Wat een zelfverheerlijking...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:04 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Slimmer dan al die kerels bij elkaar![]()
en ín wat?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:04 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Slimmer dan al die kerels bij elkaar![]()
Verpleegkundige. Je weet wel, het beroep, wat overal ter wereld-behalve in Nederland- gerespecteerd wordt!quote:
Thanksquote:
mijn vriendin wordt anders gerespecteerd en goed betaald. ja ik ken het dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verpleegkundige. Je weet wel, het beroep, wat overal ter wereld-behalve in Nederland- gerespecteerd wordt!![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het kon echter niet op tegen het defecatiepatroon.
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och... vermeende vrouwelijke superioriteit heeft altijd wel wat aandoenlijks vind ik.
Welke stad? Ik verhuisquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin wordt anders gerespecteerd en goed betaald.
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Waar ben jij dan in gediplomeerd? Anus bleken, wijsneus spelen en vrouwtjes pesten?![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, één keer in de maand moet je hun ook een pleziertje gunnen...
Nu ga ik echt slapen...![]()
![]()
je hebt gewoon een goedbeffende dominante man nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Welke stad? Ik verhuis![]()
Ik werk me de pleuris zonder waardering. Ben zielig.![]()
Kijk.. dat argument staat als een huis!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wij zijn tenminste ook uitgerust met een extra hersencel om niet naast de pot te pissen![]()
10 pc's installeren, fokken en telefoneren users helpen aan de foon tegelijkertijdquote:
Waar slaat dat in hemelsnaam op, hahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt gewoon een goedbeffende dominante man nodig.
op dat je je niet meer zo zielig gaat voelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waar slaat dat in hemelsnaam op, hahahaha
Allemaal goed en wel, maar kun je daar ook mee in een kapperszaak aan de slag of een website bouwen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.
Dat soort zaken kan ik uitstekend scheiden. Er zijn meer kwaliteiten dan multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op dat je je niet meer zo zielig gaat voelen.
Zozo meneer is econoomquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
VWO, drs. Economie, bachelor Recht (volgend jaar verwacht mr.) en een funstudie bedrijfspsychologie.
Wij hebben inderdaad geen extra hersencel nodig om niet naast te pot te pissen als we er op zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:07 schreef Gweaneth het volgende:
Wij zijn tenminste ook uitgerust met een extra hersencel om niet naast de pot te pissen![]()
Terwijl je drinkt als een vent... verdacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
10 pc's installeren, fokken en telefoneren users helpen aan de foon tegelijkertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |