quote:Dit is de 20-jarige Mirjam uit Zuid-Holland. Ze heeft halflang blond/lichtbruin haar, bruine ogen, een lengte van 1.54 meter en ze weegt 43 kg. Haar confectiemaat is 32/34, haar schoenmaat is 36 en haar cupmaat is 70A. De maten van Mirjam zijn: bovenwijdte 72, taille 60 en heup 72. Zij heeft geen piercings of tattoo's. Mirjam heeft veel ervaring met modellenwerk.
Gebruik eens niet van die subliminale communicatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
studentenkutjes
laat gelijk al merken dat ze een vrouw is.
Mirjam. heeeeet
vrouwen sex
gebruik dan je andere hand
Ja, om te zien misschien. Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar zodra ze zich gaan gedragen als vrouwen bij de kassa en nog 's gaan bellen dan kan ik ze wel schietenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
Ik vind mijn vrouwelijke medestudenten in de supermarkt altijd wel fijn!
Jij leest alleen wat je wilt zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Gebruik eens niet van die subliminale communicatie.
Welke pak jij meestal? De AH of de EDAH?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
Ik vind mijn vrouwelijke medestudenten in de supermarkt altijd wel fijn!
Over pindakaas met of zonder nootjes zeker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Welke pak jij meestal? De AH of de EDAH?
Want die vrouwen in de AH zijn irritant vriend. Maar ik kom de laatste tijd wel heel vaak een lekker wijf tegen. Ook al een praatje gemaakt overigens.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Over pindakaas met of zonder nootjes zeker?
Goed bezig. Dat is een juiste strategie!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Precies.
Of vergelijken wat goedkoper is.
Ook qua hoeveelheid/prijs-verhouding.
Serieus.
Te ernstig.
En ja, ook ik ben een student.
Maar een rijke die werkt voor z'n geld.![]()
Mocht je nog 's een helder moment hebben aan de kassa en je je dan afvraagt waarom je naar dat display tuurt en niet je boodschappen aan het inpakken bent: het geeft niet, het is genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef Nouk het volgende:
Ik heb dat ook altijd, problemen met bellen en tegelijkertijd geld uit m'n portomonnee zoeken.
Lief van je. Kun je dat je vrindinnetjes ook vertellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon nooit meer naar de supermarkt gaan. Probleem opgelost.
Jij draait het een beetje om geloof ik. Die domme studentendozen moeten nooit meer naar de supermarkt gaan. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon nooit meer naar de supermarkt gaan. Probleem opgelost.
Waarschijnlijk niet, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef oncrea het volgende:
HenkieVdV is dat jou vriendin die altijd in de supermarkt bukt zodat ik haar gladde venusheuvel een uur mag aanschouwen?
*stemt voorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tijd voor een men-only kassa! Geen gezeur met pinpasjes en nutteloos gezever, maar gewoon...hup boodschappen, zo snel mogelijk in je tas doen, betalen en wegrennen maar!
Dit dient trouwens ook met kledingwinkels te gebeuren.
Ik zeg toch ook dat ik 2 a 3 keer wacht, daarna optiefen!! Moet je maar beter nadenken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef VeerMans het volgende:
ik vergeet ook wel eens mijn broccoli te wegen hoor
Is bij Appie Heijn geen probleem, daar wegen ze alles bij de kassa. Alleen vragen ze nadehand wat het is. Is dit andijvie, nee SPITSKOOL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef VeerMans het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Davoice het volgende:
[..]
Is bij Appie Heijn geen probleem, daar wegen ze alles bij de kassa. Alleen vragen ze nadehand wat het is. Is dit andijvie, nee SPITSKOOL.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
Multitasken en vrouwen is zoiets als sex met een melkfles
die is inderdaad geniaalquote:
Mannen die broccoli kopen zijn geen echte mannenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef VeerMans het volgende:
Bloemkool!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:36 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Mannen die broccoli kopen zijn geen echte mannen.
Huh? Wat moeten echte mannen dan kopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:36 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Mannen die broccoli kopen zijn geen echte mannen.
Dat levert geen vitaminen op, daar raak je ze meer van kwijt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:47 schreef Davoice het volgende:
[..]
Huh? Wat moeten echte mannen dan kopen?
Playboy?![]()
Kom jij van een andere planeet ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
Oh dear, dacht ik, dat gaat vast niet goed. Multitasken en vrouwen is zoiets als sex met een melkfles, dat kan niet goed gaan.
Bier natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:47 schreef Davoice het volgende:
[..]
Huh? Wat moeten echte mannen dan kopen?
Playboy?![]()
Bij mijn ah nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Davoice het volgende:
[..]
Is bij Appie Heijn geen probleem, daar wegen ze alles bij de kassa. Alleen vragen ze nadehand wat het is. Is dit andijvie, nee SPITSKOOL.
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel denken dat ze kunnen multitasken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:53 schreef Fiorenza het volgende:
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken.
Nou! schiet dan op! Ga dat patent aanvragen! Winkelen in de supermarkt wordt zo weer leuk!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Blue-eagle het volgende:
We hebben meer typen kassa's nodig.
Kinder kassa (tot 12 jaar): extra laag voor het gemak.
Jeugd kassa (tot 18 jaar): met -veel- spiegels en een SWAT team tegen diefstal.
Dan komen de volwassenen kassa's, onderverdeels in man en vrouw.
Er komt 1 mannen-kassa en 10 vrouwen kassa's.
Man:
- lage rolband waar je kratjes bier op zet (incl. koelsysteem);
- extra snelle rolband erboven voor andere zooi;
- alleen pin automaat;
- auto-inpak systeem *.
* Auto-inpak systeem is simpelweg een tas die je ophangt aan het uiteinde van de lopende band, alle zut valt hier vervolgens in inclusief bonnetje (automatisch bonnetjes-printer bij tas-ophanging systeem).
Vrouw:
- ook een lage rolband voor de kratten bier;
- hands-free set voor GSM;
- opvoedkundige aanwezig om kinderen corrigerende tik te verkopen als ze aan het eikelen zijn;
- pin automaat met chip-knip functie, creditcard acceptatie, kassa met allerhande los geld (ook diverse buitenlandse valuta's aanwezig);
- mag ook betalen met sierraden, team met onafhankelijke taxatie experts aanwezig;
- opslagruimte voor boodschappen indien mevr. toch niet kan betalen;
- lopende band eindigt in 20 verschillende banden waar dus 20 voorgangers kunnen staan inpakken en roddelen;
- prijzen display op ooghoogte, spraakfunctie en complete rekenmachine.
60+ Kassa's, zelfde als versie "vrouw" maar met extra features:
- niks niet "zwarte strip hier", het pin apparaat slikt het hele pasje in en leest het vervolgens zelf (kan ook overdwars);
- pincode systeem geeft de eerste drie cijfers gratis weg bij invoeren pasje;
- losgeld mag men gewoon in een bak dumpen, machine zoekt uit of er genoeg of teveel is, bij teveel krijgt de bejaarde geld terug...
- .. en bij te weinig geld worden er suggesties gedaan welke boodschappen weg gelaten kunnen worden.
Voor de rest.. www.ah.nl
Lijkt me briljant!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Blue-eagle het volgende:
Verhaal over kassa's
quote:- lopende band eindigt in 20 verschillende banden waar dus 20 voorgangers kunnen staan inpakken en roddelen;
Tijdens de keiweek en ontgroeningen zijn ze best oké, lopende in een vuilniszak met donkergroene rubberen laarzen en een bord op hun rug voorzien van de text * ik ben een ontzettende kutsnol* .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan kom je ze tegen. Van die opgedirkte studentenkutjes die ook even boodschappen moeten doen. En jij haast hebt.
QFTquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Tijdens de keiweek en ontgroeningen zijn ze best oké, lopende in een vuilniszak met donkergroene rubberen laarzen en een bord op hun rug voorzien van de text * ik ben een ontzettende kutsnol* .
Wat betekend dat?quote:
Zeg dan gewoon als antwoord:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef rashudo het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=qft
OMFG AWACS RADAR AM/FM STFU BBQ AH EMU CIA FBI MOABquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:51 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon als antwoord:
QUOTED FOR TRUTH
Held!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Blue-eagle het volgende:
Man:
- alleen pin automaat;
- auto-inpak systeem *.
* Auto-inpak systeem is simpelweg een tas die je ophangt aan het uiteinde van de lopende band, alle zut valt hier vervolgens in inclusief bonnetje (automatisch bonnetjes-printer bij tas-ophanging systeem).
Vrouw:
- opvoedkundige aanwezig om kinderen corrigerende tik te verkopen als ze aan het eikelen zijn;
- pin automaat met chip-knip functie, creditcard acceptatie, kassa met allerhande los geld (ook diverse buitenlandse valuta's aanwezig);
- mag ook betalen met sierraden, team met onafhankelijke taxatie experts aanwezig;
- lopende band eindigt in 20 verschillende banden waar dus 20 voorgangers kunnen staan inpakken en roddelen;
- niks niet "zwarte strip hier", het pin apparaat slikt het hele pasje in en leest het vervolgens zelf (kan ook overdwars);
- losgeld mag men gewoon in een bak dumpen, machine zoekt uit of er genoeg of teveel is, bij teveel krijgt de bejaarde geld terug...
- .. en bij te weinig geld worden er suggesties gedaan welke boodschappen weg gelaten kunnen worden.
Voor de rest.. www.ah.nl
En DAN, wanneer de thee op is, er achter komen dat de kassier(e) wacht, al 5 minuten, en dan nog heeel onhandig telefoon krijgen en vervolgens met 1 hand de tas in zien te komen om vervolgens *heel handig* allemaal pasjes tevoorschijn te halen en dan EINDELIJK de bonuspas te voorschijn toveren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:13 schreef IrisVrede het volgende:
pff ik vind het juist geweldig om mensen te irriteren bij de kassa
vooral als ik een vrije dag heb en ik uren de tijd heb om me te vermaken aan andermans ongemak![]()
dat alleen vrouwen onhandig doen bij de kassa is dus natuurlijk weer BS (maar dat snapt de TS zelf ook wel)
BTW Mag ik dan de kassa waarbij je in een zitje kan wachten tot je boodschappen eindelijk afgerekend worden. Met een kopje thee erbij natuurlijk![]()
hehehe ach ja zoals andere mensen vergeet ik ook wel eens watquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:19 schreef Renesite het volgende:
En dan nog eventjes de code intoetsen en inpakken
"Mevrouw, U moet nog op JA drukken"
"Hihi, wat dom"
1000+ en nog steeds student? tsja dan ben je echt een die hard! (tevens TVP)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef LaZZ het volgende:
Hier is het sowieso erg omdat er hier 1000+ studenten naar die winkel gaan.
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:13 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hehehe ach ja zoals andere mensen vergeet ik ook wel eens wat
gelukkig maar dat JIJ het niet doet he![]()
Ik wil een vriendin zoals jij!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:52 schreef IrisVrede het volgende:
hahahaha daarom shop ik ook alleen >> mijn vriend wil alle shops af waar ze knopjes enzo hebben en daar hou ik het niet uit >>> dat eindigt dan in stomme vragen >>> waarom zitten er daar 10 op en hiermaar 3? Terwijl mijn vriend chaggie wordt van een vriendin die nog even in haar slip gauw een andere maat gaat pakken.
Kijk, daar zou mijn mams nou nooit raar van op kijken he. Wat nou pashok >>> zo benauwd nou dat kan ook wel zo hoor.
BTW een vriend die van techniek houd, is verder best handig hoor. Nooit problemen met mijn lieve pc. >> en hij vind mij handig omdat ik het op kan brengen om in tien winkels te gaan kijken voor zijn mams haar kado ofzo.
hahaha geweldig
Ach, bij het minste of geringste begint ze al te zanikken. Wil ze broccoli eten, is de broccoli in de supermarkt op. Doe ik nog even m'n best en ga ik naar de groenteman, maar helaas. En chagerijnig dat ze dan is! Daar kan ze echt de hele avond over doordrammen! Ik bedoel, dan geen broccoli maar wat anders, doe niet zo moeilijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef IrisVrede het volgende:
tsja... iedereen zo zijn ding
iedereen zeurt wel eens (de een wat meer dan de ander) <<< maar je moet ook gewoon geen stomme,domme dingen enzo uithalen (dan valt er gewoon niks te zeuren hehehehe)
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:55 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel denken dat ze kunnen multitasken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:55 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als vrouwen iets goed kunnen is het wel denken dat ze kunnen multitasken faken.
Mijn vriendin kan dat echt niet hoor.quote:
Vergeet ook niet de haastkassa. Voorwaarde is dat je je geld/pinpas ver van tevoren tevoorschijn moet halen, zo min mogelijk artikelen moet hebben en dat je ook uitzonderlijk weinig tijd hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Blue-eagle het volgende:
Man:
- alleen pin automaat;
- auto-inpak systeem *.
Vrouw:
Voor de rest.. www.ah.nl
Dit heb je ook in de tram/bus. Stapt er zo'n studente in, met telefoon aan de hand. Heeft ze geen enkel vervoersbewijs dan koopt ze er eentje, gevolgd door het vragen naar de weg enz. Daar ben je echt een minuut voor kwijt in tegenstelling tot andere snelle passagiers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan kom je ze tegen. Van die opgedirkte studentenkutjes die ook even boodschappen moeten doen. En jij haast hebt.
Staat er zo'n geit voor me bij de kassa. 3x niks aan boodschappen, spaghetti, prut, mietjeskratje bavaria, groenvoer uit een blik en een doos met weet-ik-veel wat het is.
Nou, denk je, dat duurt vast niet lang.
Jahoor, mejuffrouw laat gelijk al merken dat ze een vrouw is. Ze gaat kijken naar wat de cassiere aanslaat. Alle vrouwen doen dat, gebrek aan inzicht I presume. Gelijk inpakken? Nah. Eerst moet ze kijken of de cassiere doet wat ze moet doen door wezenloos naar dat suffe lcd-tje te staren. Godsamme, je controleert het bonnetje toch wel, pak gewoon in! Dan, wanneer de kassamiep bijna klaar is gaat haar telefoon.
Hoi, met Mirjam. Halloooooooo! Hoeeeee is heeeeet?
Oh dear, dacht ik, dat gaat vast niet goed. Multitasken en vrouwen is zoiets als sex met een melkfles, dat kan niet goed gaan. En inderdaad, juf doos kon niet met 1 hand bij haar portemonnee.
Leg je telefoon neer en gebruik dan je andere hand lelijke big, dacht ik. Maar nee, gewoon doorgaan hè.
Na 3 minuten heeft mevrouw mier haar portemonnee te pakken en begint ze te pinnen. Onvoldoende saldo. Dan maar met kleingeld. Na voor 8 euro aan kleingeld uitgeteld te hebben, terwijl ze loopt te bellen, is het dan zover. Ze krijgt het bonnetje.
Daarna, al kwekkende, nog met 1 hand haar tas inpakken en klaar was ze.
Kijk, daar word ik dan zo moe van hè. Vrouwen die boodschappen doen zijn al een ellende, maar wanneer het ook nog van die idiote studentes zijn dan is de irritatiegrens snel bereikt.
Blegh
Ik heb doorstroming hoog in het vaandel en ik wil daarnaast ook dat de caissiere ook geniet van haar vrije tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:28 schreef du_ke het volgende:
Ach vanwaar toch altijd dat gehaast?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb doorstroming hoog in het vaandel en ik wil daarnaast ook dat de caissiere ook geniet van haar vrije tijd.
Waar is haar heup?Is even groot/klein als haar tieten die er niet zijn,ze is gewoon een plank!quote:
Haar heb ik laatst nog geneuqt..quote:
Een keertje naar de kapper en het is sprekend Tante Sidonia!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:10 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Waar is haar heup?Is even groot/klein als haar tieten die er niet zijn,ze is gewoon een plank!![]()
cheap very cheapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |