Moest ik ook aan denken idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat het over de film high fidelity gaat...
Haha, daar heb ik inderdaad ook een paar keer tegen gespeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef kamagurka het volgende:
Er is een of andere hans van high fidelity die volgens mij net zolang zit te spelen totdat ie alle vragen een keer heeft gehad![]()
Die gast was in het begin echt ontzettend beroerd en nu lig ik er opeens uit tegen m...
Was idd spannend.quote:
Ben je nou echt zo goed of ken je inmiddels gewoon alle vragen uit je hoofd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Was idd spannend.
Ben trouwens inmiddels op 16 beland.
Het is denk ik een combinatie van muziekfeitjes kennen (want anders wordt het wel heel moeilijk), dingen die je niet weet onthouden uit vorige spelletjes natuurlijk, snel zijn en ik denk ook in het algemeen goed zijn in multiple choice vragen. Want echt, ik gok op een of andere manier gewoon heel vaak goed als ik het niet weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo goed of ken je inmiddels gewoon alle vragen uit je hoofd?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Jane het volgende:
Ben ik de enige die af en toe wegklikt als ik alleen maar tegen nepspelers moet spelen?Vind ik helemaal niet leuk.
Bij sommigen twijfel ik alleen soms of het nepperds zijn.
Kath en Cilla in ieder geval. En DeElvis, dacht ik.
Klinkt logischquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ja... er zijn nepspelers. Anders zou je altijd moeten wachten tot er iemand anders net online komt, natuurlijk. En dit kun je echt dag en nacht spelen.
Je vind ze ook niet terug in de scorelijst, terwijl ze daar toch echt wel op zouden moeten staan, zo vaak als je ze tegenkomt.
Ja, idd, die ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kom ook altijd Lieve, JimBob en Jones tegen....ook nepperds?
Net nog even tegen d'r gespeeld. Gelukkig gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]Daar heb ik vanochtend nog tegen gespeeld
Als ik Margot was dan zou ik er maar mee kappen, ze ligt er bij mij iig vaak al in de eerste ronde uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Jane het volgende:
Hmmm, ja... er zijn nepspelers. Anders zou je altijd moeten wachten tot er iemand anders net online komt, natuurlijk. En dit kun je echt dag en nacht spelen.
Je vind ze ook niet terug in de scorelijst, terwijl ze daar toch echt wel op zouden moeten staan, zo vaak als je ze tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |