Nou, zelden heb ik zo hard gelachen, de koffie vloog werkelijk alle kanten op en wat niet wegspoog drupte een tel later uit mijn neus.quote:Als vrouwen iets goed kunnen is het wel multitasken
In tijden niet zo hard gelachen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef robh het volgende:
Uit ervaring kan ik vertellen dat vrouwen niet kunnen stofzuigen en afwassen tegelijk. Of koken en ramenlappen tegelijk.
Dat is op zich wel een onderzoek waard, een vrouw die zich aanbiedt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Herald het volgende:
als een vrouw wordt gesandwiched, valt dat dan ook onder multitasken?
of geldt dat dan pas als ze ook nog iemand pijpt?
Neen dat valt er niet onder...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Herald het volgende:
als een vrouw wordt gesandwiched, valt dat dan ook onder multitasken?
of geldt dat dan pas als ze ook nog iemand pijpt?
Bij jou gaat denken en typen ook niet helemaal synchroon, wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Giem het volgende:
hahaha... lol.. meesterlijk...![]()
![]()
Probleem is mijn moeder probeerd het wel alleen alles wat ze dubel doe mislukt allemaal.. dus etenkoken en wassen.. eten brand aan.. was zit nog vol vlekken enz..
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef amaranta het volgende:
Neen dat valt er niet onder...
Wèl als je er tegelijk nog de aardappels bij schilt, telefoneert met de buurvrouw over wat Anneke van twee huizen verderop nou weer voor aandoening heeft en bedenkt wat voor boodschappen je morgen nog moet halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
[..]
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...
ok
Ik heb het nog niet in die vorm meegemaakt nee...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Herald het volgende:
[..]
dus als jij iemand pijpt, terwijl er een piemel in je doos én een piemel in je endeldarm zit, ben jij niet aan het multitasken...
ok
Toch jammer dat dan de multitask-gave niet zover doorwerkt dat je ook meteen even een link geeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan tegelijkertijd lachen om robh en op internet een artikel opzoeken dat bevestigt dat vrouwen goed kunnen multitasken.
Ja, ik ga het jullie een beetje makkelijk maken, zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toch jammer dat dan de multitask-gave niet zover doorwerkt dat je ook meteen even een link geeft
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef nightfall het volgende:
toch niet: ze kunnen janken én schelden tegelijkertijd
Ik heb de resultaten van mijn onderzoek hier ook geplaatst. Mijn hypothese is daarna ook nog eens bevestigd door een beugeldragende, stokslobberende moeder met een hond, een kind en een sloot aan zeikbuurvrouwen, dus nu vind ik dat jij je gegevens ook wel openbaar mag maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ga het jullie een beetje makkelijk maken, zeg.
Ik gebruik altijd de stofzuiger om de borden en glazen schoon te zuigenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef amaranta het volgende:
Maareh, kan jij dan wel stofzuigen en afwassen tegelijk?
Dat heet communiceren. Moet je eens opletten wat er gebeurt als ze jankt en scheld tegelijk en daarnaast de aardappels van hun jasje probeert te ontdoen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef nightfall het volgende:
toch niet: ze kunnen janken én schelden tegelijkertijd
Ik heb niks bevestigd jij hersenceloze mongool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef robh het volgende:
[..]
Ik heb de resultaten van mijn onderzoek hier ook geplaatst. Mijn hypothese is daarna ook nog eens bevestigd door een beugeldragende, stokslobberende moeder met een hond, een kind en een sloot aan zeikbuurvrouwen, dus nu vind ik dat jij je gegevens ook wel openbaar mag maken.
Jij hebt je mening toch allang klaar, knul?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef robh het volgende:
[..]
Ik heb de resultaten van mijn onderzoek hier ook geplaatst. Mijn hypothese is daarna ook nog eens bevestigd door een beugeldragende, stokslobberende moeder met een hond, een kind en een sloot aan zeikbuurvrouwen, dus nu vind ik dat jij je gegevens ook wel openbaar mag maken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de stofzuiger om de borden en glazen schoon te zuigen![]()
Proefondervindelijk bewezen, daar is geen woord Chinees aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:22 schreef Lienekien het volgende:
Jij hebt je mening toch allang klaar, knul?![]()
Ja, echt een representatieve steekproef die je hebt gehouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:23 schreef robh het volgende:
[..]
Proefondervindelijk bewezen, daar is geen woord Chinees aan![]()
..wel als je servicepack 6 hebt geinstalleerd....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:22 schreef robh het volgende:
[..]
Dat heet communiceren. Moet je eens opletten wat er gebeurt als ze jankt en scheld tegelijk en daarnaast de aardappels van hun jasje probeert te ontdoen..![]()
Jouw onderbouwing slaat als een lul op een drumstel... Je geeft totaal geen feiten weer. Alleen dat jij het hebt ervaren. Misschien zit jouw moeder wel in een rolstoel en tot aan dr nek in het gips en kan ze niks anders.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:23 schreef robh het volgende:
[..]
Proefondervindelijk bewezen, daar is geen woord Chinees aan![]()
Tis je aan te zien tsssssquote:
Ik kan in een discussie met jou en Vhiper op een ander niveau redeneren; is dat ook multitasken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan tegelijkertijd lachen om robh en op internet een artikel opzoeken dat bevestigt dat vrouwen goed kunnen multitasken.
Nee, dat is het alleen als je het op beide niveaus had gekund.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik kan in een discussie met jou en Vhiper op een ander niveau redeneren; is dat ook multitasken?
Kijk, als je alleen maar gaat zitten zeuren dan schiet het natuurlijk niet op. Ik vind het prima dat je graag de frigide lesbische feminist uithangt hier op forum, maar onderbouw het wel. Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, echt een representatieve steekproef die je hebt gehouden.![]()
Als jij kunt telefoneren met een pik in je mond dan mag je mijn secretaresse wel wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wèl als je er tegelijk nog de aardappels bij schilt, telefoneert met de buurvrouw over wat Anneke van twee huizen verderop nou weer voor aandoening heeft en bedenkt wat voor boodschappen je morgen nog moet halen.
een échte heer hanteert de MSN sowieso niet natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef amaranta het volgende:
Maar welke heer kan er hier patiencen en msn-en tegelijk?
He? He?
Vast geen een...
Ik kan uren naar jouw avatar kijken en verder alles om me heen vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef amaranta het volgende:
He? He?
Vast geen een...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Molluck het volgende:
Als jij kunt telefoneren met een pik in je mond dan mag je mijn secretaresse wel worden![]()
ICQ dan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Herald het volgende:
[..]
een échte heer hanteert de MSN sowieso niet natuurlijk
Das ook multitaskenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan uren naar jouw avatar kijken en verder alles om me heen vergeten.
Gaan we schelden? Dan zijn we uitgeluld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef robh het volgende:
[..]
Kijk, als je alleen maar gaat zitten zeuren dan schiet het natuurlijk niet op. Ik vind het prima dat je graag de frigide lesbische feminist uithangt hier op forum, maar onderbouw het wel. Dat doe ik ook.
ik kan wel rukken en fokken tegelijkertijd, tussendoor bier drinken,.en op het juiste moment op jouw fotoboek klikken en tegen het beeldscherm kwakken,... is dat geen multitasken dan??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef amaranta het volgende:
He? He?
Vast geen een...
Sorry mop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we schelden? Dan zijn we uitgeluld.
Oh ik kan dat wel, maar we waren bezig met rechtsvinding en dat is een vorm van waarheidsvinding en ik zou de waarheid geweld hebben aangedaan door op jullie niveau te redeneren; en dat was natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is het alleen als je het op beide niveaus had gekund.![]()
irrelevant, want mannen behoren dit soort taken toch aan de vrouw over te laten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef amaranta het volgende:
Maareh, kan jij dan wel stofzuigen en afwassen tegelijk? Nee lijkt me, hersencelloze mongool. Want of dan is:
A) de afwas niet schoon, waardoor je hele gezin een salmonella-infectie oploopt óf
B) het stofzuigen niet netjes, waardoor je oma dr nek breekt over een pluisje.
Telefoneren en pijpen kan best samen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als jij kunt telefoneren met een pik in je mond dan mag je mijn secretaresse wel worden![]()
Kom je straks even langs, dan geef ik je ervan langs met de stofzuigerslang terwijl ik je hoofd op het aanrecht beuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
irrelevant, want mannen behoren dit soort taken toch aan de vrouw over te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |