quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannen![]()
En naast de pot pissen kom je wel tegen als je jarenlang achter de bar hebt gestaan.
En dank je voor je interesse; ik ben zeer gelukkig getrouwd met een ontzettend lieve (onderdanige) man die helemaal niet zo min over vrouwen denkt![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik onthou mij van verder commentaar gezien de positieve uitwerking van je fotoboek op mijn gemoedsgesteldheid.
Als ik jou was, zou ik maar niet vreemd opkijken als je man er in de toekomst met een andere kerel vandoor gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
ik ben zeer gelukkig getrouwd met een ontzettend lieve man die helemaal niet zo min over vrouwen denkt![]()
Je hebt het nu over de sappige roddels die tijdens de lunchpauze werden uitgewisseld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannen![]()
Hij zou niet durvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik maar niet vreemd opkijken als je man er in de toekomst met een andere kerel vandoor gaat.![]()
Jij hebt duidelijk het topic niet doorgelezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef Conorach het volgende:
m.a.w. Windows is ook een vrouw. Althans, bedoeld als vrouw.. Verschil is dan dat vrouwen het ALTIJD kunnen, windows niet..
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Straks word ik nog verliefd op Brennie!
Wat schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
als vrouwen een fractie duidelijker zouden worden en een flink gedeelte minder controlfreak, dan zouden ze een stuk relaxter zijn. ok risken en echt lachen gaat tever, maar ze kunnen wel close komen. doe uw best dames.
Beangstigend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
nee wat wil je rond dit uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het topic niet doorgelezen.
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.![]()
Lekker rustig zo dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.![]()
Dus je bent een masochist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.
Eigenlijk behoorlijk 2004, bedenk ik me nu.quote:
Ik begreep het welquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Eigenlijk behoorlijk 2004, bedenk ik me nu.![]()
quote:
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?quote:
wat een lekker woord he? verzin zelf eens iets (geldt voor alle vrouwen)quote:
hahahaha, hoezo omdraaien van de werkelijkheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?![]()
Gaat vanzelf wel weer over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
ben hersendood lijkt 't wel
Wel verdomd...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een lekker woord he? verzin zelf eens iets (geldt voor alle vrouwen)
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kan ik toch nog met een gerust hart slapen.
Mannen houden van duidelijkheid en weten dat ze van andere mannen duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef Gweaneth het volgende:
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?![]()
hey..........kusje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel verdomd...
Wil vriendelijk terugreageren, krijg je een fijne edit zeg.![]()
Krijg jeuk aan je septum!![]()
Of aan je perineum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel verdomd...
Wil vriendelijk terugreageren, krijg je een fijne edit zeg.![]()
Krijg jeuk aan je septum!![]()
Ook een hobby zeker!?quote:
schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
Mijn stopwoord is overigens " ernstig"
Vreemd dat ik het hier niet gebruik?
Iemand van de slimme heren een theorie?
Mannen krijgen van vrouwen ook duidelijke antwoorden alleen weigeren ze die te horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mannen houden van duidelijkheid en weten dat ze van andere mannen duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.
weltrustenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef kLowJow het volgende:
Ik hou het hier voor gezien. Ik heb weer genoeg inspiratie opgedaan om de nacht door te komen..
doe dat dan..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alleen nog maar naar bed, even wat lezen en wegdromen.
'T is gewoon een superlatief om een uiting kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
Mijn stopwoord is overigens " ernstig"
Vreemd dat ik het hier niet gebruik?
Iemand van de slimme heren een theorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |