Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
In tijden niet zo hard gelachen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef robh het volgende:
Uit ervaring kan ik vertellen dat vrouwen niet kunnen stofzuigen en afwassen tegelijk. Of koken en ramenlappen tegelijk.
Dat is op zich wel een onderzoek waard, een vrouw die zich aanbiedt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Herald het volgende:
als een vrouw wordt gesandwiched, valt dat dan ook onder multitasken?
of geldt dat dan pas als ze ook nog iemand pijpt?
Neen dat valt er niet onder...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Herald het volgende:
als een vrouw wordt gesandwiched, valt dat dan ook onder multitasken?
of geldt dat dan pas als ze ook nog iemand pijpt?
Bij jou gaat denken en typen ook niet helemaal synchroon, wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Giem het volgende:
hahaha... lol.. meesterlijk...![]()
![]()
Probleem is mijn moeder probeerd het wel alleen alles wat ze dubel doe mislukt allemaal.. dus etenkoken en wassen.. eten brand aan.. was zit nog vol vlekken enz..
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef amaranta het volgende:
Neen dat valt er niet onder...
Wèl als je er tegelijk nog de aardappels bij schilt, telefoneert met de buurvrouw over wat Anneke van twee huizen verderop nou weer voor aandoening heeft en bedenkt wat voor boodschappen je morgen nog moet halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
[..]
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...
ok
Ik heb het nog niet in die vorm meegemaakt nee...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
[..]
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...
ok
Toch jammer dat dan de multitask-gave niet zover doorwerkt dat je ook meteen even een link geeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan tegelijkertijd lachen om robh en op internet een artikel opzoeken dat bevestigt dat vrouwen goed kunnen multitasken.
Ja, ik ga het jullie een beetje makkelijk maken, zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toch jammer dat dan de multitask-gave niet zover doorwerkt dat je ook meteen even een link geeft
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef nightfall het volgende:
toch niet: ze kunnen janken én schelden tegelijkertijd
Ik heb de resultaten van mijn onderzoek hier ook geplaatst. Mijn hypothese is daarna ook nog eens bevestigd door een beugeldragende, stokslobberende moeder met een hond, een kind en een sloot aan zeikbuurvrouwen, dus nu vind ik dat jij je gegevens ook wel openbaar mag maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ga het jullie een beetje makkelijk maken, zeg.
Ik gebruik altijd de stofzuiger om de borden en glazen schoon te zuigenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef amaranta het volgende:
Maareh, kan jij dan wel stofzuigen en afwassen tegelijk?
Dat heet communiceren. Moet je eens opletten wat er gebeurt als ze jankt en scheld tegelijk en daarnaast de aardappels van hun jasje probeert te ontdoen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef nightfall het volgende:
toch niet: ze kunnen janken én schelden tegelijkertijd
Ik heb niks bevestigd jij hersenceloze mongool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef robh het volgende:
[..]
Ik heb de resultaten van mijn onderzoek hier ook geplaatst. Mijn hypothese is daarna ook nog eens bevestigd door een beugeldragende, stokslobberende moeder met een hond, een kind en een sloot aan zeikbuurvrouwen, dus nu vind ik dat jij je gegevens ook wel openbaar mag maken.
Jij hebt je mening toch allang klaar, knul?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef robh het volgende:
[..]
Ik heb de resultaten van mijn onderzoek hier ook geplaatst. Mijn hypothese is daarna ook nog eens bevestigd door een beugeldragende, stokslobberende moeder met een hond, een kind en een sloot aan zeikbuurvrouwen, dus nu vind ik dat jij je gegevens ook wel openbaar mag maken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de stofzuiger om de borden en glazen schoon te zuigen![]()
Proefondervindelijk bewezen, daar is geen woord Chinees aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:22 schreef Lienekien het volgende:
Jij hebt je mening toch allang klaar, knul?![]()
Ja, echt een representatieve steekproef die je hebt gehouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:23 schreef robh het volgende:
[..]
Proefondervindelijk bewezen, daar is geen woord Chinees aan![]()
..wel als je servicepack 6 hebt geinstalleerd....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:22 schreef robh het volgende:
[..]
Dat heet communiceren. Moet je eens opletten wat er gebeurt als ze jankt en scheld tegelijk en daarnaast de aardappels van hun jasje probeert te ontdoen..![]()
Jouw onderbouwing slaat als een lul op een drumstel... Je geeft totaal geen feiten weer. Alleen dat jij het hebt ervaren. Misschien zit jouw moeder wel in een rolstoel en tot aan dr nek in het gips en kan ze niks anders.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:23 schreef robh het volgende:
[..]
Proefondervindelijk bewezen, daar is geen woord Chinees aan![]()
Tis je aan te zien tsssssquote:
Ik kan in een discussie met jou en Vhiper op een ander niveau redeneren; is dat ook multitasken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan tegelijkertijd lachen om robh en op internet een artikel opzoeken dat bevestigt dat vrouwen goed kunnen multitasken.
Nee, dat is het alleen als je het op beide niveaus had gekund.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik kan in een discussie met jou en Vhiper op een ander niveau redeneren; is dat ook multitasken?
Kijk, als je alleen maar gaat zitten zeuren dan schiet het natuurlijk niet op. Ik vind het prima dat je graag de frigide lesbische feminist uithangt hier op forum, maar onderbouw het wel. Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, echt een representatieve steekproef die je hebt gehouden.![]()
Als jij kunt telefoneren met een pik in je mond dan mag je mijn secretaresse wel wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wèl als je er tegelijk nog de aardappels bij schilt, telefoneert met de buurvrouw over wat Anneke van twee huizen verderop nou weer voor aandoening heeft en bedenkt wat voor boodschappen je morgen nog moet halen.
een échte heer hanteert de MSN sowieso niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef amaranta het volgende:
Maar welke heer kan er hier patiencen en msn-en tegelijk?
He? He?
Vast geen een...
Ik kan uren naar jouw avatar kijken en verder alles om me heen vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef amaranta het volgende:
He? He?
Vast geen een...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Molluck het volgende:
Als jij kunt telefoneren met een pik in je mond dan mag je mijn secretaresse wel worden![]()
ICQ dan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Herald het volgende:
[..]
een échte heer hanteert de MSN sowieso niet natuurlijk
Das ook multitaskenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan uren naar jouw avatar kijken en verder alles om me heen vergeten.
Gaan we schelden? Dan zijn we uitgeluld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef robh het volgende:
[..]
Kijk, als je alleen maar gaat zitten zeuren dan schiet het natuurlijk niet op. Ik vind het prima dat je graag de frigide lesbische feminist uithangt hier op forum, maar onderbouw het wel. Dat doe ik ook.
ik kan wel rukken en fokken tegelijkertijd, tussendoor bier drinken,.en op het juiste moment op jouw fotoboek klikken en tegen het beeldscherm kwakken,... is dat geen multitasken dan??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef amaranta het volgende:
He? He?
Vast geen een...
Sorry mop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we schelden? Dan zijn we uitgeluld.
Oh ik kan dat wel, maar we waren bezig met rechtsvinding en dat is een vorm van waarheidsvinding en ik zou de waarheid geweld hebben aangedaan door op jullie niveau te redeneren; en dat was natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is het alleen als je het op beide niveaus had gekund.![]()
irrelevant, want mannen behoren dit soort taken toch aan de vrouw over te laten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef amaranta het volgende:
Maareh, kan jij dan wel stofzuigen en afwassen tegelijk? Nee lijkt me, hersencelloze mongool. Want of dan is:
A) de afwas niet schoon, waardoor je hele gezin een salmonella-infectie oploopt óf
B) het stofzuigen niet netjes, waardoor je oma dr nek breekt over een pluisje.
Telefoneren en pijpen kan best samen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als jij kunt telefoneren met een pik in je mond dan mag je mijn secretaresse wel worden![]()
Kom je straks even langs, dan geef ik je ervan langs met de stofzuigerslang terwijl ik je hoofd op het aanrecht beuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
irrelevant, want mannen behoren dit soort taken toch aan de vrouw over te laten.
Kun je dat ook in een paar korte zinnen zeggen, want ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oh ik kan dat wel, maar we waren bezig met rechtsvinding en dat is een vorm van waarheidsvinding en ik zou de waarheid geweld hebben aangedaan door op jullie niveau te redeneren; en dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Zeker met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je dat ook in een paar korte zinnen zeggen, want ik snap er niks van.
Nou doe je het weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je dat ook in een paar korte zinnen zeggen, want ik snap er niks van.
Je bent hier goed inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Telefoneren en pijpen kan best samen.
Kijk, je luistert naar het gesprek, en zegt zo nu en dan....hmm hmmm
Dan heb ook 2 vliegen in een klap.
De kerel die je pijpt denkt dat je het lekker vind.
De persoon met wie je belt denkt dat je luistert.
En ondertussen noteer je het gesprek in steno.
Triple multitask.
dank uquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bent hier goed in![]()
Dit topic begint ineens wel goed te lopen zeg
Wacht even, ik kom zo weer bij je. Ik heb het even te druk met frigide, lesbisch en feministe zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou doe je het weer, je gaat me toch niet vertellen dat jij als moderne multitaskende vrouw mijn eenvoudige zinnetjes niet kunt begrijpen
![]()
nee dankje, ik probeer contact met paupers zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kom je straks even langs, dan geef ik je ervan langs met de stofzuigerslang terwijl ik je hoofd op het aanrecht beuk.
Nadenken over wat ze nou eigenlijk zeggen is er dan echter niet meer bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef VeX- het volgende:
Telefoneren en nagels lakken kunnen ze trouwens wel prima tegelijkertijd.![]()
Want?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nadenken over wat ze nou eigenlijk zeggen is er dan echter niet meer bij.
Als ik het goed begrijp ben je momenteel drie dingen aan het multitasken, maar is het vierde teveel. Mogen we dan concluderen dat het natuurlijke multitask maximum van de vrouw 3 is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht even, ik kom zo weer bij je. Ik heb het even te druk met frigide, lesbisch en feministe zijn.![]()
![]()
![]()
Dat moet je robh vragen, die is de deskundige.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben je momenteel drie dingen aan het multitasken, maar is het vierde teveel. Mogen we dan concluderen dat het natuurlijke multitask maximum van de vrouw 3 is?
En het maximum van de man was ookalweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben je momenteel drie dingen aan het multitasken, maar is het vierde teveel. Mogen we dan concluderen dat het natuurlijke multitask maximum van de vrouw 3 is?
Dat is in twee woorden uitgelegd. Man zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef amaranta het volgende:
Nu wil ik horen hoe de mannen hier multitasken![]()
Ja, en waneer komt het multitasken dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef robh het volgende:
[..]
Dat is in twee woorden uitgelegd. Man zijn.
Mannen, in tegenstelling tot vrouwen, kunnen wel multitasken. Mannen hebben het multi-tasken uitgevonden.
Neem het simpele voorbeeld van een autorit. De man achter het stuur, de vrouw op de achterbank, of , wanneer je redelijk progressief bent, naast de man. De vrouw zal, wanneer de route tot bestemming onbekend is, de man afleiden met opmerkingen als "rijd niet zo hard", "hier links", "bij die en die afslag er af". Toch raakt de man niet van de weg of in paniek. Nee, de man heeft tijdens het aanhoren van het gezemel van zijn vrouw allang een route uitgestippeld. Deze routebepaling gebeurt onafhankelijk van het luisteren.
Zou er een vrouw achter het stuur zitten, en de man voorin begint te zemelen dan duurt het slechts twee kilometer voordat ze in paniek raakt en zegt "rijd jij maar!".
Ja, nu mee bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
En het maximum van de man was ookalweer?
Kan jij een vrouw beffen en tegelijkertijd telefoneren en notulen maken in steno?
Leuk dat je het zegt, robh. In het onderzoek dat ik gelezen heb, zijn mannen en vrouwen het erover eens dat autorijden dé uitzondering is op de regel dat vrouwen beter zijn in multitasken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef robh het volgende:
[..]
Dat is in twee woorden uitgelegd. Man zijn.
Mannen, in tegenstelling tot vrouwen, kunnen wel multitasken. Mannen hebben het multi-tasken uitgevonden.
Neem het simpele voorbeeld van een autorit. De man achter het stuur, de vrouw op de achterbank, of , wanneer je redelijk progressief bent, naast de man. De vrouw zal, wanneer de route tot bestemming onbekend is, de man afleiden met opmerkingen als "rijd niet zo hard", "hier links", "bij die en die afslag er af". Toch raakt de man niet van de weg of in paniek. Nee, de man heeft tijdens het aanhoren van het gezemel van zijn vrouw allang een route uitgestippeld. Deze routebepaling gebeurt onafhankelijk van het luisteren.
Zou er een vrouw achter het stuur zitten, en de man voorin begint te zemelen dan duurt het slechts twee kilometer voordat ze in paniek raakt en zegt "rijd jij maar!".
Ergens na het begrijpend lezen gok ik, in jouw geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef amaranta het volgende:
Ja, en waneer komt het multitasken dan?
Mannen vinden het zo lekker als je hun ego even stevig knuffelt. Hè, Diederik? Vriend van me?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, nu mee bezig. En ik fok ook nog ondertussen, en blijkens Lienekiens mededeling nog op hoog niveau ook
![]()
Ik ken dat hele onderzoek niet. Maaaaaar je zou natuurlijk een linkje kunnen geven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef Lienekien het volgende:
Leuk dat je het zegt, robh. In het onderzoek dat ik gelezen heb, zijn mannen en vrouwen het erover eens dat autorijden dé uitzondering is op de regel dat vrouwen beter zijn in multitasken.
Je rijdt alleen auto lapzwans. Je voert daarnaast geen andere activiteit uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef robh het volgende:
[..]
Ergens na het begrijpend lezen gok ik, in jouw geval.
Nou, vooruit. Omdat je zo aardig bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef robh het volgende:
[..]
Ik ken dat hele onderzoek niet. Maaaaaar je zou natuurlijk een linkje kunnen geven?![]()
Kijk daar zijn vrouwen dan weer goed voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mannen vinden het zo lekker als je hun ego even stevig knuffelt. Hè, Diederik? Vriend van me?![]()
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd. Een ander, simpeler, voorbeeld wat je thuis uit kan proberen is met je linker en rechterhand twee verschillende ritmes te slaan op tafel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef amaranta het volgende:
Je rijdt alleen auto lapzwans. Je voert daarnaast geen andere activiteit uit.
Multi tasken is wanneer je meerdere dingen tegelijk doet.
Wie zei dat ook weer altijd: "Godverdomme, wat heb ik toch weer last van een goed humeur!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk daar zijn vrouwen dan weer goed voor![]()
![]()
Heb je ooit geprobeerd je vriendin te negeren? Da's geen sinecure, hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef amaranta het volgende:
Je rijdt alleen auto lapzwans. Je voert daarnaast geen andere activiteit uit.
Multi tasken is wanneer je meerdere dingen tegelijk doet.
Kom straks maar ff langs dan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef robh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd. Een ander, simpeler, voorbeeld wat je thuis uit kan proberen is met je linker en rechterhand twee verschillende ritmes te slaan op tafel.
Dat kunnen vrouwen niet. Dat vereist multi-tasking.
En als een vrouw het wel kan, is z(h)e natuurlijk een manwijf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef robh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal gevolgd. Een ander, simpeler, voorbeeld wat je thuis uit kan proberen is met je linker en rechterhand twee verschillende ritmes te slaan op tafel.
Dat kunnen vrouwen niet. Dat vereist multi-tasking.
Nee, ik ben geen pot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heb je ooit geprobeerd je vriendin te negeren? Da's geen sinecure, hoor.
Dat onderzoek is gebasseerd op een vragenlijstje. Over representatief gesproken, enkel een mening wordt daar gevraagd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Nou, vooruit. Omdat je zo aardig bent.
http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=911&art=Yes
Sorry, ik bedoel: dat valt niet mee, hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef ik het volgende:
Da's geen sinecure, hoor.
Waar is jouw onderzoek? Nergens, jij baseert je op je omgeving. Die net zoals jij waarschijnlijk hersencelloos zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef robh het volgende:
[..]
Dat onderzoek is gebasseerd op een vragenlijstje. Over representatief gesproken, enkel een mening wordt daar gevraagd.
Nee hoor, als een vrouw dat kan dan heb ik het fout. Dat geef ik dan ruiterlijk toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef Lienekien het volgende:
En als een vrouw het wel kan, is z(h)e natuurlijk een manwijf.
Maar wel de mening van vrouwen én mannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef robh het volgende:
[..]
Dat onderzoek is gebasseerd op een vragenlijstje. Over representatief gesproken, enkel een mening wordt daar gevraagd.
Dan weet je ook niet hoeveel moeite het kost.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
Nee, ik ben geen pot.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef Repeat het volgende:
een man kan bier drinken, slap lullen en ondertussen de tv volgen.
de eerste 2 moet een vrouw nog wel tegelijk kunnen, maar dan ook nog de tv volgen wordt al snel heel moeilijk hoor
Er is hoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef robh het volgende:
[..]
Nee hoor, als een vrouw dat kan dan heb ik het fout. Dat geef ik dan ruiterlijk toe.
Kom, kom, niet gelijk uitgaan van het slechtste in de man.
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet hoeveel moeite het kost.
Dat doet me denken aan een leuk mopje:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef amaranta het volgende:
hersencelloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is offtopic, en dat mag niet![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat je zo aardig bent.
http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=911&art=Yes
Tja kijk dat heeft twee redenen aan de ene kant is er een enorme zelfoverschatting van het inferieure geslacht. En aan de andere kant het gegeven dat menig lid (whehe) van het superieure geslacht geen enkele moeite heeft met een leugentje op z'n tijd om het inferieure geslacht te plezieren.quote:Dit is zowat de belangrijkste conclusie uit een nieuw Europees onderzoek van Intel waarin werd gevraagd in hoeverre mannen en vrouwen denken in staat te zijn om te 'multitasken'.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef robh het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een leuk mopje:
Waarom hebben vrouwen 1 hersencel meer dan koeien?GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is offtopic, en dat mag niet![]()
als jij dat kan moet hier de discussie eigenlijk stoppen, aangezien vrouwen die bier drinken zo fout zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef amaranta het volgende:
Kan een man ook bier drinken en lopen tegelijk zonder te morsen?
Psychische druk. Onder de plak. Gepussywhipped. Een goedmakertje. Hopen op sex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef Lienekien het volgende:
Maar wel de mening van vrouwen én mannen.![]()
Lig jij onder dezelfde fossiel als robh ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
[..]
Tja kijk dat heeft twee redenen aan de ene ekant een enorme zelfoverschatting van het inferieure geslacht. En aan de andere kant het gegeven dat menig lid (whehe) van het superieure geslacht geen enkele moeite ermee heeft met een leugentje op z'n tijd om het inferieure geslacht te plezieren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef amaranta het volgende:
Jawel hoor...
Je hebt er anders geen ervaring in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
En mijn vriend zegt niks. Dus die hoef ik niet te negeren.
Ken jij mijn moeder?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
[..]
Je hebt er anders geen ervaring in.
Nou-nou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken jij mijn moeder?
Nee!
Bek houwe dus.
Nee, dat kan je niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:49 schreef amaranta het volgende:
Kom straks maar ff langs dan...
Want dát kan ík wel.Sterker og, dat kan ik zelfs met handen en voeten.
Geen idee; ik ben momenteel met zoveel dingen bezig dat ik daar mijn gedachten niet meer over kan laten gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie zei dat ook weer altijd: "Godverdomme, wat heb ik toch weer last van een goed humeur!"
Ik zei toch met handen en voetenl..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:59 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet.
Misschien dénk je dat je het kan, maar op het moment dat je dat denkt en probeert met je handen op tafel te slaan is het ritme weer in fase. Echt, geloof me.
De beste ontwerpen zijn de simpelste. Die maken tenminste geen brokkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als een vrouw het wel kan, is z(h)e natuurlijk een manwijf.
Kijk, hoe eenvoudig het mannelijk brein te doorgronden is.
Ook dat lukt je niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef amaranta het volgende:
Ik zei toch met handen en voetenl..
Schat, ik heb tien jaar flamenco gedanst, waarbij je met je voet de maat aangeeft, een vierkwarts, en met je handen een ritme er doorheen klapt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef robh het volgende:
[..]
Ook dat lukt je niet.
Wanneer jij beweert van wel dan sta je keihard te liegen. En je weet wat God doet met leugenaars!
das echt een eitje hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef amaranta het volgende:
overigens, dat op de tafel slaan kan een kerel net zo goed niet...
net zoals met je ene hand rondjes van je af maken, en met je ander hand rondjes naar je toe...
staat los van multitasken
nee wat doet god daarmee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef robh het volgende:
[..]
Ook dat lukt je niet.
Wanneer jij beweert van wel dan sta je keihard te liegen. En je weet wat God doet met leugenaars!
babytanden? die vallen er dan toch uit, heb je gelijk geen beugel nodig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef robh het volgende:
[..]
Die geeft ze een grotere buitenboordbeugel en de baby tanden![]()
Verschillende ritmes. Niet halve, kwart, of achtsten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef amaranta het volgende:
Schat, ik heb tien jaar flamenco gedanst, waarbij je met je voet de maat aangeeft, een vierkwarts, en met je handen een ritme er doorheen klapt...
Hoeveel vrouwelijke drummers zijn er? Dat lijkt me een behoorlijk representatieve steekproefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zei toch met handen en voetenl..
in ieder geval een ander ritme dan het ritme dat je met je voet aangeeft..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef robh het volgende:
[..]
Verschillende ritmes. Niet halve, kwart, of achtsten.
Dat heb je écht niet polyritmisch gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Schat, ik heb tien jaar flamenco gedanst, waarbij je met je voet de maat aangeeft, een vierkwarts, en met je handen een ritme er doorheen klapt...
weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke drummers zijn er? Dat lijkt me een behoorlijk representatieve steekproef![]()
Ik weet dat de jostiband er eentje heeft. Tenminste, daar lijkt het op. Maar verder?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hoeveel vrouwelijke drummers zijn er? Dat lijkt me een behoorlijk representatieve steekproef![]()
een hele dan...weet ik veel hoe die maten hetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat heb je écht niet polyritmisch gedaan![]()
Ik weet niet hoe het er in jullie huishouden aan toegaat, maar in mijn geval zijn mijn moeder en mijn vriendin niet 1 en dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef amaranta het volgende:
Ken jij mijn moeder?
Nee!
Bek houwe dus.
Nee, maar mijn moeder zeikt ook, net zoals jouw vriendin, aan een stuk door, en ik kan haar ook negeren. Geen kunst..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er in jullie huishouden aan toegaat, maar in mijn geval zijn mijn moeder en mijn vriendin niet 1 en dezelfde persoon.
Je faket het. Dat is ook iets typisch vrouwelijks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef amaranta het volgende:
Nee, maar mijn moeder zeikt ook, net zoals jouw vriendin, aan een stuk door, en ik kan haar ook negeren. Geen kunst..
Die drumt vast heel experimenteel; daar zit volgens mij geen enkel ritme inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef robh het volgende:
[..]
Ik weet dat de jostiband er eentje heeft. Tenminste, daar lijkt het op. Maar verder?
Flikker op, als jouw vriendin faket dan is je pik gewoon te klein.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef robh het volgende:
[..]
Je faket het. Dat is ook iets typisch vrouwelijks.
Als je haar daadwerkelijk had genegeerd, had je je niet eens gerealiseerd dat ze aan het zeiken was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef amaranta het volgende:
Nee, maar mijn moeder zeikt ook, net zoals jouw vriendin, aan een stuk door, en ik kan haar ook negeren. Geen kunst..
Ga jij even lopen jankzakken in R&P ofzo. Zoek een leuke stoornis op, doe net alsof je alle symptomen hebt en ga gezellug zielepieten bij je matties in HVVJNquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Brennie het volgende:
Kan dit walgelijke kuttopic ook weer dicht!
1 keer luisteren en dan weet je het wel voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je haar daadwerkelijk had genegeerd, had je je niet eens gerealiseerd dat ze aan het zeiken was.
Ga onder een fossiel liggen hersencelloze mongool.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Brennie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa.. mannen zijn op alle fronten beter!!!!
JA ECHT!
Allemaal even blijven roepen dames ,zijn we zo weer van de goedgelovige sekstekortkomelingen af!
Kan dit walgelijke kuttopic ook weer dicht!
Zielig stuk vreten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef robh het volgende:
[..]
Ga jij even lopen jankzakken in R&P ofzo. Zoek een leuke stoornis op, doe net alsof je alle symptomen hebt en ga gezellug zielepieten bij je matties in HVVJN
Dat heeft weinig met multi-tasken te maken hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef amaranta het volgende:
Flikker op, als jouw vriendin faket dan is je pik gewoon te klein.
Dan doe je gewoon iets verkeerd, en kun je niet multitasken
Duh. Dat is de hele insteekquote:Dan denk je alleen aan je eigen genot en vergeet je haar te plezieren.
DOEI!
Dat is ook iets typisch vrouwelijks, altijd de verantwoordelijkheid afschuiven. Je doos is gewoon te ruim danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flikker op, als jouw vriendin faket dan is je pik gewoon te klein.
Kwam jij net niet voor de vrouwen op?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga onder een fossiel liggen hersencelloze mongool.
Luisteren, nog zo'n gave waarover vrouwen alleen in films lijken te beschikken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
1 keer luisteren en dan weet je het wel voor de volgende keer.
Je moet altijd 1 keer luisteren.
dan moet ze wel faken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:13 schreef robh het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met multi-tasken te maken hoor.
[..]
Duh. Dat is de hele insteek
Uitgewoond, next!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ook iets typisch vrouwelijks, altijd de verantwoordelijkheid afschuiven. Je doos is gewoon te ruim dan![]()
Van die dikke negerlul waarmee is vreemgegaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch vrouwelijks, altijd de verantwoordelijkheid afschuiven. Je doos is gewoon te ruim dan![]()
OMGquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic mag nooit dicht. Dan verliezen wij!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Kwam jij net niet voor de vrouwen op?
Ik ook, dacht ik.
Ik was cynisch.. maargoed, dat begreep die ene hersencel niet?
En ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Seborik het volgende:
Hallo RobH, wil je columnist bij me worden, alsjeblieft????
En dan reageer je zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic mag nooit dicht. Dan verliezen wij!
Ze wil graag columns schrijven, denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef Seborik het volgende:
Wie ben je, wat wil je van me?
Schat. dan moet je ff een PI plaatsen!quote:
Gelukkig worden er ieder jaar dankzij onze mannelijke inspanningen weer nieuwe strakke kutjes geproduceerd die na enige tijd beschikbaar komen; wij mannen kunnen immers wel plannenquote:
Een post met cynisme plaatsen EN een passende PI bedenken? Tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Schat. dan moet je ff een PI plaatsen!
gelijk heb je meid!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Schat. dan moet je ff een PI plaatsen!
Hoi Sebbo, alles kits? Mutitasked het een beetje, daar op de FPquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Seborik het volgende:
Hallo RobH, wil je columnist bij me worden, alsjeblieft????
Ik moest bijna huilen van ergernis om die opmerking over cynisme. Is dat jouw sterke punt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Robh ergste nachtmerrie.
Samen schrijven wij prachtcolumns.
Die wij baren ja..dankjewel...graag gedaan...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig worden er ieder jaar dankzij onze mannelijke inspanningen weer nieuwe strakke kutjes geproduceerd die na enige tijd beschikbaar komen; wij mannen kunnen immers wel plannen
Er is een plekje vrij als columnist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef robh het volgende:
[..]
Hoi Sebbo, alles kits? Mutitasked het een beetje, daar op de FP![]()
Met buitenboordbeugel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ze wil graag columns schrijven, denk ik.
In steno.
Tijdens het pijpen.
Ik draag ook Robh aan, hij kan werkelijk enorm goed niet bestaande feiten onderbouwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Er is een plekje vrij als columnist.
Eigenlijk is dat alles.
Ja, neem gerust de tijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
Een post met cynisme plaatsen EN een passende PI bedenken? Tegelijkertijd?
jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen van ergernis om die opmerking over cynisme. Is dat jouw sterke punt?
Vroeger baarden vrouwen kinderen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die wij baren ja..dankjewel...graag gedaan...
Aan gefrustreerde columnistes heb ik niets.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik draag ook Robh aan, hij kan werkelijk enorm goed niet bestaande feiten onderbouwen.
Schrijf jij met je buitenboordbeugel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef amaranta het volgende:
Met buitenboordbeugel.
is dat zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
Vroeger baarden vrouwen kinderen!
Tegenwoordig krijgt de vrouw allerlei middelen en glijdt het kind er zo uit.
Nee pijpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Schrijf jij met je buitenboordbeugel?
SHE's columns waren inderdaad geen groot succes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Seborik het volgende:
Aan gefrustreerde columnistes heb ik niets.
Waarna wij mannen een nieuw exemplaar uitzoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die wij baren ja..dankjewel...graag gedaan...
Ik droeg Robh toch aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
SHE's columns waren inderdaad geen groot succes.
Ik weet niet wat ik daar van moet denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gelukkig worden er ieder jaar dankzij onze mannelijke inspanningen weer nieuwe strakke kutjes geproduceerd die na enige tijd beschikbaar komen; wij mannen kunnen immers wel plannen
Gatverdamme, das kei smerig...een nieuw...zo'n baby is nog veels te jong..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarna wij mannen een nieuw exemplaar uitzoeken![]()
OMGquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heet gewoon liegen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef robh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar van moet denken.
Maar je bracht me wel op een ingeving betreffende het multi-tasken. Ik denk dat kutnijd tussen vrouwen, als we dan toch iets zoeken wat er op lijkt, het enige is wat je zou kunnen omschrijven als multitasken. Het is meer task-switching, maar het komt er zeker dicht bij.
Je kent het wel, kutnijd, vrouwen die elkaar tegenkomen: "oh, wat een leuk blousje" zeggen en microseconde later denken van "goh, zeug, dat je je daarin durft te vertonen".
Dat snappen we; dat heeft robh in de openingspost namelijk al duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen tijd voor een column als ik de afwas moet doen met de stofzuiger.
Ik heb nog geen laptop in mn keukenkastje, anders kon ik dat ook wel erbij doen hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat snappen we; dat heeft robh in de openingspost namelijk al duidelijk gemaakt.
Pas op hè, je weet wat God daar van vindt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef amaranta het volgende:
Dat heet gewoon liegen..
Nee, leg nog eens uit...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef robh het volgende:
[..]
Pas op hè, je weet wat God daar van vindt...![]()
Tsk tsk die is voor de export naar Afrika, wij zelf gebruiken liever een wat ouder exemplaar met een mooie volle C cupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gatverdamme, das kei smerig...een nieuw...zo'n baby is nog veels te jong..
Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Brennie het volgende:
RobH weet het goedgemaakt. Mocht ik je in het ziekenhuis treffen ( wat niet lang kan duren met zo'n mentaliteit), dan laat ik je 3 uur in je eigen stront wegkwijnen.
Ik kan nou eenmaal de zorg voor een x aantal patienten niet coordineren.Welnee... dat is wel het laatste wat mijn functioneren noodzakelijk maakt. Multitasken in de zorg? Hoe kom je erbij!
zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsk tsk die is voor de export naar Afrika, wij zelf gebruiken liever een wat ouder exemplaar met een mooie volle C cup![]()
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog geen laptop in mn keukenkastje, anders kon ik dat ook wel erbij doen hoor...
Welnee, in eerste instantie is het echt gemeend, maar dan vertelt dat andere grietje hoe gelukkig ze is en dan is dat andere wijf plots jaloers en gunt ze die ander helemaal niets meer. Zelfs niet dat beeldige blousje, dat haar boezem veel beter doet uitkomen, dan ooit het geval zou kunnen zijn bij de vrouw die het compliment uitdeelde. Maar jaloers!!! Jaloers!!!quote:
Kijk, dat je de zorg moet coordineren (wat gewoon een fancy nietszeggende jeukterm is voor plannen) geeft al aan dat je niet met multitasking bezig bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Brennie het volgende:
RobH weet het goedgemaakt. Mocht ik je in het ziekenhuis treffen ( wat niet lang kan duren met zo'n mentaliteit), dan laat ik je 3 uur in je eigen stront wegkwijnen.
Ik kan nou eenmaal de zorg voor een x aantal patienten niet coordineren.Welnee... dat is wel het laatste wat mijn functioneren noodzakelijk maakt. Multitasken in de zorg? Hoe kom je erbij!
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welnee, in eerste instantie is het echt gemeend, maar dan vertelt dat andere grietje hoe gelukkig ze is en dan is dat andere wijf plots jaloers en gunt ze die ander helemaal niets meer. Zelfs niet dat beeldige blousje, dat haar boezem veel beter doet uitkomen, dan ooit het geval zou kunnen zijn bij de vrouw die het compliment uitdeelde. Maar jaloers!!! Jaloers!!!
Nee hoor, zodra een ander meiske het beter heeft dan een ander, is het meteen een verraadster die is uitgestegen boven haar zusters, want alle vrouwen moeten het kut en bedorven hebben, want géén enkele vrouw, kan er zonder man komen, géén enkele. Kortom, het blousje is het anti-symbool geworden van het vrouwelijk feminisme.
De meeste mannen vallen al flauw als ze een vrouw zien pijn lijden of uberhaupt een zeertje hier en daar hebben.. Laat staan dat ze onder hoge stress 10 dingen tegelijk kunnen doen als het om bloed, poep en een lijdend voorwerp gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...
Waarom zijn er dan zo weinig mannelijke verplegers, als zij zo goed kunnen multitasken..
Er zijn in ieder geval ellenlange wachtlijsten in de zorgquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...
Waarom zijn er dan zo weinig mannelijke verplegers, als zij zo goed kunnen multitasken..
En mannen net bussen, heb je dr een gemist neem je gewoon de volgende...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.
So true.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef chibibo het volgende:
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.
Dat zou natuurlijk gelijk verholpen zijn als er meer mannen in de zorg gingen werken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval ellenlange wachtlijsten in de zorg![]()
Preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk gelijk verholpen zijn als er meer mannen in de zorg gingen werken..
Weten we ook gelijk wat voor soort vrouw jij bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef amaranta het volgende:
Of treinen voor je het weet lig je eronder..
Dat is de Franse slag die we ook bij het stofzuigen terugzien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Weet je, je hebt gelijk...ruil ons maar in...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef robh het volgende:
[..]
So true.
Die spreuk wil ik wel op een tegeltje. Naast mijn Toon Hermans' wijsheden.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat voor soort vrouw jij bent.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef robh het volgende:
[..]
Kijk, dat je de zorg moet coordineren (wat gewoon een fancy nietszeggende jeukterm is voor plannen) geeft al aan dat je niet met multitasking bezig bent.
Oh, vrouw dat je bent. Dit val onder het kopje "vind je me dik?", "huh wat zeg je?", "je vind me te dik! *schoonmoeder belt* ".quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef amaranta het volgende:
Weet je, je hebt gelijk...ruil ons maar in...
Wij ruilen jullie dan ook in voor jongere exemplaren ..en je weet het...
Een kerel van 50 gaat minder vaak in een vrouw van 20
Dan een kerel van 20 in een vrouw van 50
You go girl.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:
[..]!
Nou.. das wel wat meer dan plannen als in.. die werkt daar en zo ga ik mijn dag indelen hoor.
Sterker nog.. kan het niet eens op 1 a4tje uitleggen.
Jij denkt dat de gezondheidssituatie van een patient op commando ( en niet 1) hetzelfde blijft?
Niet dus, en dat zegt meer dan genoeg.
LIef hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, vrouw dat je bent. Dit val onder het kopje "vind je me dik?", "huh wat zeg je?", "je vind me te dik! *schoonmoeder belt* ".
Jij snapt het niet echt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Anticiperen op gebeurtenissen heeft ook weinig met multi-tasken te maken, dat is gewoon eventgestuurd bezig zijn. Task-switchen met prioriteiten als het ware.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:!
Nou.. das wel wat meer dan plannen als in.. die werkt daar en zo ga ik mijn dag indelen hoor.
Sterker nog.. kan het niet eens op 1 a4tje uitleggen.
Jij denkt dat de gezondheidssituatie van een patient op commando ( en niet 1) hetzelfde blijft?
Niet dus, en dat zegt meer dan genoeg.
Lekker representatief zo'n figuur!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef Seborik het volgende:
Oh, rob, mail maar naar seborik@fok.nl als je columnist wil zijn.
Nu is het tijd voor Rosamunde.
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
Daarvoor moet je vooral bij de moederneukende, zogenaamd multitaskende hoge heren zijn!
ook dat doen we.. constant, geloof me.. ik doe vaak duizend dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef robh het volgende:
[..]
Anticiperen op gebeurtenissen heeft ook weinig met multi-tasken te maken, dat is gewoon eventgestuurd bezig zijn. Task-switchen met prioriteiten als het ware.
Gelukkig interesseert zoiets me geen reet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Lekker representatief zo'n figuur!![]()
Kan jij een fatsoenlijke discussie voeren?quote:
Ja? Wie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?
Ja, me dunkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert zoiets me geen reet.
Hij had het over wachtlijsten, deze creeer ik niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Brennie het volgende:
Hij had het over wachtlijsten, deze creeer ik niet!
Je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.
Gut, ik geloof best dat je het druk hebt op je werk Dat heeft iedereen die geen ambtenaar is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Brennie het volgende:
ook dat doen we.. constant, geloof me.. ik doe vaak duizend dingen tegelijk.
Je wilt het gewoon niet aannemen he?
Loop eens een dagje mee zou ik zeggen!
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.
Durf wát niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef amaranta het volgende:
Durf je niet Robh?
Ik doelde op het multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef robh het volgende:
[..]
Gut, ik geloof best dat je het druk hebt op je werk Dat heeft iedereen die geen ambtenaar is.
Een beter bewijs dat ze niet capabel zijn kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...
Ze hebben inderdaad een fout gemaakt, dat klopt. Ze hadden nooit al die verpleegstertjes aan moeten stellen, die zijn gewoon niet berekend op hun simpele taak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt!
Daarvoor moet je vooral bij de moederneukende, zogenaamd multitaskende hoge heren zijn!
Zak door de stront man, ik heb medelijden met je vriendin, als mij vriend zich zo over vrouwen uit zou laten, zou hij niet langer mijn vriend zijn..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een beter bewijs dat ze niet capabel zijn kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...
Kun je dan niet per ongeluk mis prikken? In zn pik ofzo? En dat die dan onbruikbaar wordt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
Al voel ik me vast weer te verantwoordelijk en zal ik er weer met plezier een naald in jassen.
Jouw definitie klopt niet. Multi-tasken is het afhandelen van meerdere zaken tegelijk. Dus in dezelde tijdsperiode. Nu kun je misschien lullen als Brugmans, maar je maakt mij niet wijs dat je meerder patienten tegelijk afhandelt en ook nog de afwas erbij doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Brennie het volgende:
Ik doelde op het multitasken.![]()
Maargoed...
Enig idee hoe dom je overkomt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een fout gemaakt, dat klopt. Ze hadden nooit al die verpleegstertjes aan moeten stellen, die zijn gewoon niet berekend op hun simpele taak.
Ach, zoals je zelf al aangaf:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef amaranta het volgende:
Zak door de stront man, ik heb medelijden met je vriendin, als mij vriend zich zo over vrouwen uit zou laten, zou hij niet langer mijn vriend zijn..
Dat komt dus goed uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
En mijn vriend zegt niks.
Bij een patient zelf wel ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef robh het volgende:
[..]
Jouw definitie klopt niet. Multi-tasken is het afhandelen van meerdere zaken tegelijk. Dus in dezelde tijdsperiode. Nu kun je misschien lullen als Brugmans, maar je maakt mij niet wijs dat je meerder patienten tegelijk afhandelt en ook nog de afwas erbij doet.
Daar heb je gelijk in kerel. Dus hoeft hij zich ook geen zorgen te maken dat hij zo'n prachtmeid als mij moet mislopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ach, zoals je zelf al aangaf:
[..]
Dat komt dus goed uit.
Nee, dat leg ik hier liever vast voor het nageslachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef amaranta het volgende:
Jammer,was daar graag de discussie met je aangegaan...
Helemaal geen (morfine) prik geven en pijn laten lijden is nog effectiever!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kun je dan niet per ongeluk mis prikken? In zn pik ofzo? En dat die dan onbruikbaar wordt?
dan ga ik nu al mijn posts editten, heb je geen zak meer aan deze discussiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, dat leg ik hier liever vast voor het nageslacht![]()
Mijn multitaskcapabele zoontjes, 5 in aantal voor een compleet futsalteam, zullen het kunnen waarderen later.
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Helemaal geen (morfine) prik geven en pijn laten lijden is nog effectiever!![]()
Vergeet je niet het licht uit te doen als je klaar bent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef amaranta het volgende:
dan ga ik nu al mijn posts editten, heb je geen zak meer aan deze discussie
Nuttig, een naald in de stront jassen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
Al voel ik me vast weer te verantwoordelijk en zal ik er weer met plezier een naald in jassen.
I get it, i get itquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....
dat kan ik tegelijkertijd ook welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef robh het volgende:
[..]
Vergeet je niet het licht uit te doen als je klaar bent?![]()
Ik denk eerder dat mijn redenering niet te volgen is voor jou; ook de oorzaak natuurlijk van de problemen in het ziekenhuis; het is nogal moeilijk om je in te leven in veel beperktere gesprekspartners als je zelf heel slim bent, waardoor je niet de vereiste Jip en Janneke taal gebruikt, maar gewoon in mooie volzinnen praat; waardoor de verpleegstertjes de nodige sturing ontberen (die kunnen zij immers niet volgen), waarna ze maar zelf aan het knoeien slaan, met de welbekende gevolgen.quote:
Ik weet zeker dat jullie avondjes op de bank voor de tv supergezellig zijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef amaranta het volgende:
Daar heb je gelijk in kerel. Dus hoeft hij zich ook geen zorgen te maken dat hij zo'n prachtmeid als mij moet mislopen.
Jolijt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jullie avondjes op de bank voor de tv supergezellig zijn!
Als je me pijn wilt laten lijden, kun je in zo'n geval beter raak prikken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....
Ik gun jou nergens een prik. Zelfs niet in de plaatst waar je het meeste pijn kan lijden. In je oog ofzo..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je me pijn wilt laten lijden, kun je in zo'n geval beter raak prikken.
Ja, je hebt er maar druk mee, dat zei je net ook al. Echter, ik mis het multitasken in je verhaal. Veel dingen doen binnen een bepaalde tijd is het toch niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Brennie het volgende:
Bij een patient zelf wel ja!
Controles meten, tegelijkertijd de infuussnelheid controleren en alle nodige observaties doen is er 1.
Dat vind ik lief van je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef amaranta het volgende:
Ik gun jou nergens een prik. Zelfs niet in de plaatst waar je het meeste pijn kan lijden. In je oog ofzo..
Kijk heb je weer wat geleerd.. we geven ook injecties, im en subcutaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nuttig, een naald in de stront jassen.
Eensgelijks! Heb me prima vermaakt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef amaranta het volgende:
Robh, Brennie, het was me een waar genoegen..
De rest kan weer onder zijn fossiel gaan liggen
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef amaranta het volgende:
Robh, Brennie, het was me een waar genoegen..
De rest kan weer onder zijn fossiel gaan liggen
En ff zonder kutnijd..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Eensgelijks! Heb me prima vermaakt!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef robh het volgende:
[..]
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.
Het heeft weinig nut lessen te volgen in vaardigheden die mijn geslacht bij geboorte meekrijgt. Ook multitasking-cursussen voor mannen zijn om die reden geldverspilling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Brennie het volgende:
Oh en ga ff terug naar school.. voor wat lessen sociale vaardigheden. Deze heb ik nml tot in den treure gehad, jij duidelijk niet.Een aanrader!
Even in mijn agenda kijken wanneer ik niet aan het multitasken ben, want daar wil ik mijn volledige aan dacht aan besteden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef robh het volgende:
[..]
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.
Nog maar eens onder de aandacht van de trage lezertjes, ik ben immers de beroerdste nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mijn redenering niet te volgen is voor jou; ook de oorzaak natuurlijk van de problemen in het ziekenhuis; het is nogal moeilijk om je in te leven in veel beperktere gesprekspartners als je zelf heel slim bent, waardoor je niet de vereiste Jip en Janneke taal gebruikt, maar gewoon in mooie volzinnen praat; waardoor de verpleegstertjes de nodige sturing ontberen (die kunnen zij immers niet volgen), waarna ze maar zelf aan het knoeien slaan, met de welbekende gevolgen.
Ik moet zeggen dat het geen onplezierig onderzoek was. Maar dat lees je nog wel tzt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef maan het volgende:
Ja met een onderzoekje kom je lekker
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, je hebt er maar druk mee, dat zei je net ook al. Echter, ik mis het multitasken in je verhaal. Veel dingen doen binnen een bepaalde tijd is het toch niet. Echt niet.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef amaranta het volgende:
zondag 7 uur dus..
Welterusten lieverds
Als je het twee keer plaatst, duurt het ook twee keer zo lang voor ze het gelezen hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nog maar eens onder de aandacht van de trage lezertjes, ik ben immers de beroerdste niet
Dan is schijten ook multi-tasken; persen en berekenen hoeveel wc-papier je na afloop nodig acht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.
Mijn mening:
Daarbij is observeren en een handeling uitvoeren wel degelijk multitasken. Multitasken op kantoor is anders dan multitasken in de zorg.
Een ademhaling onserveren en tegelijkertijd meten is even multitasken als: bellen en ondertussen notities maken. Vereist bij beide concentratie en kan van groot belang zijn. De van dale geeft een globale definitie: ' meerdere dingen tegelijk doen' In mijn ogen valt observeren daar ook onder.
Ik zal het vannacht, terwijl ik droom van Daphne Bunskoek in een leren broek, in overweging nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.
Mijn mening:
Daarbij is observeren en een handeling uitvoeren wel degelijk multitasken. Multitasken op kantoor is anders dan multitasken in de zorg.
Een ademhaling onserveren en tegelijkertijd meten is even multitasken als: bellen en ondertussen notities maken. Vereist bij beide concentratie en kan van groot belang zijn. De van dale geeft een globale definitie: ' meerdere dingen tegelijk doen' In mijn ogen valt observeren daar ook onder.
Das dan wel weer waarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je het twee keer plaatst, duurt het ook twee keer zo lang voor ze het gelezen hebben.
Ooooh je hoopt dat ik nu huilend een post ga plaatsen en je smeek om op te houden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Das dan wel weer waargezien de oorverdovende stilte denk ik echter dat ze het gewoon niet begrepen hebben
![]()
Goed Rob!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zal het vannacht, terwijl ik droom van Daphne Bunskoek in een leren broek, in overweging nemen.
Morgen krijg je uitsluitsel
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ooooh je hoopt dat ik nu huilend een post ga plaatsen en je smeek om op te houden?
Ik jank in mijn broek, echt waar!
Zoek een wijf, ga neuken en kom dan terug frusti. Zie je over 50 jaar.. eerder zal het je nml niet lukken.
Jouw leven hangt daar ook vanaf?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
Dan is schijten ook multi-tasken; persen en berekenen hoeveel wc-papier je na afloop nodig acht.
Ja of mannen alles kunnen wil je zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
Alleen jammer dat vrouwen niet kunnen plannen... al die skills, maar niet het planvermogen om ze te kunnen gebruiken.![]()
Uh... welke Alzheimer-patient heeft jou vanmorgen dan aangekleed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
Ik jank in mijn broek, echt waar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |