Nee hoor, als een vrouw dat kan dan heb ik het fout. Dat geef ik dan ruiterlijk toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef Lienekien het volgende:
En als een vrouw het wel kan, is z(h)e natuurlijk een manwijf.
Maar wel de mening van vrouwen én mannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef robh het volgende:
[..]
Dat onderzoek is gebasseerd op een vragenlijstje. Over representatief gesproken, enkel een mening wordt daar gevraagd.
Dan weet je ook niet hoeveel moeite het kost.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
Nee, ik ben geen pot.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef Repeat het volgende:
een man kan bier drinken, slap lullen en ondertussen de tv volgen.
de eerste 2 moet een vrouw nog wel tegelijk kunnen, maar dan ook nog de tv volgen wordt al snel heel moeilijk hoor
Er is hoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef robh het volgende:
[..]
Nee hoor, als een vrouw dat kan dan heb ik het fout. Dat geef ik dan ruiterlijk toe.
Kom, kom, niet gelijk uitgaan van het slechtste in de man.
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet hoeveel moeite het kost.
Dat doet me denken aan een leuk mopje:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef amaranta het volgende:
hersencelloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is offtopic, en dat mag niet![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat je zo aardig bent.
http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?Artikel=911&art=Yes
Tja kijk dat heeft twee redenen aan de ene kant is er een enorme zelfoverschatting van het inferieure geslacht. En aan de andere kant het gegeven dat menig lid (whehe) van het superieure geslacht geen enkele moeite heeft met een leugentje op z'n tijd om het inferieure geslacht te plezieren.quote:Dit is zowat de belangrijkste conclusie uit een nieuw Europees onderzoek van Intel waarin werd gevraagd in hoeverre mannen en vrouwen denken in staat te zijn om te 'multitasken'.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef robh het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een leuk mopje:
Waarom hebben vrouwen 1 hersencel meer dan koeien?GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is offtopic, en dat mag niet![]()
als jij dat kan moet hier de discussie eigenlijk stoppen, aangezien vrouwen die bier drinken zo fout zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef amaranta het volgende:
Kan een man ook bier drinken en lopen tegelijk zonder te morsen?
Psychische druk. Onder de plak. Gepussywhipped. Een goedmakertje. Hopen op sex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef Lienekien het volgende:
Maar wel de mening van vrouwen én mannen.![]()
Lig jij onder dezelfde fossiel als robh ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
[..]
Tja kijk dat heeft twee redenen aan de ene ekant een enorme zelfoverschatting van het inferieure geslacht. En aan de andere kant het gegeven dat menig lid (whehe) van het superieure geslacht geen enkele moeite ermee heeft met een leugentje op z'n tijd om het inferieure geslacht te plezieren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef amaranta het volgende:
Jawel hoor...
Je hebt er anders geen ervaring in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
En mijn vriend zegt niks. Dus die hoef ik niet te negeren.
Ken jij mijn moeder?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
[..]
Je hebt er anders geen ervaring in.
Nou-nou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken jij mijn moeder?
Nee!
Bek houwe dus.
Nee, dat kan je niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:49 schreef amaranta het volgende:
Kom straks maar ff langs dan...
Want dát kan ík wel.Sterker og, dat kan ik zelfs met handen en voeten.
Geen idee; ik ben momenteel met zoveel dingen bezig dat ik daar mijn gedachten niet meer over kan laten gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie zei dat ook weer altijd: "Godverdomme, wat heb ik toch weer last van een goed humeur!"
Ik zei toch met handen en voetenl..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:59 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet.
Misschien dénk je dat je het kan, maar op het moment dat je dat denkt en probeert met je handen op tafel te slaan is het ritme weer in fase. Echt, geloof me.
De beste ontwerpen zijn de simpelste. Die maken tenminste geen brokkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als een vrouw het wel kan, is z(h)e natuurlijk een manwijf.
Kijk, hoe eenvoudig het mannelijk brein te doorgronden is.
Ook dat lukt je niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef amaranta het volgende:
Ik zei toch met handen en voetenl..
Schat, ik heb tien jaar flamenco gedanst, waarbij je met je voet de maat aangeeft, een vierkwarts, en met je handen een ritme er doorheen klapt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef robh het volgende:
[..]
Ook dat lukt je niet.
Wanneer jij beweert van wel dan sta je keihard te liegen. En je weet wat God doet met leugenaars!
das echt een eitje hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef amaranta het volgende:
overigens, dat op de tafel slaan kan een kerel net zo goed niet...
net zoals met je ene hand rondjes van je af maken, en met je ander hand rondjes naar je toe...
staat los van multitasken
nee wat doet god daarmee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef robh het volgende:
[..]
Ook dat lukt je niet.
Wanneer jij beweert van wel dan sta je keihard te liegen. En je weet wat God doet met leugenaars!
babytanden? die vallen er dan toch uit, heb je gelijk geen beugel nodig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef robh het volgende:
[..]
Die geeft ze een grotere buitenboordbeugel en de baby tanden![]()
Verschillende ritmes. Niet halve, kwart, of achtsten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef amaranta het volgende:
Schat, ik heb tien jaar flamenco gedanst, waarbij je met je voet de maat aangeeft, een vierkwarts, en met je handen een ritme er doorheen klapt...
Hoeveel vrouwelijke drummers zijn er? Dat lijkt me een behoorlijk representatieve steekproefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zei toch met handen en voetenl..
in ieder geval een ander ritme dan het ritme dat je met je voet aangeeft..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef robh het volgende:
[..]
Verschillende ritmes. Niet halve, kwart, of achtsten.
Dat heb je écht niet polyritmisch gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Schat, ik heb tien jaar flamenco gedanst, waarbij je met je voet de maat aangeeft, een vierkwarts, en met je handen een ritme er doorheen klapt...
weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke drummers zijn er? Dat lijkt me een behoorlijk representatieve steekproef![]()
Ik weet dat de jostiband er eentje heeft. Tenminste, daar lijkt het op. Maar verder?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hoeveel vrouwelijke drummers zijn er? Dat lijkt me een behoorlijk representatieve steekproef![]()
een hele dan...weet ik veel hoe die maten hetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat heb je écht niet polyritmisch gedaan![]()
Ik weet niet hoe het er in jullie huishouden aan toegaat, maar in mijn geval zijn mijn moeder en mijn vriendin niet 1 en dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef amaranta het volgende:
Ken jij mijn moeder?
Nee!
Bek houwe dus.
Nee, maar mijn moeder zeikt ook, net zoals jouw vriendin, aan een stuk door, en ik kan haar ook negeren. Geen kunst..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er in jullie huishouden aan toegaat, maar in mijn geval zijn mijn moeder en mijn vriendin niet 1 en dezelfde persoon.
Je faket het. Dat is ook iets typisch vrouwelijks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef amaranta het volgende:
Nee, maar mijn moeder zeikt ook, net zoals jouw vriendin, aan een stuk door, en ik kan haar ook negeren. Geen kunst..
Die drumt vast heel experimenteel; daar zit volgens mij geen enkel ritme inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef robh het volgende:
[..]
Ik weet dat de jostiband er eentje heeft. Tenminste, daar lijkt het op. Maar verder?
Flikker op, als jouw vriendin faket dan is je pik gewoon te klein.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef robh het volgende:
[..]
Je faket het. Dat is ook iets typisch vrouwelijks.
Als je haar daadwerkelijk had genegeerd, had je je niet eens gerealiseerd dat ze aan het zeiken was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef amaranta het volgende:
Nee, maar mijn moeder zeikt ook, net zoals jouw vriendin, aan een stuk door, en ik kan haar ook negeren. Geen kunst..
Ga jij even lopen jankzakken in R&P ofzo. Zoek een leuke stoornis op, doe net alsof je alle symptomen hebt en ga gezellug zielepieten bij je matties in HVVJNquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Brennie het volgende:
Kan dit walgelijke kuttopic ook weer dicht!
1 keer luisteren en dan weet je het wel voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je haar daadwerkelijk had genegeerd, had je je niet eens gerealiseerd dat ze aan het zeiken was.
Ga onder een fossiel liggen hersencelloze mongool.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Brennie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa.. mannen zijn op alle fronten beter!!!!
JA ECHT!
Allemaal even blijven roepen dames ,zijn we zo weer van de goedgelovige sekstekortkomelingen af!
Kan dit walgelijke kuttopic ook weer dicht!
Zielig stuk vreten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef robh het volgende:
[..]
Ga jij even lopen jankzakken in R&P ofzo. Zoek een leuke stoornis op, doe net alsof je alle symptomen hebt en ga gezellug zielepieten bij je matties in HVVJN
Dat heeft weinig met multi-tasken te maken hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef amaranta het volgende:
Flikker op, als jouw vriendin faket dan is je pik gewoon te klein.
Dan doe je gewoon iets verkeerd, en kun je niet multitasken
Duh. Dat is de hele insteekquote:Dan denk je alleen aan je eigen genot en vergeet je haar te plezieren.
DOEI!
Dat is ook iets typisch vrouwelijks, altijd de verantwoordelijkheid afschuiven. Je doos is gewoon te ruim danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flikker op, als jouw vriendin faket dan is je pik gewoon te klein.
Kwam jij net niet voor de vrouwen op?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga onder een fossiel liggen hersencelloze mongool.
Luisteren, nog zo'n gave waarover vrouwen alleen in films lijken te beschikken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
1 keer luisteren en dan weet je het wel voor de volgende keer.
Je moet altijd 1 keer luisteren.
dan moet ze wel faken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:13 schreef robh het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met multi-tasken te maken hoor.
[..]
Duh. Dat is de hele insteek
Uitgewoond, next!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is ook iets typisch vrouwelijks, altijd de verantwoordelijkheid afschuiven. Je doos is gewoon te ruim dan![]()
Van die dikke negerlul waarmee is vreemgegaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is ook iets typisch vrouwelijks, altijd de verantwoordelijkheid afschuiven. Je doos is gewoon te ruim dan![]()
OMGquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic mag nooit dicht. Dan verliezen wij!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Kwam jij net niet voor de vrouwen op?
Ik ook, dacht ik.
Ik was cynisch.. maargoed, dat begreep die ene hersencel niet?
En ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Seborik het volgende:
Hallo RobH, wil je columnist bij me worden, alsjeblieft????
En dan reageer je zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic mag nooit dicht. Dan verliezen wij!
Ze wil graag columns schrijven, denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef Seborik het volgende:
Wie ben je, wat wil je van me?
Schat. dan moet je ff een PI plaatsen!quote:
Gelukkig worden er ieder jaar dankzij onze mannelijke inspanningen weer nieuwe strakke kutjes geproduceerd die na enige tijd beschikbaar komen; wij mannen kunnen immers wel plannenquote:
Een post met cynisme plaatsen EN een passende PI bedenken? Tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Schat. dan moet je ff een PI plaatsen!
gelijk heb je meid!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Schat. dan moet je ff een PI plaatsen!
Hoi Sebbo, alles kits? Mutitasked het een beetje, daar op de FPquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Seborik het volgende:
Hallo RobH, wil je columnist bij me worden, alsjeblieft????
Ik moest bijna huilen van ergernis om die opmerking over cynisme. Is dat jouw sterke punt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Robh ergste nachtmerrie.
Samen schrijven wij prachtcolumns.
Die wij baren ja..dankjewel...graag gedaan...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gelukkig worden er ieder jaar dankzij onze mannelijke inspanningen weer nieuwe strakke kutjes geproduceerd die na enige tijd beschikbaar komen; wij mannen kunnen immers wel plannen
Er is een plekje vrij als columnist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef robh het volgende:
[..]
Hoi Sebbo, alles kits? Mutitasked het een beetje, daar op de FP![]()
Met buitenboordbeugel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ze wil graag columns schrijven, denk ik.
In steno.
Tijdens het pijpen.
Ik draag ook Robh aan, hij kan werkelijk enorm goed niet bestaande feiten onderbouwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Er is een plekje vrij als columnist.
Eigenlijk is dat alles.
Ja, neem gerust de tijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
Een post met cynisme plaatsen EN een passende PI bedenken? Tegelijkertijd?
jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen van ergernis om die opmerking over cynisme. Is dat jouw sterke punt?
Vroeger baarden vrouwen kinderen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die wij baren ja..dankjewel...graag gedaan...
Aan gefrustreerde columnistes heb ik niets.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik draag ook Robh aan, hij kan werkelijk enorm goed niet bestaande feiten onderbouwen.
Schrijf jij met je buitenboordbeugel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef amaranta het volgende:
Met buitenboordbeugel.
is dat zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
Vroeger baarden vrouwen kinderen!
Tegenwoordig krijgt de vrouw allerlei middelen en glijdt het kind er zo uit.
Nee pijpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Schrijf jij met je buitenboordbeugel?
SHE's columns waren inderdaad geen groot succes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Seborik het volgende:
Aan gefrustreerde columnistes heb ik niets.
Waarna wij mannen een nieuw exemplaar uitzoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die wij baren ja..dankjewel...graag gedaan...
Ik droeg Robh toch aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
SHE's columns waren inderdaad geen groot succes.
Ik weet niet wat ik daar van moet denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gelukkig worden er ieder jaar dankzij onze mannelijke inspanningen weer nieuwe strakke kutjes geproduceerd die na enige tijd beschikbaar komen; wij mannen kunnen immers wel plannen
Gatverdamme, das kei smerig...een nieuw...zo'n baby is nog veels te jong..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarna wij mannen een nieuw exemplaar uitzoeken![]()
OMGquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heet gewoon liegen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef robh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar van moet denken.
Maar je bracht me wel op een ingeving betreffende het multi-tasken. Ik denk dat kutnijd tussen vrouwen, als we dan toch iets zoeken wat er op lijkt, het enige is wat je zou kunnen omschrijven als multitasken. Het is meer task-switching, maar het komt er zeker dicht bij.
Je kent het wel, kutnijd, vrouwen die elkaar tegenkomen: "oh, wat een leuk blousje" zeggen en microseconde later denken van "goh, zeug, dat je je daarin durft te vertonen".
Dat snappen we; dat heeft robh in de openingspost namelijk al duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen tijd voor een column als ik de afwas moet doen met de stofzuiger.
Ik heb nog geen laptop in mn keukenkastje, anders kon ik dat ook wel erbij doen hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat snappen we; dat heeft robh in de openingspost namelijk al duidelijk gemaakt.
Pas op hè, je weet wat God daar van vindt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef amaranta het volgende:
Dat heet gewoon liegen..
Nee, leg nog eens uit...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef robh het volgende:
[..]
Pas op hè, je weet wat God daar van vindt...![]()
Tsk tsk die is voor de export naar Afrika, wij zelf gebruiken liever een wat ouder exemplaar met een mooie volle C cupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gatverdamme, das kei smerig...een nieuw...zo'n baby is nog veels te jong..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |