Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Is niet waar.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
Nee, ik was even aan het epibreren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat duurde lang..
Je was zeker Multitasken?
Ben je al bekomen van je woede aanval? Daar ga je nog slechter van werken hoor, beter niet te lang boos blijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat duurde lang..
Je was zeker Multitasken?
Het is fijn te weten dat ik ook echt boos overkom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ben je al bekomen van je woede aanval? Daar ga je nog slechter van werken hoor, beter niet te lang boos blijven![]()
Ja lul je er nou maar niet onderuit, je was écht boos, anders reageer je niet zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het is fijn te weten dat ik ook echt boos overkom.
Ondertussen boeit het me echter geen reet en zit ik wat te glimlachen.
Valt zeker ook niet onder mulitasken he?![]()
Echt boos?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja lul je er nou maar niet onderuit, je was écht boos, anders reageer je niet zo![]()
zo moeilijk is het nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef robh het volgende:
Maar daar mogen jullie nog even over nadenken
OMG!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef chibibo het volgende:
Brennie, mocht ik ooit in de buurt zijn, dan zal ik me met alle plezier van een bureaustoel laten vallen. Vervolgens kom ik gezellig bij jou liggen, en heb je alle tijd om het patroon in mijn defecatie te bestuderen terwijl je de afwas doet.
Vond ik ook, als vrouw zijndequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef robh het volgende:
Ik durf hier ook wel met droge ogen te beweren dat, wanneer vrouwen wel in staat waren tot multi-tasking, de rijen in winkels en supermarkten gehalveerd waren.
Dus: eerst over de rijen in de winkels denken, dan over die in de supermarkten, en tot slot over de zorg.quote:Maar daar mogen jullie nog even over nadenken
Is dat een verkapt huwelijksaanzoek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Echt boos?
Nee..
Het was meer een: Haha, zal je krijgen eikel! gnagna bui!
Moet ik slaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.
ahhh. u is een vrouw die perongeluk iets opmerkte?quote:
doe niet zo stoerwwwwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Om over de wachtijen in de zorg maar te zwijgen.
Moet ik slaan?
Kan ik heel goed.. met 2 handen tegelijk!
Kan er evt ook bij schoppen. ( tegelijk he! )
Ja, of kunnen we dat wel goed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ahhh. u is een vrouw die perongeluk iets opmerkte?
Neen.. dat heet multitasken!quote:
nee perongeluk is niet iets dat je tot in de finesses in je vingers hebt, sorry. jullie kunnen wel weer beter baren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, of kunnen we dat wel goed?
ja, je zegt het maar hoor.. ik weet het ook niet meer.
Godskolere!
Beter baren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee perongeluk is niet iets dat je tot in de finesses in je vingers hebt, sorry. jullie kunnen wel weer beter baren.
nee dat zeg ik, schoenmaker hou je aub bij je leest, anders wordt het klote lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Beter baren?
Wat baar jij dan zoal?
Aaaaaah.. hebben we de pessimist ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yeah right, das ook weer fabeltje wat de wereld is ingeholpen... Bellen en typen tegelijk is ze nog steeds te moeilijk
Waarom denk je dat de vrouw baart, en niet de man?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat zeg ik, schoenmaker hou je aub bij je leest, anders wordt het klote lopen.
Omdat je een vrouw best een paar maanden kan missen, zonder dat alles in de soep loopt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de vrouw baart, en niet de man?
Dat overstijgt overigens elke achterlijke mulitaskende actie!
Dat zou ik graag willen meemaken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw best een paar maanden kan missen, zonder dat alles in de soep loopt?
baren is niet echt multitasking. sterker nog weleens vrouwen tijdens de zwangerschap meegemaakt. die doen helemaal geen flikker, want ze zijn zwanger. monotasking als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het is ook niet niks: persen en uitademen, en dat ook nog tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:37 schreef Brennie het volgende:
Ik ben bang dat je al lang voor het resultaat bekend is, aan de hongerdood zou zijn gestorven op je eilandje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen meemaken.
Alle vrouwen een paar maanden op een eiland en de mannen alles laten regelen.
Zeer benieuwd.![]()
Pessimist? Eerder realist..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:35 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aaaaaah.. hebben we de pessimist ook.
We zijn bijna compleet.![]()
Jij begon over baren.. ik heb het over het feit dat multitasken compleet in het niet valt bij een bevalling. Om even aan te geven dat een beetje multitasken dan ineens geen moer meer voorstelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
baren is niet echt multitasking. sterker nog weleens vrouwen tijdens de zwangerschap meegemaakt. die doen helemaal geen flikker, want ze zijn zwanger. monotasking als je het mij vraagt.
Dan worden ze allemaal tegelijkertijd ongesteld! Zouden ze dat bedoelen met multitasken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef Brennie het volgende:
Alle vrouwen een paar maanden op een eiland
Andersom geldt dat ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je al lang voor het resultaat bekend is, aan de hongerdood zou zijn gestorven op je eilandje.![]()
Biologieles en tegelijkertijd uit je neus vreten is een negatieve wijze van multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan worden ze allemaal tegelijkertijd ongesteld! Zouden ze dat bedoelen met multitasken?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Andersom geldt dat ook natuurlijk.
Op negatieve wijze multitasken is nog altijd multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:48 schreef Brennie het volgende:
Biologieles en tegelijkertijd uit je neus vreten is een negatieve wijze van multitasken.
jij bent niet op de hoogte van het fenomeen dat gelijktijdige menstruatie heet? vrouwen die dicht bij elkaar in de buurt zijn gaan ineens op hetzelfde moment hoofdpijn en aanstellerigheid krijgen, genaamd menstruatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Biologieles en tegelijkertijd uit je neus vreten is een negatieve wijze van multitasken.
Goed, wat jij wil... alleen nog maar een wereld met mannen!quote:
Wordt het toch nog gezellig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:51 schreef Brennie het volgende:
alleen nog maar een wereld met mannen!
ho ho... ik zeg niet dat jullie niet lekker te neuken zijn en ook niet dat het huis er ineens veel beter uitziet als jullie intrek nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Goed, wat jij wil... alleen nog maar een wereld met mannen!
Have fun.![]()
Jazeker wel.. heet niet voor niets en fenomeen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent niet op de hoogte van het fenomeen dat gelijktijdige menstruatie heet? vrouwen die dicht bij elkaar in de buurt zijn gaan ineens op hetzelfde moment hoofdpijn en aanstellerigheid krijgen, genaamd menstruatie.
Als iedere man jullie instelling hier zou hebben dan valt er toch weinig meer te neuken jongens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho... ik zeg niet dat jullie niet lekker te neuken zijn en ook niet dat het huis er ineens veel beter uitziet als jullie intrek nemen.
Dan voel ik me toch wel vereerd dat je me quote hoor. Kost het moeite?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |