snel gokken als je iets niet weet
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:29 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb net van ranja gewonnen!
Ja, bedankt dat je geen Dance koos.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef ranja het volgende:
Heb ik Jane net even naar een toppositie geloodsd... met 243 punten de finale in... doe er wat mee
En net jou de finale in met 241 puntenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef ranja het volgende:
Heb ik Jane net even naar een toppositie geloodst... met 243 punten de finale in... doe er wat mee
Ja... maar had 1 finale vraag fout dus kwam niet verder dan 485 punten ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
En net jou de finale in met 241 punten
hey ik zit zat bij jou in het spelquote:
jij bent gewoon crossover?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef crossover het volgende:
[..]
hey ik zit bij jou in het spel
crossover12 heet ik daarquote:
Argh, vijf punten verschil.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga daar trouwens door het leven als Djor......vraag me niet waarom, zal ik destijds wel een leuke naam hebben gevonden ofzo
Ik verlies zonet ook van Jane. Sta nog wel op 89quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef ranja het volgende:
Heb ik Jane net even naar een toppositie geloodst... met 243 punten de finale in... doe er wat mee
quote:
klopt... 3x in de finale 1x geeindigd op 0quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij doet Peaceman trouwens ook mee onder een schuilnaam....
Was ff spannend idd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit Jane, dat scheelde maar 1 punt....
montjob of zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef peaceman het volgende:
fuck verloren van jane
Dirk Sietse ofzo toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
onder m'n echte naam
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:
op 1 punt afgevallen... fuck... en dat nog wel tegen sack...![]()
Ja, meerdere.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Berkery het volgende:
Wie heeft er wel eens vragen ingestuurd?
quote:
Ik ben nu 64equote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef Jane het volgende:
Ik sta nu alweer even op 65, maar hoger komen lukt vooralsnog niet.
Dj Lethal, House of Pain, 1 of ander Oost Blok Land.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Er is een vragenmaker bij die wel erg fan is van de DJ van Limp Bizkit geloof ik
Ik heb nét plaats 63 veroverd!quote:
Ik had idd een mooie 261... helaas totaal verknoeid in de finale.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef peaceman het volgende:
144 na ronde 2 en dan nog zwaar afvallen tegen Jane...
De 73ste plaats is m'n hoogste positie, maar dat was vorig jaar ergens. Het spelletje is vrij verslavend, de finales zijn idd crap. Soms is het beter om het aantal punten te laten dalen tot je ergens op 2 streepjes zit omdat je dan niet zoveel verliest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik had de eerste paar keer helemaal niet door dat het snelheid was dat t m deed![]()
Nu heb ik al 3 rondes achtereen gewonnen, maar die eindvragen zijn toch ook niet misselijk soms (alles door elkaar) Ik sta nog niet in de top100 in ieder geval![]()
Die tip ga ik zo eens proberenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Soms is het beter om het aantal punten te laten dalen tot je ergens op 2 streepjes zit omdat je dan niet zoveel verliest.
Ja, dat zal je leren met je Dance-tactics!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef peaceman het volgende:
grrr. kan maar niet van Jane winnen...
Die vond ik inderdaad al vrij irritantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee, ik ben "Somnabula".
Ik ook van jou Sack!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die vond ik inderdaad al vrij irritant![]()
Dat kan kloppen, want die naam kon ik niet meer gebruiken nu....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Berkery het volgende:
Ow...een maand of wat geleden speelde er ook een DaisyDuke mee geloof ik...
En ik(+1)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef Berkery het volgende:
Maar er staan dus al aardig wat Fokkers in de top 100 - Jane, DD, Beathoven, Sack, Ikke, ranja, Kamagurka, ...
Laten we de top 10 innemenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef Berkery het volgende:
Maar er staan dus al aardig wat Fokkers in de top 100 - Jane, DD, Beathoven, Sack, Ikke, ranja, Kamagurka, ...
oh ik heb nog van je gewonnen dacht ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:37 schreef Prep2Fight het volgende:
Haha, leuk om te zien.. ik dacht eerst van: niemand die hierop reageert, kom ik vanavond thuis..3 pagina's
Zojuist? Ik ben mijn tante even het spelletje aan het laten zienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh ik heb nog van je gewonnen dacht ik
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:39 schreef Jane het volgende:
Je hebt ons weer verslaafd gemaakt, Prep2Fight!
ja dat is ook muziekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Jane het volgende:
Pffff, krijg ik me toch een zootje rapvragen naar m'n hoofd geslingerd.... Gelijk in de eerste ronde eruit.
omgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Jane het volgende:
Nou, dit ging wel uitzonderlijk goed hoor. Ik ben met dat rondje op nr. 34 gekomen! (601 punten)
Echt helemáál niet, P2F!quote:
Ik ook en dan verlies ik altijd...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Beathoven het volgende:
en dik ook
jeu, ik speel weer eens tegen JaneX
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Jane, wist jij nou echt niet hoe je saybia schreef?
Da's wel heel dramatischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord!![]()
![]()
Oh, het is vast nog veel erger dan je denkt.quote:
Hij staat vrij hoog in de top 100quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef kamagurka het volgende:
Er is een of andere hans van high fidelity die volgens mij net zolang zit te spelen totdat ie alle vragen een keer heeft gehad![]()
Die gast was in het begin echt ontzettend beroerd en nu lig ik er opeens uit tegen m...
ik had een hoop goedgegokt en zelfs een keer per ongeluk iets gedrukt wat ook goed bleek te zijnquote:
Ik denk dat het over de film high fidelity gaat...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij staat vrij hoog in de top 100
maar ja, dat is ook meer een kwestie van geluk en de juiste vragen treffen natuurlijk. High Fidelity zegt me trouwens niks, zal wel een band zijn
Moest ik ook aan denken idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat het over de film high fidelity gaat...
Haha, daar heb ik inderdaad ook een paar keer tegen gespeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef kamagurka het volgende:
Er is een of andere hans van high fidelity die volgens mij net zolang zit te spelen totdat ie alle vragen een keer heeft gehad![]()
Die gast was in het begin echt ontzettend beroerd en nu lig ik er opeens uit tegen m...
Was idd spannend.quote:
Ben je nou echt zo goed of ken je inmiddels gewoon alle vragen uit je hoofd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Was idd spannend.
Ben trouwens inmiddels op 16 beland.
Het is denk ik een combinatie van muziekfeitjes kennen (want anders wordt het wel heel moeilijk), dingen die je niet weet onthouden uit vorige spelletjes natuurlijk, snel zijn en ik denk ook in het algemeen goed zijn in multiple choice vragen. Want echt, ik gok op een of andere manier gewoon heel vaak goed als ik het niet weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo goed of ken je inmiddels gewoon alle vragen uit je hoofd?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Jane het volgende:
Ben ik de enige die af en toe wegklikt als ik alleen maar tegen nepspelers moet spelen?Vind ik helemaal niet leuk.
Bij sommigen twijfel ik alleen soms of het nepperds zijn.
Kath en Cilla in ieder geval. En DeElvis, dacht ik.
Klinkt logischquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ja... er zijn nepspelers. Anders zou je altijd moeten wachten tot er iemand anders net online komt, natuurlijk. En dit kun je echt dag en nacht spelen.
Je vind ze ook niet terug in de scorelijst, terwijl ze daar toch echt wel op zouden moeten staan, zo vaak als je ze tegenkomt.
Ja, idd, die ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kom ook altijd Lieve, JimBob en Jones tegen....ook nepperds?
Net nog even tegen d'r gespeeld. Gelukkig gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]Daar heb ik vanochtend nog tegen gespeeld
Als ik Margot was dan zou ik er maar mee kappen, ze ligt er bij mij iig vaak al in de eerste ronde uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ja... er zijn nepspelers. Anders zou je altijd moeten wachten tot er iemand anders net online komt, natuurlijk. En dit kun je echt dag en nacht spelen.
Je vind ze ook niet terug in de scorelijst, terwijl ze daar toch echt wel op zouden moeten staan, zo vaak als je ze tegenkomt.
Je kunt met een goede ronde nog heel ver komen, ik begon met een basis van 160 aan de finale. Als dat boven de 200 is dan kun je zo de top 50 in lijkt mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat betekend dat ik weer een plaatsje gezakt ben.
Whehehe! Die 'Bernhard Webb'-vraag heb ik ooit zelf ingestuurd, P2F.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen.
Hmpfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe! Die 'Bernhard Webb'-vraag heb ik ooit zelf ingestuurd, P2F.![]()
Sorry!
Wie was jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef Z het volgende:
Iggy moet nog even oefenen!
Ja, dat had ik net ook bij Nick Cave.. & The bad seedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef ranja het volgende:
Irritant als je muis hapert en je per ongeluk op de verkeerde klikt
ik heb helemaal niks met die naamgenoot. had je nog veel punten kunnen pakken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef ranja het volgende:
Iggy toch...gewoon een vraag over je beroemde naamgenoot fout
Je bent nog niet zo goed als in muziektrivia...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:57 schreef cafca het volgende:
eerst verslagen door iggy, nu door neleos
nee, stomme fout in de finale. Ik schijn nu op 100 te staan (maar dan wel met een score van gister)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met die naamgenoot. had je nog veel punten kunnen pakken?
Nog niet van mij..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels van iedereen gewonnen.....en van iedereen verloren
De volgende keer versla ik jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heb neleos al paar keer verslagen vanmorgen. er is nog hoop
Zo kreeg ik zojuist in de finale de vraag welk instrument Candy Dulfer bespeelt. Kijk, dat zijn leuke dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:03 schreef cafca het volgende:
ach je moet een beetje mazzel hebben met de vragen die je krijgt
Ik ook niet, maar ik vind het wel leukquote:
Harp toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo kreeg ik zojuist in de finale de vraag welk instrument Candy Dulfer bespeelt. Kijk, dat zijn leuke dingen
Wie bist du?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels van iedereen gewonnen.....en van iedereen verloren
Nu welquote:
Djorquote:
Wie ben je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu wel
0 punten, ga je schamen
Ok, ik heb idd van je verloren én gewonnen!!quote:
dat heb ik wel eens na de finalequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu wel
0 punten, ga je schamen
Whehe zwarte vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:15 schreef Prep2Fight het volgende:
185 - 160 en dan val je op 2 punten af, ook zo kut![]()
Dat is een felicitatie waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor het eerst over de 600 punten en gestegen naar plaats 36.
Met dank aan Berkery![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef cafca het volgende:
wehehe, iggy verslagen met zij "eigen" dance-vragen
Ik wel. Undertones met Teenage Kicks is de beste single allertijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
Zit die vraag er ook nog in van 'wat is de beste single allertijden'?
Ik ben 'm nog niet tegengekomen deze week
Ojaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Neleos het volgende:
Ik wel. Undertones met Teenage Kicks is de beste single allertijden.
Oh, ben jij dat??!!!quote:
Nou..hij zat tussen Nevermind en In Utero in, dus op zich klopt dat toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef ranja het volgende:
tss... 3e album van Nirvana Incesticide
Het is ook zo'n verslavend spel, ik zou eigenlijk vandaag iemand helpen schilderen in z'n nieuwe huis en ik moet mijn tas nog inpakken, omdat ik morgen op vakantie ga, maar in plaats daarvan zit ik de hele dag dat spel te spelen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef Jane het volgende:
Zo Neleos, je bent aardig goed geworden.
Eindelijk. Na iets van 6 keer verloren te hebben...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
neleos heeft mij ook verslagen. zit er niet meer in
Gelukkig gaat het niet over Nederlandstalige muziek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef spacemangraig het volgende:
Die Nederpop vragen zijn echt verschrikkelijk. Echt constant vragen over bands waar ik nog nooooit van gehoord heb![]()
Sommige wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het niet over Nederlandstalige muziek.
oh die Meindert Talsma bedoel je zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige wel.
En d'r zitten ook een paar vragen bij over een of andere Friese(?) muziekheld waar ik nog nóóit van gehoord heb. Misschien ingestuurd door locale fans? Of ik loop achter natuurlijk, ook goed mogelijk.
Meindert Talma, ken je die niet. Daar heb ik als niet-Fries zelfs bijna alle cd's van...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
oh die Meindert Talsma bedoel je zeker
Daar heb ik als Fries zelfs nog nooit van gehoord, maar ik ken het antwoord van de vraag wel als ik 'm tegenkom
Dat had ik ook beter niet prijs kunnen gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef spacemangraig het volgende:
Die Nederpop vragen zijn echt verschrikkelijk. Echt constant vragen over bands waar ik nog nooooit van gehoord heb![]()
Al 2xquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:25 schreef Neleos het volgende:
Nog een test
test
fout1
fout2
Heeft iemand deze vraag ook al eens gehad?
Ik de hele ochtend en middag alquote:
hehe, hou dat niveau vastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
Djeezus, dat was wel heel dramatisch, zeg.
Zenuwen denk ik.
Godgloeiende Jane!!! Hoe kriiijjjgg je het voor elkaar???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
Djeezus, dat was wel heel dramatisch, zeg.
Zenuwen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |