abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:22:39 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29795638
Aldus Fiorenza in dit topic.
quote:
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.

Multitasken en vrouwen...

Er zal wel een of ander onderzoek zijn geweest naar de hersenfuncties van de vrouw wanneer ze staat te koken en de was moet nog opgevouwen en gestreken worden. Uitgevoerd door een subsidieslikkend groepje feministische AIO's met te weinig werk en te veel ideologie om handen uiteraard.

Uit ervaring kan ik vertellen dat vrouwen niet kunnen stofzuigen en afwassen tegelijk. Of koken en ramenlappen tegelijk. Het is altijd eerst het een en dan het ander. Een beetje multiasken zit er misschien wel in, maar dat gebeurt dan weer niet.

Neem nu het afwassen: als vrouw zijnde doe je plicht, loop je de keuken in en laat je de bak vollopen. Een vrouw die kan multitasken denkt "Hey, nu de bak toch volloopt, laat ik even snel de was ophangen!". Mais non, dat doen ze dan niet. Simpeler kan het haast niet, efficienter ook niet, en toch gebeurt het niet..

Zo zijn er nog legio voorbeelden waaruit geconcludeerd kan worden dat vrouwen niet kunnen multitasken. Misschien heb ik het mis en is het gewoon onwil, dat is ook een mogelijkheid, maar dat lijkt me sterk.

Ja, het zou natuurlijk kunnen dat in vrouwenseries zoals de horny housewives, al die shitprogramma's waar je een wijf mag neuken op een eiland terwijl je vriendin meekijkt op een schermpje en GTST subliminale boodschappen zijn verwerkt om te voorkomen dat vrouwen hun volledige potentieel ontplooien. Dat kan. Maar wie zou zoiets doen?

Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat multitasken en vrouwen de heilig graal van de viva is, iedereen wil er in geloven maar het is gewoon een grote hoax.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29795678
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:29:53 #3
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29795895
Het is dat ik geen koffie heb maar anders zou hij niet uit mijn neus druipen.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29796844
Ik kan het wel!
Ik kan meerdere dingen tegelijk doen.
Koken, ondertussen opruimen, tv kijken, bellen met de andere wanhopige buurvrouwen, mijn kind de borst geven, mijn mail checken en de hond uitlaten, de kattebak vullen en het vlees niet laten aanbranden. Nu jij weer.
pi_29796923
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef robh het volgende:
Uit ervaring kan ik vertellen dat vrouwen niet kunnen stofzuigen en afwassen tegelijk. Of koken en ramenlappen tegelijk.
In tijden niet zo hard gelachen.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_29797037
Maareh, kan jij dan wel stofzuigen en afwassen tegelijk? Nee lijkt me, hersencelloze mongool. Want of dan is:
A) de afwas niet schoon, waardoor je hele gezin een salmonella-infectie oploopt óf
B) het stofzuigen niet netjes, waardoor je oma dr nek breekt over een pluisje.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:59:41 #7
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_29797063

Telefoneren en nagels lakken kunnen ze trouwens wel prima tegelijkertijd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_29797119
hahaha... lol.. meesterlijk...

Probleem is mijn moeder probeerd het wel alleen alles wat ze dubel doe mislukt allemaal.. dus etenkoken en wassen.. eten brand aan.. was zit nog vol vlekken enz..
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:02:11 #9
3767 Herald
Come get some
pi_29797157
als een vrouw wordt gesandwiched, valt dat dan ook onder multitasken?

of geldt dat dan pas als ze ook nog iemand pijpt?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:03:28 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29797202
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Herald het volgende:

Dat is op zich wel een onderzoek waard, een vrouw die zich aanbiedt?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29797209
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Herald het volgende:

Neen dat valt er niet onder...
pi_29797276
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Giem het volgende:
hahaha... lol.. meesterlijk...

Probleem is mijn moeder probeerd het wel alleen alles wat ze dubel doe mislukt allemaal.. dus etenkoken en wassen.. eten brand aan.. was zit nog vol vlekken enz..
Bij jou gaat denken en typen ook niet helemaal synchroon, wel?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:06:10 #13
3767 Herald
Come get some
pi_29797297
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef amaranta het volgende:
Neen dat valt er niet onder...
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...

ok
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29797314
Waar ben je nou Robh? Ben je nou aan het bedenken wat je antwoord is? Kun je niet typen en denken tegelijk? Moeiljk he....
pi_29797338
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Herald het volgende:

[..]

dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...

ok
Wèl als je er tegelijk nog de aardappels bij schilt, telefoneert met de buurvrouw over wat Anneke van twee huizen verderop nou weer voor aandoening heeft en bedenkt wat voor boodschappen je morgen nog moet halen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:07:31 #16
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_29797342
pre-emptive multitasken noemen we dat.....Het lijkt wel zo maar het is gewoon één voor één.

Ik leg het liever uit als een genetisch gebrek aan concentratievermogen van de dames

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_29797360
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Herald het volgende:

[..]

ok
Ik heb het nog niet in die vorm meegemaakt nee...
KIjk als de penetrerende partij een viberator is, dan zeg ik ja.
Want dan moet ik en denken aan het pijpen en dat ik met mn buitenboordbeugel de desbetreffende penis niet blijvend beschadig.
En ik moet tegelijkertijd de snelheid van de tarzanviberator reguleren...
pi_29797480

pi_29797505
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef ARKON het volgende:

goed he
pi_29797530
Is TS van het type: Ik ben onlangs gedumpt en heb daardoor meteen een soort van haat tegen vrouwen ontwikkeld?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_29797565
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

goed he

vrouwen zijn slimmer dan je denkt
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:15:25 #22
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_29797610
Oh multitasken... ik dacht zeiken.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:16:35 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_29797637
Ik kan tegelijkertijd lachen om robh en op internet een artikel opzoeken dat bevestigt dat vrouwen goed kunnen multitasken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_29797641
die van mij loopt dan vast,. verkeerde os denk ik
pi_29797652
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan tegelijkertijd lachen om robh en op internet een artikel opzoeken dat bevestigt dat vrouwen goed kunnen multitasken.
Toch jammer dat dan de multitask-gave niet zover doorwerkt dat je ook meteen even een link geeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')