Samen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:26 schreef melismay het volgende:
Annie, mozart, ynske en twist hebben gefeest vannacht
Volgens mij slaapt iedereen nog....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:28 schreef melismay het volgende:
De verhalen komen vanzelf neem ik aan
Nee, donderdag voor dat ie ging nog even gemsn-ed... (hij doet het erom, hij komt speciaal online heb ik ontdekt!! hehehe!)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:42 schreef melismay het volgende:
Hahaha nee hoor, ik zou ook willen dat ie terug wasHeb je m al gesmst?
Iedereen kreeg een gelijkwaardige behandeling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:26 schreef fembol het volgende:
[..]
Samen?
En wie heeft wiens tepel gelikt?
Dus niemand heeft tepels gelikt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een gelijkwaardige behandeling.![]()
Ja, speciaal voor julliequote:
Looks good to me!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:43 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, donderdag voor dat ie ging nog even gemsn-ed... (hij doet het erom, hij komt speciaal online heb ik ontdekt!! hehehe!)
En toen heb ik gezegd dat we na lowlands maar snel moesten afspreken.
Twist, annie en Yns, en geloof dat Mozart er ook nog even wasquote:
Neen, nog niet professioneel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen commentaar!
Klink ik al professioneel?
Je kklinkt als een politica....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen commentaar!
Klink ik al professioneel?
Die gingen gisteravond toch al gangbangen??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist, annie en Yns, en geloof dat Mozart er ook nog even was
Je bent dan ook een kutnewbie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, nog niet professioneel.
Ik begrijp hieruit dat er niet gelikt is.
Mij staat toch alles?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kklinkt als een politica....![]()
Het staat je niet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Die gingen gisteravond toch al gangbangen??
Is toch geen nieuwtje??
Dat zou ik niet te hard roepenquote:
wanneer jij je msn in je profiel zetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! Een mini-meet.
Wanneer word ik toegevoegd op je msn?
(Slaap lekker.)
Ik gok slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
zo Ynske is thuis gearriveerd
nog n muziekdvd op de kop getikt op de terugweg van het station
laat me raden wat ik zo ga doen
quote:
Ja duh!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]geloof dat ik daar wel aan toe ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |