Dat is een felicitatie waard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor het eerst over de 600 punten en gestegen naar plaats 36.
Met dank aan Berkery![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef cafca het volgende:
wehehe, iggy verslagen met zij "eigen" dance-vragen
Ik wel. Undertones met Teenage Kicks is de beste single allertijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
Zit die vraag er ook nog in van 'wat is de beste single allertijden'?
Ik ben 'm nog niet tegengekomen deze week
Ojaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef Neleos het volgende:
Ik wel. Undertones met Teenage Kicks is de beste single allertijden.
Oh, ben jij dat??!!!quote:
Nou..hij zat tussen Nevermind en In Utero in, dus op zich klopt dat toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:26 schreef ranja het volgende:
tss... 3e album van Nirvana Incesticide
Het is ook zo'n verslavend spel, ik zou eigenlijk vandaag iemand helpen schilderen in z'n nieuwe huis en ik moet mijn tas nog inpakken, omdat ik morgen op vakantie ga, maar in plaats daarvan zit ik de hele dag dat spel te spelen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef Jane het volgende:
Zo Neleos, je bent aardig goed geworden.
Eindelijk. Na iets van 6 keer verloren te hebben...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
neleos heeft mij ook verslagen. zit er niet meer in
Gelukkig gaat het niet over Nederlandstalige muziek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef spacemangraig het volgende:
Die Nederpop vragen zijn echt verschrikkelijk. Echt constant vragen over bands waar ik nog nooooit van gehoord heb![]()
Sommige wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het niet over Nederlandstalige muziek.
oh die Meindert Talsma bedoel je zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige wel.
En d'r zitten ook een paar vragen bij over een of andere Friese(?) muziekheld waar ik nog nóóit van gehoord heb. Misschien ingestuurd door locale fans? Of ik loop achter natuurlijk, ook goed mogelijk.
Meindert Talma, ken je die niet. Daar heb ik als niet-Fries zelfs bijna alle cd's van...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
oh die Meindert Talsma bedoel je zeker
Daar heb ik als Fries zelfs nog nooit van gehoord, maar ik ken het antwoord van de vraag wel als ik 'm tegenkom
Dat had ik ook beter niet prijs kunnen gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:21 schreef spacemangraig het volgende:
Die Nederpop vragen zijn echt verschrikkelijk. Echt constant vragen over bands waar ik nog nooooit van gehoord heb![]()
Al 2xquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:25 schreef Neleos het volgende:
Nog een test
test
fout1
fout2
Heeft iemand deze vraag ook al eens gehad?
Ik de hele ochtend en middag alquote:
hehe, hou dat niveau vastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
Djeezus, dat was wel heel dramatisch, zeg.
Zenuwen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |