Wie waren het eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
Ik heb het aangepast. Zo. Wappa.
Kees zal het je wel leren hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is helemaal nergens voor nodig. Allemaal uitsloverij. Ik zou die paar procent verbetering veel harder kunnen gebruiken.
Yep. Ik ben onnozel, want dit is wartaal voor mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Litpho het volgende:
Ik zou het niet weten. Aangezien ik bij een klant zit heb ik nauwelijks tijd om hier te posten (en ik ben nauwelijks arrogant genoeg om hier een causaal verband tussen te vinden).
Normaal gesproken kwam je nog wel eens leuke weetjes tegen. Maar de laatste dagen... Ik ga maar eens broeden op een manier om mijn tijd nuttig te besteden.quote:Dat ís echt onnozel.
Ik zit trouwens gewoon bij de ASVU, Skits leek me nogal overdreven als beginner die bovendien vanaf januari 5 maanden in Ierland zit. Maar het jaar daarna (als ik dan nog leef) wil ik zeker fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Kees zal het je wel leren hoor
Broeden? Dan ben je dus toch niet zo single.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef broer het volgende:
Normaal gesproken kwam je nog wel eens leuke weetjes tegen. Maar de laatste dagen... Ik ga maar eens broeden op een manier om mijn tijd nuttig te besteden.
Mijn zorgvuldig uitgebalanceerd taalgebruik... wartaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. Ik ben onnozel, want dit is wartaal voor mij.
Nu kan ik niet meer zien wie er rechtsachter zat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:04 schreef Nouk het volgende:
Die rechtsachter was m'n beste vriendin. Die andere twee ken ik niet zo goed.
Het had wel een hoog "zie ons eens niet meer biologisch afbreekbaar zijn"-gehalte, ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer zien wie er rechtsachter zat.
Maar dit is een hele verbetering. Hoe minder plastic op een foto, hoe beter.
Ik heb geen partner nodig om een ei te leggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Broeden? Dan ben je dus toch niet zo single.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef Litpho het volgende:
"zie ons eens niet meer biologisch afbreekbaar zijn"-gehalte
Ja, het is wel zorgvuldig. En het is ook wel uitgebalanceerd. Maar ik snapte het gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef Litpho het volgende:
Mijn zorgvuldig uitgebalanceerd taalgebruik... wartaal. *kras*.
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Nouk het volgende:
Heel eenzaam. Zoek eens iemand ofzo.
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?
Dan gaat het over inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.
Je mag zelfs aan mijn tieten staan, als je dat wilt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?
En dat voor het überhaupt begonnen was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:17 schreef Nouk het volgende:
Dan gaat het over inderdaad.
aanstaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Je mag zelfs aan mijn tieten staan, als je dat wilt.
Ik verspeel mijn buitengewoon grote kansen, merk ik.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik verspeel mijn buitengewoon grote kansen, merk ik.
Zit maar gewoon even aan mijn tieten, dan.
nope, allemaal voor mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef broer het volgende:
Vijftig euro aan wodka is flink. Dan moet je wel erg dronken zijn. Of heb je alleen maar uitgedeeld?
Bandje was leuk. Alleen de 'lekkere wijven' die fembol me beloofde bleven uit.
Uiteraard. En daarom waren ze niet op de plek waar ik was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
Jammer alleen van die dames dan.
Had je mee met mij moeten gaan, superveel leuke dames
Mooi das dan afgesproken, de volgende keer ga je met mij meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Uiteraard. En daarom waren ze niet op de plek waar ik was.
Ik zag alleen maar geslaagde-vrouwen-van-minimaal-dertig. Alsof ik daar op zit te wachten.
Oe! Een mini-meet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:20 schreef Mukie het volgende:
Mooi das dan afgesproken, de volgende keer ga je met mij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |