We zijn aan het opwarmen.quote:
nu wel!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik was het topic alweer kwijt, maar alle pisnichten zitten dus weer hier?
Mijn catheter werkt prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:15 schreef laffer het volgende:
trouwens golfert, kun jij nogwel fatsoenlijk pissen of laat jij die bende net als jouw leeftijdgenoten in een zakje druppelen![]()
*oeh*quote:
Die zie ik bijna elke dag wel!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:00 schreef QyRoZ het volgende:
Of half-naakte FA's ?
*mental picture*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Die zie ik bijna elke dag wel!
En ik kan je verzekeren dat dat spannend is!
Wat Q zegt .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Die zie ik bijna elke dag wel!
En ik kan je verzekeren dat dat spannend is!
quote:
je BENT aan het werk in je vakantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:39 schreef PPL het volgende:
Ik kom nog steeds.
Waarom duurt ADSL aanvragen eigenlijk drie tot vier weken ?
Ik mis jullie...
Had ik maar geen vakantie en mocht ik maar werken...
Is alleen maar even de mail bijwerken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je BENT aan het werk in je vakantie.
Klopt er toch iets niet op je werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Is alleen maar even de mail bijwerken.
Anders kom ik straks terug op de zaak en kan ik meteen in de stress schieten.
Met mijn instelling is niets mis, met mijn salaris des te meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt er toch iets niet op je werk.
Ik zie niet in waarom je je dan zo druk maaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Met mijn instelling is niets mis, met mijn salaris des te meer.
(Dat blijkt vandaag maar weer eens)
Je ment het...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je je dan zo druk maakt.
Hard werken is prima, als het maar evenredig betaalt.
www.stepstone.nl? ';).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |