Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkrachten, naast de pot pissen, naast de pot pissen, wat voor mannen kom jij allemaal tegen en ben je wel eerlijk in een relatie?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
poe-hee stront aan de knikker...![]()
Hahaha schijten en pissen tegelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of als we zitten te multitasken natuurlijk..
Ik onthou mij van verder commentaar gezien de positieve uitwerking van je fotoboek op mijn gemoedsgesteldheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb achter de bar gewerkt en in de bouw.
Dan leer je wel drinken
Of zouden dat het teveel aan mannelijke hormonen zijn, die ik tijdens de zwangerschap heb gekregen?
Hoe dan ook.. er valt weinig te lachen. Bij beide keuzes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hé het was dat of daadwerkelijk mijn CV posten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannen![]()
En naast de pot pissen kom je wel tegen als je jarenlang achter de bar hebt gestaan.
En dank je voor je interesse; ik ben zeer gelukkig getrouwd met een ontzettend lieve (onderdanige) man die helemaal niet zo min over vrouwen denkt![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik onthou mij van verder commentaar gezien de positieve uitwerking van je fotoboek op mijn gemoedsgesteldheid.
Als ik jou was, zou ik maar niet vreemd opkijken als je man er in de toekomst met een andere kerel vandoor gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
ik ben zeer gelukkig getrouwd met een ontzettend lieve man die helemaal niet zo min over vrouwen denkt![]()
Je hebt het nu over de sappige roddels die tijdens de lunchpauze werden uitgewisseld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:19 schreef Gweaneth het volgende:
Och dat soort dingen kom je tegen als je bij verschillende hulpverlenende instanties hebt gewerkt en overal de problemen moet aanhoren over mannen![]()
Hij zou niet durvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik maar niet vreemd opkijken als je man er in de toekomst met een andere kerel vandoor gaat.![]()
Jij hebt duidelijk het topic niet doorgelezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef Conorach het volgende:
m.a.w. Windows is ook een vrouw. Althans, bedoeld als vrouw.. Verschil is dan dat vrouwen het ALTIJD kunnen, windows niet..
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Straks word ik nog verliefd op Brennie!
Wat schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
als vrouwen een fractie duidelijker zouden worden en een flink gedeelte minder controlfreak, dan zouden ze een stuk relaxter zijn. ok risken en echt lachen gaat tever, maar ze kunnen wel close komen. doe uw best dames.
Beangstigend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
nee wat wil je rond dit uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het topic niet doorgelezen.
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.![]()
Lekker rustig zo dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zonder eerst haar tieten te hebben gezien? Onmogelijk.![]()
Dus je bent een masochist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit bedreigd met een teelbalprik en een defecatiepatroonstudie.
Eigenlijk behoorlijk 2004, bedenk ik me nu.quote:
Ik begreep het welquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Eigenlijk behoorlijk 2004, bedenk ik me nu.![]()
quote:
Waarom vragen mannen altijd bevestiging?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |