Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Brennie het volgende:
RobH weet het goedgemaakt. Mocht ik je in het ziekenhuis treffen ( wat niet lang kan duren met zo'n mentaliteit), dan laat ik je 3 uur in je eigen stront wegkwijnen.
Ik kan nou eenmaal de zorg voor een x aantal patienten niet coordineren.Welnee... dat is wel het laatste wat mijn functioneren noodzakelijk maakt. Multitasken in de zorg? Hoe kom je erbij!
zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsk tsk die is voor de export naar Afrika, wij zelf gebruiken liever een wat ouder exemplaar met een mooie volle C cup![]()
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog geen laptop in mn keukenkastje, anders kon ik dat ook wel erbij doen hoor...
Welnee, in eerste instantie is het echt gemeend, maar dan vertelt dat andere grietje hoe gelukkig ze is en dan is dat andere wijf plots jaloers en gunt ze die ander helemaal niets meer. Zelfs niet dat beeldige blousje, dat haar boezem veel beter doet uitkomen, dan ooit het geval zou kunnen zijn bij de vrouw die het compliment uitdeelde. Maar jaloers!!! Jaloers!!!quote:
Kijk, dat je de zorg moet coordineren (wat gewoon een fancy nietszeggende jeukterm is voor plannen) geeft al aan dat je niet met multitasking bezig bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Brennie het volgende:
RobH weet het goedgemaakt. Mocht ik je in het ziekenhuis treffen ( wat niet lang kan duren met zo'n mentaliteit), dan laat ik je 3 uur in je eigen stront wegkwijnen.
Ik kan nou eenmaal de zorg voor een x aantal patienten niet coordineren.Welnee... dat is wel het laatste wat mijn functioneren noodzakelijk maakt. Multitasken in de zorg? Hoe kom je erbij!
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welnee, in eerste instantie is het echt gemeend, maar dan vertelt dat andere grietje hoe gelukkig ze is en dan is dat andere wijf plots jaloers en gunt ze die ander helemaal niets meer. Zelfs niet dat beeldige blousje, dat haar boezem veel beter doet uitkomen, dan ooit het geval zou kunnen zijn bij de vrouw die het compliment uitdeelde. Maar jaloers!!! Jaloers!!!
Nee hoor, zodra een ander meiske het beter heeft dan een ander, is het meteen een verraadster die is uitgestegen boven haar zusters, want alle vrouwen moeten het kut en bedorven hebben, want géén enkele vrouw, kan er zonder man komen, géén enkele. Kortom, het blousje is het anti-symbool geworden van het vrouwelijk feminisme.
De meeste mannen vallen al flauw als ze een vrouw zien pijn lijden of uberhaupt een zeertje hier en daar hebben.. Laat staan dat ze onder hoge stress 10 dingen tegelijk kunnen doen als het om bloed, poep en een lijdend voorwerp gaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...
Waarom zijn er dan zo weinig mannelijke verplegers, als zij zo goed kunnen multitasken..
Er zijn in ieder geval ellenlange wachtlijsten in de zorgquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...
Waarom zijn er dan zo weinig mannelijke verplegers, als zij zo goed kunnen multitasken..
En mannen net bussen, heb je dr een gemist neem je gewoon de volgende...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.
So true.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef chibibo het volgende:
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.
Dat zou natuurlijk gelijk verholpen zijn als er meer mannen in de zorg gingen werken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval ellenlange wachtlijsten in de zorg![]()
Preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk gelijk verholpen zijn als er meer mannen in de zorg gingen werken..
Weten we ook gelijk wat voor soort vrouw jij bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef amaranta het volgende:
Of treinen voor je het weet lig je eronder..
Dat is de Franse slag die we ook bij het stofzuigen terugzien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Weet je, je hebt gelijk...ruil ons maar in...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef robh het volgende:
[..]
So true.
Die spreuk wil ik wel op een tegeltje. Naast mijn Toon Hermans' wijsheden.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat voor soort vrouw jij bent.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef robh het volgende:
[..]
Kijk, dat je de zorg moet coordineren (wat gewoon een fancy nietszeggende jeukterm is voor plannen) geeft al aan dat je niet met multitasking bezig bent.
Oh, vrouw dat je bent. Dit val onder het kopje "vind je me dik?", "huh wat zeg je?", "je vind me te dik! *schoonmoeder belt* ".quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef amaranta het volgende:
Weet je, je hebt gelijk...ruil ons maar in...
Wij ruilen jullie dan ook in voor jongere exemplaren ..en je weet het...
Een kerel van 50 gaat minder vaak in een vrouw van 20
Dan een kerel van 20 in een vrouw van 50
You go girl.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:
[..]!
Nou.. das wel wat meer dan plannen als in.. die werkt daar en zo ga ik mijn dag indelen hoor.
Sterker nog.. kan het niet eens op 1 a4tje uitleggen.
Jij denkt dat de gezondheidssituatie van een patient op commando ( en niet 1) hetzelfde blijft?
Niet dus, en dat zegt meer dan genoeg.
LIef hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, vrouw dat je bent. Dit val onder het kopje "vind je me dik?", "huh wat zeg je?", "je vind me te dik! *schoonmoeder belt* ".
Jij snapt het niet echt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Anticiperen op gebeurtenissen heeft ook weinig met multi-tasken te maken, dat is gewoon eventgestuurd bezig zijn. Task-switchen met prioriteiten als het ware.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:!
Nou.. das wel wat meer dan plannen als in.. die werkt daar en zo ga ik mijn dag indelen hoor.
Sterker nog.. kan het niet eens op 1 a4tje uitleggen.
Jij denkt dat de gezondheidssituatie van een patient op commando ( en niet 1) hetzelfde blijft?
Niet dus, en dat zegt meer dan genoeg.
Lekker representatief zo'n figuur!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef Seborik het volgende:
Oh, rob, mail maar naar seborik@fok.nl als je columnist wil zijn.
Nu is het tijd voor Rosamunde.
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
Daarvoor moet je vooral bij de moederneukende, zogenaamd multitaskende hoge heren zijn!
ook dat doen we.. constant, geloof me.. ik doe vaak duizend dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef robh het volgende:
[..]
Anticiperen op gebeurtenissen heeft ook weinig met multi-tasken te maken, dat is gewoon eventgestuurd bezig zijn. Task-switchen met prioriteiten als het ware.
Gelukkig interesseert zoiets me geen reet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Lekker representatief zo'n figuur!![]()
Kan jij een fatsoenlijke discussie voeren?quote:
Ja? Wie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?
Ja, me dunkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert zoiets me geen reet.
Hij had het over wachtlijsten, deze creeer ik niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Brennie het volgende:
Hij had het over wachtlijsten, deze creeer ik niet!
Je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.
Gut, ik geloof best dat je het druk hebt op je werk Dat heeft iedereen die geen ambtenaar is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Brennie het volgende:
ook dat doen we.. constant, geloof me.. ik doe vaak duizend dingen tegelijk.
Je wilt het gewoon niet aannemen he?
Loop eens een dagje mee zou ik zeggen!
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.
Durf wát niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef amaranta het volgende:
Durf je niet Robh?
Ik doelde op het multitasken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef robh het volgende:
[..]
Gut, ik geloof best dat je het druk hebt op je werk Dat heeft iedereen die geen ambtenaar is.
Een beter bewijs dat ze niet capabel zijn kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...
Ze hebben inderdaad een fout gemaakt, dat klopt. Ze hadden nooit al die verpleegstertjes aan moeten stellen, die zijn gewoon niet berekend op hun simpele taak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt!
Daarvoor moet je vooral bij de moederneukende, zogenaamd multitaskende hoge heren zijn!
Zak door de stront man, ik heb medelijden met je vriendin, als mij vriend zich zo over vrouwen uit zou laten, zou hij niet langer mijn vriend zijn..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een beter bewijs dat ze niet capabel zijn kan ik me niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...
Kun je dan niet per ongeluk mis prikken? In zn pik ofzo? En dat die dan onbruikbaar wordt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
Al voel ik me vast weer te verantwoordelijk en zal ik er weer met plezier een naald in jassen.
Jouw definitie klopt niet. Multi-tasken is het afhandelen van meerdere zaken tegelijk. Dus in dezelde tijdsperiode. Nu kun je misschien lullen als Brugmans, maar je maakt mij niet wijs dat je meerder patienten tegelijk afhandelt en ook nog de afwas erbij doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Brennie het volgende:
Ik doelde op het multitasken.![]()
Maargoed...
Enig idee hoe dom je overkomt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een fout gemaakt, dat klopt. Ze hadden nooit al die verpleegstertjes aan moeten stellen, die zijn gewoon niet berekend op hun simpele taak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |