Deze week een beetje teveel vrije tijd...quote:
Maar jij hebt ook wel zo'n spetterend sociaal leven, dat is gewoon niet meer lollig....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
Ik kan me niet echt een dag herinneren dat ik me verveelt heb.
Dr is altijd wel iets te doen, meestal teveel
Mwah dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:40 schreef fembol het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook wel zo'n spetterend sociaal leven, dat is gewoon niet meer lollig....
Ik zou na een week uitgeput zijn!
Hmm... Dat is wel érg gevoelige informatie. Ik vrees dat ik deze buitenkans toch aan me voorbij moet laten gaan.quote:
Ha, Annabel!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Geef maar toe dat het hier niets is zonder mij.
wie heeft verder dan nog je msn die ik ook hebquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef broer het volgende:
[..]
Hmm... Dat is wel érg gevoelige informatie. Ik vrees dat ik deze buitenkans toch aan me voorbij moet laten gaan.
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:46 schreef Mukie het volgende:
wie heeft verder dan nog je msn die ik ook heb
Ik kan me niet heugen dat ik je een teken heb gegeven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
Klaar!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:42 schreef fembol het volgende:
Maar goed, ik ben weg:
haar föhnen
was in de wasmachine doen
cadeautje voor mijn zus kopen
zonnebanken
weekendboodschappen doen
lunchen
(ik verveel me eigenlijk helemaal niet, lees ik net!!)
![]()
Je hebt gelijk hubbie!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
Geef maar toe dat het hier niets is zonder mij.
Ik ga zo lekker zitten kijken naar de Red Bull Air Race op de Donau. Samen met nog een miljoen andere mensen, gezellig.
Check mn sigquote:
voeg anders gewoon ff iemand toe die mn adres heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
quote:
Dat is precies jouw probleem, toch? Jij zegt iets en mensen vatten dat totaal verkeerd op...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik je een teken heb gegeven.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga paardrijden.![]()
Daar heb je zelf ook nog wat aan.
Jawel, maar nu even nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben niets te doen in het weekend?
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
voeg anders gewoon ff iemand toe die mn adres heeft
Dan merk je hoe een bouwvakker neuktquote:
Oeiiiii!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.
Ik heb geen teken gegevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
Jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben niets te doen in het weekend?
Lees bovenstaande zin nog eens en probeer opnieuw te formuleren wiens probleem dat dan is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies jouw probleem, toch? Jij zegt iets en mensen vatten dat totaal verkeerd op...
Ja, ik welquote:
Liefde en liefdadigheid liggen soms dichter bij elkaar dan je denkt,...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.
Mooi. Dan is mijn nichtje tenminste weer veiligquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |