3 maal is SCHeepsrechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef MaxPower het volgende:
Gaat lekker zo! Twee Hoolsjes op rij voor mij![]()
Grote jongen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef MaxPower het volgende:
Gaat lekker zo! Twee Hoolsjes op rij voor mij![]()
quote:
Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn welverdiende rustquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Moet nog wat dingetjes doen maar heb geen zin
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand de schandelijke spelfout trouwens even uit de TT halen!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft iedereen toch angst voor de tandarts?
Trouwens iemand interesse in de laatste foto van de ene helft van de Olsen twins?
Die foto's dat ze er uitziet als een drugsverslaafde bedoel je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Trouwens iemand interesse in de laatste foto van de ene helft van de Olsen twins?
Klik maar, ze is best sneu...quote:
Hup posten die hapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Wacht maar totdat 1 of andere tandenbeul je een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving geeft.quote:
quote:
die is ontsnapt uit absolutely fabulous volgens mij.quote:
quote:
post maar hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
post maar hoor
het liefst de onderste helft![]()
ik weet wel dat ze het niet bij jouw onderkant halen natuurlijk !!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:11 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, schat, je weet niet wat je zegt
*hard naar de wc rent...quote:
kom maar op met dat bier!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Nog steeds geen regen gehad, de zon is terug en de wind is gaan liggen. Kortom: toch BBQ-en.![]()
Jij begrijpt het. Kan mij die met PAK's bezaaide stukken dier wat schelen. Gerstenat, dat willen we!quote:
juist, veel gezonder dan die kankerverwekkende meuk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Kan mij die met PAK's bezaaide stukken dier wat schelen. Gerstenat, dat willen we!
Oeh BBQ! Ik ben jaloers..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Nog steeds geen regen gehad, de zon is terug en de wind is gaan liggen. Kortom: toch BBQ-en.![]()
Heb je nog kaartje over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes Ajax - Bronby gehaald net
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Het is nog niet uitverkocht heb ik gehoord...quote:
Als het dichterbij was had je op me kunnen rekenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben genoeg, dus je mag van mij langs komen. 15 km voor Goor links.
quote:Hevige buien die op dit moment van zuid naar noord over ons land trekken, hebben een slachtoffer gemaakt. Een 35-jarige vrouw uit Zeeland werd in Walsoorden bij Terneuzen rond 10:30 uur getroffen door de bliksem. De vrouw was op slag dood.
De vrouw liep met haar hond op een open veld toen opeens het noodweer losbrak. De fikse regenbuien trekken nu naar Rotterdam.
Er werd zelfs op AT5 voor geadverteerd, dus het is zeker nog niet uitverkocht dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is nog niet uitverkocht heb ik gehoord...
Idd.quote:
Er zijn er nog genoeg volgens mijquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, met mascotte achter de computer
quote:
U morgen @ Decibel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Morgen cadeautjes kopen voor mijn petekindje, die is onder mijn vakantie 1 jaar geworden!
1 smakelijk hapje is het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie!! Jan-Joost van G. is weer vrijgezel!![]()
Neen, gezien het gezeik met onze vluchten hebben we besloten om niet te gaan.quote:
Wat is de tussenstand nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nu op eurosport de WK-kwalificatie volleybalwedstrijd Bulgarije-Nederland. Erg spannend, 2-2 in sets momenteel.
7-7 in de 5e set.quote:
Tot de 15 gaan ze in de 5de setquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Doet msn het bij jullie ook niet?
Lessini is lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Lessini, wasdah?
Dacht het wel ja..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Lessini was toch van Karvan Cevitam?
quote:Peter André is door een Brits tijdschrift verkozen tot meest onaantrekkelijke man ter wereld. Het tijdschrift, Company Magazine, hield een enquête onder haar lezers. De 32-jarige André bleef Michael Jackson en komiek Chris Evans nipt voor.
De zanger won vorig jaar ook al een Naomi-award voor zijn slechte bijdrage aan de hedendaagse muziek. Het zal André echter waarschijnlijk allemaal worst wezen, aangezien hij volgende maand met bimbo Jordan in het huwelijk zal treden. Afgelopen juni beviel Jordan van een jongetje.
Brad Pitt werd door dezelfde lezers net als vorig jaar tot meest aantrekkelijke man van de wereld gekozen. Hij wordt gevolgd door Orlando Bloom en Johnny Depp.
De top tien onaantrekkelijke mannen
1) Peter André
2) Michael Jackson
3) Chris Evans
4) Wayne Rooney
5) Tony Blair
6) Jonathan Ross
7) Johnny Vegas
8) Chris Martin
9) Craig David
10) Pete Doherty
Ik ben gisteren nog in een kort rood broekje door het park gaan joggen, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd gekeken of ik Paul de Leeuw zag rondlopen, maar nergens....
Je had een heerenveen T-shirt aan moeten doen, dan had ie je wel herkend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in een kort rood broekje door het park gaan joggen, speciaal voor jou![]()
Je lijkt me ook wel een Pete Doherty-man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind Chris Martin best aantrekkelijk trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |