quote:Dit is de 20-jarige Mirjam uit Zuid-Holland. Ze heeft halflang blond/lichtbruin haar, bruine ogen, een lengte van 1.54 meter en ze weegt 43 kg. Haar confectiemaat is 32/34, haar schoenmaat is 36 en haar cupmaat is 70A. De maten van Mirjam zijn: bovenwijdte 72, taille 60 en heup 72. Zij heeft geen piercings of tattoo's. Mirjam heeft veel ervaring met modellenwerk.
Gebruik eens niet van die subliminale communicatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
studentenkutjes
laat gelijk al merken dat ze een vrouw is.
Mirjam. heeeeet
vrouwen sex
gebruik dan je andere hand
Ja, om te zien misschien. Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar zodra ze zich gaan gedragen als vrouwen bij de kassa en nog 's gaan bellen dan kan ik ze wel schietenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
Ik vind mijn vrouwelijke medestudenten in de supermarkt altijd wel fijn!
Jij leest alleen wat je wilt zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Gebruik eens niet van die subliminale communicatie.
Welke pak jij meestal? De AH of de EDAH?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef Roellio het volgende:
Ik vind mijn vrouwelijke medestudenten in de supermarkt altijd wel fijn!
Over pindakaas met of zonder nootjes zeker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Welke pak jij meestal? De AH of de EDAH?
Want die vrouwen in de AH zijn irritant vriend. Maar ik kom de laatste tijd wel heel vaak een lekker wijf tegen. Ook al een praatje gemaakt overigens.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Over pindakaas met of zonder nootjes zeker?
Goed bezig. Dat is een juiste strategie!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Precies.
Of vergelijken wat goedkoper is.
Ook qua hoeveelheid/prijs-verhouding.
Serieus.
Te ernstig.
En ja, ook ik ben een student.
Maar een rijke die werkt voor z'n geld.![]()
Mocht je nog 's een helder moment hebben aan de kassa en je je dan afvraagt waarom je naar dat display tuurt en niet je boodschappen aan het inpakken bent: het geeft niet, het is genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:33 schreef Nouk het volgende:
Ik heb dat ook altijd, problemen met bellen en tegelijkertijd geld uit m'n portomonnee zoeken.
Lief van je. Kun je dat je vrindinnetjes ook vertellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon nooit meer naar de supermarkt gaan. Probleem opgelost.
Jij draait het een beetje om geloof ik. Die domme studentendozen moeten nooit meer naar de supermarkt gaan. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon nooit meer naar de supermarkt gaan. Probleem opgelost.
Waarschijnlijk niet, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef oncrea het volgende:
HenkieVdV is dat jou vriendin die altijd in de supermarkt bukt zodat ik haar gladde venusheuvel een uur mag aanschouwen?
*stemt voorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tijd voor een men-only kassa! Geen gezeur met pinpasjes en nutteloos gezever, maar gewoon...hup boodschappen, zo snel mogelijk in je tas doen, betalen en wegrennen maar!
Dit dient trouwens ook met kledingwinkels te gebeuren.
Ik zeg toch ook dat ik 2 a 3 keer wacht, daarna optiefen!! Moet je maar beter nadenken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef VeerMans het volgende:
ik vergeet ook wel eens mijn broccoli te wegen hoor
Is bij Appie Heijn geen probleem, daar wegen ze alles bij de kassa. Alleen vragen ze nadehand wat het is. Is dit andijvie, nee SPITSKOOL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef VeerMans het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Davoice het volgende:
[..]
Is bij Appie Heijn geen probleem, daar wegen ze alles bij de kassa. Alleen vragen ze nadehand wat het is. Is dit andijvie, nee SPITSKOOL.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef robh het volgende:
Multitasken en vrouwen is zoiets als sex met een melkfles
die is inderdaad geniaalquote:
Mannen die broccoli kopen zijn geen echte mannenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef VeerMans het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |