Nee en alleen een blessure zou hieraan een einde kunnen maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stond hierboven ook al.
Is er nou ook een einde aan zn Lampard-reeks?
Met andere woorden: in een Dirk Kuyt topic mag je alleen maar positief zijn over Dirkie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Fok_you het volgende:
man zeik niet, die gozer zal net als ieder ander persoon heus wel een gedeelte uit eigenbelang handelen, maar aan zijn clubliefde twijfelen vind ik gewoon ongelooflijk zielig. als je zo nodig wil zeiken, fijn voor jou, maar dit topic heet niet voor niets dirk kuyt de helf van rotterdam, als je het er niet mee eens ben blijf je toch lekker weg ofzo....
Als hij blijft betekent dat idd dat de topclub niet gekomen is (dat gaf hij vorig seizoen immers zelf expliciet aan)...quote:als hij na deze zomer nog blijft ga je ook weer janken van nee maar dat hij niet weg wilde komt omdat hij weet dat hij het nergens beter kan doen bla bla. maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat ie bij jou cluppie speelde![]()
't Is ook nooit echte clubliefde omdat hij geen Feyenoorder van oorsprong is, het is meer loyaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !
Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
quote:Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
Kuijt niet! Die moet een standbeeld krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:20 schreef LuukBes het volgende:
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
Net zo bijzonder als het aantal goals i.v.m assists dit seizoen: 18 tegen 16.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta. Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad, maar er gekomen is door altijd keihard te werken (waar kun je alleen maar respect voor hebben natuurlijk).quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad
Dat is ie dan ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Merkie het volgende:
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
Farfán zet ik er niet in omdat hij een PSV'er is, maar omdat hij speelt als een geweldenaar. Een Koné of Huntelaar: Heel erg duur, maar ze halen het niet bij Farfán. Als Salomon Kalou nog iets constanter zou gaan spelen, dan zou hij dezelfde klasse krijgen als Farfán (die heeft ie in potentie namelijk wel, echt aangeboren dus). De rest haalt het niet bij de klasse van Farfán in Nederland, maar wat je zegt klopt voor een deel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
Nou de laatste weken, sinds PSV wel heel dramatisch en nog maar net wint, is het toch bijna elke wedstrijd Farfan die met een doelpunt het verschil maakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.
hun kwalitiet, is gewoon dat ze altijd weten wat hun positie is ten op zichte van de goal, + Dat ze op de juiste plek staan, op juiste momentquote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef twi het volgende:
Sommige spelers hebben gewoon oog voor de goal. Zoals een Makaay of een Kezman. Je kan hun echte kwaliteiten gewoon niet noemen, maar ze scoren gewoon. Inzaghi, nog zo eentje. Of Crespo, van Nistelrooij...
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |