Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef HeatWave het volgende:
ok. Eten op 18:00 zetten?
Een ieder die evt nog eerder wil komen kan dat dan doen, maar dan houden we rekening qua eet-tijd met de eters.
Ik vind 16.00 al een beetje aan de vroege kant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zeg ik 15:00, ben je er lekker op tijd.
Wijf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
okik denk dat MB en ik toch wel eerst ff gaan shoppen ofzo. En dan zie we wel
quote:
Sure.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik wel ff in de OP zetten als het mag van static en laffer.
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef static het volgende:
[..]
Sure.
Jaja, we houden alles nauwlettend in de gaten.
ok, static heeft al antwoord gegeven...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik wel ff in de OP zetten als het mag van static en laffer.
Ja, het kostte wat moeite om een consensus te bereiken, maar goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef laffer het volgende:
[..]
ok, static heeft al antwoord gegeven...
we moesten er wel ff over in beraad![]()
een letter t te weinigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
eters
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
mompelt iets over ongevraagd fotos posten enzo.
Was je toch al niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
Mooi.
Dan ben ik zaterdag niet de enigste rooie
quote:
Dat zat ik me ook af te vragen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die gast in t midden?
Dat wil ik ook weten, i'm intrigued. Dat gelebber op de voorgrond is oud nieuws.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is die nieuwsgierige toeschouwer??
Dat was vrij nieuw voor mequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten, i'm intrigued. Dat gelebber op de voorgrond is oud nieuws.
We houden allemaal van IKEAquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Leuk geweest nu...
Ik, hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft er donderdagavond niks te doen?
Er worden toch alleen onschuldige spelletjes gespeeld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef static het volgende:
Ik ga zowat een poll starten. "Wie doet het met wie tijdens de L&S meet 2005".
Ik ga zowat een FB topic erover starten, hou me tegen pliesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef static het volgende:
Ik ga zowat een poll starten. "Wie doet het met wie tijdens de L&S meet 2005".
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er worden toch alleen onschuldige spelletjes gespeeld?
[afbeelding]
fok memory, dat was geniaal.. op zichquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er worden toch alleen onschuldige spelletjes gespeeld?
[afbeelding]
Er is vast niemand meer zo debiel om nog een versie ervan te maken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
fok memory, dat was geniaal.. op zich.
nee, dat denk ik ook niet, misschien ook maar beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er is vast niemand meer zo debiel om nog een versie ervan te maken..
Tis wel weer leuk geweest zo sunniequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef SunChaser het volgende:
Shit HW, ze zeggen dat ik camerageil ben, maar jij kan er ook wat van. Moment, ff uploaden!
Jezus, bewaar jij foto's?quote:
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel weer leuk geweest zo sunnie.
Heb ooit eens een map geback-upt. Ik heb nog wel 10 foto's van Miss_Bleu in lingeriequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef static het volgende:
Jezus, bewaar jij foto's?
*slikt opmerking in*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 foto's van Miss_Bleu in lingerie
Idem hier.quote:
Ja hallo, Claudia zet ze in de eerste plaats online he, ik ben slechts de doel-opslaan-als'erquote:
Sure.quote:
Dat maakt je een freak.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja hallo, Claudia zet ze in de eerste plaats online he, ik ben slechts de doel-opslaan-als'er
Oh, er kan hoe dan ook niemand bij me slapen. Ik wil 's ochtends niemand meer tegenkomen want dat ben ik helemaal zat. Maar 's avonds zal ik heel aardig zijn tegen iedereen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig, IR.
Ik dacht nog wel dat je dood wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha, dat wil ik alstag
![]()
FOK!-Freak
quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Golfer, ik neem nu vast afstand van wat ik zaterdag tegen je ga zeggen..
die is heftig idd...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:21 schreef nikky het volgende:
Ik kan niet slapen...
En al helemaal niet als ik het nieuwe nummer hoor van Racoon - i miss you more
en ja ik heb vaak muziek aan staan snacht
Zit je nou weer te werken???quote:
Ik ben nu zelfs op het werk.quote:
lekker dan in je vakantie, wat jij wil....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs op het werk.
Implementatie nieuw project waarbij men gebruik wil maken van mijn expertise.
Ach... dat komt heus allemaal wel weer goed hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker dan in je vakantie, wat jij wil....
Lijkt me toch kutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach... dat komt heus allemaal wel weer goed hoor.
De vrouw is toch aan het werk en het is meer monitoring dan echt werken.
Om 14:00 ben ik weer weg hier.
Oh ja, jij was wél op Lowlands.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:35 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik ben niet dood, al leek het daar maandag nog verdacht veel op. Dus ik ben nogsteeds van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |