Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Is niet waar.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Nee, ik was even aan het epibreren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat duurde lang..
Je was zeker Multitasken?
Ben je al bekomen van je woede aanval? Daar ga je nog slechter van werken hoor, beter niet te lang boos blijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat duurde lang..
Je was zeker Multitasken?
Het is fijn te weten dat ik ook echt boos overkom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je al bekomen van je woede aanval? Daar ga je nog slechter van werken hoor, beter niet te lang boos blijven![]()
Ja lul je er nou maar niet onderuit, je was écht boos, anders reageer je niet zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het is fijn te weten dat ik ook echt boos overkom.
Ondertussen boeit het me echter geen reet en zit ik wat te glimlachen.
Valt zeker ook niet onder mulitasken he?![]()
Echt boos?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja lul je er nou maar niet onderuit, je was écht boos, anders reageer je niet zo![]()
zo moeilijk is het nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef robh het volgende:
Maar daar mogen jullie nog even over nadenken
OMG!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef chibibo het volgende:
Brennie, mocht ik ooit in de buurt zijn, dan zal ik me met alle plezier van een bureaustoel laten vallen. Vervolgens kom ik gezellig bij jou liggen, en heb je alle tijd om het patroon in mijn defecatie te bestuderen terwijl je de afwas doet.
Vond ik ook, als vrouw zijndequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef robh het volgende:
Ik durf hier ook wel met droge ogen te beweren dat, wanneer vrouwen wel in staat waren tot multi-tasking, de rijen in winkels en supermarkten gehalveerd waren.
Dus: eerst over de rijen in de winkels denken, dan over die in de supermarkten, en tot slot over de zorg.quote:Maar daar mogen jullie nog even over nadenken
Is dat een verkapt huwelijksaanzoek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Echt boos?
Nee..
Het was meer een: Haha, zal je krijgen eikel! gnagna bui!
Moet ik slaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.
ahhh. u is een vrouw die perongeluk iets opmerkte?quote:
doe niet zo stoerwwwwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.
Moet ik slaan?
Kan ik heel goed.. met 2 handen tegelijk!
Kan er evt ook bij schoppen. ( tegelijk he! )
Ja, of kunnen we dat wel goed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ahhh. u is een vrouw die perongeluk iets opmerkte?
Neen.. dat heet multitasken!quote:
nee perongeluk is niet iets dat je tot in de finesses in je vingers hebt, sorry. jullie kunnen wel weer beter baren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, of kunnen we dat wel goed?
ja, je zegt het maar hoor.. ik weet het ook niet meer.
Godskolere!
Beter baren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee perongeluk is niet iets dat je tot in de finesses in je vingers hebt, sorry. jullie kunnen wel weer beter baren.
nee dat zeg ik, schoenmaker hou je aub bij je leest, anders wordt het klote lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Beter baren?
Wat baar jij dan zoal?
Aaaaaah.. hebben we de pessimist ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yeah right, das ook weer fabeltje wat de wereld is ingeholpen... Bellen en typen tegelijk is ze nog steeds te moeilijk
Waarom denk je dat de vrouw baart, en niet de man?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat zeg ik, schoenmaker hou je aub bij je leest, anders wordt het klote lopen.
Omdat je een vrouw best een paar maanden kan missen, zonder dat alles in de soep loopt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de vrouw baart, en niet de man?
Dat overstijgt overigens elke achterlijke mulitaskende actie!
Dat zou ik graag willen meemaken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw best een paar maanden kan missen, zonder dat alles in de soep loopt?
baren is niet echt multitasking. sterker nog weleens vrouwen tijdens de zwangerschap meegemaakt. die doen helemaal geen flikker, want ze zijn zwanger. monotasking als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het is ook niet niks: persen en uitademen, en dat ook nog tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Brennie het volgende:
Ik ben bang dat je al lang voor het resultaat bekend is, aan de hongerdood zou zijn gestorven op je eilandje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen meemaken.
Alle vrouwen een paar maanden op een eiland en de mannen alles laten regelen.
Zeer benieuwd.![]()
Pessimist? Eerder realist..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aaaaaah.. hebben we de pessimist ook.
We zijn bijna compleet.![]()
Jij begon over baren.. ik heb het over het feit dat multitasken compleet in het niet valt bij een bevalling. Om even aan te geven dat een beetje multitasken dan ineens geen moer meer voorstelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
baren is niet echt multitasking. sterker nog weleens vrouwen tijdens de zwangerschap meegemaakt. die doen helemaal geen flikker, want ze zijn zwanger. monotasking als je het mij vraagt.
Dan worden ze allemaal tegelijkertijd ongesteld! Zouden ze dat bedoelen met multitasken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef Brennie het volgende:
Alle vrouwen een paar maanden op een eiland
Andersom geldt dat ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je al lang voor het resultaat bekend is, aan de hongerdood zou zijn gestorven op je eilandje.![]()
Biologieles en tegelijkertijd uit je neus vreten is een negatieve wijze van multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan worden ze allemaal tegelijkertijd ongesteld! Zouden ze dat bedoelen met multitasken?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Andersom geldt dat ook natuurlijk.
Op negatieve wijze multitasken is nog altijd multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:48 schreef Brennie het volgende:
Biologieles en tegelijkertijd uit je neus vreten is een negatieve wijze van multitasken.
jij bent niet op de hoogte van het fenomeen dat gelijktijdige menstruatie heet? vrouwen die dicht bij elkaar in de buurt zijn gaan ineens op hetzelfde moment hoofdpijn en aanstellerigheid krijgen, genaamd menstruatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Biologieles en tegelijkertijd uit je neus vreten is een negatieve wijze van multitasken.
Goed, wat jij wil... alleen nog maar een wereld met mannen!quote:
Wordt het toch nog gezellig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:51 schreef Brennie het volgende:
alleen nog maar een wereld met mannen!
ho ho... ik zeg niet dat jullie niet lekker te neuken zijn en ook niet dat het huis er ineens veel beter uitziet als jullie intrek nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Goed, wat jij wil... alleen nog maar een wereld met mannen!
Have fun.![]()
Jazeker wel.. heet niet voor niets en fenomeen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent niet op de hoogte van het fenomeen dat gelijktijdige menstruatie heet? vrouwen die dicht bij elkaar in de buurt zijn gaan ineens op hetzelfde moment hoofdpijn en aanstellerigheid krijgen, genaamd menstruatie.
Als iedere man jullie instelling hier zou hebben dan valt er toch weinig meer te neuken jongens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho... ik zeg niet dat jullie niet lekker te neuken zijn en ook niet dat het huis er ineens veel beter uitziet als jullie intrek nemen.
Dan voel ik me toch wel vereerd dat je me quote hoor. Kost het moeite?quote:
Hmmm, ik zou toch raar opkijken als een vrouw de "DaVinci Code" ligt te lezen ook al zit de partner zich rot te naaien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als iedere man jullie instelling hier zou hebben dan valt er toch weinig meer te neuken jongens.![]()
hey! scheelt het als ik je dapper vind, en eigenlijk ook wel schattig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als iedere man jullie instelling hier zou hebben dan valt er toch weinig meer te neuken jongens.![]()
Bedoel je JOUW voorstel om vrouwen naar een eiland te verbannen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja. Het viel namelijk niet mee iets te vinden dat de moeite waard was om te quoten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:56 schreef Brennie het volgende:
Dan voel ik me toch wel vereerd dat je me quote hoor. Kost het moeite?
Dergelijke uitlatingen en dan ook nog seks willen, als man zijnde?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou toch raar opkijken als een vrouw de "DaVinci Code" ligt te lezen ook al zit de partner zich rot te naaien.
Negatieve vorm van multitasken
Bijnaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! scheelt het als ik je dapper vind, en eigenlijk ook wel schattig?
Dat is wat jullie willen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bedoel je JOUW voorstel om vrouwen naar een eiland te verbannen?![]()
Ach de man werkt hard, heeft soms een rotdag. De vrouw moet zich daar ook maar mee in kunnen leven...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dergelijke uitlatingen en dan ook nog seks willen, als man zijnde?
Dat is wat ik bedoelde.![]()
ietsje meer naar links? of was het toch rechts?quote:
Het was toch jouw voorstel of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:01 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is wat jullie willen toch?
Dan niet zeiken.
oh, dus multitasken is ook al inherent aan hard werken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach de man werkt hard, heeft soms een rotdag. De vrouw moet zich daar ook maar mee in kunnen leven...
en toen kwam je in een vrije val....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Moet ik slaan?
Kan ik heel goed.. met 2 handen tegelijk!
Kan er evt ook bij schoppen. ( tegelijk he! )
lijkt me zelfs evident.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
oh, dus multitasken is ook al inherent aan hard werken?![]()
Ip niet.. het waren jullie mannen die beweerden het geheel af te kunnen zonder vrouwen. ( geheel geen vrouw aanwezig)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het was toch jouw voorstel of niet?
Ja, maar ik ben dwars!quote:
En wie ben jij nou weer ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:04 schreef robbie4u het volgende:
[..]
en toen kwam je in een vrije val....
nee hoor ik heb slechts beweerd dat jullie niet zo goed kunnen multitasken als jullie zouden willen. de concentratie is er domweg niet. kwa neuken en kinderen baren zou ik jullie niet willen missen, en dat geldt andersom ook zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ip niet.. het waren jullie mannen die beweerden het geheel af te kunnen zonder vrouwen. ( geheel geen vrouw aanwezig)
in wezen willen jullie dus de vrouw op een eiland hebben.
Maargoed.. geen zin het stukje weer terug quoten.
daarmee kan je soms je eigen glazen ingooien.quote:
Das een fijne gedachte!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor ik heb slechts beweerd dat jullie niet zo goed kunnen multitasken als jullie zouden willen. de concentratie is er domweg niet. kwa neuken en kinderen baren zou ik jullie niet willen missen, en dat geldt andersom ook zo.
Geloof dat mijn dwarsheid wel naar voren kwam en het cynisme wel van het forum droop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarmee kan je soms je eigen glazen ingooien.
* checkt geslacht*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:10 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben overtuigd.
slaap zacht moppie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Das een fijne gedachte!
Neem het maar zoals het is, dan maar.
![]()
Dat klinkt denigrerend.quote:
Ik heb een talent van vrouwen ontdekt!!!: duidelijke uitspraken totaal misinterpreteren en dan ook nog eens uit z'n verband rukken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ip niet.. het waren jullie mannen die beweerden het geheel af te kunnen zonder vrouwen. ( geheel geen vrouw aanwezig)
in wezen willen jullie dus de vrouw op een eiland hebben.
Maargoed.. geen zin het stukje weer te quoten.
Pardon??? Niet goed kunnen multitasken??? Een vrouw kan bijvoorbeeld lezen en tv volgen tegelijk, dat moet je maar bij een man nog maar afwachten... als die met hun kop in een computer zitten en je zegt iets dan kunnen ze het niet volgen... En dan nog maar te zwijgen over het korte termijn geheugen van de man...quote:[b]nee hoor ik heb slechts beweerd dat jullie niet zo goed kunnen multitasken als jullie zouden willen. de concentratie is er domweg niet. kwa neuken en kinderen baren zou ik jullie niet willen missen, en dat geldt andersom ook zo.
Ow, ik dacht dat je van mensen hield met een cynische instellingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Geloof dat mijn dwarsheid wel naar voren kwam en het cynisme wel van het forum droop.
Maak me nog niet bang.![]()
Ja.. hoopte een vrouw te treffen.quote:
Hoe groot is ie?quote:
quote:
Dat zou pas echt multitasken zijn ja !quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
Ja kinderen baren... daar is het geboortekanaal bij een man toch effe iets te klein voor...![]()
Hehe, finally... werd al een beetje een oneerlijke strijd met zoveel mannen tegen een enkel vrouwtjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Pardon??? Niet goed kunnen multitasken??? Een vrouw kan bijvoorbeeld lezen en tv volgen tegelijk, dat moet je maar bij een man nog maar afwachten... als die met hun kop in een computer zitten en je zegt iets dan kunnen ze het niet volgen... En dan nog maar te zwijgen over het korte termijn geheugen van de man...
Ja kinderen baren... daar is het geboortekanaal bij een man toch effe iets te klein voor...![]()
Je weet niet half hoe uitgekookt wij zijn, ook wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb een talent van vrouwen ontdekt!!!: duidelijke uitspraken totaal misinterpreteren en dan ook nog eens uit z'n verband rukken.![]()
Maar dit was al bekend en is nauwelijks een talent te noemen, eerder een geestelijke afwijking.![]()
Ad rem hoor... kun je dat ook terwijl je al masturberend het 0900 nummer memoriseert van de dame die je achter je rug op TV geile woordjes influistert? Ik wel namelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja.. hoopte een vrouw te treffen.
puuhlease, u gonna loose, dont even try...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Pardon??? Niet goed kunnen multitasken??? Een vrouw kan bijvoorbeeld lezen en tv volgen tegelijk, dat moet je maar bij een man nog maar afwachten... als die met hun kop in een computer zitten en je zegt iets dan kunnen ze het niet volgen... En dan nog maar te zwijgen over het korte termijn geheugen van de man...
En niet te vergeten.... we hebben een feilloos geheugenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe uitgekookt wij zijn, ook wat dat betreft.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe uitgekookt wij zijn
Kijk, steun!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ok, die snap ik niet?quote:
Volgens de ts is multitasken gericht op het verrichten handelingen. Jij noemt er 1.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ad rem hoor... kun je dat ook terwijl je al masturberend het 0900 nummer memoriseert van de dame die je achter je rug op TV geile woordjes influistert? Ik wel namelijk.
nee je praat poep, daarom moest ik lachen. jullie denken dat mannen niks door hebben, maar wij zijn slechts oost-indisch gevoelig. moet ook wel met dat eeuwige gezeik om niks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok, die snap ik niet?
Spel ik het verkeerd?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Natuurlijk... het is niet alsof ik tegelijkertijd een post op fok aan het plaatsen wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Volgens de ts is multitasken gericht op het verrichten handelingen. Jij noemt er 1.![]()
Minder denigrerend, dat wel.quote:
Wat doe je dan hier?quote:[b]Ik laat me niet verlagen tot jouw niveau.![]()
Beetje vrouwtjes pesten... 't is m'n hobby.quote:
Never interrupt a man when he's watching football...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Pardon??? Niet goed kunnen multitasken??? Een vrouw kan bijvoorbeeld lezen en tv volgen tegelijk, dat moet je maar bij een man nog maar afwachten...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Beetje vrouwtjes pesten... 't is m'n hobby.![]()
Ik wist wel dat er een sekte achter zatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja... daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Beetje vrouwtjes pesten... 't is m'n hobby.![]()
Ben een idioot, klopt. Maar wat is je punt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ken je deze uitspraak?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Ik laat me niet verlagen tot jouw niveau.![]()
Als je maar 1 interesse hebt (soaps ofzo) dan is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:15 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
En niet te vergeten.... we hebben een feilloos geheugen![]()
Soaps???? Kijk ik geeneens naar... is oninteressante informatie, net zoals voetbal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je maar 1 interesse hebt (soaps ofzo) dan is dat ook niet zo moeilijk.![]()
spreek je nu voor jezelf? je denkt toch niet dat jouw wezenloos gemurmel vergelijkbaar is met de eerste de beste o9oo hoer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ja... daar was ik al bang voor...
De 0900-lijn was zeker in gesprek dus probeer je hier maar je heil te zoeken![]()
![]()
Tip: zeg de volgende keer iets dat wel boeit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef Gweaneth het volgende:
als die met hun kop in een computer zitten en je zegt iets dan kunnen ze het niet volgen...
Je hebt gelijk... ik typ dit bericht met m'n linkerhand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ja... daar was ik al bang voor...
De 0900-lijn was zeker in gesprek dus probeer je hier maar je heil te zoeken![]()
![]()
Rukken en posten tegelijk...tis toch wat...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik typ dit bericht met m'n linkerhand.![]()
Ik veeg poep weg, das wat anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je praat poep, daarom moest ik lachen. jullie denken dat mannen niks door hebben, maar wij zijn slechts oost-indisch gevoelig. moet ook wel met dat eeuwige gezeik om niks.
Ahaaaa, zo'n standaard type man met altijd een doekje naast de computerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik typ dit bericht met m'n linkerhand.![]()
Als ik je dat zou vertellen zal je helaas altijd een idioot blijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ben een idioot, klopt. Maar wat is je punt?
![]()
kusje en nu snel naar bed, dat zeg ik je!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik veeg poep weg, das wat anders.
En jij dacht dat wij niet weten dat jullie oost-indisch gevoelig zijn?
Ooit bij stilgestaan dat het ons een weinig kan schelen wat jullie van ons gezeik vinden?
Uitgekookt, ik zeg het je.![]()
Spuitelf weer..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tip: zeg de volgende keer iets dat wel boeit.
Als dat geen multitasking is... weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Rukken en posten tegelijk...tis toch wat...
Met idioten kun je tenminste wel geinig discussieren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik je dat zou vertellen zal je helaas altijd een idioot blijven.![]()
Ik noem ze Marijnisse en Wilders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Spuitelf weer..
Welke hersencel heb je moeten ontwaken. ( de linkse of rechtse? )
correct. tot op zeker hoogte. bij jou vermaak ik me prima.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Met idioten kun je tenminste wel geinig discussieren?
Das schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik noem ze Marijnisse en Wilders.
Val ons er dan ook niet mee lastig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:
Ooit bij stilgestaan dat het ons een weinig kan schelen wat jullie van ons gezeik vinden?
Op de 1 of andere manier voel ik me toch weinig gevleid weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. tot op zeker hoogte. bij jou vermaak ik me prima.
Nee hoor, ik laat m'n vriendin (denkt zij) m'n swans altijd schoonlikken nadat ik ben klaargekomen; ik maak haar straks wel wakker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:25 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ahaaaa, zo'n standaard type man met altijd een doekje naast de computer![]()
beetje necrofile neigingen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat m'n vriendin (denkt zij) m'n swans altijd schoonlikken nadat ik ben klaargekomen; ik maak haar straks wel wakker.![]()
Hmmm, het argument van het feilloos geheugen gaat ook niet meer op zie ik... 't is m'n hobby remember?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:27 schreef Brennie het volgende:
[..]
Met idioten kun je tenminste wel geinig discussieren?
Dacht dat het niet van je niveau was?
Hup.. ga naar LIT ofzo.
Dat doen we eeeeexpreeeeeeees!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Val ons er dan ook niet mee lastig.
Venusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:30 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
beetje necrofile neigingen?Ik hoop voor jou dat ze dan net sambal heeft gegeten...
Bij mij werken ze allebei tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:
Welke hersencel heb je moeten ontwaken. ( de linkse of rechtse? )
Necrofiel? Ben jij zo'n idioot die woorden gebruikt waar zij de betekenis niet van kent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:30 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
beetje necrofile neigingen?Ik hoop voor jou dat ze dan net sambal heeft gegeten...
Ja, ja.. weet het weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hmmm, het argument van het feilloos geheugen gaat ook niet meer op zie ik... 't is m'n hobby remember?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
een vrouw die niet klaagt is een vrouw die lekker geneukt wordt. laten we er nou niet proberen interessantere doekjes er om heen gaan wikkelen.
zag je mijn kleine aanpassingen?quote:
Ja.. denk meteen na over wat er verder in het huishouden moet gebeuren, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:32 schreef robbie4u het volgende:
[..]
tja, zodra jij gaat multitasken is je logisch denkvermogen aan de afwas zeker?
Ik durf te wedden dat ik hoger geschoold (en meer) ben dan jijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Necrofiel? Ben jij zo'n idioot die woorden gebruikt waar zij de betekenis niet van kent?![]()
Oh please...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
een vrouw die niet klaagt, is een vrouw die lekker en genoeg geneukt wordt. laten we nou niet proberen interessantere doekjes er om heen te gaan wikkelen.
ik geloof dat jij niet begrijpt hoe fijn de warmte kan zijn die opstijgt vanonder de dekens als je je vriendin gekswaffelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik hoger geschoold (en meer) ben dan jij![]()
Necrofile neigingen... ja... als jij je vriendin ligt te neuken als ze ligt te slapen dan kun je net zo goed een lijk pakken, komt op hetzelfde neer.![]()
Ga jij je anus nu maar bleken, dan doe je tenminste wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja.. denk meteen na over wat er verder in het huishouden moet gebeuren, dat klopt wel.
Jij hebt 3 reacties geplaatst, dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik raak het spoor bijster en ik heb het sterke vermoeden dat dit niet aan mij ligt.
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zag je mijn kleine aanpassingen?
psssst: niet echt multitaskerig thinken hoor rakker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik raak het spoor bijster en ik heb het sterke vermoeden dat dit niet aan mij ligt.
Ik zei toch dat ik haar wakker zou maken? (Wat heb je aan een feilloos geheugen als je alles toch misinterpreteert).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Necrofile neigingen... ja... als jij je vriendin ligt te neuken als ze ligt te slapen dan kun je net zo goed een lijk pakken, komt op hetzelfde neer.![]()
Ga jij je anus nu maar bleken, dan doe je tenminste wat nuttigs.
de goedmaak sex is meer een geste van mijn kant. verder gewoon lekker veel en lang en heet douchen, mooi wezen en hard pijpen. de werkster ruimt de shit wel op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh please...![]()
En waar komt de goedmaakseks dan vandaan?
Dat komt voort uit gezeik hoor!![]()
Oorzaak - gevolg?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij hebt 3 reacties geplaatst, dus dat klopt wel.
Hadden we nu maar goedmaaksex, waren we ook meteen van dit gezeik afgeweest...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh please...![]()
En waar komt de goedmaakseks dan vandaan?
Dat komt voort uit gezeik hoor!![]()
Iemand die acht jaar over het VMBO doet is ook meer geschoold dan iemand die het VWO in zes jaar afrondt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:36 schreef Gweaneth het volgende:
en ik geloof dat jij niet begrijpt hoe een vrouw zich kan voelen als ze 's ochtends wakker wordt onder die ranzige plakzooi en bedenkt dat ze die nacht eigenlijk verkracht is door haar eigen vriend of manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof dat jij niet begrijpt hoe fijn de warmte kan zijn die opstijgt vanonder de dekens als je je vriendin gekswaffelt.
yw het is namelijk allemaal niet zo moeilijk. en een korte periode van geen libido of lust moet geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee
Maar goed, nu weet ik meteen waarom ik zo zwaar op de hand lig de laatste tijd. Bedankt.
Inderdaad, je kon de stelling niet beter bevestigen dan met die quote.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
psssst: niet echt multitaskerig thinken hoor rakker!![]()
Who's the idiot now.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de goedmaak sex is meer een geste van mijn kant. verder gewoon lekker veel en lang en heet douchen, mooi wezen en hard pijpen. de werkster ruimt de shit wel op.
Mijn post sloeg eerder op de necrofilie post daarboven, waaruit duidelijk bleek dat het feilloos geheugen behoorlijk feilbaar is geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
psssst: niet echt multitaskerig thinken hoor rakker!![]()
met die laatste opmerking ga je wel verder dan ik eigenlijk bedoel, na goed.. hallo zeg godverdomme!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:40 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
en ik geloof dat jij niet begrijpt hoe een vrouw zich kan voelen als ze 's ochtends wakker wordt onder die ranzige plakzooi en bedenkt dat ze die nacht eigenlijk verkracht is door haar eigen vriend of man![]()
![]()
ik?quote:
Ze vergeten alleen altijd te vermelden dat ze zelf ook gewillig waren...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:40 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
en ik geloof dat jij niet begrijpt hoe een vrouw zich kan voelen als ze 's ochtends wakker wordt onder die ranzige plakzooi en bedenkt dat ze die nacht eigenlijk verkracht is door haar eigen vriend of man![]()
![]()
Your not in to the multitask!quote:
Bovendien moet eerst maar eens aangetoond worden dat het de eigen vriend of man was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze vergeten alleen altijd te vermelden dat ze zelf ook gewillig waren...
Owquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mijn post sloeg eerder op de necrofilie post daarboven, waaruit duidelijk bleek dat het feilloos geheugen behoorlijk feilbaar is geworden.
Altijd schuilen achter hun eigen "zogenaamde" onschuld, terwijl hun aandeel net zo groot isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bovendien moet eerst maar eens aangetoond worden dat het de eigen vriend of man was.
Ah, een ervaringsdekundige... vertel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:40 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
![]()
Daar ga je dus de fout in, wat gelijk mijn onbegrip verklaart. Wat je stelt is niet logisch. Het gaat erom dat je leest wat anderen posten, niet zo zeer om het posten zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Your not in to the multitask!![]()
Met andere woorden: je kan het allemaal niet tegelijk meer bijbenen door de weinige reacties van jouw kant.
maar het is wel de realiteitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met die laatste opmerking ga je wel verder dan ik eigenlijk bedoel, na goed.. hallo zeg godverdomme!!
O ja??? Als mijn man dat zou flikken dan kan hij een dreun krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze vergeten alleen altijd te vermelden dat ze zelf ook gewillig waren...
ik woon niet op een woonwagenkamp heur.quote:
Ik vond het ziekenhuis ook veel gezelliger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:45 schreef Brennie het volgende:
he gedverre..wat een naar bij-onderwerp. Zo hoeft multitasken van mij ook niet hoor.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:45 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
maar het is wel de realiteit![]()
[..]
O ja??? Als mijn man dat zou flikken dan kan hij een dreun krijgen![]()
Jij stelde dat je het niet kon volgen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar ga je dus de fout in, wat gelijk mijn onbegrip verklaart. Wat je stelt is niet logisch. Het gaat erom dat je leest wat anderen posten, niet zo zeer om het posten zelf.
Zal ik mijn zweepje effe pakken?quote:
Mijn relatie is dan acuut over kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:45 schreef Gweaneth het volgende:
O ja??? Als mijn man dat zou flikken dan kan hij een dreun krijgen![]()
Hahaha, inderdaad ja, maar nadat ik hem die dreun heb gegevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mijn relatie is dan acuut over kan ik je vertellen.
Idd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:50 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad ja, maar nadat ik hem die dreun heb gegeven![]()
![]()
grafische techniek, reclame, aov, vwo, mavoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Zal ik mijn zweepje effe pakken?![]()
![]()
Nah, ik ben niet serieusquote:
Lollig is een brug te ver.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij stelde dat je het niet kon volgen?
Ik trok een conclusie, lollig () bedoeld
Ik lees te veel, te vaak en te serieus. Ben nu even de idioot.
Zweepjes, is er niks interessanters te verzinnen... inspiratieloze vrouwen ook van tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Zal ik mijn zweepje effe pakken?![]()
![]()
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lollig is een brug te ver..
Daarmee doe je mijn overduidelijk serieus bedoelde bijdragen tekort.
Hahaha, niet alles staat daar vermeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
grafische techniek, reclame, aov, vwo, mavoIs dat je superdesuper hoge scholing?
Dat onbegrip duurt voort, zo vermoed ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Dacht dat dat hier ook jouw insteek was. Vandaar het onbegrip denk ik.
Nou goed..
Zozo, ik ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Hahaha, niet alles staat daar vermeld![]()
Voeg daar o.a. Assurantie-B, belastingdeskundige, webdesigner, coupeuse, meervoudige tolk diploma's aan toe en je bent al een stukje wijzer![]()
Voel je je nu ook echt wijzer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zozo, ik ben onder de indruk.![]()
Waar ben jij dan in gediplomeerd? Anus bleken, wijsneus spelen en vrouwtjes pesten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zozo, ik ben onder de indruk.![]()
Met de LOI, kom je er welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Voeg daar o.a. Assurantie-B, belastingdeskundige, webdesigner, coupeuse, meervoudige tolk diploma's aan toe en je bent al een stukje wijzer![]()
Natuurlijk niet. De prik die je in m'n linker teelbal wilde planten mag je houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:53 schreef Brennie het volgende:
Je gaat me niet alles afnemen.
Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat onbegrip duurt voort, zo vermoed ik.
Het was wel een goed afschrikeffect of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De prik die je in m'n linker teelbal wilde planten mag je houden.
Mea culpa... Mijn sarcasme is te subtiel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waarom?
Een serieuze reactie op een reactie.
Duidelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mea culpa... Mijn sarcasme is te subtiel.
gehehehe. wat schattig wederom...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Truste Noodle!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest met dit vrouwen geneuzelige hersenspinsel....
Ik ga naar bed, voordat ik me hier nog op kapot ga staren zoals menig ander Fok!ker..![]()
Maar het was wel weer leuk geweest, Brennie...
gediplomeerd wat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Brennie het volgende:
Ben ook gediplomeerd, ben ik nu ook slim?![]()
Slimmer dan al die kerels bij elkaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Brennie het volgende:
Ben ook gediplomeerd, ben ik nu ook slim?![]()
Jij hebt iets met schattig. Het klinkt uit jouw getyp zo denegrerend. Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gehehehe. wat schattig wederom...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest met dit vrouwen geneuzelige hersenspinsel....
Ik ga naar bed, voordat ik me hier nog op kapot ga staren zoals menig ander Fok!ker..![]()
Maar het was wel weer leuk geweest, Brennie...
Je leest het goed, ja echt!quote:
Het kon echter niet op tegen het defecatiepatroon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef Brennie het volgende:
Het was wel een goed afschrikeffect of niet?
Wat een zelfverheerlijking...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:04 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Slimmer dan al die kerels bij elkaar![]()
en ín wat?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:04 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Slimmer dan al die kerels bij elkaar![]()
Verpleegkundige. Je weet wel, het beroep, wat overal ter wereld-behalve in Nederland- gerespecteerd wordt!quote:
Thanksquote:
mijn vriendin wordt anders gerespecteerd en goed betaald. ja ik ken het dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verpleegkundige. Je weet wel, het beroep, wat overal ter wereld-behalve in Nederland- gerespecteerd wordt!![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het kon echter niet op tegen het defecatiepatroon.
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och... vermeende vrouwelijke superioriteit heeft altijd wel wat aandoenlijks vind ik.
Welke stad? Ik verhuisquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin wordt anders gerespecteerd en goed betaald.
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Waar ben jij dan in gediplomeerd? Anus bleken, wijsneus spelen en vrouwtjes pesten?![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...
Nu ga ik echt slapen...![]()
![]()
je hebt gewoon een goedbeffende dominante man nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Welke stad? Ik verhuis![]()
Ik werk me de pleuris zonder waardering. Ben zielig.![]()
Kijk.. dat argument staat als een huis!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wij zijn tenminste ook uitgerust met een extra hersencel om niet naast de pot te pissen![]()
10 pc's installeren, fokken en telefoneren users helpen aan de foon tegelijkertijdquote:
Waar slaat dat in hemelsnaam op, hahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt gewoon een goedbeffende dominante man nodig.
op dat je je niet meer zo zielig gaat voelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waar slaat dat in hemelsnaam op, hahahaha
Allemaal goed en wel, maar kun je daar ook mee in een kapperszaak aan de slag of een website bouwen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.
Dat soort zaken kan ik uitstekend scheiden. Er zijn meer kwaliteiten dan multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op dat je je niet meer zo zielig gaat voelen.
Zozo meneer is econoomquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.
Wij hebben inderdaad geen extra hersencel nodig om niet naast te pot te pissen als we er op zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Gweaneth het volgende:
Wij zijn tenminste ook uitgerust met een extra hersencel om niet naast de pot te pissen![]()
Terwijl je drinkt als een vent... verdacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
10 pc's installeren, fokken en telefoneren users helpen aan de foon tegelijkertijd
heyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat soort zaken kan ik uitstekend scheiden. Er zijn meer kwaliteiten dan multitasken.![]()
Tja, anders zijn ze echt niet te genieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...
Nee,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel, maar kun je daar ook mee in een kapperszaak aan de slag of een website bouwen?
Heb achter de bar gewerkt en in de bouw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Terwijl je drinkt als een vent... verdacht.
The horror.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Zozo meneer is econoom![]()
Ahaaaa zo'n funstudie heb ik ook gehad, kinderpsychologie en lichaamstaal....
Hebben we toch iets gemeen![]()
Dat vind ik ook te devies. Niet normaal meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
Voordat iedere man een denegrerende kutopmerking over een vrouw plaatst zou ik graag zien dat ze hun cv tonen.
Kan ik namelijk nog iets harder lachen .
Hoe hoger opgeleid, des te idioter is blijkbaar te devies. +
De enige keer dat jullie op de pot zitten om te pissen is als jullie te bezopen zijn om op jullie eigen benen te staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad geen extra hersencel nodig om niet naast te pot te pissen als we er op zitten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee,ik voel me hier ook behoorlijk inferieur.
![]()
verkrachten, naast de pot pissen, naast de pot pissen, wat voor mannen kom jij allemaal tegen en ben je wel eerlijk in een relatie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
De enige keer dat jullie op de pot zitten om te pissen is als jullie te bezopen zijn om op jullie eigen benen te staan![]()
Hobbyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
Voordat iedere man een denegrerende kutopmerking over een vrouw plaatst zou ik graag zien dat ze hun cv tonen.
Kan ik namelijk nog iets harder lachen .
Hoe hoger opgeleid, des te idioter is blijkbaar te devies.
Krijg ik toch nog een complimentje van je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Brennie het volgende:
Hoe hoger opgeleid, des te idioter is blijkbaar het devies.
Je gaat me niet vertellen dat je een kwartier zit te lurken en nu genadeloos met zo'n mierenneukende opmerking komt he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat vind ik ook te devies. Niet normaal meer.
Of als we zitten te multitasken natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
De enige keer dat jullie op de pot zitten om te pissen is als jullie te bezopen zijn om op jullie eigen benen te staan![]()
Ja,ja,ja..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hobby![]()
Of was je het alweer vergeten?
poe-hee stront aan de knikker...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je een kwartier zit te lurken en nu genadeloos met zo'n mierenneukende opmerking komt he?
En ook nog eens bloedserieus?![]()
Hé het was dat of daadwerkelijk mijn CV posten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je een kwartier zit te lurken en nu genadeloos met zo'n mierenneukende opmerking komt he?
En ook nog eens bloedserieus?![]()
Ik ben zo mannelijk... ik schijt staand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkrachten, naast de pot pissen, naast de pot pissen, wat voor mannen kom jij allemaal tegen en ben je wel eerlijk in een relatie?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
poe-hee stront aan de knikker...![]()
Hahaha schijten en pissen tegelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of als we zitten te multitasken natuurlijk..
Ik onthou mij van verder commentaar gezien de positieve uitwerking van je fotoboek op mijn gemoedsgesteldheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb achter de bar gewerkt en in de bouw.
Dan leer je wel drinken
Of zouden dat het teveel aan mannelijke hormonen zijn, die ik tijdens de zwangerschap heb gekregen?
Hoe dan ook.. er valt weinig te lachen. Bij beide keuzes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hé het was dat of daadwerkelijk mijn CV posten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannen![]()
En naast de pot pissen kom je wel tegen als je jarenlang achter de bar hebt gestaan.
En dank je voor je interesse; ik ben zeer gelukkig getrouwd met een ontzettend lieve (onderdanige) man die helemaal niet zo min over vrouwen denkt![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik onthou mij van verder commentaar gezien de positieve uitwerking van je fotoboek op mijn gemoedsgesteldheid.
Als ik jou was, zou ik maar niet vreemd opkijken als je man er in de toekomst met een andere kerel vandoor gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
ik ben zeer gelukkig getrouwd met een ontzettend lieve man die helemaal niet zo min over vrouwen denkt![]()
Je hebt het nu over de sappige roddels die tijdens de lunchpauze werden uitgewisseld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannen![]()
Hij zou niet durvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik maar niet vreemd opkijken als je man er in de toekomst met een andere kerel vandoor gaat.![]()
Jij hebt duidelijk het topic niet doorgelezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef Conorach het volgende:
m.a.w. Windows is ook een vrouw. Althans, bedoeld als vrouw.. Verschil is dan dat vrouwen het ALTIJD kunnen, windows niet..
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Straks word ik nog verliefd op Brennie!
Wat schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
als vrouwen een fractie duidelijker zouden worden en een flink gedeelte minder controlfreak, dan zouden ze een stuk relaxter zijn. ok risken en echt lachen gaat tever, maar ze kunnen wel close komen. doe uw best dames.
Beangstigend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
nee wat wil je rond dit uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het topic niet doorgelezen.
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.![]()
Lekker rustig zo dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.![]()
Dus je bent een masochist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.
Eigenlijk behoorlijk 2004, bedenk ik me nu.quote:
Ik begreep het welquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Eigenlijk behoorlijk 2004, bedenk ik me nu.![]()
quote:
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?quote:
wat een lekker woord he? verzin zelf eens iets (geldt voor alle vrouwen)quote:
hahahaha, hoezo omdraaien van de werkelijkheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?![]()
Gaat vanzelf wel weer over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
ben hersendood lijkt 't wel
Wel verdomd...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een lekker woord he? verzin zelf eens iets (geldt voor alle vrouwen)
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kan ik toch nog met een gerust hart slapen.
Mannen houden van duidelijkheid en weten dat ze van andere mannen duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef Gweaneth het volgende:
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?![]()
hey..........kusje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel verdomd...
Wil vriendelijk terugreageren, krijg je een fijne edit zeg.![]()
Krijg jeuk aan je septum!![]()
Of aan je perineum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel verdomd...
Wil vriendelijk terugreageren, krijg je een fijne edit zeg.![]()
Krijg jeuk aan je septum!![]()
Ook een hobby zeker!?quote:
schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
Mijn stopwoord is overigens " ernstig"
Vreemd dat ik het hier niet gebruik?
Iemand van de slimme heren een theorie?
Mannen krijgen van vrouwen ook duidelijke antwoorden alleen weigeren ze die te horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mannen houden van duidelijkheid en weten dat ze van andere mannen duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.
weltrustenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef kLowJow het volgende:
Ik hou het hier voor gezien. Ik heb weer genoeg inspiratie opgedaan om de nacht door te komen..
doe dat dan..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alleen nog maar naar bed, even wat lezen en wegdromen.
'T is gewoon een superlatief om een uiting kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
Mijn stopwoord is overigens " ernstig"
Vreemd dat ik het hier niet gebruik?
Iemand van de slimme heren een theorie?
oh nog zo'n knauw uit het verleden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:42 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Mannen krijgen van vrouwen ook duidelijke antwoorden alleen weigeren ze die te horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |