Ja, die rsi van mij moet ook érgens vandaan gekomen zijn, natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef Zanderrr het volgende:
en er een muisvinger aan overgehouden.
Ah, ik merk dat het dus tijd wordt om maar weer wat nieuwe vragen in te zenden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Speel hem wel eens, best simpel.
Hee mm!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Heeee Jane, lang geleden!
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:55 schreef Jane het volgende:
Hee Neleos! Volgens mij heb ik net tegen jou gespeeld, of niet?
kwam jou ook net tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Neleos het volgende:
Leuk spel wel, alleen de finale is tot nu toe wel vrij moeilijk..
Oh, was jij dat???!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:22 schreef Z het volgende:
209-209 en toch verliezen van JaneX ...
Slowreader is the name.
dan ben ik je ook net tegen gekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef mr_cucumber het volgende:
hey, dan heb ik tegen jullie beide gespeeld
Arr is de naam daar.
Jippie, ik was 2 punten beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef mr_cucumber het volgende:
Arr is de naam daar.
Echt wel. 2 keer al.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heet Siebmeister, maar volgens mij ben ik nog geen van julie tegengekomen
Kan ook tactiek zijn natuurlijk... degene waar ik het beste in ben kies ik het liefst in de 2e ronde omdat het dan 3 vragen zijn... en je kunt geluk hebben dat als je achter staat en je weet toevallig eentje wel die de rest niet weet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef Jane het volgende:
Dance is nog steeds mijn slechtste categorie.En wat ik nou zo frappant vind... de lui die die categorie kiezen hebben zelf de meeste vragen ook fout! Kies het dan niet!
Bah, Hardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef mr_cucumber het volgende:
Arr is de naam daar.
Degene die net weer van je heeft gewonnenquote:
Wel om in de finale te komen. Niet om een goede highscore te halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook tactiek zijn natuurlijk...
Huil! Weer niet op de naam geletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Degene die net weer van je heeft gewonnen
Net wel? Heb weer van je gewonnenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Huil! Weer niet op de naam gelet.
Hehe, het is inderdaad een goede tactiek...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef Jane het volgende:
En ja hoor, Neleos kiest Dance en heeft zelf ook alle vragen fout!
(ja ik ben idd gefrustreerd omdat ik verloren heb)
kwestie van veel spelen en snel gokken als je iets niet weetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef kamagurka het volgende:
damn, er zitten af en toe goed gasten tussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |