1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 1998/99 FC Utrecht 28 5 Eredivisie 1999/00 FC Utrecht 32 6 Eredivisie 2000/01 FC Utrecht 32 13 Eredivisie 2001/02 FC Utrecht 34 7 Eredivisie 2002/03 FC Utrecht 34 20 Eredivisie 2003/04 Feyenoord 34 20 Eredivisie 2004/05 Feyenoord 34 29 Eredivisie 2005/06 Feyenoord 1 1 Eredivisie Totaal 229 101 |
Niet door mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:25 schreef feyenoord-dude het volgende:
Doe die van mij maar dicht
Dirk![]()
Anderhalf jaar geleden werd ik nog door 3 Ajacieden en een PSV-er uitgelachen toen ik zei dat Dirkie binnen een jaar in de basis bij oranje zou staan
De enige speler die zich en inzetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een echte 100 % prof, een van de weinige spelers waarik trots op ben van Feyenoord.
Geniet er maar van, want zo lang zal hij niet meer te bewonderen zijn in de Kuip.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een echte 100 % prof, een van de weinige spelers waarik trots op ben van Feyenoord.
Nog een jaartje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want zo lang zal hij niet meer te bewonderen zijn in de Kuip.
Het is te hopen voor ze, maar ben bang dat als de Spurs met een zak geld gaan rammelen Dirkie zo weg is.quote:
Nee. Spurs is geen topclub en geen droomclub waar Dirk naartoe wilt. Daarnaast kan Spurs niet hoger bieden dan 14 miljoen denk ik. Niet genoeg. Én de transferperiode is bijna voorbij, dus Feyenoord zal binnen zo'n korte tijd geen vervanger kunnen halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het is te hopen voor ze, maar ben bang dat als de Spurs met een zak geld gaan rammelen Dirkie zo weg is.
Wou net ook al zeggen, Wotte zegt idd veelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wotte zegt wel meer. Maar goed ik ga er vanuit dat Kuijt nog een seizoen blijft.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kan die '2' niet even in een '#2' of 'deel 2' veranderd worden? Dit ziet er een beetje vreemd uit.
Kuijt is wat dat betreft een rare voetballer, soms ziet het er niet uit wat 'ie doet maar z'n balaannames zijn bijna altijd goed, ballen springen vrijwel nooit van z'n voet, hij maakt slim ruimte voor zichzelf en heeft een goede functionele techniek.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik zat na te denken wat nou eigenlijk de voetbalkwaliteiten van Kuijt zijn. Dat ie hard werkt, weet iedereen maar heeft ie zo'n hard schot in z'n benen? niet superhard. Is ie zo snel? niet zo snel als Kalou en Castelen. Heeft ie zulke goede passeerbewegingen? ook niet. Heeft ie zoveel kwaliteit achter zich voetballen waardoor ie alleen maar voorzetten in hoeft te tikken? Dat al helemaal niet.
Waarom scoort ie dan zo makkelijk? Bij andere voetballers kan ik dit verklaren, bij Kuijt niet.
Het is puur instinct denk ik. Killer-instinct.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat ie extreem veel inzicht heeft ofzo.
Hij hersteld zichzelf dan weer zo snel door een extra stap te zetten dat het niet eens opvalt dat die bal van z'n voet sprong.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
zn aanname ziet er totaal niet uit, de ballen springen 2m van zn voet, maar ik kan me niet herinneren dat ie daardoor ooit balverlies heeft geleden...
En dat zijn wel de beste spitsen. Totaal niet mooi om naar te kijken maar heerlijk als je ze in je team hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef twi het volgende:
Sommige spelers hebben gewoon oog voor de goal. Zoals een Makaay of een Kezman. Je kan hun echte kwaliteiten gewoon niet noemen, maar ze scoren gewoon. Inzaghi, nog zo eentje. Of Crespo, van Nistelrooij...
Noem eens een speler die dat wel gedaan heeft sinds v. Basten aan het roer is?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef twi het volgende:
Bij Bayern zie ik 'm juist minder snel slagen dan bij Chelsea, waar zelfs een mislukte versie van Kuijt zoals Gudjohnsson succes heeft.
Vergeet trouwens niet dat Kuijt nou echt niet zo bijzonder veel heeft laten zien in Oranje.
Kuijt heeft daarbij een belangrijk pluspunt. Hij laat een middelmatig elftal beter spelen. 't Is jammergenoeg gewoon zo'n speler die een hele club op sleeptouw neemt. Feyenoord heeft Kuijt, PSV heeft Cocu, Ajax heeft snotaapjes die het proberen maar falen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
En dat zijn wel de beste spitsen. Totaal niet mooi om naar te kijken maar heerlijk als je ze in je team hebt.
Robben. Of doel je op een debutant? Ja niemand natuurlijk, want al die AZ'ers voegen niks toequote:Op donderdag 1 september 2005 00:56 schreef feyenoord-dude het volgende:
Noem eens een speler die dat wel gedaan heeft sinds v. Basten aan het roer is?
Want hij werkt zo hard tochquote:Op maandag 28 november 2005 11:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Zelfs als het even niet lukt wordt zijn naam gescandeerd door de Kuip!
Ik weet dat jij niet zo'n Kuyt fan bent, maar als er een persoon is die altijd voorop gaat in de strijd dan is het Dirk Kuyt wel.quote:
Ik heb ook allang toegegeven dat er bij ons wel wat meer mensen met die instelling zouden mogen spelen..... Het mag alleen nooit het allerbelangrijkste argument zijn in de beoordeling van een speler, en dat is het bij Kuyt wel....quote:Op maandag 28 november 2005 12:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet zo'n Kuyt fan bent, maar als er een persoon is die altijd voorop gaat in de strijd dan is het Dirk Kuyt wel.
Maar goed, mooi voetbal dat is belangrijker als hard werken he?
daarna scoort ie 2xquote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb ook allang toegegeven dat er bij ons wel wat meer mensen met die instelling zouden mogen spelen..... Het mag alleen nooit het allerbelangrijkste argument zijn in de beoordeling van een speler, en dat is het bij Kuyt wel....
Als er iemand is die oog heeft voor teamgenoten...quote:Op maandag 28 november 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Kuyt is echt een aansteller.
Al die gebaren en dan dat aanstellen en elke bal willen hebben.
En dan hoe hij die bal dan vraagt.
Jij brengt het alsof ie alleen gewaardeerd wordt vanwege zn renjerot-praktijken. Wat natuurlijk onzin is. Kuyt is geen Gyan.quote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geloof nou niet dat het daarom ging
En ik die twee maar elke keer door elkaar halenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij brengt het alsof ie alleen gewaardeerd wordt vanwege zn renjerot-praktijken. Wat natuurlijk onzin is. Kuyt is geen Gyan.
Dat was niet de bedoeling. De strekking van mijn opmerking was dat het triest is dat Kuyt altijd een 7 scoort, ook al speelt hij dramatisch. Dat komt puur door zijn harde werken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij brengt het alsof ie alleen gewaardeerd wordt vanwege zn renjerot-praktijken. Wat natuurlijk onzin is. Kuyt is geen Gyan.
Idd, hij keer echt bedroefdquote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij de tweede goal van Boussaboun... Kuijt was helemaal verontwaardigd dat ie de bal niet kreeg... Je zag m balen op tv, niet eens blij met de goal ofzo...
Surf dus maar effe naar http://www.volkskrant.com/interactie/BN2005/index.php stem op Dirk.quote:Voetballer, getuigt van een tegen de tijdgeest ingaande opvatting door clubliefde en afspraken te laten prevaleren boven geldelijk gewin en persoonlijke verbetering. Scoort veel, is altruïstisch, woekert met beperkt talent. Kortom: een ideaal rolmodel.
Aissati is ook een klasse apartquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:43 schreef LuukBes het volgende:
Opvallend, pas het tweede topic voor deze speler.
Hij spreekt niet echt tot de verbeelding kennelijk. Zelfs Aissati heeft al 2 topics.
Als dat zou gebeurenquote:Dirk Kuyt Shearer van de Kuip?
De aanvoerder en clubtopscorer is een rol à la Alan Shearer in het vooruitzicht gesteld. Shearer (35) is de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot boegbeeld van Newcastle United, een Engelse club die qua uitstraling en beleving van de fans te vergelijken is met het Feyenoord van Kuyt.
Er is geen tijdpad uitgestippeld voor de onderhandelingen. Eerder dit jaar verlengde Kuyt zijn contract al tot medio 2009. Die deal ging toen gepaard met de belofte van de international om in elk geval tot aan het WK 2006 bij Feyenoord te blijven. Inmiddels kijken beide partijen verder dan 2009.
,,Van onze kant willen we er alles aan doen om van Dirk in zijn loopbaan definitief hét gezicht van Feyenoord te maken,’’ zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. ,,Als dat zou lukken, creëer je als club een bepaalde stabiliteit in je elftal. We zijn blij te horen dat Dirk daarover wil nadenken.’’
Over een precieze contractduur is nog niet gesproken, maar de intenties van beide kanten zijn helder op tafel gelegd, bevestigt Kuyt. ,,Ik ben vereerd dat de clubleiding heeft aangegeven dat ze mij nog een heel lange tijd wil houden,’’ zegt hij.
,,Ik laat het gesprek nu op me inwerken. Áls je besluit écht lang met elkaar door te gaan, dan moet dat een weloverwogen besluit zijn, vind ik. Maar dan nog kunnen in de voetballerij dingen van dag tot dag veranderen. Ik vind het in elk geval belangrijk om niemand voor de gek te houden.’’
Kuyt gaf afgelopen weekeinde na de Klassieker tegen Ajax (3-2 zege) openlijk uiting aan het goede gevoel dat hij momenteel bij Feyenoord heeft. In zijn derde contractjaar ervaart hij dat de club eindelijk wezenlijke stappen vooruit zet.
In zijn beleving lonkt er plotseling een ander sportief plafond nu in januari een batterij spelers is vertrokken en Feyenoord in staat is gebleken winnaars als Pierre van Hooijdonk en Ron Vlaar binnen te halen. Gisteren verlengde bovendien Romeo Castelen zijn contract met een jaar tot 2008. Met Salomon Kalou wordt weer voorzichtig gesproken, zodat Feyenoord bij een landstitel of play-off-succes mogelijk met zijn complete aanval de Champions League in kan gaan.
Een speciaal gevoel op andere vlakken is er wat Kuyt betreft al langer. Hij beseft dat hij ergens anders nooit meer zo in het hart van de fans zal worden gesloten als bij Feyenoord. In het stadion hangt zelfs een spandoek met de veelzeggende tekst Dirk Kuip.
Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuyts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.
Onlangs speelde namens Feyenoord directielid en ex-speler Sjaak Troost al subtiel in op de gevoelens van de visserszoon uit Katwijk. ‘Dirk Kuyt is Feyenoord en Feyenoord is Dirk Kuyt,’ liet Troost optekenen in het officiële programmaboekje voor het thuisduel met AZ.
‘Hij heeft alles in zich om Kindvall en Van Hooijdonk voorbij te streven. Of dat gebeurt? Ik hoop het, maar dan moet Dirk wel langer bij de club blijven. Ik zie hem dan Feyenoorder van de eeuw worden.’
Bron : Algemeen Dagblad
Denk ook niet dat de échte top op Dirk zit te wachten en als Feyenoord dan competitief genoeg is, waarom dan niet blijven?quote:Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuyts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.
Exact, dus laten we nou niet denken dan Dirkie het uit clubliefde doet (zoals binnenkort wel weer geroepen zal worden).........quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/742480/2/50#34865186]woensdag 8 februari 2006 15:05
Denk ook niet dat de échte top op Dirk zit te wachten en als Feyenoord dan competitief genoeg is, waarom dan niet blijven?
Jij begint echt vervelend te worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Exact, dus laten we nou niet denken dan Dirkie het uit clubliefde doet (zoals binnenkort wel weer geroepen zal worden).........
iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een 'echte' Feyenoorder is, maar hij heeft zeker wel enige vorm van loyaliteit richting Feyenoord.
Champions League voetbal. Als Spurs dit jaar CL haalt en aansluit bij de top van de EPL, dan zal opeens Spurs wel weer een aantrekkelijke optie blijken te zijn.... Clubliefde is als hij bij een net zo slecht als vorig seizoen draaiend Feyenoord zou blijven voetballen. En dat is niet het geval (hoe vervelend je het ook mag vinden....).quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij begint echt vervelend te worden.Als ie bij de Spurs meer kan verdienen en hij blijft toch bij Feyenoord, waarom zou hij dan toch bij Feyenoord blijven?
Zal best, maar bij een goed aanbod is hij gewoon wel weg. Ik word er zo langzamerhand moe van dat als een speler bij zn club blijft, dat meteen als clubliefde wordt opgevat. Terwijl het alleen maar aangeeft dat er vooralsnog geen betere optie voorhanden is (zoals vorig seizoen met Kuyt)....quote:Ik weet niet of het een 'echte' Feyenoorder is, maar hij heeft zeker wel enige vorm van loyaliteit richting Feyenoord.
Of misschien worden ze wel kampioen....quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Champions League voetbal. Als Spurs dit jaar CL haalt en aansluit bij de top van de EPL, dan zal opeens Spurs wel weer een aantrekkelijke optie blijken te zijn....
Wat bedoel je?quote:Clubliefde is als hij bij een net zo slecht als vorig seizoen draaiend Feyenoord zou blijven voetballen. En dat is niet het geval (hoe vervelend je het ook mag vinden....).
Ben jij de secretaresse van Wotte?quote:[..]
Zal best, maar bij een goed aanbod is hij gewoon wel weg. Ik word er zo langzamerhand moe van dat als een speler bij zn club blijft, dat meteen als clubliefde wordt opgevat. Terwijl het alleen maar aangeeft dat er vooralsnog geen betere optie voorhanden is (zoals vorig seizoen met Kuyt)....
quote:
Mocht hij willen, dan was hij in ieder niet zo incompetent geweest.quote:Ben jij de secretaresse van Wotte?
wat ben jij een zeikerige paardenfallus zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Champions League voetbal. Als Spurs dit jaar CL haalt en aansluit bij de top van de EPL, dan zal opeens Spurs wel weer een aantrekkelijke optie blijken te zijn.... Clubliefde is als hij bij een net zo slecht als vorig seizoen draaiend Feyenoord zou blijven voetballen. En dat is niet het geval (hoe vervelend je het ook mag vinden....).
[..]
Zal best, maar bij een goed aanbod is hij gewoon wel weg. Ik word er zo langzamerhand moe van dat als een speler bij zn club blijft, dat meteen als clubliefde wordt opgevat. Terwijl het alleen maar aangeeft dat er vooralsnog geen betere optie voorhanden is (zoals vorig seizoen met Kuyt)....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Mocht hij niet willen, dan was hij in ieder niet nog 10x zo incompeotent geweest.
Nog altijd beter dan 10 jaar bij een één of ander provincieclubje en een paar keer de halve finale CL halen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt de speler die 10 jaar het shirt van feyenoord droeg, maar nooit een prijs won..
Ik zal proberen alles in 1 reactie te zetten....quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Fok_you het volgende:
[..]
wat ben jij een zeikerige paardenfallus zeg![]()
Na afgelopen jaar was de kans niet groot dat feyenoord dit jaar wat zou presteren. elke, maar dan ook elke speler zou van club wisselen als deze 3 klassen onder zijn niveau is, zoals afgelopen jaar bij feyenoord het geval was. Dat heeft totaal niets met clubliefde te maken. Daarbij heeft hij afgelopen zomerr ook wel laten zien dat hij over clubliefde beschikt want de spurs zouden voor hem zowel financieel als sportief gezien een hele verbetering zijn geweest, maar zolang ze heeeel diep in de buidel wilden tasten, lees minstens 18 miljoen, zou hij toch niet weg gaan.
Dat hij pas na het WK weg gaat (áls hij weggaat) is een afspraak tussen zowel Kuyt als Feyenoord, en in het belang van beide. Lijkt me ook nogal simpel. Als Kuyt goed speelt op het WK dan kan hij zelf naar een betere club en krijgt Feyenoord meer geld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zal proberen alles in 1 reactie te zetten....
Als je echt van Feyenoord houdt blijf je juist bij die club als ze het moeilijk hebben om ze er weer bovenop te helpen. Daarna kan je dan eventueel weg gaan. Hij doet het precies andersom: een schoolvoorbeeld van opportunistisch gedrag.
Hij heeft Spurs laten lopen omdat het niet de topclub was die hij zocht. Heeft dus niets met enige liefde voor Fnoord te maken...
En het feit dat hij niet in de winterstop van dit seizoen weg wil, heeft heel misschien wel iets te maken met het komende WK... Wederom puur eigen belang dus.
Kijk internationaal eens welke club ze beter kennenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wou je anders beweren dan?
Exact, dus het argument clubliede gaat hier niet op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dat hij pas na het WK weg gaat (áls hij weggaat) is een afspraak tussen zowel Kuyt als Feyenoord, en in het belang van beide. Lijkt me ook nogal simpel. Als Kuyt goed speelt op het WK dan kan hij zelf naar een betere club en krijgt Feyenoord meer geld.
Het feit dat hij nu nog on Rdam speelt, betekent niet dat hij niet weg wilde. Hij wou graag weg, maar de topclub kwam niet. Het is dus niet zo dat hij per se - uit clubliefde dus - bij Fnoord wou blijven. In die zin is het dus andersom.quote:En als ik me niet vergis zit Dirk Kuyt nog gewoon bij Feyenoord, terwijl hij vorig seizoen na een dramatisch jaar alsnog naar een mooie club kon. Dat had hij kunnen forceren als hij dat had gewild. Maar nee, hij zit nog steeds bij Feyenoord. Ik snap dus eigenlijk niet eens waar je eerste punt precies op slaat, met "hij doet het precies andersom." Als het andersom zou zijn, zou hij dus in zijn gestroomd in een kampioensteam, en weggaan op het moment dat Feyenoord het dramatisch doet. Lijkt me toch dat de situatie andersom is.
Het enige dat ik beweer is dat Kuyt, inderdaad net zoals bijna iedere andere voetballer, niet uit clubliefde, maar uit eigenbelang handelt. Voor een deel beaam jij dat zelf ook. Raar dat jij dat dan lachwekkend vind, maar goed ieder zijn eigen ding.quote:Waarmee ik niet wil zeggen dat Kuyt niets uit eigenbelang doet. Iedereen handelt (gedeeltelijk) uit eigenbelang. Is mens eigen. Maar de manier waarop jij kritisch naar Kuyt probeert te zijn komt op mij nogal lachwekkend en onrealistisch over. Alsof hij jou persoonlijk heeft beledigd in een ver verleden. Maargoed, jij zal waarschijnlijk hetzelfde over de woorden van de meesten die op jou gereageerd hebben denken.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk internationaal eens welke club ze beter kennen![]()
Feyenoord uitgeschakeld in de UEFA-cup trouwens hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord wil Kuijt een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Feyenoord uitgeschakeld in de UEFA-cup trouwens he![]()
Dat je oud nieuws vertelt.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef ErikT het volgende:
Geweldige speler. Wat moet t vervelend voor hem zijn dat er een aantal veel minder professionele spelers om hem heen lopen.
lopen had idd loopt moeten zijn.quote:
Stond hierboven ook al.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik het postte stond het net op teletekst.
Ook eerste gesprek enzo
Nee en alleen een blessure zou hieraan een einde kunnen maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stond hierboven ook al.
Is er nou ook een einde aan zn Lampard-reeks?
Met andere woorden: in een Dirk Kuyt topic mag je alleen maar positief zijn over Dirkie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Fok_you het volgende:
man zeik niet, die gozer zal net als ieder ander persoon heus wel een gedeelte uit eigenbelang handelen, maar aan zijn clubliefde twijfelen vind ik gewoon ongelooflijk zielig. als je zo nodig wil zeiken, fijn voor jou, maar dit topic heet niet voor niets dirk kuyt de helf van rotterdam, als je het er niet mee eens ben blijf je toch lekker weg ofzo....
Als hij blijft betekent dat idd dat de topclub niet gekomen is (dat gaf hij vorig seizoen immers zelf expliciet aan)...quote:als hij na deze zomer nog blijft ga je ook weer janken van nee maar dat hij niet weg wilde komt omdat hij weet dat hij het nergens beter kan doen bla bla. maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat ie bij jou cluppie speelde![]()
't Is ook nooit echte clubliefde omdat hij geen Feyenoorder van oorsprong is, het is meer loyaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !
Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
quote:Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
Kuijt niet! Die moet een standbeeld krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:20 schreef LuukBes het volgende:
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
Net zo bijzonder als het aantal goals i.v.m assists dit seizoen: 18 tegen 16.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta. Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad, maar er gekomen is door altijd keihard te werken (waar kun je alleen maar respect voor hebben natuurlijk).quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad
Dat is ie dan ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Merkie het volgende:
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
Farfán zet ik er niet in omdat hij een PSV'er is, maar omdat hij speelt als een geweldenaar. Een Koné of Huntelaar: Heel erg duur, maar ze halen het niet bij Farfán. Als Salomon Kalou nog iets constanter zou gaan spelen, dan zou hij dezelfde klasse krijgen als Farfán (die heeft ie in potentie namelijk wel, echt aangeboren dus). De rest haalt het niet bij de klasse van Farfán in Nederland, maar wat je zegt klopt voor een deel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
Nou de laatste weken, sinds PSV wel heel dramatisch en nog maar net wint, is het toch bijna elke wedstrijd Farfan die met een doelpunt het verschil maakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.
hun kwalitiet, is gewoon dat ze altijd weten wat hun positie is ten op zichte van de goal, + Dat ze op de juiste plek staan, op juiste momentquote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef twi het volgende:
Sommige spelers hebben gewoon oog voor de goal. Zoals een Makaay of een Kezman. Je kan hun echte kwaliteiten gewoon niet noemen, maar ze scoren gewoon. Inzaghi, nog zo eentje. Of Crespo, van Nistelrooij...
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.
Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.
Nesta is zo goed niet, tegen Terry hebben het er wel meer moeilijk. Beetje hypothetisch om dit zo te stellen, ik wil het nog wel eens zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta.
Dan noem je ook een verdedigger op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen een Terry zal Kuijt geen potten breken.
Dit soort verdedigers kom je toch tegen op echt top niveauquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan noem je ook een verdedigger op.
Jij hebt het begrepenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Wordt misschien een klasse beter. Voorlopig is Farfàn nog echt niet beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halen
Is toch een magische grens in NL.
Maar ik ben het wel met Cult eens.
En ja Farfan is een klasse beter.
Zo! Dan moet ie wel heel hard werken wil ie ooit nog zoiets kunnen bereikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Dat moet nog blijken. Farfán zagen we ook niet gisteren tegen Patrick Müller....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ja Farfan is een klasse beter.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
ow. ok.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heeft ie dia al
Zo kinderachtigquote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
hahaha, wat een jankerd is die Dirk ook he.
Wat zal het hem toch pijn doen dat ie weer van ajax verloren heeft [afbeelding]
En wat hebben we om dit beeld gelachen!
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.quote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een held weer.. zoveel tegenslag laatste tijd.. en gewoon zn emoties uiten.
Respect.
En die kankerjoden die om dit soort plaatjes gaan lachen.. pffffffff..
Stukken beter dan een lachende kalou na het missen van een 100 % kans
Vandaag de 2 doelpunten gemist?quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Van www.vi.nl:quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Kuijt gaat naar Barca!quote:Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Och waarom niet... Ik zie niet in waarom hij veel slechter zou zijn dan de deze zomer vertrekkende Larssonquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.
Volgens mij jankte hij ook omdat zn vader ongenezelyk kanker heeft...quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Dat klinkt inderdaad aannemelijk. Maar waar ik dan bang voor ben is dat hij bij zo'n team nooit kan brengen wat hij hier doet. Zie Edgar Davids a.k.a. de pitbull. Zo'n gozer werkt zich de ziekte, en dan blijkt ineens dat dat in Engeland eerder de regel dan de uitzondering is. Wil niet zeggen dat kuyt geen geweldige speler is, en ook een stuk technischer dan veel mensen denken, maar zijn werklust is toch zijn grootste kracht en in een competitie als de Engelse valt dat nog het minste op...quote:Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:
[..]
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.
Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Tjah, dan moet hij op het WK Haasjan maar uit het veld houden door ons persoonlijk naar de titel te schoppenquote:Op maandag 24 april 2006 03:55 schreef soccerbrain het volgende:
ik vind het zo klote allemaal wat er gebeurd met Dirruuhkkie vlak voor het grote einddoel nml het wk lijkt alles in te storten...dat verdient hij niet.
3 jaar De Kuip. 3 jaar zonder prijzen. 3 jaar geen CL ...quote:Op maandag 24 april 2006 03:42 schreef Jenga het volgende:
Het moet raar lopen wil Kuyt volgend jaar nog in de Kuip voetballen. Niet alleen wil hij CL spelen, ik denk dat hij het ook de kracht niet meer kan/wil opbrengen om opnieuw een heel seizoen lang een compleet elftal op sleeptouw te moeten nemen (overigens gaat hierom de vergelijking met Farfan ook niet op. Die hoeft alleen maar aan te vallen, terwijl Kuijt zich het schompes moet werken om heel Feyenoord overeind te houden. Dat zijn twee totaal verschillende rollen en daarom zijn de twee onvergelijkbaar).
Kuyt wil volgens mij gewoon eindelijk weer eens lekker voetballen zonder in plaats van constant allerlei tweede- en derderangs spelers aan de praat te houden. En aangezien Kalou zo goed als zeker vertrekt (die tekent echt niet bij) is het talent bij Feyenoord volgend seizoen zeer, zeer ver te zoeken. Bosschaart, Collen, Paauwe, Hofs... ze doen hun best maar zijn lang niet goed genoeg. Ook Castelen en Vlaar zijn volgend jaar nog geen meerwaarde, Van Bronckhorst komt - als het nog doorgaat - op z'n vroegst zomer 2007.
2006/07 wordt dus, of we het nou leuk vinden of niet, opnieuw een tussenjaar, en er is helaas niets dat er op wijst dat er binnenkort veel verbetering gaat optreden bij Feyenoord. Er zit geen toptalent in de jeugd en geld voor aankopen is er nauwelijks. Nee, Kuyt gaat vertrekken. Maar als ie toch blijft en akkoord gaat met de "ik blijf de komende drie jaar bij Feyenoord"-optie, dan mag er wat mij betreft een complete tribune naar die vent genoemd worden.
Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.quote:Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).
Het team heeft gewoon meer pilaren gekregen in de vorm van Greene, De Guzman en wat er ook altijd al was Lodewijks.
Het gedrag wat Kuyt vertoont met dreigen te vertrekken wanneer hij zijn zin niet krijgt lijkt in mijn ogen dan ook erg op de actie van Goor. Alleen Kuyt kan het zich voorlopig nog permiteren.
Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelenquote:Op maandag 24 april 2006 09:31 schreef _Gromit_ het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.
Ik denk niet dat je het op moet vatten als dreigen. Die jongen wil gewoon het hoogste niveau halen, het liefst met Feyenoord, maar eventueel ergens anders. Dat lijkt me niet meer dan logisch/terecht. Als Feyenoord het niet kan bieden zal hij het wel ergens anders moeten zoeken, het is niet alsof hij graag weggaat ofzo hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelen.
Hij mag best dingen verlangen, maar het dreigende bevalt me gewoon niet zo.
quote:Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef snabbi het volgende:
Ik zou zeggen dat hij eens contact moet leggen met Dudek. Dudek heeft ook het legioen verlaten voor een niveau hoger. Heeft hele leuke dingen meegemaakt en ook minder leuk op de bank zitten. Hij is het contact met het legioen niet kwijt geraakt en wellicht kan dirk hem overhalen om terug te komen als speler in ons nieuwe topteam voor volgend jaar
Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
Inderdaad. Vind het altijd zo hypocriet klinken, wanneer je spelers hoort zeggen dat ze prijzen willen winnen om vervolgens naar een subtopper, want dat is NUFC, te gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:26 schreef Doc het volgende:
Zou suf zijn als-ie naar NUFC zou gaan. Ik bedoel: de enige reden die hij geeft waarom hij eventueel weg zou willen bij F'noord is dat-ie prijzen wil winnen. Dan kan-ie dus maar beter niet naar Newcastle gaan ...
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Dat willen mensen nog al eens vergeten, dat een speler als Kuyt ook andere spelers in staat stelt te scoren. Weet iemand toevallig hoeveel assist 'ie op z'n naam heeft staan dit seizoen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef Chadi het volgende:
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.
Winnaarsmentaliteit. Hij kan het vaak niet verteren als de rest niet alles geeft terwijl hij dat wel doet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.![]()
Groningen!quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
Dat lijkt mij alleen relevant als Keane vertrekt. Lijkt qua voetbal wel wat op Kuyt, is alleen wel een klasse beter. Zolang hij blijft lijkt er mij weinign plaats voor Kuyt bij Spurs....quote:Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:
[..]
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.
Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:58 schreef Maikalo het volgende:
Dan is 'ie dus eigelijk verantwoordelijk voor 40 doelpunten dit seizoen. Daar kan menig spitsje nog een puntje aan zuigen
KJH heeft 3 assists gegeven dit seizoenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.
Kuijt en KJH zijn niet te vergelijken, beide teams spelen heel anders.
Spuit 21092321.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle past wel bij hem.
mooi gezged, kan ik me aardig in vinden, en ook wat Suijk zegt: eigenlijk is hij gewoon een model profquote:Op maandag 24 april 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Kuyt is een van de weinige feyenoorders die mijn oprechte bewondering heeft.
Tuurlijk jochie. Als Kuijt meerdere malen heeft aangegeven naar een topclub te willen en prijzen te willen pakken, en het liefst Champions League te spelen, ja, dan past Newcastle United vast en zeker bij hem...quote:
Qua ambitie en type club zijn F'noord en NUFC vergelijkbaar, qua prijzen en kans op CL voetbal kan-ie beter in R'dam blijven. De PL is een betere competitie en het geld is beter dan in NL, maar de rest is vergelijkbaar of minder. Er zijn beter PL clubs in hem geintresseerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hmm denk eens verder.
De club qua uitstraling past bij hem.
Maar Newcastle is een topclub waar Kuyt zo naartoe zou kunnen gaan.
Zeker met de spelers die ze daar hebben.
Ze hebben daar ook veel en veel meer ambitie dan Feyenoord.
Ik denk dat de kans dat het voor NUFC kleiner is dan voor F'noord. De kans dat F'noord een prijs pakt is ook veel groter. Een landskampioenschap voor F'noord is mogelijk terwijl dat voor NUFC aanzienlijk kleiner is. De afstand tussen F'noord en AZ/PSV/Ajax is kleiner dan die tussen NUFC en CFC/Scum/LFC/AFC. Daarnaast ziet het er naar uit dat in de komende jaren THFC sterker is dan NUFC.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle is in staat om weer CL voetbal te halen.
Vooral met hun mogelijkheden die ze niet helemaal benutten.
Droom verder man. Heb je ooit eens gekeken waar Newcastle staat op de ranglijst? Pfff...quote:Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hmm denk eens verder.
De club qua uitstraling past bij hem.
Maar Newcastle is een topclub waar Kuyt zo naartoe zou kunnen gaan.
Zeker met de spelers die ze daar hebben.
Ze hebben daar ook veel en veel meer ambitie dan Feyenoord.
Dat heeft in Engeland vaker niets te zeggen voor de komende seizoenen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Droom verder man. Heb je ooit eens gekeken waar Newcastle staat op de ranglijst? Pfff...
Als je naar Newcastle kijkt dan zie je dat ze meer ambitie hebben dan Feyenoord en meer geld.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat het voor NUFC kleiner is dan voor F'noord. De kans dat F'noord een prijs pakt is ook veel groter. Een landskampioenschap voor F'noord is mogelijk terwijl dat voor NUFC aanzienlijk kleiner is. De afstand tussen F'noord en AZ/PSV/Ajax is kleiner dan die tussen NUFC en CFC/Scum/LFC/AFC. Daarnaast ziet het er naar uit dat in de komende jaren THFC sterker is dan NUFC.
Wat bedoel je hier orecies mee? Overigens is die term 'volksclub' ook weer niet zo belangrijk hoor...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je naar Newcastle kijkt dan zie je dat ze meer ambitie
Newcastle is een club die jaarlijks wil presteren, maar het komt er de laatste 3 a 4 jaar niet uit. ( nu zijn ze bezig met betere spelers te halen waaronder Owen die blessure heeft.. )quote:Op donderdag 27 april 2006 16:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier orecies mee? Overigens is die term 'volksclub' ook weer niet zo belangrijk hoor...
Feyenoord wil natuurlijk niet presteren. Jah natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Newcastle is een club die jaarlijks wil presteren, maar het komt er de laatste 3 a 4 jaar niet uit. ( nu zijn ze bezig met betere spelers te halen waaronder Owen die blessure heeft.. )
Feyenoord geeft vaker de indruk dat ze dit niet willen ( of na een goede start zakken ze in elkaar en lijkt het alsof ze niet meer willen )
Die indruk geven ze ook af en toe ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord wil natuurlijk niet presteren. Jah natuurlijk.
Jouw opmerking raakt gewoon kant noch wal, beetje loos gebral over 'ambitie'.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die indruk geven ze ook af en toe ja.
Dat valt toch niet te ontkennen.
Heb je alles gelezen dan ?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw opmerking raakt gewoon kant noch wal, beetje loos gebral over 'ambitie'.
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je alles gelezen dan ?
Kuyt heeft ambitie en hij zal zeker naar een club trekken waar ze dat ook hebben.
Kuyt kan net zo makkelijk naar een club gaan we ze volgend jaar geen Europees voetbal spelen, maar wel de ambitie ervoor hebben.
Toekomst is in de voetballerij zeer zelden te 'plannen', een topclub stamp je niet zomaar uit de grond...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Kuyt zal naar een club gaan in een grotere competitie waar ze grote toekomstplannen hebben.
Wel dus.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zal niet veel uitmaken als ze daar CL voetbal spelen.
Dus Kuijt gaat naar Wigan?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Kuyt zal naar een club gaan in een grotere competitie waar ze grote toekomstplannen hebben.
Het zal niet veel uitmaken als ze daar CL voetbal spelen.
Snap jij het woord ambitie niet ?
Hij zal net zo makkelijk naar een club gaan waar ze dat niet spelen let maar op.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toekomst is in de voetballerij zeer zelden te 'plannen', een topclub stamp je niet zomaar uit de grond...
[..]
Wel dus.
Whatever!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal net zo makkelijk naar een club gaan waar ze dat niet spelen let maar op.
Een topclub stamp je niet uit de grond, maar een topteam kun je in 2 jaar bouwen.
Kijken wat je zegt als Kuyt naar een club gaat zoals bv Newcastlequote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whatever!Je lult echt poep, maar dat heb je zelf ook weld oor (hoop ik).
Dan zou dat om andere redenen zijn en niet vanwege 'ambitie', want niets wat Kuijt gezegd heeft wijst erop dat hij Newcastle wel ziet zitten.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken wat je zegt als Kuyt naar een club gaat zoals bv Newcastle
Qua geldt moet F'noord in NL alleen Ajax en wellicht PSV voor laten gaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je naar Newcastle kijkt dan zie je dat ze meer ambitie hebben dan Feyenoord en meer geld.
Maar voor een prijs kun je beter bij Feyenoord blijven.
Maar het is toch zo dat een volksclub zoals Newcastle gewoon bij Kuyt past !
Als-ie bij F'noord blijft speelt-ie zeker Europees volgend jaar - bij NUFC niet (zeker niet, eigenlijk)quote:Op donderdag 27 april 2006 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je alles gelezen dan ?
Kuyt heeft ambitie en hij zal zeker naar een club trekken waar ze dat ook hebben.
Kuyt kan net zo makkelijk naar een club gaan we ze volgend jaar geen Europees voetbal spelen, maar wel de ambitie ervoor hebben.
Als-ie dat doet dan heeft gewoon geluld dat-ie voor de prijzen en de CL gaat en had-ie net zo goed bij F'noord kunnen blijven. Dan is de illusie van Kuyt de clubman duidelijk een illusie.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken wat je zegt als Kuyt naar een club gaat zoals bv Newcastle
quote:Kuyt zinspeelt op een transfer
[Bron: VoetbalZone.nl]
Het heeft er alle schijn van dat na Salomon Kalou ook de andere helft van het Koningskoppel de Rotterdamse Kuip zal gaan verlaten. Dirk Kuyt laat in De Telegraaf weten dat hij toe is aan aan de absolute top, een Europese topclub.
"Als voetballer groei ik hier bij het Nederlands elftal. Door dagelijks met betere spelers op het trainingsveld te staan. Wil ik me als speler ontwikkelen dan heb ik dat nodig. Bij Feyenoord sta ik bovenaan en trekken andere spelers zich aan mij op. Bij Oranje kan ik mezelf optrekken aan betere collega's", aldus de international.
"Ik wil ook op het absolute topniveau actief zijn. Het is niet realistisch te stellen dat ik nu in de aanval van FC Barcelona thuishoor, maar ik streef wel naar dat niveau. Barcelona-Arsenal is wereldtop en daar wil ik graag eens tussenlopen."
Van de kracht- en techniektraining op het niveau van Feyenoord wordt Kuyt naar eigen zeggen niet meer beter. "Die facetten helpen me niet verder. Mijn ontwikkeling als voetballer is sterk afhankelijk of ik in een beter team kan spelen. Ik zal groeien als ik me kan optrekken aan betere spelers om me heen."
Kuyt heeft zich door bondscoach Marco van Basten laten adviseren over zijn toekomst. "En hij denkt dat Feyenoord niet mijn eindstation is. Zo denk ik er zelf ook over."
Over de interesse van andere clubs is de Katwijker postief. "Ik heb weinig ervaring op topniveau, maar met een goed WK kan dat in een klap veranderen."
Dit is een kwaliteitstopicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef VoreG het volgende:
flikker op met je kuttopics
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Blij dat hij eindelijk weg gaat
1. Hij is misselijkmakend lelijk
2. Hij scoort teveel
Zelfde geld voor Huntelaar, alleen die scoord in beide gevallen nog beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Blij dat hij eindelijk weg gaat
1. Hij is misselijkmakend lelijk
2. Hij scoort teveel
Welke? Deze?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef Nega het volgende:
Kijk die bek.
Mis je het 010 vs 020-topic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke? Deze?
http://www.bnr.nl/blobs/anp/26161.jpg
Nee, da's die goeie spits.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke? Deze?
http://www.bnr.nl/blobs/anp/26161.jpg
Hij heeft nog relatief goede plaatjes uitgezocht waar Dirkie zijn muil dicht houdtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef Nega het volgende:
Kijk die bek.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef VoreG het volgende:
flikker op met je kuttopics
Huntelaar speelt niet bij Feyenoord/Liverpool hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:46 schreef ub40_bboy het volgende:
hij heeft een incest kop. Ik hoop dat Huntelaar Dirk voor altijd naar de bank verbant.
Nederlands elftal..?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Huntelaar speelt niet bij Feyenoord/Liverpool hoor.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:20 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
YOU NEVER WALK ALONE !!!
Wedden dat hij een betere baan, lekkerdere vrouw en een beter salaris dan jou heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Die foto in de VI laatst, van Dirk als kind... damn! hit with the ugly stick
Vuilnisman is nog beter dan speler van feyenoordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wedden dat hij een betere baan, lekkerdere vrouw en een beter salaris dan jou heeft.![]()
Onze fruitige vrienden uit amsterdam hechten schijnbaar veel waarde aan de uiterlijke kenmerken van de spelers. En dan zouden homo's hand in hand lopen.......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef MrSASO het volgende:
Sinds wanneer heeft een voetballer zijn uiterlijk te maken met de manier waarop hij speelt?
Als het waar is wens ik hem veel succes in Liverpool, Kuijt past wel bij Liverpool vind ik.
Als ik als Ajaxied de kans zou krijgen zou ik het wel weten hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vuilnisman is nog beter dan speler van feyenoord![]()
Heb je die zeekoe van hem wel eens gezien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wedden dat hij een betere baan, lekkerdere vrouw en een beter salaris dan jou heeft.![]()
Die staat gewoon in de viskraam elke dagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:34 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Heb je die zeekoe van hem wel eens gezien?.
Dat is z'n jeugdvriendin, en nee. Die is niet lekker. Integendeel.
Ze zijn hem weer een contract voor het leven aan het aanbiedenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:22 schreef Urquhart het volgende:
Gaat 'ie nou nog naar Liverpool, of heeft hij al bijgetekend?
En dat wegwerp gebaar is omdat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ze zijn hem weer een contract voor het leven aan het aanbieden![]()
Kuijt is sowieso een heldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Maar het is wel een beetje een voorbarig topic.
Hij heeft nog niet eens getekend.
Lekker Nederlands.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Huntelaar, alleen die scoord in beide gevallen nog beter![]()
quote:(Novum) - Dirk Kuyt heeft nog geen persoonlijk akkoord bereikt met Liverpool. Dat heeft de zaakwaarnemer van de Feyenoord-spits, Karel Jansen, woensdag gezegd. Dinsdagavond meldde RTV Rijnmond dat Kuyt akkoord is met de Engelse club en dat de transfer wordt afgerond.
Jansen bevestigt de contacten met Liverpool, maar laat weten dat hij momenteel niet in Engeland is. "Berichten dat we er al uit zijn met Liverpool zijn flauwekul. We staan niet op het punt om een contract te ondertekenen." Toch sluit Jansen niet uit dat Kuyt binnenkort voor de Reds speelt. "Het kan ineens snel gaan, maar het kan ook helemaal niet gebeuren."
Ook Newcastle United heeft de hoop op de Katwijker nog niet opgegeven. Trainer Glenn Roeder zit woensdagavond voor de aanvaller op de tribune in Dublin, waar Oranje een oefeninterland afwerkt tegen Ierland. Op de vraag of Kuyt ook nog met andere clubs in gesprek is, wilde zijn zaakwaarnemer niet ingaan.
Dan zijn er maar weinig echte geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef denthemen het volgende:
een echte feyenoorder is ie niet, dan was hij wel gebleven.. maar Dirk, succes
Ja hoor, dus Bergkamp, Cruijff, Van Basten, Kluivert enzovoort zijn geen echte Ajacieden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef denthemen het volgende:
een echte feyenoorder is ie niet, dan was hij wel gebleven.. maar Dirk, succes
Dat zijn spelers die zijn begonnen bij ajax, die daar zijn opgeleid, die vroeger al fan van ajax waren.. Daar zit toch wel een verschil in héquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dus Bergkamp, Cruijff, Van Basten, Kluivert enzovoort zijn geen echte Ajacieden?
Kuijt was ook Feyenoordfanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zijn begonnen bij ajax, die daar zijn opgeleid, die vroeger al fan van ajax waren.. Daar zit toch wel een verschil in hé
Ze zijn daar echter wel vertrokken, en dat wil volgens jou dus zeggen dat het geen echte ajacieden zijn. Maar goed, dit is topicvervuiling.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zijn begonnen bij ajax, die daar zijn opgeleid, die vroeger al fan van ajax waren.. Daar zit toch wel een verschil in hé
Ze zijn vertrokken ja, na jaren, en niet na 3 seizoenen al...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ze zijn daar echter wel vertrokken, en dat wil volgens jou dus zeggen dat het geen echte ajacieden zijn. Maar goed, dit is topicvervuiling.
JC zelfs naar Feyenoord hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze zijn vertrokken ja, na jaren, en niet na 3 seizoenen al...
non-argument.... elke, maar dan ook elke voetballer gaat als hij subtantieel meer kan verdienenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze zijn vertrokken ja, na jaren, en niet na 3 seizoenen al...
Ik zie hem dan ook niet als een echte ajacied, maar dat is mijn meningquote:
waarom klik je er dan op en post je er in?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef Baklap het volgende:
Weer een topic over die achterlijke palingboer.
Kluivert vertrok trouwens ook al na 3 seizoenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie hem dan ook niet als een echte ajacied, maar dat is mijn mening
Wie dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef Paperclipjes het volgende:
Iemand sprak laatst over "overeenkomsten"
Maar die speelde dan ook al zijn hele jeugd voor ajax héquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kluivert vertrok trouwens ook al na 3 seizoenen.
Dirk moet gewoon CL spelen.
Zou het niet meer weten, maar ik moet hem (of haar) toch wel een beetje gelijk gevenquote:
Dus? Zou ie juist meer clubliefde moeten hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar die speelde dan ook al zijn hele jeugd voor ajax hé
Gelul, je zocht gewoon n excuus om je lollige plaatje te postenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten, maar ik moet hem (of haar) toch wel een beetje gelijk geven![]()
Tja Klaas en Dirk met elkaar vergelijken is sowieso not done imoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Goeie vent, maar hij wordt uit de basis gedold door Klaas
bekhoudenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef Baklap het volgende:
Weer een topic over die achterlijke palingboer.
Dat schrijf je los van elkaar. Maar als je in de haven werkt maakt dat niet zoveel uit.quote:
Kap eens met dat gelul man!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Baklap het volgende:
[..]
Dat schrijf je los van elkaar. Maar als je in de haven werkt maakt dat niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Kaap het volgende:
Begint bijna weer op een Kuijt vs Huntelaar topic te lijken, terwijl het wel degelijk verschillende spitsen zijn. Ik snap niet dat we ook maar proberen te vergelijken. Zullen we dit gewoon een topic voor de Kuijt fans laten ipv hoe we hem eruit vinden zien![]()
En ik welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik voorspel trouwens niet al teveel speelminuten voor Dirkje.
Ik denk dat Huntelaar de betere keus is voor spits van Oranje. Maar ik heb al vaker geroepen om Kuijt achter Huntelaar te zetten. Hij hard werken en Huntelaar ze erin knallen als Dirk ze aangeeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik voorspel trouwens niet al teveel speelminuten voor Dirkje.
Precies mij idee.... dan krijgt KJ ze van alle kanten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:15 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik denk dat Huntelaar de betere keus is voor spits van Oranje. Maar ik heb al vaker geroepen om Kuijt achter Huntelaar te zetten. Hij hard werken en Huntelaar ze erin knallen als Dirk ze aangeeft.
070quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
anders gaan jullie ff naar dan netnummers topic
quote:'Liverpool ziet af van Kuijt' maar Newcastle niet
16/8/2006 12:00
De toekomst van Dirk Kuijt blijft voer voor tal van speculaties. De speler en zijn club, Feyenoord, hebben geen nieuws te melden. Newcastle United doet daarentegen allerminst geheimzinnig, terwijl Liverpool volgens enkele media de international bijna binnen heeft, maar volgens andere bronnen niet zeker weet of men Kuijt wel wil inlijven.
Glenn Roeder geeft de strijd om Dirk Kuijt in ieder geval nog niet op. 'Ik hoop dat hij namens Nederland start tegen Ierland, want ik neem het vliegtuig om in Dublin de wedstrijd te gaan bekijken', verklaarde de manager van Newcastle United.
'Hij is niet de snelste aanvaller die ik in mijn leven heb gezien, maar er is geen twijfel over mogelijk dat hij weet hoe hij moet scoren. Hij is een hard werkende speler en zijn lichaamstaal op het veld verraadt dat hij het soort speler is dat je graag in jouw kleedkamer hebt. Hij is erg toegewijd aan het ploegbelang.'
'Er zijn een hoop plussen wat betreft Dirk Kuijt, maar ik weet ook dat we niet de enige club zijn die geïnteresseerd is. Een club uit de topvier heeft heel erg veel belangstelling', verwijst Roeder naar concurrent Liverpool.
Die rivaal heeft een streepje voor, meldden The Guardian en The Liverpool Echo. Volgens deze Engelse kranten heeft Kuijt er bij de clubleiding van Feyenoord op aangedrongen dat hij alleen geïnteresseerd is in Liverpool. En volgens Radio Rijnmond heeft de spits zelf al een akkoord met The Reds en staan Feyenoord en Liverpool op het punt de overgang van de Katwijker af te ronden.
Máár volgens andere bronnen is er binnen het bestuur van Liverpool onenigheid over de komst van Kuijt. Niet alle bestuursleden zouden het zien zitten in de Feyenoorder, waardoor zijn komst voorlopig van de baan zou zijn.
Uit wraak idd.quote:
Dat is anders een verdomd leuke stad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Chen het volgende:
Lekker, wat valt er nou weer bij Newcastle te beleven
Ik weet het eigelijk niet, is het? Nooit geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is anders een verdomd leuke stad.
nee hoor Willem is mister Feyenoord imoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uit wraak idd.
Zelfs mister Feyenoord himself heeft nog 1,5 jaar voor Ajax gespeeld.
Ze kopen maar raak ja. Dat zie je ook weer met Owen. Ze hebben echt teveel geld daar. Daarom winnen ze ook nooit een prijs, ze kopen alleen namen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik weet het eigelijk niet, is het? Nooit geweest.Heeft bij mij een beetje de reputatie als slechte club gekregen toen ze Kluivert hadden aangetrokken
.
Maar wel normaal en ontopicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- pakt even een bakje popcorn
Ga gerust nog even verder
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ze kopen maar raak ja. Dat zie je ook weer met Owen. Ze hebben echt teveel geld daar. Daarom winnen ze ook nooit een prijs, ze kopen alleen namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |