1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 1998/99 FC Utrecht 28 5 Eredivisie 1999/00 FC Utrecht 32 6 Eredivisie 2000/01 FC Utrecht 32 13 Eredivisie 2001/02 FC Utrecht 34 7 Eredivisie 2002/03 FC Utrecht 34 20 Eredivisie 2003/04 Feyenoord 34 20 Eredivisie 2004/05 Feyenoord 34 29 Eredivisie 2005/06 Feyenoord 1 1 Eredivisie Totaal 229 101 |
Niet door mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:25 schreef feyenoord-dude het volgende:
Doe die van mij maar dicht
Dirk![]()
Anderhalf jaar geleden werd ik nog door 3 Ajacieden en een PSV-er uitgelachen toen ik zei dat Dirkie binnen een jaar in de basis bij oranje zou staan
De enige speler die zich en inzetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een echte 100 % prof, een van de weinige spelers waarik trots op ben van Feyenoord.
Geniet er maar van, want zo lang zal hij niet meer te bewonderen zijn in de Kuip.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een echte 100 % prof, een van de weinige spelers waarik trots op ben van Feyenoord.
Nog een jaartje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want zo lang zal hij niet meer te bewonderen zijn in de Kuip.
Het is te hopen voor ze, maar ben bang dat als de Spurs met een zak geld gaan rammelen Dirkie zo weg is.quote:
Nee. Spurs is geen topclub en geen droomclub waar Dirk naartoe wilt. Daarnaast kan Spurs niet hoger bieden dan 14 miljoen denk ik. Niet genoeg. Én de transferperiode is bijna voorbij, dus Feyenoord zal binnen zo'n korte tijd geen vervanger kunnen halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het is te hopen voor ze, maar ben bang dat als de Spurs met een zak geld gaan rammelen Dirkie zo weg is.
Wou net ook al zeggen, Wotte zegt idd veelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wotte zegt wel meer. Maar goed ik ga er vanuit dat Kuijt nog een seizoen blijft.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kan die '2' niet even in een '#2' of 'deel 2' veranderd worden? Dit ziet er een beetje vreemd uit.
Kuijt is wat dat betreft een rare voetballer, soms ziet het er niet uit wat 'ie doet maar z'n balaannames zijn bijna altijd goed, ballen springen vrijwel nooit van z'n voet, hij maakt slim ruimte voor zichzelf en heeft een goede functionele techniek.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik zat na te denken wat nou eigenlijk de voetbalkwaliteiten van Kuijt zijn. Dat ie hard werkt, weet iedereen maar heeft ie zo'n hard schot in z'n benen? niet superhard. Is ie zo snel? niet zo snel als Kalou en Castelen. Heeft ie zulke goede passeerbewegingen? ook niet. Heeft ie zoveel kwaliteit achter zich voetballen waardoor ie alleen maar voorzetten in hoeft te tikken? Dat al helemaal niet.
Waarom scoort ie dan zo makkelijk? Bij andere voetballers kan ik dit verklaren, bij Kuijt niet.
Het is puur instinct denk ik. Killer-instinct.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat ie extreem veel inzicht heeft ofzo.
Hij hersteld zichzelf dan weer zo snel door een extra stap te zetten dat het niet eens opvalt dat die bal van z'n voet sprong.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
zn aanname ziet er totaal niet uit, de ballen springen 2m van zn voet, maar ik kan me niet herinneren dat ie daardoor ooit balverlies heeft geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |