Oeiiiii!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.
Ik heb geen teken gegevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Er staan geen Fok!kers in mijn lijst. (Ja, één ex-Fok!ker, maar die ken jij dan weer niet.) Ik denk dat het een teken van God is dat ik niet moet mini-meeten...
Jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben niets te doen in het weekend?
Lees bovenstaande zin nog eens en probeer opnieuw te formuleren wiens probleem dat dan is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is precies jouw probleem, toch? Jij zegt iets en mensen vatten dat totaal verkeerd op...
Ja, ik welquote:
Liefde en liefdadigheid liggen soms dichter bij elkaar dan je denkt,...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Ik ben namelijk niet écht zo wanhopig dat ik het bij Limburgse vrouwen ga zoeken.
Mooi. Dan is mijn nichtje tenminste weer veiligquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
* fembol heeft geen paard nodig voor dat gevoel!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenb(...)splay;threadid=28439
Voor de algemene meet niet nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Aardig groot topic inmiddels, maar er is nog geen vaste tijd of datum krijg ik t idee
Dadelijk een vriendin over de vloer en daarna ramen blinderen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben niets te doen in het weekend?
MSN me het adres van de webcam maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dadelijk een vriendin over de vloer en daarna ramen blinderen.
127.0.0.1quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
MSN me het adres van de webcam maar.
Ha, een variatie op het uitgekauwde 'probeer het nog eens'-thema. Eindelijk. Ga je nu verder ook wat origineler posten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
Lees bovenstaande zin nog eens en probeer opnieuw te formuleren wiens probleem dat dan is.![]()
Dacht je dat ze niet veilig was voor mijn charmes? Litpho toch, wat vlei je me weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:22 schreef Litpho het volgende:
Mooi. Dan is mijn nichtje tenminste weer veilig.
Jij hebt mijn respect voor mijn familie duidelijk nog niet live mee kunnen makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht je dat ze niet veilig was voor mijn charmes? Litpho toch, wat vlei je me weer.
Als jullie verbaal iets sterker waren, was het voor mij niet nodig om telkens dat thema te herhalen. Zoals je zelf al aangeeft met die zin, het probleem ligt bij jullie. Ik zie het verder helemaal niet als probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ha, een variatie op het uitgekauwde 'probeer het nog eens'-thema. Eindelijk. Ga je nu verder ook wat origineler posten?
Overigens is het natuurlijk nooit mijn probleem. Maar dat had je vast al verwacht.
Wie zegt dat je een kans maakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef broer het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook een andere hobby kunnen zoeken. Of is je altruïstische drang tot het verbaal opvoeden van je medeFok!kers zo sterk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jullie verbaal iets sterker waren, was het voor mij niet nodig om telkens dat thema te herhalen.
Dat is waar. Maar afgaande op jouw postgedrag ben jij een zeer respectvol familielid. Zo iemand die koekjes bakt als zijn tante op bezoek komt. Zit ik er ver naast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:30 schreef Litpho het volgende:
Jij hebt mijn respect voor mijn familie duidelijk nog niet live mee kunnen maken.
quote:
Nee, als jij verbaal iets sterker was, had je het thema niet de hele tijd hoeven te herhalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
Als jullie verbaal iets sterker waren, was het voor mij niet nodig om telkens dat thema te herhalen.
Gewoon om me te pesten, dus? "Kijk eens wat een mooie vrouwen, hier. Knoop het in je oren: bij hen maak je nooit kans!" Wat gemeen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:33 schreef Mukie het volgende:
Wie zegt dat je een kans maakt?
Ik wilde je eens meenemen naar een plek waar wel mooie vrouwen rondlopen
Dat klopt. Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik lijk wat dat betreft verbazend veel op Q.quote:Aangezien je gisteren weer niet bevallen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |