Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef HeatWave het volgende:
Echt, als er nu iemand onderuit gaat op deze meeting komt ie/ze er nooit meer vanaf.
Yehquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, misschien kom ik nog wel even kijken die avond. Hey, skaai komt he.
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, misschien kom ik nog wel even kijken die avond. Hey, skaai komt he.
Ja, ik was al die katers zat. Maar ja, wrs ben ik de hele dag aan het leren, en dan is er niets fijner dan 's avonds veel drinken. Heb alleen geen telefoon dus wordt lastig jullie te vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef static het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn.
Is alweer een tijdje geleden.
Nah, valt best mee, het is op de Nieuwendijk, dat korte stukje bij het CS zeg maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb alleen geen telefoon dus wordt lastig jullie te vinden.
Heb je dat zaterdag dan niet gedaan? Ik dacht dat jullie naar Coco's gingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef HeatWave het volgende:
En de kans dat we met 30 man verkassen is niet zo groot.
Btw, moeten we de cocos niet ff op de hoogte brengen??
Ik ben er nu al zeker 3 weken niet geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef static het volgende:
[..]
Heb je dat zaterdag dan niet gedaan? Ik dacht dat jullie naar Coco's gingen?
Lijkt me wel zo vriendelijk jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef static het volgende:
Ohw, en nu?
Vrijdag maar even langsgaan ofzo?
Wat heb jij met mijn tagje gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef nikky het volgende:
Ik ben nu mijn haar aan het kleuren.. en ik geloof dat ik mijzelf dankbaar mag zijn dat ik een kleurspoeling heb gebruikt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn tagje gedaan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Samen met Skaai en Q ben ik ongeveer de enige in dit topic zónder tag
Mja, ik bedoelde meer 'op deze pagina'quote:
Waarschijnlijk nietquote:
quote:
quote:
Mn tag! Wat doen ze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Samen met Skaai en Q ben ik ongeveer de enige in dit topic zónder tag
Kom maar opquote:
quote:
Jij hebt al een tag gehad, ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:17 schreef QyRoZ het volgende:
Nikky! Ik wil een tag!
Stomme lulquote:
nu heb ik niks meer. Zet eens terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef nikky het volgende:
Ik kon geen nieuwe tag maken en ik dacht dat niemand hem meer had dus had ik die ene aangepast. Die is voor iemand speciaal.
ye olde "ik doe alsof ik niet kom want dan gaan ze smeken" truuk is zooooo 1856.quote:
Nice.quote:
Dat was blond met een rode gloed.. dit is echt rood.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef static het volgende:
[..]
Nice.
Maar zo'n kleurtje had je toch al?
*wegduikt*
Ja, het is dan ook ruim een jaar geleden dat ik je heb gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat was blond met een rode gloed.. dit is echt rood.
![]()
Je zou altijd nog een keertje deze kant opkomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:11 schreef static het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook ruim een jaar geleden dat ik je heb gezien.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Je zou altijd nog een keertje deze kant opkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |