abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 21:59:46 #151
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37228271
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:

Kuijt gaat naar Barca!
Och waarom niet... Ik zie niet in waarom hij veel slechter zou zijn dan de deze zomer vertrekkende Larsson

Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
pi_37228334
Ik vind Kuijt een topgozer. Ik hoop niet dat ie vandaag z'n laatste wedstrijd op de Nederlandse velden heeft gespeeld...
  zondag 23 april 2006 @ 22:01:43 #153
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37228376
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.

Iemand die pass gezien in de 28e minuut op Talpa net... Ik geloof op Kalou, serieus te mooie bal!
  zondag 23 april 2006 @ 22:02:48 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37228425
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!

Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Volgens mij jankte hij ook omdat zn vader ongenezelyk kanker heeft...
  zondag 23 april 2006 @ 22:05:49 #155
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_37228558
Weet je wat ik ook het mooie aan Kuyt vindt: iedereen die doet die dingen die hij zegt altijd af als mediatraining, en dingen zeggen die het goed doen bij het publiek etc. Maar Kuyt is echt gewoon zo, hij meent het echt denk ik. Er is vrijwel niets van gespeeld. Prachtig. En al die t-shirts zijn niet nodig, Dirk blijft

Kuyt heeft in ieder geval weer alles gegeven: bloed, zweet en tranen!
pi_37228704
Werkelijk onmisbaar voor Feyenoord en ook echt een harde werker.
Jammer dat een groot aantal spelers wat minder zijn instelling hebben, anders had het nog een stuk beter gelopen met Fey.

Ik heb zeer veel respect voor deze man.
pi_37228888
Denk ook dat dit zn laatste wedstrijd voor feyenoord is geweest, hij wil in de CL voetballen....
AFC Ajax
  zondag 23 april 2006 @ 23:00:25 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_37228980
Kuijt is zeer tof maar hij is niet zo belangrijk geweest voor Feyenoord als vorig seizoen. Daarom vond ik z'n gedrag ook wat minder af en toe...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_37229377
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 april 2006 @ 03:42:16 #160
9926 Jenga
maar dan anders
pi_37234961
Het moet raar lopen wil Kuyt volgend jaar nog in de Kuip voetballen. Niet alleen wil hij CL spelen, ik denk dat hij het ook de kracht niet meer kan/wil opbrengen om opnieuw een heel seizoen lang een compleet elftal op sleeptouw te moeten nemen (overigens gaat hierom de vergelijking met Farfan ook niet op. Die hoeft alleen maar aan te vallen, terwijl Kuijt zich het schompes moet werken om heel Feyenoord overeind te houden. Dat zijn twee totaal verschillende rollen en daarom zijn de twee onvergelijkbaar).

Kuyt wil volgens mij gewoon eindelijk weer eens lekker voetballen zonder in plaats van constant allerlei tweede- en derderangs spelers aan de praat te houden. En aangezien Kalou zo goed als zeker vertrekt (die tekent echt niet bij) is het talent bij Feyenoord volgend seizoen zeer, zeer ver te zoeken. Bosschaart, Collen, Paauwe, Hofs... ze doen hun best maar zijn lang niet goed genoeg. Ook Castelen en Vlaar zijn volgend jaar nog geen meerwaarde, Van Bronckhorst komt - als het nog doorgaat - op z'n vroegst zomer 2007.

2006/07 wordt dus, of we het nou leuk vinden of niet, opnieuw een tussenjaar, en er is helaas niets dat er op wijst dat er binnenkort veel verbetering gaat optreden bij Feyenoord. Er zit geen toptalent in de jeugd en geld voor aankopen is er nauwelijks. Nee, Kuyt gaat vertrekken. Maar als ie toch blijft en akkoord gaat met de "ik blijf de komende drie jaar bij Feyenoord"-optie, dan mag er wat mij betreft een complete tribune naar die vent genoemd worden.
Deze sjors is niet de enige eikel
  maandag 24 april 2006 @ 03:46:15 #161
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37234981
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
  maandag 24 april 2006 @ 03:55:53 #162
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37235006
ik vind het zo klote allemaal wat er gebeurd met Dirruuhkkie vlak voor het grote einddoel nml het wk lijkt alles in te storten...dat verdient hij niet.
brugge-ado
  maandag 24 april 2006 @ 05:03:56 #163
9926 Jenga
maar dan anders
pi_37235095
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.

Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Deze sjors is niet de enige eikel
  maandag 24 april 2006 @ 09:08:31 #164
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236020
quote:
Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:

[..]

Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.

Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Dat klinkt inderdaad aannemelijk. Maar waar ik dan bang voor ben is dat hij bij zo'n team nooit kan brengen wat hij hier doet. Zie Edgar Davids a.k.a. de pitbull. Zo'n gozer werkt zich de ziekte, en dan blijkt ineens dat dat in Engeland eerder de regel dan de uitzondering is. Wil niet zeggen dat kuyt geen geweldige speler is, en ook een stuk technischer dan veel mensen denken, maar zijn werklust is toch zijn grootste kracht en in een competitie als de Engelse valt dat nog het minste op...
  maandag 24 april 2006 @ 09:10:04 #165
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236044
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:55 schreef soccerbrain het volgende:
ik vind het zo klote allemaal wat er gebeurd met Dirruuhkkie vlak voor het grote einddoel nml het wk lijkt alles in te storten...dat verdient hij niet.
Tjah, dan moet hij op het WK Haasjan maar uit het veld houden door ons persoonlijk naar de titel te schoppen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 april 2006 @ 09:18:14 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37236188
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:42 schreef Jenga het volgende:
Het moet raar lopen wil Kuyt volgend jaar nog in de Kuip voetballen. Niet alleen wil hij CL spelen, ik denk dat hij het ook de kracht niet meer kan/wil opbrengen om opnieuw een heel seizoen lang een compleet elftal op sleeptouw te moeten nemen (overigens gaat hierom de vergelijking met Farfan ook niet op. Die hoeft alleen maar aan te vallen, terwijl Kuijt zich het schompes moet werken om heel Feyenoord overeind te houden. Dat zijn twee totaal verschillende rollen en daarom zijn de twee onvergelijkbaar).

Kuyt wil volgens mij gewoon eindelijk weer eens lekker voetballen zonder in plaats van constant allerlei tweede- en derderangs spelers aan de praat te houden. En aangezien Kalou zo goed als zeker vertrekt (die tekent echt niet bij) is het talent bij Feyenoord volgend seizoen zeer, zeer ver te zoeken. Bosschaart, Collen, Paauwe, Hofs... ze doen hun best maar zijn lang niet goed genoeg. Ook Castelen en Vlaar zijn volgend jaar nog geen meerwaarde, Van Bronckhorst komt - als het nog doorgaat - op z'n vroegst zomer 2007.

2006/07 wordt dus, of we het nou leuk vinden of niet, opnieuw een tussenjaar, en er is helaas niets dat er op wijst dat er binnenkort veel verbetering gaat optreden bij Feyenoord. Er zit geen toptalent in de jeugd en geld voor aankopen is er nauwelijks. Nee, Kuyt gaat vertrekken. Maar als ie toch blijft en akkoord gaat met de "ik blijf de komende drie jaar bij Feyenoord"-optie, dan mag er wat mij betreft een complete tribune naar die vent genoemd worden.
3 jaar De Kuip. 3 jaar zonder prijzen. 3 jaar geen CL ...

Ik kan me voorstellen dat-ie langzamerhand iets anders wil ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_37236325
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).

Het team heeft gewoon meer pilaren gekregen in de vorm van Greene, De Guzman en wat er ook altijd al was Lodewijks.

Het gedrag wat Kuyt vertoont met dreigen te vertrekken wanneer hij zijn zin niet krijgt lijkt in mijn ogen dan ook erg op de actie van Goor. Alleen Kuyt kan het zich voorlopig nog permiteren.
  maandag 24 april 2006 @ 09:31:39 #168
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236422
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef snabbi het volgende:

[..]

Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).

Het team heeft gewoon meer pilaren gekregen in de vorm van Greene, De Guzman en wat er ook altijd al was Lodewijks.

Het gedrag wat Kuyt vertoont met dreigen te vertrekken wanneer hij zijn zin niet krijgt lijkt in mijn ogen dan ook erg op de actie van Goor. Alleen Kuyt kan het zich voorlopig nog permiteren.
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.
pi_37236451
Kuyt is een van de weinige feyenoorders die mijn oprechte bewondering heeft.
pi_37236517
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:31 schreef _Gromit_ het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.
Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelen .
Hij mag best dingen verlangen, maar het dreigende bevalt me gewoon niet zo.
  maandag 24 april 2006 @ 09:36:52 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37236522
dirk
pi_37236557
Verder vind ik het een zeer goede speler hoor, daar niet van. Alleen ik vind het niet helemaal terecht dat er net gedaan wordt alsof er zonder hem geen Feyenoord was.
  maandag 24 april 2006 @ 09:45:19 #173
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236694
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelen .
Hij mag best dingen verlangen, maar het dreigende bevalt me gewoon niet zo.
Ik denk niet dat je het op moet vatten als dreigen. Die jongen wil gewoon het hoogste niveau halen, het liefst met Feyenoord, maar eventueel ergens anders. Dat lijkt me niet meer dan logisch/terecht. Als Feyenoord het niet kan bieden zal hij het wel ergens anders moeten zoeken, het is niet alsof hij graag weggaat ofzo hoor.
Ik snap je punt opzich wel, ik ben het er alleen niet mee eens
pi_37236820
Ik snap jou ook wel hoor. En aan Kuyt hebben we ook gewoon heel veel te danken, dat staat buiten kijf. Waar ik mensen wel even op wil wijzen is dat Kuyt doet wat meer spelers hebben gedaan bij Feyenoord. Spelers die het zich niet konden permiteren omdat ze het of verkeerd brachten of het op het verkeerde moment deden.

Voor Kuyt is het gewoon een zware keuze. Ik zou zeggen dat hij eens contact moet leggen met Dudek. Dudek heeft ook het legioen verlaten voor een niveau hoger. Heeft hele leuke dingen meegemaakt en ook minder leuk op de bank zitten. Hij is het contact met het legioen niet kwijt geraakt en wellicht kan hij iets brengen in zijn tweestrijd tussen gevoel en geld + prestige.
  maandag 24 april 2006 @ 09:57:29 #175
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236917
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef snabbi het volgende:
Ik zou zeggen dat hij eens contact moet leggen met Dudek. Dudek heeft ook het legioen verlaten voor een niveau hoger. Heeft hele leuke dingen meegemaakt en ook minder leuk op de bank zitten. Hij is het contact met het legioen niet kwijt geraakt en wellicht kan dirk hem overhalen om terug te komen als speler in ons nieuwe topteam voor volgend jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')