wat een lekker woord he? verzin zelf eens iets (geldt voor alle vrouwen)quote:
hahahaha, hoezo omdraaien van de werkelijkheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?![]()
Gaat vanzelf wel weer over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
ben hersendood lijkt 't wel
Wel verdomd...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een lekker woord he? verzin zelf eens iets (geldt voor alle vrouwen)
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kan ik toch nog met een gerust hart slapen.
Mannen houden van duidelijkheid en weten dat ze van andere mannen duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef Gweaneth het volgende:
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?![]()
hey..........kusje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel verdomd...
Wil vriendelijk terugreageren, krijg je een fijne edit zeg.![]()
Krijg jeuk aan je septum!![]()
Of aan je perineum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wel verdomd...
Wil vriendelijk terugreageren, krijg je een fijne edit zeg.![]()
Krijg jeuk aan je septum!![]()
Ook een hobby zeker!?quote:
schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
Mijn stopwoord is overigens " ernstig"
Vreemd dat ik het hier niet gebruik?
Iemand van de slimme heren een theorie?
Mannen krijgen van vrouwen ook duidelijke antwoorden alleen weigeren ze die te horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mannen houden van duidelijkheid en weten dat ze van andere mannen duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen.
weltrustenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef kLowJow het volgende:
Ik hou het hier voor gezien. Ik heb weer genoeg inspiratie opgedaan om de nacht door te komen..
doe dat dan..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alleen nog maar naar bed, even wat lezen en wegdromen.
'T is gewoon een superlatief om een uiting kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:
Mijn stopwoord is overigens " ernstig"
Vreemd dat ik het hier niet gebruik?
Iemand van de slimme heren een theorie?
oh nog zo'n knauw uit het verleden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:42 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Mannen krijgen van vrouwen ook duidelijke antwoorden alleen weigeren ze die te horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |