Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
Inderdaad. Vind het altijd zo hypocriet klinken, wanneer je spelers hoort zeggen dat ze prijzen willen winnen om vervolgens naar een subtopper, want dat is NUFC, te gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:26 schreef Doc het volgende:
Zou suf zijn als-ie naar NUFC zou gaan. Ik bedoel: de enige reden die hij geeft waarom hij eventueel weg zou willen bij F'noord is dat-ie prijzen wil winnen. Dan kan-ie dus maar beter niet naar Newcastle gaan ...
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Dat willen mensen nog al eens vergeten, dat een speler als Kuyt ook andere spelers in staat stelt te scoren. Weet iemand toevallig hoeveel assist 'ie op z'n naam heeft staan dit seizoen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef Chadi het volgende:
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.
Winnaarsmentaliteit. Hij kan het vaak niet verteren als de rest niet alles geeft terwijl hij dat wel doet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.![]()
Groningen!quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Dat lijkt mij alleen relevant als Keane vertrekt. Lijkt qua voetbal wel wat op Kuyt, is alleen wel een klasse beter. Zolang hij blijft lijkt er mij weinign plaats voor Kuyt bij Spurs....quote:Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:
[..]
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.
Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:58 schreef Maikalo het volgende:
Dan is 'ie dus eigelijk verantwoordelijk voor 40 doelpunten dit seizoen. Daar kan menig spitsje nog een puntje aan zuigen
KJH heeft 3 assists gegeven dit seizoenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.
Kuijt en KJH zijn niet te vergelijken, beide teams spelen heel anders.
Spuit 21092321.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle past wel bij hem.
mooi gezged, kan ik me aardig in vinden, en ook wat Suijk zegt: eigenlijk is hij gewoon een model profquote:Op maandag 24 april 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Kuyt is een van de weinige feyenoorders die mijn oprechte bewondering heeft.
Tuurlijk jochie. Als Kuijt meerdere malen heeft aangegeven naar een topclub te willen en prijzen te willen pakken, en het liefst Champions League te spelen, ja, dan past Newcastle United vast en zeker bij hem...quote:
Qua ambitie en type club zijn F'noord en NUFC vergelijkbaar, qua prijzen en kans op CL voetbal kan-ie beter in R'dam blijven. De PL is een betere competitie en het geld is beter dan in NL, maar de rest is vergelijkbaar of minder. Er zijn beter PL clubs in hem geintresseerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hmm denk eens verder.
De club qua uitstraling past bij hem.
Maar Newcastle is een topclub waar Kuyt zo naartoe zou kunnen gaan.
Zeker met de spelers die ze daar hebben.
Ze hebben daar ook veel en veel meer ambitie dan Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |