Ja hallo, Claudia zet ze in de eerste plaats online he, ik ben slechts de doel-opslaan-als'erquote:
Sure.quote:
Dat maakt je een freak.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja hallo, Claudia zet ze in de eerste plaats online he, ik ben slechts de doel-opslaan-als'er
Oh, er kan hoe dan ook niemand bij me slapen. Ik wil 's ochtends niemand meer tegenkomen want dat ben ik helemaal zat. Maar 's avonds zal ik heel aardig zijn tegen iedereen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig, IR.
Ik dacht nog wel dat je dood wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha, dat wil ik alstag
![]()
FOK!-Freak
quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Golfer, ik neem nu vast afstand van wat ik zaterdag tegen je ga zeggen..
die is heftig idd...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:21 schreef nikky het volgende:
Ik kan niet slapen...
En al helemaal niet als ik het nieuwe nummer hoor van Racoon - i miss you more
en ja ik heb vaak muziek aan staan snacht
Zit je nou weer te werken???quote:
Ik ben nu zelfs op het werk.quote:
lekker dan in je vakantie, wat jij wil....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs op het werk.
Implementatie nieuw project waarbij men gebruik wil maken van mijn expertise.
Ach... dat komt heus allemaal wel weer goed hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker dan in je vakantie, wat jij wil....
Lijkt me toch kutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Ach... dat komt heus allemaal wel weer goed hoor.
De vrouw is toch aan het werk en het is meer monitoring dan echt werken.
Om 14:00 ben ik weer weg hier.
Oh ja, jij was wél op Lowlands.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:35 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik ben niet dood, al leek het daar maandag nog verdacht veel op. Dus ik ben nogsteeds van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |