Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.
Nesta is zo goed niet, tegen Terry hebben het er wel meer moeilijk. Beetje hypothetisch om dit zo te stellen, ik wil het nog wel eens zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta.
Dan noem je ook een verdedigger op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen een Terry zal Kuijt geen potten breken.
Dit soort verdedigers kom je toch tegen op echt top niveauquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan noem je ook een verdedigger op.
Jij hebt het begrepenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Wordt misschien een klasse beter. Voorlopig is Farfàn nog echt niet beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halen
Is toch een magische grens in NL.
Maar ik ben het wel met Cult eens.
En ja Farfan is een klasse beter.
Zo! Dan moet ie wel heel hard werken wil ie ooit nog zoiets kunnen bereikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Dat moet nog blijken. Farfán zagen we ook niet gisteren tegen Patrick Müller....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ja Farfan is een klasse beter.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
ow. ok.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heeft ie dia al
Zo kinderachtigquote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
hahaha, wat een jankerd is die Dirk ook he.
Wat zal het hem toch pijn doen dat ie weer van ajax verloren heeft [afbeelding]
En wat hebben we om dit beeld gelachen!
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.quote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een held weer.. zoveel tegenslag laatste tijd.. en gewoon zn emoties uiten.
Respect.
En die kankerjoden die om dit soort plaatjes gaan lachen.. pffffffff..
Stukken beter dan een lachende kalou na het missen van een 100 % kans
Vandaag de 2 doelpunten gemist?quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Van www.vi.nl:quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Kuijt gaat naar Barca!quote:Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |