Gelukkig maar. Bier is vies.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tsss... toch zeker geen bier! Hou je eens in man!
Heb ik voor niks het hele weekend naar je lopen zoeken dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Geven we daar lowlands voor op??
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb ik voor niks het hele weekend naar je lopen zoeken dus![]()
![]()
.
Als er champagne is is het primaquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tsss... toch zeker geen bier! Hou je eens in man!
dit berust dan op een complete miscommunicatiequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, ik heb zaterdag nog een stevige appel met je te schillen; ik houd een weekend vrij om te helpen verhuizen maar je laat niets van je horen.
Het lijkt wel Fokquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
dit berust dan op een complete miscommunicatie![]()
champagnequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er champagne is is het prima.
Champagne is DE godendrankquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef laffer het volgende:
[..]
dit berust dan op een complete miscommunicatie![]()
lijkt me beter om dat zaterdag even te bespreken![]()
Is dat een hint ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Als het betaalbaar zou zijn zou ik het de hele avond drinken.
Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Is dat een hint ofzo?
Weet je wat die grap me de afgelopen edities heeft gekost?
Weetjewat, jij begint en neemt een fles (of 10) mee, goed?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoelde gewoon in het algemeen, niet alleen op de meeting ofzo.
Is het dan betaalbaar?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weetjewat, jij begint en neemt een fles (of 10) mee, goed?
Kan je niet wat flessen die ze gebruiken voor de uitreiking van de KanjerPostCodeZomerJumboStraatprijs meepakkenquote:
Wat maakt dat nou uit?quote:
Ik heb vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan je niet wat flessen die ze gebruiken voor de uitreiking van de KanjerPostCodeZomerJumboStraatprijs meepakken
Jij begint erover, exemplarisch groot voorbeeld-van-een-enorme-wrat-op-een wrattenzwijn.quote:
Zeg, trap-o-foob, ben je in een kutbui of probeer je gewoon de traditie in stand te houden?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Jij begint erover, exemplarisch groot voorbeeld-van-een-enorme-wrat-op-een wrattenzwijn.
ik wil met jou eerst seks........quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat is het nou S wil matten, L wil sex....
het is toch de L EN S meeting?.
Klinkt als een romantische avond dus weerquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wil met jou eerst seks........
en dan ros ik die klote kop van je romp af![]()
Het lukt niet hè? Ik zoek mijn heil maar in andere topics.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, trap-o-foob, ben je in een kutbui of probeer je gewoon de traditie in stand te houden?.
Ik zal nog eens het zware werk doen.
Kan. Maar doen we niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef Aventura het volgende:
Je kan er ook een S&M-meeting van maken, dan heb je het allebei.
jij bent en blijft MIJN sletje!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt als een romantische avond dus weer.
Nee, we falen hopeloosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Het lukt niet hè? Ik zoek mijn heil maar in andere topics.
Ik twijfel tussen vereerd voelen of doodsangsten uitstaan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |