Aldus
Fiorenza in
dit topic.
quote:
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.
Multitasken en vrouwen...
Er zal wel een of ander onderzoek zijn geweest naar de hersenfuncties van de vrouw wanneer ze staat te koken en de was moet nog opgevouwen en gestreken worden. Uitgevoerd door een subsidieslikkend groepje feministische AIO's met te weinig werk en te veel ideologie om handen uiteraard.
Uit ervaring kan ik vertellen dat vrouwen niet kunnen stofzuigen en afwassen tegelijk. Of koken en ramenlappen tegelijk. Het is altijd eerst het een en dan het ander. Een beetje multiasken zit er misschien wel in, maar dat gebeurt dan weer niet.
Neem nu het afwassen: als vrouw zijnde doe je plicht, loop je de keuken in en laat je de bak vollopen. Een vrouw die kan multitasken denkt "Hey, nu de bak toch volloopt, laat ik even snel de was ophangen!". Mais non, dat doen ze dan niet. Simpeler kan het haast niet, efficienter ook niet, en toch gebeurt het niet..
Zo zijn er nog legio voorbeelden waaruit geconcludeerd kan worden dat vrouwen niet kunnen multitasken. Misschien heb ik het mis en is het gewoon onwil, dat is ook een mogelijkheid, maar dat lijkt me sterk.
Ja, het zou natuurlijk kunnen dat in vrouwenseries zoals de horny housewives, al die shitprogramma's waar je een wijf mag neuken op een eiland terwijl je vriendin meekijkt op een schermpje en GTST subliminale boodschappen zijn verwerkt om te voorkomen dat vrouwen hun volledige potentieel ontplooien. Dat kan. Maar wie zou zoiets doen?
Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat multitasken en vrouwen de heilig graal van de viva is, iedereen wil er in geloven maar het is gewoon een grote hoax.