Je kunt met een goede ronde nog heel ver komen, ik begon met een basis van 160 aan de finale. Als dat boven de 200 is dan kun je zo de top 50 in lijkt mequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat betekend dat ik weer een plaatsje gezakt ben.
Whehehe! Die 'Bernhard Webb'-vraag heb ik ooit zelf ingestuurd, P2F.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen.
Hmpfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe! Die 'Bernhard Webb'-vraag heb ik ooit zelf ingestuurd, P2F.![]()
Sorry!
Wie was jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:26 schreef Z het volgende:
Iggy moet nog even oefenen!
Ja, dat had ik net ook bij Nick Cave.. & The bad seedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef ranja het volgende:
Irritant als je muis hapert en je per ongeluk op de verkeerde klikt
ik heb helemaal niks met die naamgenoot. had je nog veel punten kunnen pakken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef ranja het volgende:
Iggy toch...gewoon een vraag over je beroemde naamgenoot fout
Je bent nog niet zo goed als in muziektrivia...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:57 schreef cafca het volgende:
eerst verslagen door iggy, nu door neleos
nee, stomme fout in de finale. Ik schijn nu op 100 te staan (maar dan wel met een score van gister)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met die naamgenoot. had je nog veel punten kunnen pakken?
Nog niet van mij..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels van iedereen gewonnen.....en van iedereen verloren
De volgende keer versla ik jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heb neleos al paar keer verslagen vanmorgen. er is nog hoop
Zo kreeg ik zojuist in de finale de vraag welk instrument Candy Dulfer bespeelt. Kijk, dat zijn leuke dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:03 schreef cafca het volgende:
ach je moet een beetje mazzel hebben met de vragen die je krijgt
Ik ook niet, maar ik vind het wel leukquote:
Harp toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo kreeg ik zojuist in de finale de vraag welk instrument Candy Dulfer bespeelt. Kijk, dat zijn leuke dingen
Wie bist du?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels van iedereen gewonnen.....en van iedereen verloren
Nu welquote:
Djorquote:
Wie ben je dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu wel
0 punten, ga je schamen
Ok, ik heb idd van je verloren én gewonnen!!quote:
dat heb ik wel eens na de finalequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu wel
0 punten, ga je schamen
Whehe zwarte vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:15 schreef Prep2Fight het volgende:
185 - 160 en dan val je op 2 punten af, ook zo kut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |