Een Leffe is nóóit onverstandig!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan ook nog Leffe pakken trouwens, maar dat lijkt me helemaal onverstandig.
Kom jij hier alleen maar vertellen dat je gaat slapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Succes aan de nachtploeg, ik ga pitten![]()
![]()
![]()
Nee, maar het zou m'n tweede zijn. En na terugkomst van m'n vakantie had ik besloten om een paar dagen niet te drinken, maar ik ben iedere avond zwaar aan het bier geweest (al was het totnutoe altijd in gezelschap).quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom jij hier alleen maar vertellen dat je gaat slapen?![]()
Benny Neyman, een gegarandeerde methode om in dit topic te mogen postenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja
(en néé ik heb nog niet alle sterren gezien)
Laat ik dat nu eens niet dubbelzinnig opvatten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja
(en néé ik heb nog niet alle sterren gezien)
Jij wilt liever een labrador?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, maar het zou m'n tweede zijn. En na terugkomst van m'n vakantie had ik besloten om een paar dagen niet te drinken, maar ik ben iedere avond zwaar aan het bier geweest (al was het totnutoe altijd in gezelschap).
En tot ik deze post las, deed ik dat gewoon echt nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat ik dat nu eens niet dubbelzinnig opvatten.![]()
Jeetje dat zegt iedereen al. Zal mezelf er maar uitknippen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wat er naast je zit in Bodrum.
You pervertquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat ik dat nu eens niet dubbelzinnig opvatten.![]()
Een tweede Leffe is enkel onverstandig omdat het niet je derde is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, maar het zou m'n tweede zijn. En na terugkomst van m'n vakantie had ik besloten om een paar dagen niet te drinken, maar ik ben iedere avond zwaar aan het bier geweest (al was het totnutoe altijd in gezelschap).
Dan vraagt iedereen zich weer af wat die foto in jouw fotoboek doet. Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jeetje dat zegt iedereen al. Zal mezelf er maar uitknippen.
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tot ik deze post las, deed ik dat gewoon echt niet.
Oh, ik ga vanaf dit najaar echt schaatsen in A'dam!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Succes aan de nachtploeg, ik ga pitten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan vraagt iedereen zich weer af wat die foto in jouw fotoboek doet. Het is ook nooit goed.
Dat zou ik zeker doen. En meteen mailen dat je hen nooit, maar dan ook nooit meer wilt zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Nouk het volgende:
Jeetje dat zegt iedereen al. Zal mezelf er maar uitknippen.
Onnozel is het nieuwe naiefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Onnozel hè
Ik roep ook al jaren dat ik een sportkaart ga aanschaffen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik ga vanaf dit najaar echt schaatsen in A'dam!
Nu wil ik het ook weten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wat er naast je zit in Bodrum.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik ga vanaf dit najaar echt schaatsen in A'dam!
Ik heb het afgelopen jaar al gesquasht en getennist, maar ik heb 15 jaar geleden besloten dat ik ooit de elfstedentocht ging schaatsen, dus dan moet ik er nu toch maar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik roep ook al jaren dat ik een sportkaart ga aanschaffen.![]()
Ik heb wederom een sportkaart aangeschaft! Heerlijk zweten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik roep ook al jaren dat ik een sportkaart ga aanschaffen.![]()
Dan mag je opschieten, hij komt in januari 2007quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar al gesquasht en getennist, maar ik heb 15 jaar geleden besloten dat ik ooit de elfstedentocht ging schaatsen, dus dan moet ik er nu toch maar eens mee beginnen.
Nee, officieel gaan sporten komt er bij mij nooit van. Ik race en loop wel gemiddeld drie kwartier tot een uur per dag door de stad, dat is in principe voldoende beweging, maar echt gaan sporten komt er niet van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar al gesquasht en getennist, maar ik heb 15 jaar geleden besloten dat ik ooit de elfstedentocht ging schaatsen, dus dan moet ik er nu toch maar eens mee beginnen.
Verbazingwekkend genoeg was men het vrij gauw eens over de toon die dit topic diende te hebben. Vrijwel unaniem zou ik haast willen zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is dit topic meestal uitermate nieuw-naïef.
Het sportcentrum ligt hier trouwens een eind buiten het centrum en dat werkt niet echt motiverend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb wederom een sportkaart aangeschaft! Heerlijk zweten!![]()
Ik niet, dus ik eis dat ie deze winter niet komt, en dan meld ik me de komende lente aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan mag je opschieten, hij komt in januari 2007![]()
Ik ben al ingeschreven
He fuck, nou kan ik niet meer zien hoe het was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
Ik heb het aangepast. Zo. Wappa.
Je laat je wel erg snel overhalen. Ik pas de foto's in m'n fotoboek nooit aan, ongeacht wat anderen daarvan zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He fuck, nou kan ik niet meer zien hoe het was.
Van mij hoeft 'ie ook nog niet te komen dit jaar. Ik ga me eerst eens richten op het rijden van 3,75 rondjes binnen 2 minutenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik eis dat ie deze winter niet komt, en dan meld ik me de komende lente aan.
Maar mijn eerste doel is een rondetijd onder de minuut, dat is al uitdagend genoeg.
Ja, maar pas de laatste dagen is het écht onnozel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef Litpho het volgende:
Verbazingwekkend genoeg was men het vrij gauw eens over de toon die dit topic diende te hebben. Vrijwel unaniem zou ik haast willen zeggen.
Ach joh. Ik dacht toch al dat ze niet met hun hoofd op internet wilden...en dit was de 5de die het zei. Wat maakt het uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je laat je wel erg snel overhalen. Ik pas de foto's in m'n fotoboek nooit aan, ongeacht wat anderen daarvan zeggen.![]()
Dat is helemaal nergens voor nodig. Allemaal uitsloverij. Ik zou die paar procent verbetering veel harder kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Van mij hoeft 'ie ook nog niet te komen dit jaar. Ik ga me eerste eens richten op het rijden van 3,75 rondjes binnen 2 minuten
Ik zou het niet weten. Aangezien ik bij een klant zit heb ik nauwelijks tijd om hier te posten (en ik ben nauwelijks arrogant genoeg om hier een causaal verband tussen te vinden).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar pas de laatste dagen is het écht onnozel.
Dat ís echt onnozelquote:(Ik moet ophouden met teruglezen. Dat is pas echt onnozel.)
Wie waren het eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
Kees zal het je wel leren hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is helemaal nergens voor nodig. Allemaal uitsloverij. Ik zou die paar procent verbetering veel harder kunnen gebruiken.
Yep. Ik ben onnozel, want dit is wartaal voor mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Litpho het volgende:
Ik zou het niet weten. Aangezien ik bij een klant zit heb ik nauwelijks tijd om hier te posten (en ik ben nauwelijks arrogant genoeg om hier een causaal verband tussen te vinden).
Normaal gesproken kwam je nog wel eens leuke weetjes tegen. Maar de laatste dagen... Ik ga maar eens broeden op een manier om mijn tijd nuttig te besteden.quote:Dat ís echt onnozel.
Ik zit trouwens gewoon bij de ASVU, Skits leek me nogal overdreven als beginner die bovendien vanaf januari 5 maanden in Ierland zit. Maar het jaar daarna (als ik dan nog leef) wil ik zeker fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Kees zal het je wel leren hoor
Broeden? Dan ben je dus toch niet zo single.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef broer het volgende:
Normaal gesproken kwam je nog wel eens leuke weetjes tegen. Maar de laatste dagen... Ik ga maar eens broeden op een manier om mijn tijd nuttig te besteden.
Mijn zorgvuldig uitgebalanceerd taalgebruik... wartaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. Ik ben onnozel, want dit is wartaal voor mij.
Nu kan ik niet meer zien wie er rechtsachter zat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:04 schreef Nouk het volgende:
Die rechtsachter was m'n beste vriendin. Die andere twee ken ik niet zo goed.
Het had wel een hoog "zie ons eens niet meer biologisch afbreekbaar zijn"-gehalte, ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer zien wie er rechtsachter zat.
Maar dit is een hele verbetering. Hoe minder plastic op een foto, hoe beter.
Ik heb geen partner nodig om een ei te leggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Broeden? Dan ben je dus toch niet zo single.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef Litpho het volgende:
"zie ons eens niet meer biologisch afbreekbaar zijn"-gehalte
Ja, het is wel zorgvuldig. En het is ook wel uitgebalanceerd. Maar ik snapte het gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef Litpho het volgende:
Mijn zorgvuldig uitgebalanceerd taalgebruik... wartaal. *kras*.
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Nouk het volgende:
Heel eenzaam. Zoek eens iemand ofzo.
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?
Dan gaat het over inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.
Je mag zelfs aan mijn tieten staan, als je dat wilt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?
En dat voor het überhaupt begonnen was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:17 schreef Nouk het volgende:
Dan gaat het over inderdaad.
aanstaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Je mag zelfs aan mijn tieten staan, als je dat wilt.
Ik verspeel mijn buitengewoon grote kansen, merk ik.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik verspeel mijn buitengewoon grote kansen, merk ik.
Zit maar gewoon even aan mijn tieten, dan.
nope, allemaal voor mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef broer het volgende:
Vijftig euro aan wodka is flink. Dan moet je wel erg dronken zijn. Of heb je alleen maar uitgedeeld?
Bandje was leuk. Alleen de 'lekkere wijven' die fembol me beloofde bleven uit.
Uiteraard. En daarom waren ze niet op de plek waar ik was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
Jammer alleen van die dames dan.
Had je mee met mij moeten gaan, superveel leuke dames
Mooi das dan afgesproken, de volgende keer ga je met mij meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Uiteraard. En daarom waren ze niet op de plek waar ik was.
Ik zag alleen maar geslaagde-vrouwen-van-minimaal-dertig. Alsof ik daar op zit te wachten.
Oe! Een mini-meet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:20 schreef Mukie het volgende:
Mooi das dan afgesproken, de volgende keer ga je met mij mee
Samen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:26 schreef melismay het volgende:
Annie, mozart, ynske en twist hebben gefeest vannacht
Volgens mij slaapt iedereen nog....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:28 schreef melismay het volgende:
De verhalen komen vanzelf neem ik aan
Nee, donderdag voor dat ie ging nog even gemsn-ed... (hij doet het erom, hij komt speciaal online heb ik ontdekt!! hehehe!)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:42 schreef melismay het volgende:
Hahaha nee hoor, ik zou ook willen dat ie terug wasHeb je m al gesmst?
Iedereen kreeg een gelijkwaardige behandeling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:26 schreef fembol het volgende:
[..]
Samen?
En wie heeft wiens tepel gelikt?
Dus niemand heeft tepels gelikt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een gelijkwaardige behandeling.![]()
Ja, speciaal voor julliequote:
Looks good to me!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:43 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, donderdag voor dat ie ging nog even gemsn-ed... (hij doet het erom, hij komt speciaal online heb ik ontdekt!! hehehe!)
En toen heb ik gezegd dat we na lowlands maar snel moesten afspreken.
Twist, annie en Yns, en geloof dat Mozart er ook nog even wasquote:
Neen, nog niet professioneel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen commentaar!
Klink ik al professioneel?
Je kklinkt als een politica....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen commentaar!
Klink ik al professioneel?
Die gingen gisteravond toch al gangbangen??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist, annie en Yns, en geloof dat Mozart er ook nog even was
Je bent dan ook een kutnewbie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, nog niet professioneel.
Ik begrijp hieruit dat er niet gelikt is.
Mij staat toch alles?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kklinkt als een politica....![]()
Het staat je niet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Die gingen gisteravond toch al gangbangen??
Is toch geen nieuwtje??
Dat zou ik niet te hard roepenquote:
wanneer jij je msn in je profiel zetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! Een mini-meet.
Wanneer word ik toegevoegd op je msn?
(Slaap lekker.)
Ik gok slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
zo Ynske is thuis gearriveerd
nog n muziekdvd op de kop getikt op de terugweg van het station
laat me raden wat ik zo ga doen
quote:
Ja duh!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]geloof dat ik daar wel aan toe ben
quote:
slapenquote:
Ja, GVD!!quote:
Je verveelt je wel vaak hequote:
Deze week een beetje teveel vrije tijd...quote:
Maar jij hebt ook wel zo'n spetterend sociaal leven, dat is gewoon niet meer lollig....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
Ik kan me niet echt een dag herinneren dat ik me verveelt heb.
Dr is altijd wel iets te doen, meestal teveel
Mwah dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:40 schreef fembol het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook wel zo'n spetterend sociaal leven, dat is gewoon niet meer lollig....
Ik zou na een week uitgeput zijn!
Hmm... Dat is wel érg gevoelige informatie. Ik vrees dat ik deze buitenkans toch aan me voorbij moet laten gaan.quote:
Ha, Annabel!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Geef maar toe dat het hier niets is zonder mij.
wie heeft verder dan nog je msn die ik ook hebquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Dat is wel érg gevoelige informatie. Ik vrees dat ik deze buitenkans toch aan me voorbij moet laten gaan.
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:46 schreef Mukie het volgende:
wie heeft verder dan nog je msn die ik ook heb
Ik kan me niet heugen dat ik je een teken heb gegeven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
Klaar!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:42 schreef fembol het volgende:
Maar goed, ik ben weg:
haar föhnen
was in de wasmachine doen
cadeautje voor mijn zus kopen
zonnebanken
weekendboodschappen doen
lunchen
(ik verveel me eigenlijk helemaal niet, lees ik net!!)
![]()
Je hebt gelijk hubbie!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Geef maar toe dat het hier niets is zonder mij.
Ik ga zo lekker zitten kijken naar de Red Bull Air Race op de Donau. Samen met nog een miljoen andere mensen, gezellig.
Check mn sigquote:
voeg anders gewoon ff iemand toe die mn adres heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
quote:
Dat is precies jouw probleem, toch? Jij zegt iets en mensen vatten dat totaal verkeerd op...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik je een teken heb gegeven.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga paardrijden.![]()
Daar heb je zelf ook nog wat aan.
Jawel, maar nu even nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben niets te doen in het weekend?
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
voeg anders gewoon ff iemand toe die mn adres heeft
Dan merk je hoe een bouwvakker neuktquote:
Oeiiiii!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.
Ik heb geen teken gegevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
Jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Lees bovenstaande zin nog eens en probeer opnieuw te formuleren wiens probleem dat dan is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies jouw probleem, toch? Jij zegt iets en mensen vatten dat totaal verkeerd op...
Ja, ik welquote:
Liefde en liefdadigheid liggen soms dichter bij elkaar dan je denkt,...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.
Mooi. Dan is mijn nichtje tenminste weer veiligquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
* fembol heeft geen paard nodig voor dat gevoel!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenb(...)splay;threadid=28439
Voor de algemene meet niet nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Aardig groot topic inmiddels, maar er is nog geen vaste tijd of datum krijg ik t idee
Dadelijk een vriendin over de vloer en daarna ramen blinderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
MSN me het adres van de webcam maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dadelijk een vriendin over de vloer en daarna ramen blinderen.
127.0.0.1quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
MSN me het adres van de webcam maar.
Ha, een variatie op het uitgekauwde 'probeer het nog eens'-thema. Eindelijk. Ga je nu verder ook wat origineler posten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
Lees bovenstaande zin nog eens en probeer opnieuw te formuleren wiens probleem dat dan is.![]()
Dacht je dat ze niet veilig was voor mijn charmes? Litpho toch, wat vlei je me weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:22 schreef Litpho het volgende:
Mooi. Dan is mijn nichtje tenminste weer veilig.
Jij hebt mijn respect voor mijn familie duidelijk nog niet live mee kunnen makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht je dat ze niet veilig was voor mijn charmes? Litpho toch, wat vlei je me weer.
Als jullie verbaal iets sterker waren, was het voor mij niet nodig om telkens dat thema te herhalen. Zoals je zelf al aangeeft met die zin, het probleem ligt bij jullie. Ik zie het verder helemaal niet als probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ha, een variatie op het uitgekauwde 'probeer het nog eens'-thema. Eindelijk. Ga je nu verder ook wat origineler posten?
Overigens is het natuurlijk nooit mijn probleem. Maar dat had je vast al verwacht.
Wie zegt dat je een kans maakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een andere hobby kunnen zoeken. Of is je altruïstische drang tot het verbaal opvoeden van je medeFok!kers zo sterk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jullie verbaal iets sterker waren, was het voor mij niet nodig om telkens dat thema te herhalen.
Dat is waar. Maar afgaande op jouw postgedrag ben jij een zeer respectvol familielid. Zo iemand die koekjes bakt als zijn tante op bezoek komt. Zit ik er ver naast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:30 schreef Litpho het volgende:
Jij hebt mijn respect voor mijn familie duidelijk nog niet live mee kunnen maken.
quote:
Nee, als jij verbaal iets sterker was, had je het thema niet de hele tijd hoeven te herhalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
Als jullie verbaal iets sterker waren, was het voor mij niet nodig om telkens dat thema te herhalen.
Gewoon om me te pesten, dus? "Kijk eens wat een mooie vrouwen, hier. Knoop het in je oren: bij hen maak je nooit kans!" Wat gemeen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:33 schreef Mukie het volgende:
Wie zegt dat je een kans maakt?
Ik wilde je eens meenemen naar een plek waar wel mooie vrouwen rondlopen
Dat klopt. Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik lijk wat dat betreft verbazend veel op Q.quote:Aangezien je gisteren weer niet bevallen was
Niet om te pesten, duhquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon om me te pesten, dus? "Kijk eens wat een mooie vrouwen, hier. Knoop het in je oren: bij hen maak je nooit kans!" Wat gemeen.
[..]
Dat klopt. Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik lijk wat dat betreft verbazend veel op Q.
Mijlenver. Ik ben zeer respectvol voor mensen die ik mag en bij voorkeur zelf heb uitgekozen. Het merendeel van mijn familie houd ik op een min of meer respectvolle afstand "omdat dat zo hoort" en om een balans te vinden tussen de mensen die ik wel mag niet kwetsen en ruimte voor mezelf overlaten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar afgaande op jouw postgedrag ben jij een zeer respectvol familielid. Zo iemand die koekjes bakt als zijn tante op bezoek komt. Zit ik er ver naast?
"En aan uw linkerhand..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet om te pesten, duh
om je te laten zien dat ze toch wel bestaan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een andere hobby kunnen zoeken. Of is je altruïstische drang tot het verbaal opvoeden van je medeFok!kers zo sterk?.
En wederom mosterd na de maaltijd, waarbij men zich moet afvragen of het uberhaupt wel nut heeft voor mensen als Broer om tegen me in te gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, als jij verbaal iets sterker was, had je het thema niet de hele tijd hoeven te herhalen.
Wat nobel van je. Dat stel ik zeer op prijs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef Mukie het volgende:
Niet om te pesten, duh
om je te laten zien dat ze toch wel bestaan
Waarom was dat mosterd na de maaltijd? Leg het me gerust uit. Ik ben een geduldige leerling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:04 schreef Tranceptor het volgende:
En wederom mosterd na de maaltijd
Omdat je blijkbaar vergeten was nog een opmerking mijn kant uit te maken en daar dan in de volgende post mee komt. Het doet alleen maar af aan de voorgaande post.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom was dat mosterd na de maaltijd? Leg het me gerust uit. Ik ben een geduldige leerling.
Zo verloren was ik toch niet? Enkel heeeeeeel erg druk. Da's wat anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk nu!
De verloren zoon dochter!
Ja, jij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ook hoi Christine... nog geneukt?
Daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over.quote:
Ja hullo, je stelde 'm zelf hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Tranceptor het volgende:
en bovendien is de termijn van de vraag mij onbekend
Nee hoor. Niet vergeten. Maar ik spreid mijn opmerkingen graag over meer posts. Anders krijg je van die ellenlange lappen tekst. En bovendien help ik mijn postaantal ermee omhoog. En dat van jou. Daar moet jij toch ook blij mee zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
Omdat je blijkbaar vergeten was nog een opmerking mijn kant uit te maken en daar dan in de volgende post mee komt. Het doet alleen maar af aan de voorgaande post.![]()
Lekker beetje rustig rondrommelen in het weekend dan maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Lief.
Ik ben btw echt helemaal kapot.
In hoeveel termijnen mag ik antwoord geven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja hullo, je stelde 'm zelf hoor.
Broer, je vergeet het belangrijkste: anders krijgen we die kuttopics hier nooit vol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:19 schreef broer het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet vergeten. Maar ik spreid mijn opmerkingen graag over meer posts. Anders krijg je van die ellenlange lappen tekst. En bovendien help ik mijn postaantal ermee omhoog. En dat van jou. Daar moet jij toch ook blij mee zijn?
Postaantallen zijn niet relevant.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:19 schreef broer het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet vergeten. Maar ik spreid mijn opmerkingen graag over meer posts. Anders krijg je van die ellenlange lappen tekst. En bovendien help ik mijn postaantal ermee omhoog. En dat van jou. Daar moet jij toch ook blij mee zijn?
Klopt. Maar als ik dat nu nog zeg, is het mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:20 schreef Christine het volgende:
Broer, je vergeet het belangrijkste: anders krijgen we die kuttopics hier nooit vol.
Ik zou eigenlijk aan m'n scriptie werken, maar zowel mijn hoofd als mijn benen weigeren medewerking. Dadelijk ga ik wel ff in bad ronddobberen en op de bank hangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lekker beetje rustig rondrommelen in het weekend dan maar.
Ja, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:20 schreef broer het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij mij ook, neem ik aan?
En daar is iedereen je erg dankbaar voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb weinig tekst nodig om veel te zeggen,...![]()
Veelzeggende opmerking broer. Van Tranceptor geleerd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:22 schreef broer het volgende:
[..]
En daar is iedereen je erg dankbaar voor.
Fijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:21 schreef Christine het volgende:
Ja, maar nu niet meer.
Ik denk het. Vast een van de positieve bijwerkingen van dat constante teruglezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:23 schreef Litpho het volgende:
Veelzeggende opmerking broer. Van Tranceptor geleerd?
Pas op dat je de weg niet kwijt raakt in bad, dat zou toch jammer zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk aan m'n scriptie werken, maar zowel mijn hoofd als mijn benen weigeren medewerking. Dadelijk ga ik wel ff in bad ronddobberen en op de bank hangen.
Druk je dankbaarheid maar in geld uit en stort op mijn rekening, daar heb ik meer aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:22 schreef broer het volgende:
[..]
En daar is iedereen je erg dankbaar voor.
Ga je iets leuks doen? Ik heb me weer even kunnen opladen nu, dus kan er weer eventjes tegen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:23 schreef broer het volgende:
[..]
Fijn!
Bereid je trouwens wel voor: ik ben zo weer weg. (Het is hard, maar waar.)
De laatste keer dat ik dat deed, ging je jezelf de titel "hoer" aanmeten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Druk je dankbaarheid maar in geld uit en stort op mijn rekening, daar heb ik meer aan.![]()
Je bent denk ik in de war met jezelf...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:28 schreef Christine het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed, ging je jezelf de titel "hoer" aanmeten.
Nee hoor, ik heb mezelf niet 10 euro overgemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent denk ik in de war met jezelf...
I'm worth it was toch jouw motto?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mezelf niet 10 euro overgemaakt.
Nee exclusiviteit is natuurlijk geboden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:10 schreef broer het volgende:
[..]
Wat nobel van je. Dat stel ik zeer op prijs.
Misschien kun je voor alle hopelozen in dit topic wel excursies naar Mukies Land van Melk en Honing organiseren? Verdien je er ook nog wat mee.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:28 schreef Christine het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed, ging je jezelf de titel "hoer" aanmeten.
Te veel gezopen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is misselijk
ben maar ff een frisse kop halen buiten
Wat leuk dat je alles terugleest, thaleia.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef thaleia het volgende:
IR, hoeveel Leffes zijn het nou uiteindelijk geworden gister?
Ja, ik ook. Maar nooit in m'n eentje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
Ik drink altijd te veel
In je eentje is iets al snel te veelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar nooit in m'n eentje.
Ja, precies. Alleen als ik echt een hele uitputtende dag heb gehad en ik vol zit met zelfmedelijden en het is heel warm en alle mensen met wie ik op het terras kan zitten doen andere dingen trek ik zelf een biertje open.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef thaleia het volgende:
Ik drink nooit in m'n eentje, tenzij er een restantje wijn over is van een etentje oid.
Als ik lange tijd geen bezoek in huis heb blijft dat bier maar koud liggen, terwijl ik er buitenshuis voldoende van consumeer. De enige keren dat ik in mijn eentje een biertje heb opengetrokken zijn geweest de dag dat ik vakantie kreeg e.d.
Inderdaad, in je eentje is het moeilijker maat te houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, precies. Alleen als ik echt een hele uitputtende dag heb gehad en ik vol zit met zelfmedelijden en het is heel warm en alle mensen met wie ik op het terras kan zitten doen andere dingen trek ik zelf een biertje open.
Maar goed, ik zit nu in Suawoude en daar gelden hele andere regels.
Dan graag betere voorstellen als: neuken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
Is te moeilijk denk ik....
'Hoi, neuken?' komt meer in de buurt...
Wat een saai kutsmsje wil je sturen, je moet juist iets sturen waar hij ECHT op kan reageren. Niet iets waar hij plichtmatig een soort 'vakantiekaarttekst' op terug kan sturen.
Van mij had je teruggehad: ' Het is hier goed, leuke muziek, 20 graden en geen regen'
Veel meer dan dat past er toch ook niet in een sms?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef fembol het volgende:
Tja...........en dan weet ik het ook niet meer....
hellup!
160 tekens, daar kun je zooveel in zeggen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Veel meer dan dat past er toch ook niet in een sms?
Ja ik ken hem niet, dat is lastig! Leg de nadruk op iets tussen jullie en doe daar creatief mee. Zeg hem bijvoorbeeld dat je het best koud had op Sail en of ie misschien iemand weet die je had kunnen bellen om je warm kan houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan graag betere voorstellen als: neuken?
Ik drink wel in mijn eentje, maar ik bezat me nooit in mijn eentje. Beetje FOK!en met een biertje erbij, prima. Dat maakt mij natuurlijk een rasalcoholicus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef thaleia het volgende:
Ik drink nooit in m'n eentje, tenzij er een restantje wijn over is van een etentje oid.
Als ik lange tijd geen bezoek in huis heb blijft dat bier maar koud liggen, terwijl ik er buitenshuis voldoende van consumeer. De enige keren dat ik in mijn eentje een biertje heb opengetrokken zijn geweest de dag dat ik vakantie kreeg e.d.
Dat soort slijmerige shit zou ik zelf nooit schrijven. Maar goed, ik ben sowieso niet echt de persoon om om advies te vragen inzake versiertechnieken, dus wie weet, misschien is dit inderdaad wel DE juiste toonquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ik ken hem niet, dat is lastig! Leg de nadruk op iets tussen jullie en doe daar creatief mee. Of vraag of er nog veel ruimte is in één van de boten en dat je anders wel in een hutkoffer gaat. Of zeg hem dat als het koud word op het water je hem best weer even wil opwarmen.
Ik hou ook niet van slijmerige shit, maar een grapje als hij zegt kan....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat soort slijmerige shit zou ik zelf nooit schrijven. Maar goed, ik ben sowieso niet echt de persoon om om advies te vragen inzake versiertechnieken, dus wie weet, misschien is dit inderdaad wel DE juiste toon
Het hoeft niet slijmerig te zijn, maar iets met een knipoog of een uitdaging is juist leuk. Beter in ieder geval dan die zouteloze shit die je wilde schrijven, ik word daar nou echt niet warm van en de jongens die ik ken ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat soort slijmerige shit zou ik zelf nooit schrijven. Maar goed, ik ben sowieso niet echt de persoon om om advies te vragen inzake versiertechnieken, dus wie weet, misschien is dit inderdaad wel DE juiste toon
Zie je, ik dacht al dat ik begon te dementeren! Nou ja, ik heb mijn post ook al aangepast.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het hoeft niet slijmerig te zijn, maar iets met een knipoog of een uitdaging is juist leuk. Beter in ieder geval dan die zouteloze shit die je wilde schrijven, ik word daar nou echt niet warm van.
Te slijmerig is ook weer overdreven, maar goed als ik die vent zou kennen dan zou ik wel beter advies kunnen geven. Dit is ook maar een schot in het donker.
@ Fembol: had het even verkeerd begrepen! Ik heb mijn post al aangepast
U heeft gelijk! Ik heb daarom afgelopen dinsdag mijn schroom overwonnen en de beste knul uit gevraagd. Woensdag was iets te kort dag, donderdag begon Lowlands al.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
Slijmerige shit vind ik trouwens raar om te zeggen aangezien Fembol hem duidelijk leuk vind, maar goed ik zal wel weer roepende in een woestijn zijn. Ik vind gewoon het volgende: Fembol vind hem leuk, initiatief ligt bij Fembol. Dan moet ze het dus niet weer bij hem neerleggen en straks verschrikkelijk verbolgen zijn als hij haar niet uitvraagt of wat dan ook. Met zo'n zouteloos smsje doe je dat dus. Hij moet maar weer met iets gaan komen dan. Dat is zo typisch vrouwelijk.
Ik heb er gister nog een hele discussie over gehad met een vriendin, vrouwen proberen vaak het initiatief zodra het bij hen ligt zo snel mogelijk terug te kaatsen uit een soort rare angst iets zelf te moeten doen. Ik persoonlijk hou daar niet zo van en vind het niet voor een dame spreken.![]()
Just my two cents
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:33 schreef fembol het volgende:
[..]
U heeft gelijk! Ik heb daarom afgelopen dinsdag mijn schroom overwonnen en de beste knul uit gevraagd. Woensdag was iets te kort dag, donderdag begon Lowlands al.....
Dus.... Ik heb zijn tel.nr. gekregen om af te spreken, maar zocht een sluwe manier om het mijne ook bekend te maken.
En trouwens, ik heb dus meerdere keren het initiatief getoond, nu is tie echt aan de beurt wat betreft afspreken hoor!![]()
Nou, in dat geval was mijn sms toch helemaal niet zo verkeerd???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Dan zit je toch gebakken.![]()
Ok, je hoeft hem dus eigenlijk alleen warm te houden. Je kunt dan op zich volstaan met een vraag of hij zich een beetje vermaakt op Lowlands (waarmee je natuurlijk een ' misschien leuker met jou' uitlokt) en vragen of hij niet tot zijn enkels in de modder staat en dat je wel verwacht dat ie helemaal clean is als je hem weer ziet of iets dergelijks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |