Ik ben nu 64equote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef Jane het volgende:
Ik sta nu alweer even op 65, maar hoger komen lukt vooralsnog niet.
Dj Lethal, House of Pain, 1 of ander Oost Blok Land.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Er is een vragenmaker bij die wel erg fan is van de DJ van Limp Bizkit geloof ik
Ik heb nét plaats 63 veroverd!quote:
Ik had idd een mooie 261... helaas totaal verknoeid in de finale.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef peaceman het volgende:
144 na ronde 2 en dan nog zwaar afvallen tegen Jane...
De 73ste plaats is m'n hoogste positie, maar dat was vorig jaar ergens. Het spelletje is vrij verslavend, de finales zijn idd crap. Soms is het beter om het aantal punten te laten dalen tot je ergens op 2 streepjes zit omdat je dan niet zoveel verliest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik had de eerste paar keer helemaal niet door dat het snelheid was dat t m deed![]()
Nu heb ik al 3 rondes achtereen gewonnen, maar die eindvragen zijn toch ook niet misselijk soms (alles door elkaar) Ik sta nog niet in de top100 in ieder geval![]()
Die tip ga ik zo eens proberenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Soms is het beter om het aantal punten te laten dalen tot je ergens op 2 streepjes zit omdat je dan niet zoveel verliest.
Ja, dat zal je leren met je Dance-tactics!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef peaceman het volgende:
grrr. kan maar niet van Jane winnen...
Die vond ik inderdaad al vrij irritantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee, ik ben "Somnabula".
Ik ook van jou Sack!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die vond ik inderdaad al vrij irritant![]()
Dat kan kloppen, want die naam kon ik niet meer gebruiken nu....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Berkery het volgende:
Ow...een maand of wat geleden speelde er ook een DaisyDuke mee geloof ik...
En ik(+1)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef Berkery het volgende:
Maar er staan dus al aardig wat Fokkers in de top 100 - Jane, DD, Beathoven, Sack, Ikke, ranja, Kamagurka, ...
Laten we de top 10 innemenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef Berkery het volgende:
Maar er staan dus al aardig wat Fokkers in de top 100 - Jane, DD, Beathoven, Sack, Ikke, ranja, Kamagurka, ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |