abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32755276
Stem op Dirk

Op de website van de Volkskrant kun je stemmen op Dirk Kuijt in de Nederlander van het Jaar" verkiezing.
quote:
Voetballer, getuigt van een tegen de tijdgeest ingaande opvatting door clubliefde en afspraken te laten prevaleren boven geldelijk gewin en persoonlijke verbetering. Scoort veel, is altruïstisch, woekert met beperkt talent. Kortom: een ideaal rolmodel.
Surf dus maar effe naar http://www.volkskrant.com/interactie/BN2005/index.php stem op Dirk.

(Dennis van der Geest is ook een mogelijkheid, die kunnen we de tweede stem geven)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 02-12-2005 15:17:06 ]
pi_32760445
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:43 schreef LuukBes het volgende:
Opvallend, pas het tweede topic voor deze speler.

Hij spreekt niet echt tot de verbeelding kennelijk. Zelfs Aissati heeft al 2 topics.
Aissati is ook een klasse apart
pi_32760564
Hij staat eerste nu whehehe
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:18:56 #54
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34861789
Dit topic kan wel een kick gebruiken.

Meteen maar even een artikel over de eventuele toekomst van Dirk bij Feyenoord.
quote:
Dirk Kuyt Shearer van de Kuip?

De aanvoerder en clubtopscorer is een rol à la Alan Shearer in het vooruitzicht gesteld. Shearer (35) is de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot boegbeeld van Newcastle United, een Engelse club die qua uitstraling en beleving van de fans te vergelijken is met het Feyenoord van Kuyt.

Er is geen tijdpad uitgestippeld voor de onderhandelingen. Eerder dit jaar verlengde Kuyt zijn contract al tot medio 2009. Die deal ging toen gepaard met de belofte van de international om in elk geval tot aan het WK 2006 bij Feyenoord te blijven. Inmiddels kijken beide partijen verder dan 2009.

,,Van onze kant willen we er alles aan doen om van Dirk in zijn loopbaan definitief hét gezicht van Feyenoord te maken,’’ zegt Feyenoord-directeur Chris Woerts. ,,Als dat zou lukken, creëer je als club een bepaalde stabiliteit in je elftal. We zijn blij te horen dat Dirk daarover wil nadenken.’’

Over een precieze contractduur is nog niet gesproken, maar de intenties van beide kanten zijn helder op tafel gelegd, bevestigt Kuyt. ,,Ik ben vereerd dat de clubleiding heeft aangegeven dat ze mij nog een heel lange tijd wil houden,’’ zegt hij.

,,Ik laat het gesprek nu op me inwerken. Áls je besluit écht lang met elkaar door te gaan, dan moet dat een weloverwogen besluit zijn, vind ik. Maar dan nog kunnen in de voetballerij dingen van dag tot dag veranderen. Ik vind het in elk geval belangrijk om niemand voor de gek te houden.’’

Kuyt gaf afgelopen weekeinde na de Klassieker tegen Ajax (3-2 zege) openlijk uiting aan het goede gevoel dat hij momenteel bij Feyenoord heeft. In zijn derde contractjaar ervaart hij dat de club eindelijk wezenlijke stappen vooruit zet.

In zijn beleving lonkt er plotseling een ander sportief plafond nu in januari een batterij spelers is vertrokken en Feyenoord in staat is gebleken winnaars als Pierre van Hooijdonk en Ron Vlaar binnen te halen. Gisteren verlengde bovendien Romeo Castelen zijn contract met een jaar tot 2008. Met Salomon Kalou wordt weer voorzichtig gesproken, zodat Feyenoord bij een landstitel of play-off-succes mogelijk met zijn complete aanval de Champions League in kan gaan.

Een speciaal gevoel op andere vlakken is er wat Kuyt betreft al langer. Hij beseft dat hij ergens anders nooit meer zo in het hart van de fans zal worden gesloten als bij Feyenoord. In het stadion hangt zelfs een spandoek met de veelzeggende tekst Dirk Kuip.

Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuyts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.

Onlangs speelde namens Feyenoord directielid en ex-speler Sjaak Troost al subtiel in op de gevoelens van de visserszoon uit Katwijk. ‘Dirk Kuyt is Feyenoord en Feyenoord is Dirk Kuyt,’ liet Troost optekenen in het officiële programmaboekje voor het thuisduel met AZ.

‘Hij heeft alles in zich om Kindvall en Van Hooijdonk voorbij te streven. Of dat gebeurt? Ik hoop het, maar dan moet Dirk wel langer bij de club blijven. Ik zie hem dan Feyenoorder van de eeuw worden.’

Bron : Algemeen Dagblad
Als dat zou gebeuren
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34861887
Ik zei laatst nog tegen iemand dat Kuijt alles in zich heeft om de Shearer van Nederland te worden en dat hij veel beter in Nederland past dan in het buitenland.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:23:16 #56
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34861922
Zou echt super zijn als ie nog veel langer blijft!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:29:04 #57
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34862083
Ja zeker
Come on Dirk
pi_34865186
Op zich zit hier wel wat in:
quote:
Het perspectief van selectielid zijn bij een middenmoter in de Engelse of Spaanse competitie trekt hem niet. Kuyts droomclubs spelen in de échte top van het internationale voetbal, maar clubs van het kaliber Barcelona hebben zich nooit gemeld en geweldenaars als Samuel Eto’o in de spits lopen.
Denk ook niet dat de échte top op Dirk zit te wachten en als Feyenoord dan competitief genoeg is, waarom dan niet blijven?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34866090
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/742480/2/50#34865186]woensdag 8 februari 2006 15:05
Denk ook niet dat de échte top op Dirk zit te wachten en als Feyenoord dan competitief genoeg is, waarom dan niet blijven?
Exact, dus laten we nou niet denken dan Dirkie het uit clubliefde doet (zoals binnenkort wel weer geroepen zal worden).........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_34866227
Dirkie kent alleen clubliefde voor Quick Boys.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:28:48 #61
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34870482
Dirk gaat na dit seizoen weg
pi_34870515
Als feyenoord geen CL haalt dit seizoen wel, anders blijftie.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:46:57 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34871035
Dirk Kuijt

Overigens ben ik van mening dat hij meer techniek in huis heeft dan menigeen denkt. Het mag er dan niet zo sierlijk uit zien als bij Robben bijvoorbeelt, maar hij is echt niet techniekloos...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34871052
Ik gun m wel een topclub en zou het ook begrijpen als ie weggaat, maar niet voor een Spurs/Villa oid.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:47:52 #65
53267 TC03
pi_34871063
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Exact, dus laten we nou niet denken dan Dirkie het uit clubliefde doet (zoals binnenkort wel weer geroepen zal worden).........
Jij begint echt vervelend te worden. Als ie bij de Spurs meer kan verdienen en hij blijft toch bij Feyenoord, waarom zou hij dan toch bij Feyenoord blijven?

Ik weet niet of het een 'echte' Feyenoorder is, maar hij heeft zeker wel enige vorm van loyaliteit richting Feyenoord.
pi_34871161
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een 'echte' Feyenoorder is, maar hij heeft zeker wel enige vorm van loyaliteit richting Feyenoord.
idd Kan 90% van de profs een voorbeeld aan nemen (Kalou ) Ik had het m ook niet kwalijk genomen als ie afgelopen zomer al was vertrokken.
pi_34871193
Hij moet alleen eens wat aan dat ranzige vette kapsel doen
٩๏̯͡๏)۶
pi_34871319
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij begint echt vervelend te worden. Als ie bij de Spurs meer kan verdienen en hij blijft toch bij Feyenoord, waarom zou hij dan toch bij Feyenoord blijven?
Champions League voetbal. Als Spurs dit jaar CL haalt en aansluit bij de top van de EPL, dan zal opeens Spurs wel weer een aantrekkelijke optie blijken te zijn.... Clubliefde is als hij bij een net zo slecht als vorig seizoen draaiend Feyenoord zou blijven voetballen. En dat is niet het geval (hoe vervelend je het ook mag vinden....).
quote:
Zal best, maar bij een goed aanbod is hij gewoon wel weg. Ik word er zo langzamerhand moe van dat als een speler bij zn club blijft, dat meteen als clubliefde wordt opgevat. Terwijl het alleen maar aangeeft dat er vooralsnog geen betere optie voorhanden is (zoals vorig seizoen met Kuyt)....
pi_34871463
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Champions League voetbal. Als Spurs dit jaar CL haalt en aansluit bij de top van de EPL, dan zal opeens Spurs wel weer een aantrekkelijke optie blijken te zijn....
Of misschien worden ze wel kampioen....
quote:
Clubliefde is als hij bij een net zo slecht als vorig seizoen draaiend Feyenoord zou blijven voetballen. En dat is niet het geval (hoe vervelend je het ook mag vinden....).
Wat bedoel je?
quote:
[..]

Zal best, maar bij een goed aanbod is hij gewoon wel weg. Ik word er zo langzamerhand moe van dat als een speler bij zn club blijft, dat meteen als clubliefde wordt opgevat. Terwijl het alleen maar aangeeft dat er vooralsnog geen betere optie voorhanden is (zoals vorig seizoen met Kuyt)....
Ben jij de secretaresse van Wotte?
pi_34871721
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:02 schreef Erasmusch het volgende:

Wat bedoel je?
[..]

In de zomer was Dirk er zeker van weg te gaan na dit seizoen. Nu feyenoord ineens goed draait blijkt hij misschien toch wel te willen blijven. Kortom, hij is net zo opportunistisch als de meeste overige voetballers.
quote:
Ben jij de secretaresse van Wotte?
Mocht hij willen, dan was hij in ieder niet zo incompetent geweest.
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:22:57 #71
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34872035
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Champions League voetbal. Als Spurs dit jaar CL haalt en aansluit bij de top van de EPL, dan zal opeens Spurs wel weer een aantrekkelijke optie blijken te zijn.... Clubliefde is als hij bij een net zo slecht als vorig seizoen draaiend Feyenoord zou blijven voetballen. En dat is niet het geval (hoe vervelend je het ook mag vinden....).
[..]

wat ben jij een zeikerige paardenfallus zeg
Na afgelopen jaar was de kans niet groot dat feyenoord dit jaar wat zou presteren. elke, maar dan ook elke speler zou van club wisselen als deze 3 klassen onder zijn niveau is, zoals afgelopen jaar bij feyenoord het geval was. Dat heeft totaal niets met clubliefde te maken. Daarbij heeft hij afgelopen zomerr ook wel laten zien dat hij over clubliefde beschikt want de spurs zouden voor hem zowel financieel als sportief gezien een hele verbetering zijn geweest, maar zolang ze heeeel diep in de buidel wilden tasten, lees minstens 18 miljoen, zou hij toch niet weg gaan.
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:24:45 #72
128516 Fok_you
pi_34872076
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Mocht hij niet willen, dan was hij in ieder niet nog 10x zo incompeotent geweest.
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:25:57 #73
128516 Fok_you
pi_34872109
en leg anders eens uit waarom hij heeft verlengd tot 2009 destijds? ook niets met clubliefde van doen natuurlijk
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:27:09 #74
128516 Fok_you
pi_34872140
En waarom heeft hij anders op een gegeven moment gezegd ok nou is het te laat, zo kan feyenoord nooit meer een goeie voorbereiding hebben en een goede vervanger zoeken, ik blijf nog minstens een jaar?
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:28:55 #75
128516 Fok_you
pi_34872189
En waarom heeft hij al redelijk vroeg in het seizoen gezegd; ik ga in ieder geval niet in de winterstop weg naar welke club dan ook (terwijl zelfs rond real de geruchten gingen wat later bleef hij dat gewoon vasthouden)....

kort samengevat dus; sterf eens lekker met dat gezeik, je bent jaloers en kansloos
pi_34872542
Dirk Kuijt de speler die 10 jaar het shirt van feyenoord droeg, maar nooit een prijs won..
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:55:54 #77
53267 TC03
pi_34873120
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt de speler die 10 jaar het shirt van feyenoord droeg, maar nooit een prijs won..
Nog altijd beter dan 10 jaar bij een één of ander provincieclubje en een paar keer de halve finale CL halen...
pi_34875199
Provincieclub
pi_34877806
Ik vind het wel leuk dat Feyenoord het probeert, alleen zal de tijd van: een nieuwe uitdaging willen, snel naderen. Dan houdt Dirk er alleen maar meer centen aan over. Aan de andere kant is het mooi dat hij weer langer in De Kuip gespeeld heeft.
That's all folks!
  woensdag 8 februari 2006 @ 21:59:18 #80
53267 TC03
pi_34881106
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Provincieclub
Inderdaad ja. Wou je anders beweren dan?
pi_34882973
En vandaag flikt hij het kunstje van de diagonale pegel weer. Winnende treffer keihard in de netten, wat een held.
Viper 4 life
pi_34883558
staat er al een standbeeld van dirk in rotterdam?
pi_34894021
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Fok_you het volgende:

[..]

wat ben jij een zeikerige paardenfallus zeg
Na afgelopen jaar was de kans niet groot dat feyenoord dit jaar wat zou presteren. elke, maar dan ook elke speler zou van club wisselen als deze 3 klassen onder zijn niveau is, zoals afgelopen jaar bij feyenoord het geval was. Dat heeft totaal niets met clubliefde te maken. Daarbij heeft hij afgelopen zomerr ook wel laten zien dat hij over clubliefde beschikt want de spurs zouden voor hem zowel financieel als sportief gezien een hele verbetering zijn geweest, maar zolang ze heeeel diep in de buidel wilden tasten, lees minstens 18 miljoen, zou hij toch niet weg gaan.
Ik zal proberen alles in 1 reactie te zetten....

Als je echt van Feyenoord houdt blijf je juist bij die club als ze het moeilijk hebben om ze er weer bovenop te helpen. Daarna kan je dan eventueel weg gaan. Hij doet het precies andersom: een schoolvoorbeeld van opportunistisch gedrag.

Hij heeft Spurs laten lopen omdat het niet de topclub was die hij zocht. Heeft dus niets met enige liefde voor Fnoord te maken...

En het feit dat hij niet in de winterstop van dit seizoen weg wil, heeft heel misschien wel iets te maken met het komende WK... Wederom puur eigen belang dus.
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:49:40 #84
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34909323
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:23 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik zal proberen alles in 1 reactie te zetten....

Als je echt van Feyenoord houdt blijf je juist bij die club als ze het moeilijk hebben om ze er weer bovenop te helpen. Daarna kan je dan eventueel weg gaan. Hij doet het precies andersom: een schoolvoorbeeld van opportunistisch gedrag.

Hij heeft Spurs laten lopen omdat het niet de topclub was die hij zocht. Heeft dus niets met enige liefde voor Fnoord te maken...

En het feit dat hij niet in de winterstop van dit seizoen weg wil, heeft heel misschien wel iets te maken met het komende WK... Wederom puur eigen belang dus.
Dat hij pas na het WK weg gaat (áls hij weggaat) is een afspraak tussen zowel Kuyt als Feyenoord, en in het belang van beide. Lijkt me ook nogal simpel. Als Kuyt goed speelt op het WK dan kan hij zelf naar een betere club en krijgt Feyenoord meer geld.

En als ik me niet vergis zit Dirk Kuyt nog gewoon bij Feyenoord, terwijl hij vorig seizoen na een dramatisch jaar alsnog naar een mooie club kon. Dat had hij kunnen forceren als hij dat had gewild. Maar nee, hij zit nog steeds bij Feyenoord. Ik snap dus eigenlijk niet eens waar je eerste punt precies op slaat, met "hij doet het precies andersom." Als het andersom zou zijn, zou hij dus in zijn gestroomd in een kampioensteam, en weggaan op het moment dat Feyenoord het dramatisch doet. Lijkt me toch dat de situatie andersom is.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Kuyt niets uit eigenbelang doet. Iedereen handelt (gedeeltelijk) uit eigenbelang. Is mens eigen. Maar de manier waarop jij kritisch naar Kuyt probeert te zijn komt op mij nogal lachwekkend en onrealistisch over. Alsof hij jou persoonlijk heeft beledigd in een ver verleden. Maargoed, jij zal waarschijnlijk hetzelfde over de woorden van de meesten die op jou gereageerd hebben denken.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34909459
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Wou je anders beweren dan?
Kijk internationaal eens welke club ze beter kennen
pi_34929728
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dat hij pas na het WK weg gaat (áls hij weggaat) is een afspraak tussen zowel Kuyt als Feyenoord, en in het belang van beide. Lijkt me ook nogal simpel. Als Kuyt goed speelt op het WK dan kan hij zelf naar een betere club en krijgt Feyenoord meer geld.
Exact, dus het argument clubliede gaat hier niet op.
quote:
En als ik me niet vergis zit Dirk Kuyt nog gewoon bij Feyenoord, terwijl hij vorig seizoen na een dramatisch jaar alsnog naar een mooie club kon. Dat had hij kunnen forceren als hij dat had gewild. Maar nee, hij zit nog steeds bij Feyenoord. Ik snap dus eigenlijk niet eens waar je eerste punt precies op slaat, met "hij doet het precies andersom." Als het andersom zou zijn, zou hij dus in zijn gestroomd in een kampioensteam, en weggaan op het moment dat Feyenoord het dramatisch doet. Lijkt me toch dat de situatie andersom is.
Het feit dat hij nu nog on Rdam speelt, betekent niet dat hij niet weg wilde. Hij wou graag weg, maar de topclub kwam niet. Het is dus niet zo dat hij per se - uit clubliefde dus - bij Fnoord wou blijven. In die zin is het dus andersom.
quote:
Waarmee ik niet wil zeggen dat Kuyt niets uit eigenbelang doet. Iedereen handelt (gedeeltelijk) uit eigenbelang. Is mens eigen. Maar de manier waarop jij kritisch naar Kuyt probeert te zijn komt op mij nogal lachwekkend en onrealistisch over. Alsof hij jou persoonlijk heeft beledigd in een ver verleden. Maargoed, jij zal waarschijnlijk hetzelfde over de woorden van de meesten die op jou gereageerd hebben denken.
Het enige dat ik beweer is dat Kuyt, inderdaad net zoals bijna iedere andere voetballer, niet uit clubliefde, maar uit eigenbelang handelt. Voor een deel beaam jij dat zelf ook. Raar dat jij dat dan lachwekkend vind, maar goed ieder zijn eigen ding.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:39:03 #87
128516 Fok_you
pi_34938329
man zeik niet, die gozer zal net als ieder ander persoon heus wel een gedeelte uit eigenbelang handelen, maar aan zijn clubliefde twijfelen vind ik gewoon ongelooflijk zielig. als je zo nodig wil zeiken, fijn voor jou, maar dit topic heet niet voor niets dirk kuyt de helf van rotterdam, als je het er niet mee eens ben blijf je toch lekker weg ofzo....
als hij na deze zomer nog blijft ga je ook weer janken van nee maar dat hij niet weg wilde komt omdat hij weet dat hij het nergens beter kan doen bla bla. maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat ie bij jou cluppie speelde
pi_34938778
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kijk internationaal eens welke club ze beter kennen
Feyenoord!

Nee, relatief gezien heeft Psv natuurlijk maar een handvol supporters in verhouding met de aanhang van Feyenoord, waarbij 90% van de aanhang van Psv ook nog eens afkomstig is uit de eigen streek, en bij Feyenoord komt de aanhang voor 60% uit de rest van NL, als het niet meer is.

Bovendien heeft Feyenoord 10x meer traditie en historie dan Psv - óók (of juist vooral) in Europa. Alleen de resultaten zijn wat minder dan die van Psv de laatste decenia in de Nederlandse competitie, maar resultaten zijn maar een deel van het imago en de uitstraling van een club.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tomatenboer op 10-02-2006 15:56:00 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_34967514
Feyenoord wil Kuijt een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.
pi_34969280
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord wil Kuijt een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.
Feyenoord uitgeschakeld in de UEFA-cup trouwens he
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:00:13 #91
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_34975011
Geweldige clubspeler, vol inzet, respekt en liefde voor het feyenoord legioen.
Ado is the pride of Holland!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:09:45 #92
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34975305
A.M.A.B
pi_35013687
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Feyenoord uitgeschakeld in de UEFA-cup trouwens he
Wat wil je daarmee zeggen
  zondag 12 februari 2006 @ 20:49:51 #94
53267 TC03
pi_35013812
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen
Dat je oud nieuws vertelt.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:52:26 #95
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35013912
Geweldige speler. Wat moet t vervelend voor hem zijn dat er een aantal veel minder professionele spelers om hem heen lopen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 12 februari 2006 @ 20:57:18 #96
53267 TC03
pi_35014127
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef ErikT het volgende:
Geweldige speler. Wat moet t vervelend voor hem zijn dat er een aantal veel minder professionele spelers om hem heen lopen.
  zondag 12 februari 2006 @ 20:58:11 #97
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35014164
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

lopen had idd loopt moeten zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35014252
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat je oud nieuws vertelt.
Toen ik het postte stond het net op teletekst.
Ook eerste gesprek enzo
  zondag 12 februari 2006 @ 21:00:06 #99
53267 TC03
pi_35014254
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef ErikT het volgende:

[..]

lopen had idd loopt moeten zijn.
pi_35021098
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Toen ik het postte stond het net op teletekst.
Ook eerste gesprek enzo
Stond hierboven ook al.
Is er nou ook een einde aan zn Lampard-reeks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')