abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35027467
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Stond hierboven ook al.
Is er nou ook een einde aan zn Lampard-reeks?
Nee en alleen een blessure zou hieraan een einde kunnen maken.
pi_35029293
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Fok_you het volgende:
man zeik niet, die gozer zal net als ieder ander persoon heus wel een gedeelte uit eigenbelang handelen, maar aan zijn clubliefde twijfelen vind ik gewoon ongelooflijk zielig. als je zo nodig wil zeiken, fijn voor jou, maar dit topic heet niet voor niets dirk kuyt de helf van rotterdam, als je het er niet mee eens ben blijf je toch lekker weg ofzo....
Met andere woorden: in een Dirk Kuyt topic mag je alleen maar positief zijn over Dirkie...
Lekker volwassen
quote:
als hij na deze zomer nog blijft ga je ook weer janken van nee maar dat hij niet weg wilde komt omdat hij weet dat hij het nergens beter kan doen bla bla. maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat ie bij jou cluppie speelde
Als hij blijft betekent dat idd dat de topclub niet gekomen is (dat gaf hij vorig seizoen immers zelf expliciet aan)...
En de dag dat Dirk Kuyt zich in een Ajax shirt hult, is de dag dat ik mijn SCC opeet!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35029759
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !

Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:21:01 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35045404
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !

Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
't Is ook nooit echte clubliefde omdat hij geen Feyenoorder van oorsprong is, het is meer loyaliteit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35045542
Die jongen gaat gewoon voor de club waarvoor hij speelt door het vuur. Het woord clubliefde bestaat op enkele gevallen na niet meer. Nou ja, het is eigenlijk maar hoe je het woord uitlegt.
That's all folks!
pi_35100719
quote:
Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen

Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
Dirkie
pi_35100728
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
pi_35100736
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:20 schreef LuukBes het volgende:
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
Kuijt niet! Die moet een standbeeld krijgen
pi_35100794
En als Spurs straks CL haalt, en Feyenoord niet, is ie weg. Net zoals ie weg is voor elke andere Engelse of Spaanse subtopper die CL haalt, tenminste als F'noord het niet haalt. Net zoals ie weg is als de top zich meldt in de vorm van Liverpool of Real.
pi_35297307
Het is ook meer iemand voor een Europese sub-topper.
Bij een echte topclub zoeken ze niet gauw een werker.
pi_35297466
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
That's all folks!
pi_35297840
Precies, passeert makkelijk een man, altijd aanspelbaar (zelfs met een man in z'n rug), houdt altijd het overzicht. Dirk laat eigenlijk al 3 seizoenen zien dat hij te goed is voor deze competitie. Maar laat hem maar in Rotterdam blijven, hier wordt hij op handen gedragen!

DIRRUK
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_35298036
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.

Maar ik denk gewoon dat echte topclubs niet zo snel een speler als hem zoeken.

Zijn spel wordt wel steeds beter !
Nu moet hij alleen dat kapsel van hem nog aanpassen.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:07:15 #114
53267 TC03
pi_35300379
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch wel bijzonder.
Net zo bijzonder als het aantal goals i.v.m assists dit seizoen: 18 tegen 16.
pi_35300822
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta. Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad, maar er gekomen is door altijd keihard te werken (waar kun je alleen maar respect voor hebben natuurlijk).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:25:41 #116
53267 TC03
pi_35304370
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
pi_35304424
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
Dat is ie dan ook niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:41:21 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35305239
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
2000 light years from home
pi_35305623
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Merkie het volgende:
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:51:42 #120
53267 TC03
pi_35305768
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
pi_35306108
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
Farfán zet ik er niet in omdat hij een PSV'er is, maar omdat hij speelt als een geweldenaar. Een Koné of Huntelaar: Heel erg duur, maar ze halen het niet bij Farfán. Als Salomon Kalou nog iets constanter zou gaan spelen, dan zou hij dezelfde klasse krijgen als Farfán (die heeft ie in potentie namelijk wel, echt aangeboren dus). De rest haalt het niet bij de klasse van Farfán in Nederland, maar wat je zegt klopt voor een deel.

Kuijt heeft voor een werker een behoorlijke aanname vlak boven de grond of over de grond, maar in de loop niet. Hij heeft dus geen briljante aanname, maar wel een redelijke. Bovendien is Kuijt een "sociale" spits: Hij is lang niet altijd egoïstisch en denkt altijd in het teambelang. Een Johan Derksen noemt dat "mr. niceguy spelen" , maar ik denk dat Kuijt gewoon zo is. Dat is een niet te onderschatten kwaliteit. Prima hoor, maar daarmee red je het niet tegen John Terry of Ledley King. Zo was het vorig jaar ook met name Kalou die gevaarlijk was tegen PSV en niet Kuijt: Die brak maar weinig potten tegen Alex.
pi_35306185
Kuijt is echt wel beter dan Farfán hoor. 100% zeker. Wat een scheve vergelijking toch weer.

Kuijt neemt niet zelden heel het elftal op sleeptouw, zet in z'n eentje een aanval op en is vervolgens ook weer op de juiste plaats om de aanval een vervolg te geven, en evt. zelfs nog te scoren.

Hij is verantwoordelijk voor meer dan de helft van alle Feyenoord doelpunten, dat zegt toch wel wat denk ik. Dat kan geen enkele andere speler in de Eredivisie zeggen hoor.

Bovendien kan hij een man uitspelen, en is goed in de combinatie, nee ik weet geen betere spits in Nederland op dit moment.

Hooguit dat Klaas Jan Huntelaar in de toekomst een soortgelijke rol kan gaan vervullen bij Ajax. Maar dat hoop ik natuurlijk niet.

Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.

Nee, dat Kuijt de beste spits van Nederland is op dit moment in de Eredivisie is haast niet te ontkennen, dan kun je wel alles bagataliseren en ontkennen maar dat is waarschijnlijk meer een selectief geheugen, niet erg objectief bezien dan. Waarschijnlijk bekeken door een Ajax bril ofzo
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35306668
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.
Nou de laatste weken, sinds PSV wel heel dramatisch en nog maar net wint, is het toch bijna elke wedstrijd Farfan die met een doelpunt het verschil maakt.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:49:15 #124
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_35308763
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef twi het volgende:
Sommige spelers hebben gewoon oog voor de goal. Zoals een Makaay of een Kezman. Je kan hun echte kwaliteiten gewoon niet noemen, maar ze scoren gewoon. Inzaghi, nog zo eentje. Of Crespo, van Nistelrooij...
hun kwalitiet, is gewoon dat ze altijd weten wat hun positie is ten op zichte van de goal, + Dat ze op de juiste plek staan, op juiste moment

naast die 2 boven genoemde heeft kuyt wereldmentaliteit, speeld slim met veel inzicht. goede looppatronen ook, verder fysiek sterk en fijn schot.
pi_35327870
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch wel bijzonder.
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')