Waar ben je nu eigenlijk leider? Je was toch gestopt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef just me het volgende:
het was vannacht weer eens 02.00 uur en ben net terug van voetballen en mijn mannen hebben schitterend combinatie-voetbal gespeeld en met 1-0 gewonnen
Utreg hakt erin hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar m'n nest
heel utreg de hele dag doorlopen en daarna feesten 4 dagen lang, kan mijn lieve tere lichaampje niet aan
Uhuh. En neem Clauwbeeb maar mee naar de VBL-meet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Noca het volgende:
Slaap lekker VoreG. Wordt tijd dat ik ook een keer in Utrecht in een kroeg ga zitten
Jaaaa mag ik mee??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Uhuh. En neem Clauwbeeb maar mee naar de VBL-meet.
Je moet zelfs mee.quote:
ik ben gevraagd leider van het 2e te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar ben je nu eigenlijk leider? Je was toch gestopt?
Ahh ja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben gevraagd leider van het 2e te worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet zelfs mee.
Ik moet toch iets te kiezen hebben qua vrouwen op de meet?![]()
met de mannen/jongens is het leuk omdat ik ze al kende van vorig jaar, merk wel dat de leider van 1 af en toe wat probeert te "zuigen" maar daar trap ik niet inquote:
Beter !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef just me het volgende:
vanavond met het toernooi zat hij lekker te brallen met de bobo's en ik zat met de mannen een biertje te drinken!
Ik denk zelfs dat het 2e een leuker/socialer team is dus ik zit goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Beter !
Als het maar gezellig is en je er plezier in hebt
Maar dat is natuurlijk overal zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het 2e een leuker/socialer team is dus ik zit goed![]()
had het me dan eerder verteldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk overal zo.
welk meisje is nu weer het slachtoffer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:26 schreef Vom het volgende:
Jullie hebben weer goed gespamd zie ik
Men wat hou ik toch van Nederlands bier![]()
Voor nu zeg ik later, want mijn jochies moeten morgen om 9 uur ballen.
Ik ga lekker dromen over een mooi meisje![]()
Trusten Hools![]()
damn wat een smiley's
En de meeste films zijn bedrog!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
't Is maar een film, zeggen ze dan altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |