Watskeburt Tong?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wauw dat m'n vrauw iets minder mauwt, al da gewauwel om niks gif ze een dauw.
Is da dialect wa veur Clauw ?
JAAAAAAAAAAA Wodka erinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef VoreG het volgende:
Geen chocomel?
Waar ben je nu eigenlijk leider? Je was toch gestopt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef just me het volgende:
het was vannacht weer eens 02.00 uur en ben net terug van voetballen en mijn mannen hebben schitterend combinatie-voetbal gespeeld en met 1-0 gewonnen
Utreg hakt erin hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar m'n nest
heel utreg de hele dag doorlopen en daarna feesten 4 dagen lang, kan mijn lieve tere lichaampje niet aan
Uhuh. En neem Clauwbeeb maar mee naar de VBL-meet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Noca het volgende:
Slaap lekker VoreG. Wordt tijd dat ik ook een keer in Utrecht in een kroeg ga zitten
Jaaaa mag ik mee??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhuh. En neem Clauwbeeb maar mee naar de VBL-meet.
Je moet zelfs mee.quote:
ik ben gevraagd leider van het 2e te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar ben je nu eigenlijk leider? Je was toch gestopt?
Ahh ja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben gevraagd leider van het 2e te worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet zelfs mee.
Ik moet toch iets te kiezen hebben qua vrouwen op de meet?![]()
met de mannen/jongens is het leuk omdat ik ze al kende van vorig jaar, merk wel dat de leider van 1 af en toe wat probeert te "zuigen" maar daar trap ik niet inquote:
Beter !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef just me het volgende:
vanavond met het toernooi zat hij lekker te brallen met de bobo's en ik zat met de mannen een biertje te drinken!
Ik denk zelfs dat het 2e een leuker/socialer team is dus ik zit goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Beter !
Als het maar gezellig is en je er plezier in hebt
Maar dat is natuurlijk overal zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het 2e een leuker/socialer team is dus ik zit goed![]()
had het me dan eerder verteldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk overal zo.
welk meisje is nu weer het slachtoffer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:26 schreef Vom het volgende:
Jullie hebben weer goed gespamd zie ik
Men wat hou ik toch van Nederlands bier![]()
Voor nu zeg ik later, want mijn jochies moeten morgen om 9 uur ballen.
Ik ga lekker dromen over een mooi meisje![]()
Trusten Hools![]()
damn wat een smiley's
En de meeste films zijn bedrog!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
't Is maar een film, zeggen ze dan altijd.
En helaas. Hoewel goede film, die heb ik al eens gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat zo eens kijken of ik die film op Ned1 niet al 3x gezien heb.
Volgens Het Parool (k*t-krant trouwens) een Coming Out film voor pubers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
Mag ik even uit huilen hier?
* SCH heeft film in de bioscoop gezien die eigenlijk over hem zelf ging en is erg weemoedig, summer storm over een jongen van 17 die verliefd wordt op zijn beste vriend.
ook wel 1 lustquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef dndiek het volgende:
Eén biertje voor Justme en eentje voor mezelf
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En helaas. Hoewel goede film, die heb ik al eens gezien.
Hij had slechte recensies, wel terecht, maar gewoon leuke onderhoudende filmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Het Parool (k*t-krant trouwens) een Coming Out film voor pubers.
Bij ons ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk overal zo.
* SCH gaat tussen clauw en Noca inzittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook wel SCHouder aan wil bieden
en mij negeer je dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH gaat tussen clauw en Noca inzitten
Hij zal Clau ook wel negerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH gaat tussen clauw en Noca inzitten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist het , ik wist het , ik wist dat je dit ging posten
![]()
![]()
Bij mij is het net andersomquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Lief en lelijk - de perfecte combinatie![]()
Hoor haar, jaloerse kipquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca is gepikeerd omdat hij homo-aandacht tekort komt
JA! Zo is het!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca is gepikeerd omdat hij homo-aandacht tekort komt
Trusten JMquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef just me het volgende:
JustKippig gaat lekker slapen!
welterusten allemaal
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Over voorspelbare reacties gesproken![]()
JustMe in disguise!
Misschien moet je even je hoofd onder mijn shirt vandaan halen anders?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
Pfff ik heb het echt warm hiero....zou dat van SCH komen hier tussen ons in
SCHnikkelheetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
Pfff ik heb het echt warm hiero....zou dat van SCH komen hier tussen ons in
Ja bah, vies zweetpokkeltje ook..bleghquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet je even je hoofd onder mijn shirt vandaan halen anders?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op met je nichterige handje![]()
Dat stond al in die post, dyslectisch neefje van mequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt er volledig voor uit hetero te zijn
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef Bjoro het volgende:
hoe later de avond, hoe schoner het volk...................iedereen al gedoucht ?
motjes plagen, zoentjes vragenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Speel nou even mee klojo, ik sta hier altijd al zo allenig als homo als DutchGooner er niet is
![]()
ik ga zo......denk ik !quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Speel nou even mee klojo, ik sta hier altijd al zo allenig als homo als DutchGooner er niet is
![]()
schrijf het dan ook ff in hoofdletters en geef een fatsoenlijke imdb linkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat stond al in die post, dyslectisch neefje van me![]()
[afbeelding]
http://www.cinenews.be/Movies.Detail.cfm?MoviesID=3021〈=nl
Sggg woont in Utrechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden spuit wat water over het Noordelijke trio heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |