Ach, zoals je zelf al aangaf:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef amaranta het volgende:
Zak door de stront man, ik heb medelijden met je vriendin, als mij vriend zich zo over vrouwen uit zou laten, zou hij niet langer mijn vriend zijn..
Dat komt dus goed uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:50 schreef amaranta het volgende:
En mijn vriend zegt niks.
Bij een patient zelf wel ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef robh het volgende:
[..]
Jouw definitie klopt niet. Multi-tasken is het afhandelen van meerdere zaken tegelijk. Dus in dezelde tijdsperiode. Nu kun je misschien lullen als Brugmans, maar je maakt mij niet wijs dat je meerder patienten tegelijk afhandelt en ook nog de afwas erbij doet.
Daar heb je gelijk in kerel. Dus hoeft hij zich ook geen zorgen te maken dat hij zo'n prachtmeid als mij moet mislopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ach, zoals je zelf al aangaf:
[..]
Dat komt dus goed uit.
Nee, dat leg ik hier liever vast voor het nageslachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef amaranta het volgende:
Jammer,was daar graag de discussie met je aangegaan...
Helemaal geen (morfine) prik geven en pijn laten lijden is nog effectiever!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kun je dan niet per ongeluk mis prikken? In zn pik ofzo? En dat die dan onbruikbaar wordt?
dan ga ik nu al mijn posts editten, heb je geen zak meer aan deze discussiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, dat leg ik hier liever vast voor het nageslacht![]()
Mijn multitaskcapabele zoontjes, 5 in aantal voor een compleet futsalteam, zullen het kunnen waarderen later.
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Helemaal geen (morfine) prik geven en pijn laten lijden is nog effectiever!![]()
Vergeet je niet het licht uit te doen als je klaar bent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef amaranta het volgende:
dan ga ik nu al mijn posts editten, heb je geen zak meer aan deze discussie
Nuttig, een naald in de stront jassen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
Al voel ik me vast weer te verantwoordelijk en zal ik er weer met plezier een naald in jassen.
I get it, i get itquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....
dat kan ik tegelijkertijd ook welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef robh het volgende:
[..]
Vergeet je niet het licht uit te doen als je klaar bent?![]()
Ik denk eerder dat mijn redenering niet te volgen is voor jou; ook de oorzaak natuurlijk van de problemen in het ziekenhuis; het is nogal moeilijk om je in te leven in veel beperktere gesprekspartners als je zelf heel slim bent, waardoor je niet de vereiste Jip en Janneke taal gebruikt, maar gewoon in mooie volzinnen praat; waardoor de verpleegstertjes de nodige sturing ontberen (die kunnen zij immers niet volgen), waarna ze maar zelf aan het knoeien slaan, met de welbekende gevolgen.quote:
Ik weet zeker dat jullie avondjes op de bank voor de tv supergezellig zijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef amaranta het volgende:
Daar heb je gelijk in kerel. Dus hoeft hij zich ook geen zorgen te maken dat hij zo'n prachtmeid als mij moet mislopen.
Jolijt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jullie avondjes op de bank voor de tv supergezellig zijn!
Als je me pijn wilt laten lijden, kun je in zo'n geval beter raak prikken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel, áls je het prikken niet kan laten, of als je van de hogepiefen prikken moet zetten, prik dan mis...in zn linkerbalzak ....
Ik gun jou nergens een prik. Zelfs niet in de plaatst waar je het meeste pijn kan lijden. In je oog ofzo..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je me pijn wilt laten lijden, kun je in zo'n geval beter raak prikken.
Ja, je hebt er maar druk mee, dat zei je net ook al. Echter, ik mis het multitasken in je verhaal. Veel dingen doen binnen een bepaalde tijd is het toch niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Brennie het volgende:
Bij een patient zelf wel ja!
Controles meten, tegelijkertijd de infuussnelheid controleren en alle nodige observaties doen is er 1.
Dat vind ik lief van je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef amaranta het volgende:
Ik gun jou nergens een prik. Zelfs niet in de plaatst waar je het meeste pijn kan lijden. In je oog ofzo..
Kijk heb je weer wat geleerd.. we geven ook injecties, im en subcutaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nuttig, een naald in de stront jassen.
Eensgelijks! Heb me prima vermaakt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef amaranta het volgende:
Robh, Brennie, het was me een waar genoegen..
De rest kan weer onder zijn fossiel gaan liggen
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef amaranta het volgende:
Robh, Brennie, het was me een waar genoegen..
De rest kan weer onder zijn fossiel gaan liggen
En ff zonder kutnijd..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Eensgelijks! Heb me prima vermaakt!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef robh het volgende:
[..]
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.
Het heeft weinig nut lessen te volgen in vaardigheden die mijn geslacht bij geboorte meekrijgt. Ook multitasking-cursussen voor mannen zijn om die reden geldverspilling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef Brennie het volgende:
Oh en ga ff terug naar school.. voor wat lessen sociale vaardigheden. Deze heb ik nml tot in den treure gehad, jij duidelijk niet.Een aanrader!
Even in mijn agenda kijken wanneer ik niet aan het multitasken ben, want daar wil ik mijn volledige aan dacht aan besteden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef robh het volgende:
[..]
Zullen we het binnenkort even hebben over het faken van orgasmes en waarom het de mannen eigenlijk geen zak uitmaakt? Ik heb daar nog wel een uitgesproken mening over en heb daar een onderzoekje naar gedaan wat ik dan wel publiceer.
Nog maar eens onder de aandacht van de trage lezertjes, ik ben immers de beroerdste nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mijn redenering niet te volgen is voor jou; ook de oorzaak natuurlijk van de problemen in het ziekenhuis; het is nogal moeilijk om je in te leven in veel beperktere gesprekspartners als je zelf heel slim bent, waardoor je niet de vereiste Jip en Janneke taal gebruikt, maar gewoon in mooie volzinnen praat; waardoor de verpleegstertjes de nodige sturing ontberen (die kunnen zij immers niet volgen), waarna ze maar zelf aan het knoeien slaan, met de welbekende gevolgen.
Ik moet zeggen dat het geen onplezierig onderzoek was. Maar dat lees je nog wel tzt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef maan het volgende:
Ja met een onderzoekje kom je lekker
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:58 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, je hebt er maar druk mee, dat zei je net ook al. Echter, ik mis het multitasken in je verhaal. Veel dingen doen binnen een bepaalde tijd is het toch niet. Echt niet.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef amaranta het volgende:
zondag 7 uur dus..
Welterusten lieverds
Als je het twee keer plaatst, duurt het ook twee keer zo lang voor ze het gelezen hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nog maar eens onder de aandacht van de trage lezertjes, ik ben immers de beroerdste niet
Dan is schijten ook multi-tasken; persen en berekenen hoeveel wc-papier je na afloop nodig acht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.
Mijn mening:
Daarbij is observeren en een handeling uitvoeren wel degelijk multitasken. Multitasken op kantoor is anders dan multitasken in de zorg.
Een ademhaling onserveren en tegelijkertijd meten is even multitasken als: bellen en ondertussen notities maken. Vereist bij beide concentratie en kan van groot belang zijn. De van dale geeft een globale definitie: ' meerdere dingen tegelijk doen' In mijn ogen valt observeren daar ook onder.
Ik zal het vannacht, terwijl ik droom van Daphne Bunskoek in een leren broek, in overweging nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
Tegelijk, maargoed.. je ziet de handelingen niet voor je.
Mijn mening:
Daarbij is observeren en een handeling uitvoeren wel degelijk multitasken. Multitasken op kantoor is anders dan multitasken in de zorg.
Een ademhaling onserveren en tegelijkertijd meten is even multitasken als: bellen en ondertussen notities maken. Vereist bij beide concentratie en kan van groot belang zijn. De van dale geeft een globale definitie: ' meerdere dingen tegelijk doen' In mijn ogen valt observeren daar ook onder.
Das dan wel weer waarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je het twee keer plaatst, duurt het ook twee keer zo lang voor ze het gelezen hebben.
Ooooh je hoopt dat ik nu huilend een post ga plaatsen en je smeek om op te houden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Das dan wel weer waargezien de oorverdovende stilte denk ik echter dat ze het gewoon niet begrepen hebben
![]()
Goed Rob!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zal het vannacht, terwijl ik droom van Daphne Bunskoek in een leren broek, in overweging nemen.
Morgen krijg je uitsluitsel
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ooooh je hoopt dat ik nu huilend een post ga plaatsen en je smeek om op te houden?
Ik jank in mijn broek, echt waar!
Zoek een wijf, ga neuken en kom dan terug frusti. Zie je over 50 jaar.. eerder zal het je nml niet lukken.
Jouw leven hangt daar ook vanaf?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
Dan is schijten ook multi-tasken; persen en berekenen hoeveel wc-papier je na afloop nodig acht.
Ja of mannen alles kunnen wil je zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef Nickthedick het volgende:
Alleen jammer dat vrouwen niet kunnen plannen... al die skills, maar niet het planvermogen om ze te kunnen gebruiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |