abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29800053
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Brennie het volgende:
RobH weet het goedgemaakt. Mocht ik je in het ziekenhuis treffen ( wat niet lang kan duren met zo'n mentaliteit), dan laat ik je 3 uur in je eigen stront wegkwijnen.
Ik kan nou eenmaal de zorg voor een x aantal patienten niet coordineren.Welnee... dat is wel het laatste wat mijn functioneren noodzakelijk maakt. Multitasken in de zorg? Hoe kom je erbij!
Dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn...
Waarom zijn er dan zo weinig mannelijke verplegers, als zij zo goed kunnen multitasken..
pi_29800061
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Tsk tsk die is voor de export naar Afrika, wij zelf gebruiken liever een wat ouder exemplaar met een mooie volle C cup
zeg dat dan meteen
pi_29800067
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog geen laptop in mn keukenkastje, anders kon ik dat ook wel erbij doen hoor...
Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.
pi_29800083
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat heet gewoon liegen..
Welnee, in eerste instantie is het echt gemeend, maar dan vertelt dat andere grietje hoe gelukkig ze is en dan is dat andere wijf plots jaloers en gunt ze die ander helemaal niets meer. Zelfs niet dat beeldige blousje, dat haar boezem veel beter doet uitkomen, dan ooit het geval zou kunnen zijn bij de vrouw die het compliment uitdeelde. Maar jaloers!!! Jaloers!!!

Nee hoor, zodra een ander meiske het beter heeft dan een ander, is het meteen een verraadster die is uitgestegen boven haar zusters, want alle vrouwen moeten het kut en bedorven hebben, want géén enkele vrouw, kan er zonder man komen, géén enkele. Kortom, het blousje is het anti-symbool geworden van het vrouwelijk feminisme.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:30:49 #205
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29800117
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Brennie het volgende:
RobH weet het goedgemaakt. Mocht ik je in het ziekenhuis treffen ( wat niet lang kan duren met zo'n mentaliteit), dan laat ik je 3 uur in je eigen stront wegkwijnen.
Ik kan nou eenmaal de zorg voor een x aantal patienten niet coordineren.Welnee... dat is wel het laatste wat mijn functioneren noodzakelijk maakt. Multitasken in de zorg? Hoe kom je erbij!
Kijk, dat je de zorg moet coordineren (wat gewoon een fancy nietszeggende jeukterm is voor plannen) geeft al aan dat je niet met multitasking bezig bent.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800118
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:29 schreef Seborik het volgende:

[..]

Welnee, in eerste instantie is het echt gemeend, maar dan vertelt dat andere grietje hoe gelukkig ze is en dan is dat andere wijf plots jaloers en gunt ze die ander helemaal niets meer. Zelfs niet dat beeldige blousje, dat haar boezem veel beter doet uitkomen, dan ooit het geval zou kunnen zijn bij de vrouw die het compliment uitdeelde. Maar jaloers!!! Jaloers!!!

Nee hoor, zodra een ander meiske het beter heeft dan een ander, is het meteen een verraadster die is uitgestegen boven haar zusters, want alle vrouwen moeten het kut en bedorven hebben, want géén enkele vrouw, kan er zonder man komen, géén enkele. Kortom, het blousje is het anti-symbool geworden van het vrouwelijk feminisme.
Ja
pi_29800148
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan zo weinig mannelijke verplegers, als zij zo goed kunnen multitasken..
De meeste mannen vallen al flauw als ze een vrouw zien pijn lijden of uberhaupt een zeertje hier en daar hebben.. Laat staan dat ze onder hoge stress 10 dingen tegelijk kunnen doen als het om bloed, poep en een lijdend voorwerp gaat.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_29800152
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Er zijn in ieder geval ellenlange wachtlijsten in de zorg
pi_29800157
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef chibibo het volgende:

[..]

Vrouwen zijn eigenlijk net laptops; je kunt ze altijd inruilen voor een nieuw exemplaar, dat niet zo dik is en waar je veel meer op kunt doen.
En mannen net bussen, heb je dr een gemist neem je gewoon de volgende...
Of wc's of ze zijn een schijtzooi of ze zijn bezet..
Of treinen voor je het weet lig je eronder..
hahaha
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:32:15 #210
16625 robh
pi_29800175
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef chibibo het volgende:

So true.

Die spreuk wil ik wel op een tegeltje. Naast mijn Toon Hermans' wijsheden.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800188
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk gelijk verholpen zijn als er meer mannen in de zorg gingen werken..
pi_29800218
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk gelijk verholpen zijn als er meer mannen in de zorg gingen werken..
Precies
pi_29800227
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:31 schreef amaranta het volgende:
Of treinen voor je het weet lig je eronder..
Weten we ook gelijk wat voor soort vrouw jij bent.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:33:53 #214
16625 robh
pi_29800229
quote:

Dat is de Franse slag die we ook bij het stofzuigen terugzien.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800260
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef robh het volgende:

[..]

So true.

Die spreuk wil ik wel op een tegeltje. Naast mijn Toon Hermans' wijsheden.
Weet je, je hebt gelijk...ruil ons maar in...
Wij ruilen jullie dan ook in voor jongere exemplaren ..en je weet het...
Een kerel van 50 gaat minder vaak in een vrouw van 20
Dan een kerel van 20 in een vrouw van 50
pi_29800271
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef chibibo het volgende:

[..]

Weten we ook gelijk wat voor soort vrouw jij bent.
Wat jij wil
pi_29800311
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef robh het volgende:

[..]

Kijk, dat je de zorg moet coordineren (wat gewoon een fancy nietszeggende jeukterm is voor plannen) geeft al aan dat je niet met multitasking bezig bent.
!
Nou.. das wel wat meer dan plannen als in.. die werkt daar en zo ga ik mijn dag indelen hoor.
Sterker nog.. kan het niet eens op 1 a4tje uitleggen.
Jij denkt dat de gezondheidssituatie van een patient op commando ( en niet 1) hetzelfde blijft?
Niet dus, en dat zegt meer dan genoeg.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_29800323
Oh, rob, mail maar naar seborik@fok.nl als je columnist wil zijn.

Nu is het tijd voor Rosamunde.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:37:39 #219
16625 robh
pi_29800333
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef amaranta het volgende:

Weet je, je hebt gelijk...ruil ons maar in...
Wij ruilen jullie dan ook in voor jongere exemplaren ..en je weet het...
Een kerel van 50 gaat minder vaak in een vrouw van 20
Dan een kerel van 20 in een vrouw van 50
Oh, vrouw dat je bent. Dit val onder het kopje "vind je me dik?", "huh wat zeg je?", "je vind me te dik! *schoonmoeder belt* ".
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800340
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:

[..]

!
Nou.. das wel wat meer dan plannen als in.. die werkt daar en zo ga ik mijn dag indelen hoor.
Jij denkt dat de gezondheidssituatie van een patient op commando ( en niet 1) hetzelfde blijft?
You go girl.
Als hij 1 dag jouw baan over zou nemen zou de helft van de patienten het loodje leggen...
pi_29800352
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef robh het volgende:

[..]

Oh, vrouw dat je bent. Dit val onder het kopje "vind je me dik?", "huh wat zeg je?", "je vind me te dik! *schoonmoeder belt* ".
LIef he
pi_29800359
quote:

[..]

Jij snapt het niet echt!
Daarvoor moet je vooral bij de moederneukende, zogenaamd multitaskende hoge heren zijn!
pi_29800372
dr ligt een uitnodiging op je te wachten rob
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:39:35 #224
16625 robh
pi_29800386
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:

!
Anticiperen op gebeurtenissen heeft ook weinig met multi-tasken te maken, dat is gewoon eventgestuurd bezig zijn. Task-switchen met prioriteiten als het ware.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800390
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef Seborik het volgende:
Oh, rob, mail maar naar seborik@fok.nl als je columnist wil zijn.

Nu is het tijd voor Rosamunde.
Lekker representatief zo'n figuur!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:41:04 #226
16625 robh
pi_29800434
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Brennie het volgende:

Dat is kutnijd, en niet netjes
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800445
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:
Daarvoor moet je vooral bij de moederneukende, zogenaamd multitaskende hoge heren zijn!
Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?
pi_29800447
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef robh het volgende:

[..]

Anticiperen op gebeurtenissen heeft ook weinig met multi-tasken te maken, dat is gewoon eventgestuurd bezig zijn. Task-switchen met prioriteiten als het ware.
ook dat doen we.. constant, geloof me.. ik doe vaak duizend dingen tegelijk.
Je wilt het gewoon niet aannemen he?
Loop eens een dagje mee zou ik zeggen!
pi_29800475
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Brennie het volgende:

[..]

Gelukkig interesseert zoiets me geen reet.
pi_29800507
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef robh het volgende:

[..]

Dat is kutnijd, en niet netjes
Kan jij een fatsoenlijke discussie voeren?
Kan me herinneren dat je aardig nijdig je penis zat te manifesteren ja!
pi_29800508
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef chibibo het volgende:

[..]

Wie wordt geacht de patienten te verzorgen? De hoge heren of de niet-multitaskende vrouwen?
Ja? Wie?
pi_29800527
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Seborik het volgende:

[..]

Gelukkig interesseert zoiets me geen reet.
Ja, me dunkt.
pi_29800544
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ja, me dunkt.
mij ook
pi_29800556
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef chibibo het volgende:

[..]

Hij had het over wachtlijsten, deze creeer ik niet!
pi_29800568
Durf je niet Robh?
pi_29800602
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Brennie het volgende:
Hij had het over wachtlijsten, deze creeer ik niet!
Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.
pi_29800614
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef chibibo het volgende:

[..]

Dat klopt, die hebben de hoge heren namelijk voor jullie moeten maken, omdat jullie niet in staat zijn meer dan 1 patient tegelijkertijd te behandelen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:45:45 #238
16625 robh
pi_29800622
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:41 schreef Brennie het volgende:
ook dat doen we.. constant, geloof me.. ik doe vaak duizend dingen tegelijk.
Je wilt het gewoon niet aannemen he?
Loop eens een dagje mee zou ik zeggen!
Gut, ik geloof best dat je het druk hebt op je werk Dat heeft iedereen die geen ambtenaar is.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800634
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:46:16 #240
16625 robh
pi_29800639
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef amaranta het volgende:
Durf je niet Robh?
Durf wát niet?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800664
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef robh het volgende:

[..]

Durf wát niet?
De uitnodiging te accepteren...
pi_29800666
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef robh het volgende:

[..]

Gut, ik geloof best dat je het druk hebt op je werk Dat heeft iedereen die geen ambtenaar is.
Ik doelde op het multitasken.
Maargoed...
pi_29800677
En als je hem niet kan vinden, multitask er eens naar..
pi_29800678
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat je straks van je burostoel valt, waardoor je in Brennie's ziekenhuis terechtkomt, en Brennie en al haar vrouwelijke collega;s jou door de stront laten zakken...
Een beter bewijs dat ze niet capabel zijn kan ik me niet voorstellen.
pi_29800693
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Brennie het volgende:

[..]

Jij snapt het niet echt!
Ze hebben inderdaad een fout gemaakt, dat klopt. Ze hadden nooit al die verpleegstertjes aan moeten stellen, die zijn gewoon niet berekend op hun simpele taak.
pi_29800720
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef chibibo het volgende:

[..]

Een beter bewijs dat ze niet capabel zijn kan ik me niet voorstellen.
Zak door de stront man, ik heb medelijden met je vriendin, als mij vriend zich zo over vrouwen uit zou laten, zou hij niet langer mijn vriend zijn..
pi_29800730
quote:

[..]

Al voel ik me vast weer te verantwoordelijk en zal ik er weer met plezier een naald in jassen.
pi_29800751
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:

[..]

Al voel ik me vast weer te verantwoordelijk en zal ik er weer met plezier een naald in jassen.
Kun je dan niet per ongeluk mis prikken? In zn pik ofzo? En dat die dan onbruikbaar wordt?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:49:23 #249
16625 robh
pi_29800756
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Brennie het volgende:

Ik doelde op het multitasken.
Maargoed...
Jouw definitie klopt niet. Multi-tasken is het afhandelen van meerdere zaken tegelijk. Dus in dezelde tijdsperiode. Nu kun je misschien lullen als Brugmans, maar je maakt mij niet wijs dat je meerder patienten tegelijk afhandelt en ook nog de afwas erbij doet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800774
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ze hebben inderdaad een fout gemaakt, dat klopt. Ze hadden nooit al die verpleegstertjes aan moeten stellen, die zijn gewoon niet berekend op hun simpele taak.
Enig idee hoe dom je overkomt?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:50:11 #251
16625 robh
pi_29800789
quote:

De uitnodiging te accepteren...
Ik heb geen msn
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800813
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef amaranta het volgende:
Zak door de stront man, ik heb medelijden met je vriendin, als mij vriend zich zo over vrouwen uit zou laten, zou hij niet langer mijn vriend zijn..
Ach, zoals je zelf al aangaf:
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
En mijn vriend zegt niks.
Dat komt dus goed uit.
pi_29800815
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:50 schreef robh het volgende:

[..]

Ik heb geen msn
Jammer,was daar graag de discussie met je aangegaan...
pi_29800824
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef robh het volgende:

[..]

Jouw definitie klopt niet. Multi-tasken is het afhandelen van meerdere zaken tegelijk. Dus in dezelde tijdsperiode. Nu kun je misschien lullen als Brugmans, maar je maakt mij niet wijs dat je meerder patienten tegelijk afhandelt en ook nog de afwas erbij doet.
Bij een patient zelf wel ja!

Controles meten, tegelijkertijd de infuussnelheid controleren en alle nodige observaties doen is er 1.
pi_29800842
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:50 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ach, zoals je zelf al aangaf:
[..]

Dat komt dus goed uit.
Daar heb je gelijk in kerel. Dus hoeft hij zich ook geen zorgen te maken dat hij zo'n prachtmeid als mij moet mislopen.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:52:07 #256
16625 robh
pi_29800858
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef amaranta het volgende:

Jammer,was daar graag de discussie met je aangegaan...
Nee, dat leg ik hier liever vast voor het nageslacht

Mijn multitaskcapabele zoontjes, 5 in aantal voor een compleet futsalteam, zullen het kunnen waarderen later.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800872
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kun je dan niet per ongeluk mis prikken? In zn pik ofzo? En dat die dan onbruikbaar wordt?
Helemaal geen (morfine) prik geven en pijn laten lijden is nog effectiever!
pi_29800883
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef robh het volgende:

[..]

Nee, dat leg ik hier liever vast voor het nageslacht

Mijn multitaskcapabele zoontjes, 5 in aantal voor een compleet futsalteam, zullen het kunnen waarderen later.
dan ga ik nu al mijn posts editten, heb je geen zak meer aan deze discussie
pi_29800909
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef Brennie het volgende:

[..]

Helemaal geen (morfine) prik geven en pijn laten lijden is nog effectiever!
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:53:49 #260
16625 robh
pi_29800913
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef amaranta het volgende:

dan ga ik nu al mijn posts editten, heb je geen zak meer aan deze discussie
Vergeet je niet het licht uit te doen als je klaar bent?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29800914
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
Nuttig, een naald in de stront jassen.
pi_29800924
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....
I get it, i get it
pi_29800925
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef robh het volgende:

[..]

Vergeet je niet het licht uit te doen als je klaar bent?
dat kan ik tegelijkertijd ook wel
pi_29800932
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Brennie het volgende:

[..]

Enig idee hoe dom je overkomt?
Ik denk eerder dat mijn redenering niet te volgen is voor jou; ook de oorzaak natuurlijk van de problemen in het ziekenhuis; het is nogal moeilijk om je in te leven in veel beperktere gesprekspartners als je zelf heel slim bent, waardoor je niet de vereiste Jip en Janneke taal gebruikt, maar gewoon in mooie volzinnen praat; waardoor de verpleegstertjes de nodige sturing ontberen (die kunnen zij immers niet volgen), waarna ze maar zelf aan het knoeien slaan, met de welbekende gevolgen.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:54:38 #265
3767 Herald
Come get some
pi_29800934
ik las verpleegstertje

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29800942
Bende gij er ok nog?
pi_29800954
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef amaranta het volgende:
Daar heb je gelijk in kerel. Dus hoeft hij zich ook geen zorgen te maken dat hij zo'n prachtmeid als mij moet mislopen.
Ik weet zeker dat jullie avondjes op de bank voor de tv supergezellig zijn!
pi_29800969
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat jullie avondjes op de bank voor de tv supergezellig zijn!
Jolijt!
pi_29800987
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef amaranta het volgende:
Als je me pijn wilt laten lijden, kun je in zo'n geval beter raak prikken.
pi_29800998
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef chibibo het volgende:

[..]

Als je me pijn wilt laten lijden, kun je in zo'n geval beter raak prikken.
Ik gun jou nergens een prik. Zelfs niet in de plaatst waar je het meeste pijn kan lijden. In je oog ofzo..
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:58:02 #271
16625 robh
pi_29801016
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Brennie het volgende:

Bij een patient zelf wel ja!

Controles meten, tegelijkertijd de infuussnelheid controleren en alle nodige observaties doen is er 1.
Ja, je hebt er maar druk mee, dat zei je net ook al. Echter, ik mis het multitasken in je verhaal. Veel dingen doen binnen een bepaalde tijd is het toch niet. Echt niet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29801024
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef amaranta het volgende:
Ik gun jou nergens een prik. Zelfs niet in de plaatst waar je het meeste pijn kan lijden. In je oog ofzo..
Dat vind ik lief van je.
pi_29801035
Robh, Brennie, het was me een waar genoegen..
De rest kan weer onder zijn fossiel gaan liggen
pi_29801050
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef chibibo het volgende:

[..]

Nuttig, een naald in de stront jassen.
Kijk heb je weer wat geleerd.. we geven ook injecties, im en subcutaan.
Het defecatiepatroon houden we ook nauwlettend in de gaten, jazeker!
Wist je dat dat slechts 1 van de 300 taken is? Nee he?
Oh en ga ff terug naar school.. voor wat lessen sociale vaardigheden. Deze heb ik nml tot in den treure gehad, jij duidelijk niet.Een aanrader!
pi_29801063
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef chibibo het volgende:

[..]

Dat vind ik lief van je.
Ik ook van jou ja
pi_29801070
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef amaranta het volgende:
Eensgelijks! Heb me prima vermaakt!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:00:59 #277
16625 robh
pi_29801092
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef amaranta het volgende:
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29801134
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Brennie het volgende:

[..]

Eensgelijks! Heb me prima vermaakt!
En ff zonder kutnijd..
Sorry voor het misverstand van daarnet..
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:02:50 #279
125640 fridelidelidela
Vrijheid. Rechtvaardigheid.
pi_29801144
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef robh het volgende:

[..]

Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.
!
LATEN WE ELKAAR GEEN MIETJE NOEMEN
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:03:13 #280
16625 robh
pi_29801147
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef amaranta het volgende:

En ff zonder kutnijd..
Ik hoor je denken..
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29801154
Ja met een onderzoekje kom je lekker ver mee NOT.
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_29801160
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Brennie het volgende:
Oh en ga ff terug naar school.. voor wat lessen sociale vaardigheden. Deze heb ik nml tot in den treure gehad, jij duidelijk niet.Een aanrader!
Het heeft weinig nut lessen te volgen in vaardigheden die mijn geslacht bij geboorte meekrijgt. Ook multitasking-cursussen voor mannen zijn om die reden geldverspilling.
Wanneer beginnen je vervolglessen?
pi_29801163
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef robh het volgende:

[..]

Even in mijn agenda kijken wanneer ik niet aan het multitasken ben, want daar wil ik mijn volledige aan dacht aan besteden...
schikt zondag je? uurtje of 7?
pi_29801166
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mijn redenering niet te volgen is voor jou; ook de oorzaak natuurlijk van de problemen in het ziekenhuis; het is nogal moeilijk om je in te leven in veel beperktere gesprekspartners als je zelf heel slim bent, waardoor je niet de vereiste Jip en Janneke taal gebruikt, maar gewoon in mooie volzinnen praat; waardoor de verpleegstertjes de nodige sturing ontberen (die kunnen zij immers niet volgen), waarna ze maar zelf aan het knoeien slaan, met de welbekende gevolgen.
Nog maar eens onder de aandacht van de trage lezertjes, ik ben immers de beroerdste niet
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:04:49 #285
16625 robh
pi_29801192
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef maan het volgende:
Ja met een onderzoekje kom je lekker
Ik moet zeggen dat het geen onplezierig onderzoek was. Maar dat lees je nog wel tzt.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29801222
zondag 7 uur dus..
Welterusten lieverds
pi_29801242
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef robh het volgende:

[..]

Ja, je hebt er maar druk mee, dat zei je net ook al. Echter, ik mis het multitasken in je verhaal. Veel dingen doen binnen een bepaalde tijd is het toch niet. Echt niet.
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.
Mijn mening:
Daarbij is observeren en een handeling uitvoeren wel degelijk multitasken. Multitasken op kantoor is anders dan multitasken in de zorg.
Een ademhaling onserveren en tegelijkertijd meten is even multitasken als: bellen en ondertussen notities maken. Vereist bij beide concentratie en kan van groot belang zijn. De van dale geeft een globale definitie: ' meerdere dingen tegelijk doen' In mijn ogen valt observeren daar ook onder.
pi_29801249
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef amaranta het volgende:
zondag 7 uur dus..
Welterusten lieverds
pi_29801255
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nog maar eens onder de aandacht van de trage lezertjes, ik ben immers de beroerdste niet
Als je het twee keer plaatst, duurt het ook twee keer zo lang voor ze het gelezen hebben.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:08:22 #290
125640 fridelidelidela
Vrijheid. Rechtvaardigheid.
pi_29801279
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:

[..]

Mijn mening:
Daarbij is observeren en een handeling uitvoeren wel degelijk multitasken. Multitasken op kantoor is anders dan multitasken in de zorg.
Een ademhaling onserveren en tegelijkertijd meten is even multitasken als: bellen en ondertussen notities maken. Vereist bij beide concentratie en kan van groot belang zijn. De van dale geeft een globale definitie: ' meerdere dingen tegelijk doen' In mijn ogen valt observeren daar ook onder.
Dan is schijten ook multi-tasken; persen en berekenen hoeveel wc-papier je na afloop nodig acht.
LATEN WE ELKAAR GEEN MIETJE NOEMEN
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:09:25 #291
16625 robh
pi_29801306
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:

Mijn mening:
Ik zal het vannacht, terwijl ik droom van Daphne Bunskoek in een leren broek, in overweging nemen.

Morgen krijg je uitsluitsel
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29801307
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef chibibo het volgende:

[..]

Als je het twee keer plaatst, duurt het ook twee keer zo lang voor ze het gelezen hebben.
Das dan wel weer waar gezien de oorverdovende stilte denk ik echter dat ze het gewoon niet begrepen hebben
pi_29801355
Multitasken is inderdaad een flinke opgave.

Al kunnen vrouwen heel andere zaken multitasken dan mannen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:11:49 #294
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29801357
Alleen jammer dat vrouwen niet kunnen plannen... al die skills, maar niet het planvermogen om ze te kunnen gebruiken.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29801385
Multitasken en vrouwen. Geef me een pic van een vrouwelijke airtraffic-controller en ik geloof je.
pi_29801424
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Das dan wel weer waar gezien de oorverdovende stilte denk ik echter dat ze het gewoon niet begrepen hebben
Ooooh je hoopt dat ik nu huilend een post ga plaatsen en je smeek om op te houden?

Ik jank in mijn broek, echt waar!

Zoek een wijf, ga neuken en kom dan terug frusti. Zie je over 50 jaar.. eerder zal het je nml niet lukken.
pi_29801435
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef robh het volgende:

[..]

Ik zal het vannacht, terwijl ik droom van Daphne Bunskoek in een leren broek, in overweging nemen.

Morgen krijg je uitsluitsel
Goed Rob!
pi_29801463
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ooooh je hoopt dat ik nu huilend een post ga plaatsen en je smeek om op te houden?

Ik jank in mijn broek, echt waar!

Zoek een wijf, ga neuken en kom dan terug frusti. Zie je over 50 jaar.. eerder zal het je nml niet lukken.
je bent echt geergerd he
pi_29801465
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef fridelidelidela het volgende:

[..]

Dan is schijten ook multi-tasken; persen en berekenen hoeveel wc-papier je na afloop nodig acht.
Jouw leven hangt daar ook vanaf?
pi_29801470
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
Alleen jammer dat vrouwen niet kunnen plannen... al die skills, maar niet het planvermogen om ze te kunnen gebruiken.
Ja of mannen alles kunnen wil je zeggen.
Dat geloof je zelf toch niet he
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')