Een Leffe is nóóit onverstandig!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan ook nog Leffe pakken trouwens, maar dat lijkt me helemaal onverstandig.
Kom jij hier alleen maar vertellen dat je gaat slapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Succes aan de nachtploeg, ik ga pitten![]()
![]()
![]()
Nee, maar het zou m'n tweede zijn. En na terugkomst van m'n vakantie had ik besloten om een paar dagen niet te drinken, maar ik ben iedere avond zwaar aan het bier geweest (al was het totnutoe altijd in gezelschap).quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom jij hier alleen maar vertellen dat je gaat slapen?![]()
Benny Neyman, een gegarandeerde methode om in dit topic te mogen postenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja
(en néé ik heb nog niet alle sterren gezien)
Laat ik dat nu eens niet dubbelzinnig opvatten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja
(en néé ik heb nog niet alle sterren gezien)
Jij wilt liever een labrador?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, maar het zou m'n tweede zijn. En na terugkomst van m'n vakantie had ik besloten om een paar dagen niet te drinken, maar ik ben iedere avond zwaar aan het bier geweest (al was het totnutoe altijd in gezelschap).
En tot ik deze post las, deed ik dat gewoon echt nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat ik dat nu eens niet dubbelzinnig opvatten.![]()
Jeetje dat zegt iedereen al. Zal mezelf er maar uitknippen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wat er naast je zit in Bodrum.
You pervertquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat ik dat nu eens niet dubbelzinnig opvatten.![]()
Een tweede Leffe is enkel onverstandig omdat het niet je derde is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, maar het zou m'n tweede zijn. En na terugkomst van m'n vakantie had ik besloten om een paar dagen niet te drinken, maar ik ben iedere avond zwaar aan het bier geweest (al was het totnutoe altijd in gezelschap).
Dan vraagt iedereen zich weer af wat die foto in jouw fotoboek doet. Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jeetje dat zegt iedereen al. Zal mezelf er maar uitknippen.
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tot ik deze post las, deed ik dat gewoon echt niet.
Oh, ik ga vanaf dit najaar echt schaatsen in A'dam!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Succes aan de nachtploeg, ik ga pitten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan vraagt iedereen zich weer af wat die foto in jouw fotoboek doet. Het is ook nooit goed.
Dat zou ik zeker doen. En meteen mailen dat je hen nooit, maar dan ook nooit meer wilt zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Nouk het volgende:
Jeetje dat zegt iedereen al. Zal mezelf er maar uitknippen.
Onnozel is het nieuwe naiefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Onnozel hè
Ik roep ook al jaren dat ik een sportkaart ga aanschaffen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik ga vanaf dit najaar echt schaatsen in A'dam!
Nu wil ik het ook weten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wat er naast je zit in Bodrum.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik ga vanaf dit najaar echt schaatsen in A'dam!
Ik heb het afgelopen jaar al gesquasht en getennist, maar ik heb 15 jaar geleden besloten dat ik ooit de elfstedentocht ging schaatsen, dus dan moet ik er nu toch maar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik roep ook al jaren dat ik een sportkaart ga aanschaffen.![]()
Ik heb wederom een sportkaart aangeschaft! Heerlijk zweten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik roep ook al jaren dat ik een sportkaart ga aanschaffen.![]()
Dan mag je opschieten, hij komt in januari 2007quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar al gesquasht en getennist, maar ik heb 15 jaar geleden besloten dat ik ooit de elfstedentocht ging schaatsen, dus dan moet ik er nu toch maar eens mee beginnen.
Nee, officieel gaan sporten komt er bij mij nooit van. Ik race en loop wel gemiddeld drie kwartier tot een uur per dag door de stad, dat is in principe voldoende beweging, maar echt gaan sporten komt er niet van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar al gesquasht en getennist, maar ik heb 15 jaar geleden besloten dat ik ooit de elfstedentocht ging schaatsen, dus dan moet ik er nu toch maar eens mee beginnen.
Verbazingwekkend genoeg was men het vrij gauw eens over de toon die dit topic diende te hebben. Vrijwel unaniem zou ik haast willen zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Dan is dit topic meestal uitermate nieuw-naïef.
Het sportcentrum ligt hier trouwens een eind buiten het centrum en dat werkt niet echt motiverend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb wederom een sportkaart aangeschaft! Heerlijk zweten!![]()
Ik niet, dus ik eis dat ie deze winter niet komt, en dan meld ik me de komende lente aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan mag je opschieten, hij komt in januari 2007![]()
Ik ben al ingeschreven
He fuck, nou kan ik niet meer zien hoe het was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
Ik heb het aangepast. Zo. Wappa.
Je laat je wel erg snel overhalen. Ik pas de foto's in m'n fotoboek nooit aan, ongeacht wat anderen daarvan zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He fuck, nou kan ik niet meer zien hoe het was.
Van mij hoeft 'ie ook nog niet te komen dit jaar. Ik ga me eerst eens richten op het rijden van 3,75 rondjes binnen 2 minutenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik eis dat ie deze winter niet komt, en dan meld ik me de komende lente aan.
Maar mijn eerste doel is een rondetijd onder de minuut, dat is al uitdagend genoeg.
Ja, maar pas de laatste dagen is het écht onnozel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef Litpho het volgende:
Verbazingwekkend genoeg was men het vrij gauw eens over de toon die dit topic diende te hebben. Vrijwel unaniem zou ik haast willen zeggen.
Ach joh. Ik dacht toch al dat ze niet met hun hoofd op internet wilden...en dit was de 5de die het zei. Wat maakt het uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je laat je wel erg snel overhalen. Ik pas de foto's in m'n fotoboek nooit aan, ongeacht wat anderen daarvan zeggen.![]()
Dat is helemaal nergens voor nodig. Allemaal uitsloverij. Ik zou die paar procent verbetering veel harder kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Van mij hoeft 'ie ook nog niet te komen dit jaar. Ik ga me eerste eens richten op het rijden van 3,75 rondjes binnen 2 minuten
Ik zou het niet weten. Aangezien ik bij een klant zit heb ik nauwelijks tijd om hier te posten (en ik ben nauwelijks arrogant genoeg om hier een causaal verband tussen te vinden).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar pas de laatste dagen is het écht onnozel.
Dat ís echt onnozelquote:(Ik moet ophouden met teruglezen. Dat is pas echt onnozel.)
Wie waren het eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
Kees zal het je wel leren hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is helemaal nergens voor nodig. Allemaal uitsloverij. Ik zou die paar procent verbetering veel harder kunnen gebruiken.
Yep. Ik ben onnozel, want dit is wartaal voor mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Litpho het volgende:
Ik zou het niet weten. Aangezien ik bij een klant zit heb ik nauwelijks tijd om hier te posten (en ik ben nauwelijks arrogant genoeg om hier een causaal verband tussen te vinden).
Normaal gesproken kwam je nog wel eens leuke weetjes tegen. Maar de laatste dagen... Ik ga maar eens broeden op een manier om mijn tijd nuttig te besteden.quote:Dat ís echt onnozel.
Ik zit trouwens gewoon bij de ASVU, Skits leek me nogal overdreven als beginner die bovendien vanaf januari 5 maanden in Ierland zit. Maar het jaar daarna (als ik dan nog leef) wil ik zeker fanatiek bezig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Kees zal het je wel leren hoor
Broeden? Dan ben je dus toch niet zo single.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef broer het volgende:
Normaal gesproken kwam je nog wel eens leuke weetjes tegen. Maar de laatste dagen... Ik ga maar eens broeden op een manier om mijn tijd nuttig te besteden.
Mijn zorgvuldig uitgebalanceerd taalgebruik... wartaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. Ik ben onnozel, want dit is wartaal voor mij.
Nu kan ik niet meer zien wie er rechtsachter zat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:04 schreef Nouk het volgende:
Die rechtsachter was m'n beste vriendin. Die andere twee ken ik niet zo goed.
Het had wel een hoog "zie ons eens niet meer biologisch afbreekbaar zijn"-gehalte, ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer zien wie er rechtsachter zat.
Maar dit is een hele verbetering. Hoe minder plastic op een foto, hoe beter.
Ik heb geen partner nodig om een ei te leggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Broeden? Dan ben je dus toch niet zo single.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef Litpho het volgende:
"zie ons eens niet meer biologisch afbreekbaar zijn"-gehalte
Ja, het is wel zorgvuldig. En het is ook wel uitgebalanceerd. Maar ik snapte het gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef Litpho het volgende:
Mijn zorgvuldig uitgebalanceerd taalgebruik... wartaal. *kras*.
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef Nouk het volgende:
Heel eenzaam. Zoek eens iemand ofzo.
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?
Dan gaat het over inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zoek al heel intensief. Vanavond nog: elke vrouw gevraagd of ze een langdurige en diepgaande relatie wilde aangaan. Maar nee, hoor.
Je mag zelfs aan mijn tieten staan, als je dat wilt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
Aww...Mag ik aan je tieten zitten?
En dat voor het überhaupt begonnen was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:17 schreef Nouk het volgende:
Dan gaat het over inderdaad.
aanstaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Je mag zelfs aan mijn tieten staan, als je dat wilt.
Ik verspeel mijn buitengewoon grote kansen, merk ik.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik verspeel mijn buitengewoon grote kansen, merk ik.
Zit maar gewoon even aan mijn tieten, dan.
nope, allemaal voor mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef broer het volgende:
Vijftig euro aan wodka is flink. Dan moet je wel erg dronken zijn. Of heb je alleen maar uitgedeeld?
Bandje was leuk. Alleen de 'lekkere wijven' die fembol me beloofde bleven uit.
Uiteraard. En daarom waren ze niet op de plek waar ik was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
Jammer alleen van die dames dan.
Had je mee met mij moeten gaan, superveel leuke dames
Mooi das dan afgesproken, de volgende keer ga je met mij meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Uiteraard. En daarom waren ze niet op de plek waar ik was.
Ik zag alleen maar geslaagde-vrouwen-van-minimaal-dertig. Alsof ik daar op zit te wachten.
Oe! Een mini-meet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:20 schreef Mukie het volgende:
Mooi das dan afgesproken, de volgende keer ga je met mij mee
Samen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:26 schreef melismay het volgende:
Annie, mozart, ynske en twist hebben gefeest vannacht
Volgens mij slaapt iedereen nog....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:28 schreef melismay het volgende:
De verhalen komen vanzelf neem ik aan
Nee, donderdag voor dat ie ging nog even gemsn-ed... (hij doet het erom, hij komt speciaal online heb ik ontdekt!! hehehe!)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:42 schreef melismay het volgende:
Hahaha nee hoor, ik zou ook willen dat ie terug wasHeb je m al gesmst?
Iedereen kreeg een gelijkwaardige behandeling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:26 schreef fembol het volgende:
[..]
Samen?
En wie heeft wiens tepel gelikt?
Dus niemand heeft tepels gelikt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen kreeg een gelijkwaardige behandeling.![]()
Ja, speciaal voor julliequote:
Looks good to me!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:43 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, donderdag voor dat ie ging nog even gemsn-ed... (hij doet het erom, hij komt speciaal online heb ik ontdekt!! hehehe!)
En toen heb ik gezegd dat we na lowlands maar snel moesten afspreken.
Twist, annie en Yns, en geloof dat Mozart er ook nog even wasquote:
Neen, nog niet professioneel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen commentaar!
Klink ik al professioneel?
Je kklinkt als een politica....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen commentaar!
Klink ik al professioneel?
Die gingen gisteravond toch al gangbangen??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist, annie en Yns, en geloof dat Mozart er ook nog even was
Je bent dan ook een kutnewbie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, nog niet professioneel.
Ik begrijp hieruit dat er niet gelikt is.
Mij staat toch alles?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kklinkt als een politica....![]()
Het staat je niet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Die gingen gisteravond toch al gangbangen??
Is toch geen nieuwtje??
Dat zou ik niet te hard roepenquote:
wanneer jij je msn in je profiel zetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! Een mini-meet.
Wanneer word ik toegevoegd op je msn?
(Slaap lekker.)
Ik gok slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
zo Ynske is thuis gearriveerd
nog n muziekdvd op de kop getikt op de terugweg van het station
laat me raden wat ik zo ga doen
quote:
Ja duh!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]geloof dat ik daar wel aan toe ben
quote:
slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |