Gelukkig maar. Bier is vies.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tsss... toch zeker geen bier! Hou je eens in man!
Heb ik voor niks het hele weekend naar je lopen zoeken dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Geven we daar lowlands voor op??
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik voor niks het hele weekend naar je lopen zoeken dus![]()
![]()
.
Als er champagne is is het primaquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tsss... toch zeker geen bier! Hou je eens in man!
dit berust dan op een complete miscommunicatiequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, ik heb zaterdag nog een stevige appel met je te schillen; ik houd een weekend vrij om te helpen verhuizen maar je laat niets van je horen.
Het lijkt wel Fokquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
dit berust dan op een complete miscommunicatie![]()
champagnequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er champagne is is het prima.
Champagne is DE godendrankquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
[..]
dit berust dan op een complete miscommunicatie![]()
lijkt me beter om dat zaterdag even te bespreken![]()
Is dat een hint ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Als het betaalbaar zou zijn zou ik het de hele avond drinken.
Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Is dat een hint ofzo?
Weet je wat die grap me de afgelopen edities heeft gekost?
Weetjewat, jij begint en neemt een fles (of 10) mee, goed?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoelde gewoon in het algemeen, niet alleen op de meeting ofzo.
Is het dan betaalbaar?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weetjewat, jij begint en neemt een fles (of 10) mee, goed?
Kan je niet wat flessen die ze gebruiken voor de uitreiking van de KanjerPostCodeZomerJumboStraatprijs meepakkenquote:
Wat maakt dat nou uit?quote:
Ik heb vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan je niet wat flessen die ze gebruiken voor de uitreiking van de KanjerPostCodeZomerJumboStraatprijs meepakken
Jij begint erover, exemplarisch groot voorbeeld-van-een-enorme-wrat-op-een wrattenzwijn.quote:
Zeg, trap-o-foob, ben je in een kutbui of probeer je gewoon de traditie in stand te houden?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Jij begint erover, exemplarisch groot voorbeeld-van-een-enorme-wrat-op-een wrattenzwijn.
ik wil met jou eerst seks........quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat is het nou S wil matten, L wil sex....
het is toch de L EN S meeting?.
Klinkt als een romantische avond dus weerquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wil met jou eerst seks........
en dan ros ik die klote kop van je romp af![]()
Het lukt niet hè? Ik zoek mijn heil maar in andere topics.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, trap-o-foob, ben je in een kutbui of probeer je gewoon de traditie in stand te houden?.
Ik zal nog eens het zware werk doen.
Kan. Maar doen we niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef Aventura het volgende:
Je kan er ook een S&M-meeting van maken, dan heb je het allebei.
jij bent en blijft MIJN sletje!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt als een romantische avond dus weer.
Nee, we falen hopeloosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Het lukt niet hè? Ik zoek mijn heil maar in andere topics.
Ik twijfel tussen vereerd voelen of doodsangsten uitstaan...quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef static het volgende:
Zeg, het is wel in de traditie om nog eens flink ruzie te krijgen in de laatste week he.
Ik mep je zo hard dat zelfs eventuele adoptiekinderen van je ter wereld komen .quote:
doe ik mee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Ik zoek mijn heil maar in andere topics.
Nee, dat doe je niet. Period.quote:
Had er net eentje in SES te pakken, maar die is alweer afgedropen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ik mee...
verschijnen we weer met z`n tweeen in het banmeld topic??![]()
R&P is altijd leuk![]()
oe!quote:
nope, wordt niet geaccepteerdquote:
Ach, ik ga gewoon op de trap staan, kom je toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Ik mep je zo hard dat zelfs eventuele adoptiekinderen van je ter wereld komen .
static heeft een lift laten installeren in coco`squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ga gewoon op de trap staan, kom je toch niet.
Fuckquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
[..]
static heeft een lift laten installeren in coco`s![]()
We zijn aan het opwarmen.quote:
nu wel!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik was het topic alweer kwijt, maar alle pisnichten zitten dus weer hier?
Mijn catheter werkt prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
trouwens golfert, kun jij nogwel fatsoenlijk pissen of laat jij die bende net als jouw leeftijdgenoten in een zakje druppelen![]()
*oeh*quote:
Die zie ik bijna elke dag wel!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:00 schreef QyRoZ het volgende:
Of half-naakte FA's ?
*mental picture*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Die zie ik bijna elke dag wel!
En ik kan je verzekeren dat dat spannend is!
Wat Q zegt .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Die zie ik bijna elke dag wel!
En ik kan je verzekeren dat dat spannend is!
quote:
je BENT aan het werk in je vakantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:39 schreef PPL het volgende:
Ik kom nog steeds.
Waarom duurt ADSL aanvragen eigenlijk drie tot vier weken ?
Ik mis jullie...
Had ik maar geen vakantie en mocht ik maar werken...
Is alleen maar even de mail bijwerken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je BENT aan het werk in je vakantie.
Klopt er toch iets niet op je werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Is alleen maar even de mail bijwerken.
Anders kom ik straks terug op de zaak en kan ik meteen in de stress schieten.
Met mijn instelling is niets mis, met mijn salaris des te meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt er toch iets niet op je werk.
Ik zie niet in waarom je je dan zo druk maaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Met mijn instelling is niets mis, met mijn salaris des te meer.
(Dat blijkt vandaag maar weer eens)
Je ment het...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je je dan zo druk maakt.
Hard werken is prima, als het maar evenredig betaalt.
www.stepstone.nl? ';).
Last van je modknopjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
HW! Je hebt mail!
*zucht*
Je moet ze ook alles voorkauwen hè!
De jeugd van tegenwoordug...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
HW! Je hebt mail!
*zucht*
Je moet ze ook alles voorkauwen hè!
Ze jeukten... maar ik wilde je niet voor je voeten lopen aangezien je hier gewoon was...quote:
CTRL+Fquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oe! Kroketjes eten met Laffer!
Knuffelen met Golfer!
Kleffen met HW!
Roddelen met Bluezz!
Sounds like a great meet to me!
Zin in!
Oh, en JustMuts! Je komt hoor!
Ik doe toch elke dag met jou alquote:
neen. Jij gaat met OV. Ik heb de auto nodig om de kroeg te bereikenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
neen. Jij gaat met OV. Ik heb de auto nodig om de kroeg te bereiken
ik laat me wel naar huis rjdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is goed hoor liefje... doe je zachtjes dan... onder de brug 's nachts... om de andere zwervertjes niet wakker te maken?
Niet eens gebanned gisteren!?quote:
Tessje komt niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik laat me wel naar huis rjden
Mjah.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet eens gebanned gisteren!?
Je bent soft aan het worden.
Eigenlijk moeten jullie allebei in ban-status zijn tijdens de meet hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:34 schreef static het volgende:
[..]
Mjah.
We hebben het rustig aan gedaan.
Och, de vorige keer was het hele forum down tijdens de meet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jullie allebei in ban-status zijn tijdens de meet hoor.
Dat was OOK weer overdrevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef static het volgende:
[..]
Och, de vorige keer was het hele forum down tijdens de meet.
Maar wel in stijl.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:45 schreef Blinky het volgende:
Het is al bijna zover! Hebben we er zin in?
Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef HeatWave het volgende:
Echt, als er nu iemand onderuit gaat op deze meeting komt ie/ze er nooit meer vanaf.
Yehquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, misschien kom ik nog wel even kijken die avond. Hey, skaai komt he.
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, misschien kom ik nog wel even kijken die avond. Hey, skaai komt he.
Ja, ik was al die katers zat. Maar ja, wrs ben ik de hele dag aan het leren, en dan is er niets fijner dan 's avonds veel drinken. Heb alleen geen telefoon dus wordt lastig jullie te vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef static het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn.
Is alweer een tijdje geleden.
Nah, valt best mee, het is op de Nieuwendijk, dat korte stukje bij het CS zeg maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb alleen geen telefoon dus wordt lastig jullie te vinden.
Heb je dat zaterdag dan niet gedaan? Ik dacht dat jullie naar Coco's gingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
En de kans dat we met 30 man verkassen is niet zo groot.
Btw, moeten we de cocos niet ff op de hoogte brengen??
Ik ben er nu al zeker 3 weken niet geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef static het volgende:
[..]
Heb je dat zaterdag dan niet gedaan? Ik dacht dat jullie naar Coco's gingen?
Lijkt me wel zo vriendelijk jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef static het volgende:
Ohw, en nu?
Vrijdag maar even langsgaan ofzo?
Wat heb jij met mijn tagje gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef nikky het volgende:
Ik ben nu mijn haar aan het kleuren.. en ik geloof dat ik mijzelf dankbaar mag zijn dat ik een kleurspoeling heb gebruikt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn tagje gedaan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Samen met Skaai en Q ben ik ongeveer de enige in dit topic zónder tag
Mja, ik bedoelde meer 'op deze pagina'quote:
Waarschijnlijk nietquote:
quote:
quote:
Mn tag! Wat doen ze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Samen met Skaai en Q ben ik ongeveer de enige in dit topic zónder tag
Kom maar opquote:
quote:
Jij hebt al een tag gehad, ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:17 schreef QyRoZ het volgende:
Nikky! Ik wil een tag!
Stomme lulquote:
nu heb ik niks meer. Zet eens terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef nikky het volgende:
Ik kon geen nieuwe tag maken en ik dacht dat niemand hem meer had dus had ik die ene aangepast. Die is voor iemand speciaal.
ye olde "ik doe alsof ik niet kom want dan gaan ze smeken" truuk is zooooo 1856.quote:
Nice.quote:
Dat was blond met een rode gloed.. dit is echt rood.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef static het volgende:
[..]
Nice.
Maar zo'n kleurtje had je toch al?
*wegduikt*
Ja, het is dan ook ruim een jaar geleden dat ik je heb gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat was blond met een rode gloed.. dit is echt rood.
![]()
Je zou altijd nog een keertje deze kant opkomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:11 schreef static het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook ruim een jaar geleden dat ik je heb gezien.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Je zou altijd nog een keertje deze kant opkomen.
Hallo, dit is echt rood !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat was blond met een rode gloed.. dit is echt rood.
![]()
Das echt en dat van mij een verfjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hallo, dit is echt rood !
[afbeelding]
Als ze heeft geverfd met Henna blokken van Lush, dan wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:01 schreef HeatWave het volgende:
Is dit een L&S topic of een Lush meeting?.
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
Zit er een lush in roden? opgelost.
Nostalgiequote:
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef HeatWave het volgende:
ja ok. dat idee had ik dus. Maar de vorige 2 edities hebben we eerst ergens wat gedronken en gegeten. Dus ik pols ff de interesse daarvoor.
weet ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:39 schreef static het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Daar deed ik nooit aan mee.
Loekie.quote:
zal ik zo rond 1900/1930 uur bij je zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:36 schreef static het volgende:
Ik ben er zo rond 20:00.
En ik denk samen met laffer, zou wel het handigst zijn als hij naar mij toekomt en dan samen daarnaartoe.
Maar daar horen we laffer later wel over.
Ja, daar hadden ze het toch net over.quote:
Prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef laffer het volgende:
[..]
zal ik zo rond 1900/1930 uur bij je zijn?![]()
Ik zeg 16.00 en dan kan je er vanuit gaan dat het 17.00 wordt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Ok, animo is er iig.
Uurtje of 15:00/16:00?
Wil je mijn tagje even lenen?quote:
So?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze het toch net over.!
niet als ik het net "verzin" en animo polsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
So?![]()
Het moet gewoon in de OP staan
quote:
Zet het dan gewoon in de OP, ik ga geen heel topic trug scrollenquote:
Dan zeg ik 15:00, ben je er lekker op tijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zeg 16.00 en dan kan je er vanuit gaan dat het 17.00 wordt.Ik heb een pesthekel aan te laat komen, maar op de een of andere manier is A'dam toch altijd verder weg dan in denk.
We gaan naar coco's en er wordt niet gegeten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet als ik het net "verzin" en animo pols.
Bluezz en ik gaan eerst 's middag even een honkbalwedstrijd van haar zoon in Utrecht bekijken en gaan daarna door naar Amsterdam. Zullen dus pas ca. 17:30 ergens in Amsterdam kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Ok, animo is er iig.
Uurtje of 15:00/16:00?
Vorige meetings begonnen OOK om 20:00 en dan wil IK iig al gegeten HEBBENquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
We gaan naar coco's en er wordt niet gegeten?![]()
Jawel, jullie gaan wel eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
We gaan naar coco's en er wordt niet gegeten?![]()
gaat goed komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef static het volgende:
[..]
Prima.
We bellen nog wel even vantevoren.
OKquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz en ik gaan eerst 's middag even een honkbalwedstrijd van haar zoon in Utrecht bekijken en gaan daarna door naar Amsterdam. Zullen dus pas ca. 17:30 ergens in Amsterdam kunnen zijn.
Ow?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, jullie gaan wel eten.Als je wil.
Ik merk hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ow?
Jij weet wanneer ik ga eten..
Kun jij mij vertellen wanneer??![]()
Ik ben toe aan weekend
Rond 17.30-18.00 lukt mij wel om aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik merk het.
We zijn even aan het KIJKEN of mensen willen eten, en zo ja, hoelaat.
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef HeatWave het volgende:
ok. Eten op 18:00 zetten?
Een ieder die evt nog eerder wil komen kan dat dan doen, maar dan houden we rekening qua eet-tijd met de eters.
Ik vind 16.00 al een beetje aan de vroege kant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zeg ik 15:00, ben je er lekker op tijd.
Wijf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
okik denk dat MB en ik toch wel eerst ff gaan shoppen ofzo. En dan zie we wel
quote:
Sure.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik wel ff in de OP zetten als het mag van static en laffer.
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef static het volgende:
[..]
Sure.
Jaja, we houden alles nauwlettend in de gaten.
ok, static heeft al antwoord gegeven...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik wel ff in de OP zetten als het mag van static en laffer.
Ja, het kostte wat moeite om een consensus te bereiken, maar goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ok, static heeft al antwoord gegeven...
we moesten er wel ff over in beraad![]()
een letter t te weinigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
eters
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
mompelt iets over ongevraagd fotos posten enzo.
Was je toch al niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
Mooi.
Dan ben ik zaterdag niet de enigste rooie
quote:
Dat zat ik me ook af te vragen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die gast in t midden?
Dat wil ik ook weten, i'm intrigued. Dat gelebber op de voorgrond is oud nieuws.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is die nieuwsgierige toeschouwer??
Dat was vrij nieuw voor mequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten, i'm intrigued. Dat gelebber op de voorgrond is oud nieuws.
We houden allemaal van IKEAquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Leuk geweest nu...
Ik, hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft er donderdagavond niks te doen?
Er worden toch alleen onschuldige spelletjes gespeeld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef static het volgende:
Ik ga zowat een poll starten. "Wie doet het met wie tijdens de L&S meet 2005".
Ik ga zowat een FB topic erover starten, hou me tegen pliesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef static het volgende:
Ik ga zowat een poll starten. "Wie doet het met wie tijdens de L&S meet 2005".
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er worden toch alleen onschuldige spelletjes gespeeld?
[afbeelding]
fok memory, dat was geniaal.. op zichquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er worden toch alleen onschuldige spelletjes gespeeld?
[afbeelding]
Er is vast niemand meer zo debiel om nog een versie ervan te maken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
fok memory, dat was geniaal.. op zich.
nee, dat denk ik ook niet, misschien ook maar beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er is vast niemand meer zo debiel om nog een versie ervan te maken..
Tis wel weer leuk geweest zo sunniequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef SunChaser het volgende:
Shit HW, ze zeggen dat ik camerageil ben, maar jij kan er ook wat van. Moment, ff uploaden!
Jezus, bewaar jij foto's?quote:
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel weer leuk geweest zo sunnie.
Heb ooit eens een map geback-upt. Ik heb nog wel 10 foto's van Miss_Bleu in lingeriequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef static het volgende:
Jezus, bewaar jij foto's?
*slikt opmerking in*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 foto's van Miss_Bleu in lingerie
Idem hier.quote:
Ja hallo, Claudia zet ze in de eerste plaats online he, ik ben slechts de doel-opslaan-als'erquote:
Sure.quote:
Dat maakt je een freak.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja hallo, Claudia zet ze in de eerste plaats online he, ik ben slechts de doel-opslaan-als'er
Oh, er kan hoe dan ook niemand bij me slapen. Ik wil 's ochtends niemand meer tegenkomen want dat ben ik helemaal zat. Maar 's avonds zal ik heel aardig zijn tegen iedereen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig, IR.
Ik dacht nog wel dat je dood wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha, dat wil ik alstag
![]()
FOK!-Freak
quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Golfer, ik neem nu vast afstand van wat ik zaterdag tegen je ga zeggen..
die is heftig idd...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:21 schreef nikky het volgende:
Ik kan niet slapen...
En al helemaal niet als ik het nieuwe nummer hoor van Racoon - i miss you more
en ja ik heb vaak muziek aan staan snacht
Zit je nou weer te werken???quote:
Ik ben nu zelfs op het werk.quote:
lekker dan in je vakantie, wat jij wil....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs op het werk.
Implementatie nieuw project waarbij men gebruik wil maken van mijn expertise.
Ach... dat komt heus allemaal wel weer goed hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker dan in je vakantie, wat jij wil....
Lijkt me toch kutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach... dat komt heus allemaal wel weer goed hoor.
De vrouw is toch aan het werk en het is meer monitoring dan echt werken.
Om 14:00 ben ik weer weg hier.
Oh ja, jij was wél op Lowlands.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:35 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik ben niet dood, al leek het daar maandag nog verdacht veel op. Dus ik ben nogsteeds van de partij.
Nu al kapot ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me toch kut.
Nou ja, succes dan maar. Ik ga voor de verandering zo een nieuwe GSM ophalen.
Ja hoor, jij?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:44 schreef Blinky het volgende:
Goedemorgen Bluezz. Beetje zin in de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |