3 maal is SCHeepsrechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef MaxPower het volgende:
Gaat lekker zo! Twee Hoolsjes op rij voor mij![]()
Grote jongen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef MaxPower het volgende:
Gaat lekker zo! Twee Hoolsjes op rij voor mij![]()
quote:
Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn welverdiende rustquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Moet nog wat dingetjes doen maar heb geen zin
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand de schandelijke spelfout trouwens even uit de TT halen!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft iedereen toch angst voor de tandarts?
Trouwens iemand interesse in de laatste foto van de ene helft van de Olsen twins?
Die foto's dat ze er uitziet als een drugsverslaafde bedoel je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Trouwens iemand interesse in de laatste foto van de ene helft van de Olsen twins?
Klik maar, ze is best sneu...quote:
Hup posten die hapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Wacht maar totdat 1 of andere tandenbeul je een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving geeft.quote:
quote:
die is ontsnapt uit absolutely fabulous volgens mij.quote:
quote:
post maar hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
post maar hoor
het liefst de onderste helft![]()
ik weet wel dat ze het niet bij jouw onderkant halen natuurlijk !!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:11 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, schat, je weet niet wat je zegt
*hard naar de wc rent...quote:
kom maar op met dat bier!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Nog steeds geen regen gehad, de zon is terug en de wind is gaan liggen. Kortom: toch BBQ-en.![]()
Jij begrijpt het. Kan mij die met PAK's bezaaide stukken dier wat schelen. Gerstenat, dat willen we!quote:
juist, veel gezonder dan die kankerverwekkende meuk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Kan mij die met PAK's bezaaide stukken dier wat schelen. Gerstenat, dat willen we!
Oeh BBQ! Ik ben jaloers..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Nog steeds geen regen gehad, de zon is terug en de wind is gaan liggen. Kortom: toch BBQ-en.![]()
Heb je nog kaartje over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes Ajax - Bronby gehaald net
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Het is nog niet uitverkocht heb ik gehoord...quote:
Als het dichterbij was had je op me kunnen rekenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben genoeg, dus je mag van mij langs komen. 15 km voor Goor links.
quote:Hevige buien die op dit moment van zuid naar noord over ons land trekken, hebben een slachtoffer gemaakt. Een 35-jarige vrouw uit Zeeland werd in Walsoorden bij Terneuzen rond 10:30 uur getroffen door de bliksem. De vrouw was op slag dood.
De vrouw liep met haar hond op een open veld toen opeens het noodweer losbrak. De fikse regenbuien trekken nu naar Rotterdam.
Er werd zelfs op AT5 voor geadverteerd, dus het is zeker nog niet uitverkocht dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is nog niet uitverkocht heb ik gehoord...
Idd.quote:
Er zijn er nog genoeg volgens mijquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, met mascotte achter de computer
quote:
U morgen @ Decibel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Morgen cadeautjes kopen voor mijn petekindje, die is onder mijn vakantie 1 jaar geworden!
1 smakelijk hapje is het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie!! Jan-Joost van G. is weer vrijgezel!![]()
Neen, gezien het gezeik met onze vluchten hebben we besloten om niet te gaan.quote:
Wat is de tussenstand nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nu op eurosport de WK-kwalificatie volleybalwedstrijd Bulgarije-Nederland. Erg spannend, 2-2 in sets momenteel.
7-7 in de 5e set.quote:
Tot de 15 gaan ze in de 5de setquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Doet msn het bij jullie ook niet?
Lessini is lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Lessini, wasdah?
Dacht het wel ja..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Lessini was toch van Karvan Cevitam?
quote:Peter André is door een Brits tijdschrift verkozen tot meest onaantrekkelijke man ter wereld. Het tijdschrift, Company Magazine, hield een enquęte onder haar lezers. De 32-jarige André bleef Michael Jackson en komiek Chris Evans nipt voor.
De zanger won vorig jaar ook al een Naomi-award voor zijn slechte bijdrage aan de hedendaagse muziek. Het zal André echter waarschijnlijk allemaal worst wezen, aangezien hij volgende maand met bimbo Jordan in het huwelijk zal treden. Afgelopen juni beviel Jordan van een jongetje.
Brad Pitt werd door dezelfde lezers net als vorig jaar tot meest aantrekkelijke man van de wereld gekozen. Hij wordt gevolgd door Orlando Bloom en Johnny Depp.
De top tien onaantrekkelijke mannen
1) Peter André
2) Michael Jackson
3) Chris Evans
4) Wayne Rooney
5) Tony Blair
6) Jonathan Ross
7) Johnny Vegas
8) Chris Martin
9) Craig David
10) Pete Doherty
Ik ben gisteren nog in een kort rood broekje door het park gaan joggen, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd gekeken of ik Paul de Leeuw zag rondlopen, maar nergens....
Je had een heerenveen T-shirt aan moeten doen, dan had ie je wel herkend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in een kort rood broekje door het park gaan joggen, speciaal voor jou![]()
Je lijkt me ook wel een Pete Doherty-man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind Chris Martin best aantrekkelijk trouwens
Niet gezien...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in een kort rood broekje door het park gaan joggen, speciaal voor jou![]()
Ik snap ook niet dat ie daar tussen staatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind Chris Martin best aantrekkelijk trouwens
Nee daar hou ik ook niet van. Maar ik kijk nooit naar zn handenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat spreuken met watervaste viltstift op je hand gezet onaantrekkelijk gevonden worden dan.
Of zou jij het wel opwindend vinden als Noca leuzen op zijn hand zou kladden, Clauw?
Dat is wel zo liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
* methodmich ziet dat het nog steeds regent. Als het om 21.15 nog is, dan maar even vriendin halen met plu.
Ik vind het prima allemaal, dat voetval op tv. Ik verveel me niet meerquote:Straks ook voetbal kijken.
Het siert je dat je zoveel zelfkennis hebt SCH.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef SCH het volgende:
Ik ken ook wel lelijker mannen dan die Peter Andre eigenlijk, toch Noca?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Het siert je dat je zoveel zelfkennis hebt SCH.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie echt naar NAC-willem2 kijken?
Net Maud inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
kan ze inmiddels wel stilzitten ?
daar irriteerde ik me vorige week dood aan, de hele tijd dat gewiebel van haar !
geen idee, het is telkens reclamequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
kan ze inmiddels wel stilzitten ?
daar irriteerde ik me vorige week dood aan, de hele tijd dat gewiebel van haar !
Ik vind het zelf wel een geil idee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
Getsie, sch in een korte broek, ik moet er niet aan denken.
och man...terwijl ik haar zelf niet eens vervelend vind om naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor dat vond ik ook heel irritant de vorige keer, dat gewiebel!
Ik heb liever dat ze over mij heen pissen dan over tongquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Alsof er een heel corps engelen over je tong pist
golden showers zijn zooooooo 2001quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze over mij heen pissen dan over tong
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och manvrouw...terwijl ik haar zelf niet eens vervelend vind om naar te kijken.
quote:misschien komt dat door onze 2 gedeelde interesses....voetbal en.........................vrouwen mannen
Foebal is foebal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie echt naar NAC-willem2 kijken?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel een geil idee eigenlijk![]()
![]()
Die is voor de namiddag suffiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
Doe dan liever je legging aan.
Die Kieft nog wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Die Kieft heeft de stem van Calimero
Ik wil je wel in de zeik nemen hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan leef ik liever in het vochtige verleden dan in het droge heden![]()
Ik leg het twisterzeil er wel ff onder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
Doe maar wel even buiten dan.
Utrecht monopoly?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja en er is ook niks anders
Wat zullen we gaan doen Voor?
te laat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef VoreG het volgende:
Ik de Dahliastraat en de Wetering
En ik wil het Neude!
Das mooi op het terras zitten met al die kaarsen/fakkels 's avnds laat
ja, Neude is eigenlijk kut.quote:
Lees je mail even.quote:
quote:
Oe mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik leg het twisterzeil er wel ff onder.
Die wil ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
http://www.identitygames.(...)tgestald-highres.jpg
Ik heb ze heeeeeel veeeel gezien in utregquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die wil ik
Ik luister Kink FM... metal... headbangeeeeeeeeeeeeee [afbeelding]
Fools never die zingen ze
Mjah dat heb je nou eenmaal met voetbal hčquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef DeTolk het volgende:
Wat een ballenwedstrijd op 5
JJvG? Leukerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vind jij JJ clau?
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Alleen die neus.
Maar ach..... klein gebrek geen bezwaar he
Nou, das een groot woord, Eilandje! Al spreek ik nu voor mezelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Zitten die twee dames hier te geilen op JJ .... dweilen jullie het wel effe op?![]()
In deze context, Eilandje. Ik moet je ook alles uitleggen hč!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet dat jullie in Groningen van behoorlijk wat woorden wat 'afknauwen', maar dweilen of geilen zijn niet echt grote woorden Clau
quote:Al zullen jullie er wel dweil'n en geil'n van maken![]()
![]()
Misschien wil Eilanden het soms wel niet begrijpen om Clau een beetje te pestenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
In deze context, Eilandje. Ik moet je ook alles uitleggen hč!
[..]
![]()
Misschien had Clau dat ook wel een beetje doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien wil Eilanden het soms wel niet begrijpen om Clau een beetje te pesten![]()
![]()
Zeg bemoei je er niet mee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
Zeg ga ergens anders klef doen!
Werkse!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan den arbeid!
Tot later in de nacht
Ga jij eens effe lekker naar bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga jij eens effe lekker naar bedSesamstraat is al lang voorbij
Je bent op mijn straat gekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
Ben je alleen even vergeten dat jij nog een achterstallige lening hebt van 100.000quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent op mijn straat gekomen.
Met al mijn hotels.
Was jij ze af
Watskeburt Tong?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wauw dat m'n vrauw iets minder mauwt, al da gewauwel om niks gif ze een dauw.
Is da dialect wa veur Clauw ?
JAAAAAAAAAAA Wodka erinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef VoreG het volgende:
Geen chocomel?
Waar ben je nu eigenlijk leider? Je was toch gestopt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef just me het volgende:
het was vannacht weer eens 02.00 uur en ben net terug van voetballen en mijn mannen hebben schitterend combinatie-voetbal gespeeld en met 1-0 gewonnen
Utreg hakt erin hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar m'n nest
heel utreg de hele dag doorlopen en daarna feesten 4 dagen lang, kan mijn lieve tere lichaampje niet aan
Uhuh. En neem Clauwbeeb maar mee naar de VBL-meet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Noca het volgende:
Slaap lekker VoreG. Wordt tijd dat ik ook een keer in Utrecht in een kroeg ga zitten
Jaaaa mag ik mee??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhuh. En neem Clauwbeeb maar mee naar de VBL-meet.
Je moet zelfs mee.quote:
ik ben gevraagd leider van het 2e te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar ben je nu eigenlijk leider? Je was toch gestopt?
Ahh ja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben gevraagd leider van het 2e te worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet zelfs mee.
Ik moet toch iets te kiezen hebben qua vrouwen op de meet?![]()
met de mannen/jongens is het leuk omdat ik ze al kende van vorig jaar, merk wel dat de leider van 1 af en toe wat probeert te "zuigen" maar daar trap ik niet inquote:
Beter !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef just me het volgende:
vanavond met het toernooi zat hij lekker te brallen met de bobo's en ik zat met de mannen een biertje te drinken!
Ik denk zelfs dat het 2e een leuker/socialer team is dus ik zit goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Beter !
Als het maar gezellig is en je er plezier in hebt
Maar dat is natuurlijk overal zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het 2e een leuker/socialer team is dus ik zit goed![]()
had het me dan eerder verteldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk overal zo.
welk meisje is nu weer het slachtoffer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:26 schreef Vom het volgende:
Jullie hebben weer goed gespamd zie ik
Men wat hou ik toch van Nederlands bier![]()
Voor nu zeg ik later, want mijn jochies moeten morgen om 9 uur ballen.
Ik ga lekker dromen over een mooi meisje![]()
Trusten Hools![]()
damn wat een smiley's
En de meeste films zijn bedrog!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
't Is maar een film, zeggen ze dan altijd.
En helaas. Hoewel goede film, die heb ik al eens gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat zo eens kijken of ik die film op Ned1 niet al 3x gezien heb.
Volgens Het Parool (k*t-krant trouwens) een Coming Out film voor pubers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
Mag ik even uit huilen hier?
* SCH heeft film in de bioscoop gezien die eigenlijk over hem zelf ging en is erg weemoedig, summer storm over een jongen van 17 die verliefd wordt op zijn beste vriend.
ook wel 1 lustquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef dndiek het volgende:
Eén biertje voor Justme en eentje voor mezelf
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En helaas. Hoewel goede film, die heb ik al eens gezien.
Hij had slechte recensies, wel terecht, maar gewoon leuke onderhoudende filmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Het Parool (k*t-krant trouwens) een Coming Out film voor pubers.
Bij ons ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk overal zo.
* SCH gaat tussen clauw en Noca inzittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook wel SCHouder aan wil bieden
en mij negeer je dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH gaat tussen clauw en Noca inzitten
Hij zal Clau ook wel negerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH gaat tussen clauw en Noca inzitten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist het , ik wist het , ik wist dat je dit ging posten
![]()
![]()
Bij mij is het net andersomquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Lief en lelijk - de perfecte combinatie![]()
Hoor haar, jaloerse kipquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca is gepikeerd omdat hij homo-aandacht tekort komt
JA! Zo is het!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca is gepikeerd omdat hij homo-aandacht tekort komt
Trusten JMquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef just me het volgende:
JustKippig gaat lekker slapen!
welterusten allemaal
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Over voorspelbare reacties gesproken![]()
JustMe in disguise!
Misschien moet je even je hoofd onder mijn shirt vandaan halen anders?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
Pfff ik heb het echt warm hiero....zou dat van SCH komen hier tussen ons in
SCHnikkelheetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
Pfff ik heb het echt warm hiero....zou dat van SCH komen hier tussen ons in
Ja bah, vies zweetpokkeltje ook..bleghquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet je even je hoofd onder mijn shirt vandaan halen anders?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op met je nichterige handje![]()
Dat stond al in die post, dyslectisch neefje van mequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt er volledig voor uit hetero te zijn
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef Bjoro het volgende:
hoe later de avond, hoe schoner het volk...................iedereen al gedoucht ?
motjes plagen, zoentjes vragenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Speel nou even mee klojo, ik sta hier altijd al zo allenig als homo als DutchGooner er niet is
![]()
ik ga zo......denk ik !quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Speel nou even mee klojo, ik sta hier altijd al zo allenig als homo als DutchGooner er niet is
![]()
schrijf het dan ook ff in hoofdletters en geef een fatsoenlijke imdb linkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat stond al in die post, dyslectisch neefje van me![]()
[afbeelding]
http://www.cinenews.be/Movies.Detail.cfm?MoviesID=3021〈=nl
Sggg woont in Utrechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden spuit wat water over het Noordelijke trio heen
Mot nog afdrogeeequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef Bjoro het volgende:
hoe later de avond, hoe schoner het volk...................iedereen al gedoucht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |