Gelukkig maar. Bier is vies.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tsss... toch zeker geen bier! Hou je eens in man!
Heb ik voor niks het hele weekend naar je lopen zoeken dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Geven we daar lowlands voor op??
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik voor niks het hele weekend naar je lopen zoeken dus![]()
![]()
.
Als er champagne is is het primaquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tsss... toch zeker geen bier! Hou je eens in man!
dit berust dan op een complete miscommunicatiequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, ik heb zaterdag nog een stevige appel met je te schillen; ik houd een weekend vrij om te helpen verhuizen maar je laat niets van je horen.
Het lijkt wel Fokquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
dit berust dan op een complete miscommunicatie![]()
champagnequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er champagne is is het prima.
Champagne is DE godendrankquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
[..]
dit berust dan op een complete miscommunicatie![]()
lijkt me beter om dat zaterdag even te bespreken![]()
Is dat een hint ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Als het betaalbaar zou zijn zou ik het de hele avond drinken.
Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Is dat een hint ofzo?
Weet je wat die grap me de afgelopen edities heeft gekost?
Weetjewat, jij begint en neemt een fles (of 10) mee, goed?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoelde gewoon in het algemeen, niet alleen op de meeting ofzo.
Is het dan betaalbaar?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weetjewat, jij begint en neemt een fles (of 10) mee, goed?
Kan je niet wat flessen die ze gebruiken voor de uitreiking van de KanjerPostCodeZomerJumboStraatprijs meepakkenquote:
Wat maakt dat nou uit?quote:
Ik heb vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan je niet wat flessen die ze gebruiken voor de uitreiking van de KanjerPostCodeZomerJumboStraatprijs meepakken
Jij begint erover, exemplarisch groot voorbeeld-van-een-enorme-wrat-op-een wrattenzwijn.quote:
Zeg, trap-o-foob, ben je in een kutbui of probeer je gewoon de traditie in stand te houden?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Jij begint erover, exemplarisch groot voorbeeld-van-een-enorme-wrat-op-een wrattenzwijn.
ik wil met jou eerst seks........quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat is het nou S wil matten, L wil sex....
het is toch de L EN S meeting?.
Klinkt als een romantische avond dus weerquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wil met jou eerst seks........
en dan ros ik die klote kop van je romp af![]()
Het lukt niet hè? Ik zoek mijn heil maar in andere topics.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, trap-o-foob, ben je in een kutbui of probeer je gewoon de traditie in stand te houden?.
Ik zal nog eens het zware werk doen.
Kan. Maar doen we niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef Aventura het volgende:
Je kan er ook een S&M-meeting van maken, dan heb je het allebei.
jij bent en blijft MIJN sletje!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt als een romantische avond dus weer.
Nee, we falen hopeloosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Het lukt niet hè? Ik zoek mijn heil maar in andere topics.
Ik twijfel tussen vereerd voelen of doodsangsten uitstaan...quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef static het volgende:
Zeg, het is wel in de traditie om nog eens flink ruzie te krijgen in de laatste week he.
Ik mep je zo hard dat zelfs eventuele adoptiekinderen van je ter wereld komen .quote:
doe ik mee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Ik zoek mijn heil maar in andere topics.
Nee, dat doe je niet. Period.quote:
Had er net eentje in SES te pakken, maar die is alweer afgedropen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ik mee...
verschijnen we weer met z`n tweeen in het banmeld topic??![]()
R&P is altijd leuk![]()
oe!quote:
nope, wordt niet geaccepteerdquote:
Ach, ik ga gewoon op de trap staan, kom je toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Ik mep je zo hard dat zelfs eventuele adoptiekinderen van je ter wereld komen .
static heeft een lift laten installeren in coco`squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ga gewoon op de trap staan, kom je toch niet.
Fuckquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
[..]
static heeft een lift laten installeren in coco`s![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |