* Martijn_77 weigert het biertje en vraag om een Cola Light Limequote:
* BBQ-kip hoopt dat Martijn aan de schijterij gaat van de aspartaamquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
* Martijn_77 weigert het biertje en vraag om een Cola Light Lime![]()
Mijn vader ligt in het ziekenhuis dus ik ben veel bij mijn moeder en zusjes en ben eigenlijk vrijwel alleen 's nachts online, als ik niet kan slapen.quote:
Daar drink ik niet genoeg voorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
* BBQ-kip hoopt dat Martijn aan de schijterij gaat van de aspartaam
Light
Wat heeft ie dan BBQ? Als je er s'nachts niet door kunt slapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vader ligt in het ziekenhuis dus ik ben veel bij mijn moeder en zusjes en ben eigenlijk vrijwel alleen 's nachts online, als ik niet kan slapen.
Sterkte BBQ ben er helemaal stil vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft lymfeklierkanker met uitzaaiingen naar zijn longen en arm en buik.
Hij is afgelopen mei opgegeven na chemokuren en het gaat de laatste weken echt heel erg hard achteruit.
Klote dus en daardoor kan ik niet slapen...
Ik ga weer offline nu, even wat eten enzo.
Tjee...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij heeft lymfeklierkanker met uitzaaiingen naar zijn longen en arm en buik.
Hij is afgelopen mei opgegeven na chemokuren en het gaat de laatste weken echt heel erg hard achteruit.
Klote dus en daardoor kan ik niet slapen...
Ik ga weer offline nu, even wat eten enzo.
Snappen wequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Bedankt allemaal.
Geen zin om het er hier verder over te hebben hoor, maar dat snappen jullie vast wel
Brandt Bier, dat was toch Rowwen Hèze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vinden jullie die kok van Beluga in die reclame voor Brandt bier ook zo gruwelijk irritant?
Brrr, enge griezelvent...
Missschien had ze van te voren wel bij de chinees gewerkt en was ze gewend aan nummertjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit meisje kon niet eens de namen van de gerechten uitspreken en vroeg me het nummertje op te noemen![]()
Nee, ze werkte hiervoor bij het Kruidvatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Missschien had ze van te voren wel bij de chinees gewerkt en was ze gewend aan nummertjes
Is wel erg fout. Ze kon je zeker ook niks over de gerechten vertellen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ze werkte hiervoor bij het KruidvatMaar het deed me inderdaad aan de Chinees denken ja
Nee, maar ik wist wel wat ze bedoelen met wat er op de kaart staat mn moeder is servisch hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is wel erg fout. Ze kon je zeker ook niks over de gerechten vertellen?
Dan kon je wel gelijk kijken of ze netjes werkte in de keukenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zat vanmiddag bij een chinees eethuisje en moest plassen.
door de keuken door een sloeberdeur, hoek om, grote roltrap op.
hoek om
3 trappen naar beneden
hoek om
zoeken
plassen
trap naar beneden
nooduitgang
straat
moest ikw eer helemaal omlopen naar m'n tafeltje via buiten
en ja, zo hoorde dat..![]()
Jij hebt daar nu een verjaardag en je gaat zitten fokken? Dan is er idd erg weinig aan die verjaardagquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef Euc- het volgende:
erg gezellig hier op de verjaardag hoor
Geen zak aan
Jammiequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:57 schreef Chielus het volgende:
Kheb vanavond met een hele goede viendin een 25 jaar oude fles port soldaat gemaakt.....was echt jammie.
(en ik heb nog een klein bodempje voor morgen avond...![]()
stukje overjarige brokkelkaas.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jammie![]()
![]()
![]()
Had je nog iets lekkers bij die Port of was het puur en alleen die Port?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:19 schreef Chielus het volgende:
stukje overjarige brokkelkaas.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:20 schreef Chielus het volgende:
en goed gezelschap......
Zegt Im Schiffchen je wat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoi
Net terug uit de buurt van Stuttgart. Geweldige streek daar, wow wat een kwaliteit van eten. Slager die zelf slacht, gehakt wat voor je neus wordt gedraait van een stuk rundvlees, rijpe peche blance, ongelofelijk lekker brood. Enorm aanbod van groente en fruit, lokale vleeswaren maar ook uit zuideuropa, een keuze die je in NL hooguit krijgt bij de betere hoereca groothandel. Kortom, ik zou daar kunnen gaan wonen.
We waren de "happy clappy" mensen hier maar ontvlucht, mijn god wat een ramp. De hele stad vergeven van de pelgrims van de katholieke wereld jeugd dagen. Straten waren in de Altstad propvol met vlagzwaaiende happy clappy's die liepen te schreeuwen, maar de kroegen en restaurants waren leeg. Ik denk niet dat de regionale gastronomie veel aan dit gebeuren heeft gehad.
We zijn gelukkig gevlogen, want de Autobahnen bij keulen waren een ramp.
Ja, dat ken ikquote:
Voor een 3 sterren toko idd, schijnt dat heel erg veel nederlandse (nu top) chef's daar gewerkt hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik
Is erg goed en relatief (!) betaalbaar.
Niet dat ik daar wekelijks eet hoorquote:
Oh? Dat wist ik niet, maar verbaasd me ook niet. Is echt top.quote:schijnt dat heel erg veel nederlandse (nu top) chef's daar gewerkt hebben.
Nee, wel een vroege ochtendploeg (inclusief koffie om wakker te worden), maar gek genoeg is de nachtploeg dan weer nét verdwenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:38 schreef Euc- het volgende:
Is er nou alwéér geen nachtploeg?
Nou dan ga ik ook maar weer naar bed hoor
Ik las vunzenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo koffie drinken en lunzen met een vriendin
Brrr, heb je die gast ooit gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Imko denkt zeker dat Euc de dame in zijn avatar is..
Dat vraagt om een feestje dan Eucquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef Euc- het volgende:
Kijk eens aan! Ik ben de 2000 posts in 1 van de afgelopen dagen gepasseerd, damn
Ik wou er een speciaal feestje van maken
nieuwe serie toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
20 Minuutjes, komt KVW op NL3
Ik ook heb hem nl ook gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Euc- het volgende:
Damnit vergeten #)_(%)#%(
Kijk hem over een paar dagen wel op uitzendinggemist
Brrr wat een engerd die gast he, net zo'n dronken zwerver die met zijn laatste restje evenwicht op de tafel leunt, zich troostend met het idee dat hij straks het glas rode wijn mag leegdrinken, voor hij zijn kartonnen doos achter het station weer opzoektquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Brrr, heb je die gast ooit gezien?
[afbeelding]
Weet je trouwens waarom er zo weinig vrouwen in de (vooral top) keukens werken? Omdat 1. de overige koks altijd sexistische opmerkingen maken en 2. ze 90% van de keren zielig gaan doen als in: "chef ik ben ongesteld zou ik een paar dagen vrij mogen?)
Had er een discussie over met de sous-chef van Toine Hermsen toen ik daar een keer mocht werken, ze hadden 1 keer een meisje in de keuken gehad, alleen die had al-tijd wat, dus daar willen ze nou niet meer aan. Verder zouden ze preuts zijn, niet hard genoeg werken en vaak niet bereid de handen uit de mouwen te steken.
Laat de discussie beginnen! :![]()
Meeste klopt wel, maar lawaai???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Werken in de keuken is kei en keihard fysiek lichamelijk werk. hoge temperatuur, luchtvochtigheid, stress, zware pannen, lawaai en korte lontjes. Je ziet ook weinig vrouwelijke mijnwerkers of vrouwen die in de smelterij van hoogovens werken.
Ze is rond 12 uur vanavond vertrokkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Annemiek78 het volgende:
BBQ-kip: hoe was je lunch met je vriendin?
Vervelend en brutaal pestventje ben jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef Euc- het volgende:
Maar zoals je uit de eerste paar woorden van mijn vorige post misschien wel hebt kunnen afleiden ga ik me daar dus mooi onderuit lullen.
Ach wat ben ik erg af en toe
huh??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vervelend en brutaal pestventje ben je
Kunnen de betreffende kinderen niet gewoon mee? Of moeten die werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |